abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196670304
Iem al Biyati staat bekend om haar homovijandige en antisemitische opvattingen binnen JFVD. Wie is deze dame die binnen korte periode naar de top van de partij heeft weten te promoveren
pi_196670404
Geen idee wie het is, maar ze hebben kennelijk weer een nieuw bruinhemd uit de kast getrokken?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 12:11:53 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_196670429
Zusje van Kauthar?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_196670674
antisemitisme doet het sowieso wel goed in het fvd
In het bolletje
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:37:53 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196670772
Ik gok dat ze Koptisch Egyptisch is, maar ze kan natuurlijk ook syrisch orthodox zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 12:39:04 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_196670789
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:37 schreef -XOR- het volgende:
Ik gok dat ze Koptisch Egyptisch is, maar ze kan natuurlijk ook syrisch orthodox zijn.
Islamitisch denk ik inderdaad niet. Die zijn doorgaans wat positiever tegenover Joden en homo's
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_196672016
Lastig goeie foto's te vinden:

onderste rij het meest rechts
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:09:25 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196672126
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:39 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Islamitisch denk ik inderdaad niet. Die zijn doorgaans wat positiever tegenover Joden en homo's
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:11:31 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196675844
Ook bij FvD doen ze aan diversiteit door gekleurde bruinhemden te zoeken
pi_196682563
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

_O-
Ten opzichte van de gemiddelde FvD-aanhanger zijn mensen natuurlijk al vrij snel positiever ten opzichte van Joden en homo's...
pi_196684983
Ik heb nog steeds gemist waar iedereen bij de FvD anti-LGBT zou zijn. Dat er een antisemitische tendens heerst lijkt lastig meer te ontkennen, maar het eerste weet ik niet.

Daarnaast snap ik dit topic ook niet zo goed, dit meisje voelt zich blijkbaar aangetrokken tot het gedachtegoed van FvD, tja ... haar goed recht. Is dus ook nog maar 16 schijnbaar? Komt dan wellicht in de toekomst nog wel eens tot andere inzichten. Al kan ik wel begrijpen dat dit de gemiddelde links ingestelde mens natuurlijk geheel in de verkeerde keelgat schiet vanwege haar ethnische achtergrond.
pi_196685088
Heb je de breed aanwezige afkeer van LHBT bij FvD echt gemist?
  zaterdag 12 december 2020 @ 09:46:25 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196685207
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 00:32 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ten opzichte van de gemiddelde FvD-aanhanger zijn mensen natuurlijk al vrij snel positiever ten opzichte van Joden en homo's...
Dat kun je beter omdraaien.
Ten opzichte van de gemiddelde moslim zijn FvD'ers al vrij snel positiever ten opzichte van Joden en homo's.

Oh wacht, moslims zijn een minderheid, zet de linkse beschermmodus maar weer eens aan.
pi_196685230
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 09:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat kun je beter omdraaien.
Ten opzichte van de gemiddelde moslim zijn FvD'ers al vrij snel positiever ten opzichte van Joden en homo's.

Oh wacht, moslims zijn een minderheid, zet de linkse beschermmodus maar weer eens aan.
Mijn bericht was niet bepaald positief over de standpunten van veel moslims...
  zaterdag 12 december 2020 @ 09:54:07 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196685274
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2020 09:49 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Nog steeds veel te positief voor de extreme hater die Harvest is. Je doet aan beeldspraak in plaats van dat je openlijk aan het krijsen over moslims bent, ook al zou het irrelevant zijn. Dan ben je in zijn ogen dus al een extreemlinkse kopinhetzandstekende en wegkijken de rakker.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196685332
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:30 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
antisemitisme doet het sowieso wel goed in het fvd
Kan gewoon zie Kauthar.
pi_196685350
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2020 09:29 schreef KareldeStoute het volgende:
Heb je de breed aanwezige afkeer van LHBT bij FvD echt gemist?
Jazeker. Enkel heb ik her en der wat complottheorie-achtige artikelen er over gelezen. Bijvoorbeeld dat Baudet met persoon X en Y zou hebben gemeet en dat hij dan dáárom anti-LGBT zou zijn. Zelfde met dat vriendje van die Eva Vlaardingerbroek en al die complottheorieën omtrent die Franse vriend van haar. Concrete aanwijzingen dat de hele partij structureel sterk anti-LGBT is heb ik nog niet gezien nee.

quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2020 09:49 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Nou ja, wetende hoe er in veel moslimlanden over homoseksualiteit wordt gedacht (meer dan eens de doodstraf), als dergelijke mensen dus al "vrij snel positiever zijn ten opzichte van homo's" dan zou het bij de FvD wel héél erg moeten zijn. Wat dus niet zo is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2020 10:04:05 ]
pi_196685392
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:03 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Jazeker. Enkel heb ik her en der wat complottheorie-achtige artikelen er over gelezen. Bijvoorbeeld dat Baudet met persoon X en Y zou hebben gemeet en dat hij dan dáárom anti-LGBT zou zijn. Zelfde met dat vriendje van die Eva Vlaardingerbroek en al die complottheorieën omtrent die Franse vriend van haar. Concrete aanwijzingen dat de hele partij structureel sterk anti-LGBT is heb ik nog niet gezien nee.
[..]

Nou ja, wetende hoe er in veel moslimlanden over homoseksualiteit wordt gedacht (meer dan eens de doodstraf), als dergelijke mensen dus al "vrij snel positiever zijn ten opzichte van homo's" dan zou het bij de FvD wel héél erg moeten zijn. Wat dus niet zo is.
Een intense afkeer van mensen die afwijken van de FvD-norm (door b.v. jood, moslim, homo, trans, etc. te zijn) is vanaf de prille start de essentie van die partij geweest. En dat was natuurlijk ook gewoon wat hen groot maakte.
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:21:10 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196685525
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:03 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Alle partijleden ken ik niet. Maar Baudet heeft er wel een handje van om keer op keer op keer met dat soort lui in zee te gaan en politici goed te praten die anti-homo beleid voeren.
https://joop.bnnvara.nl/opinies/is-baudet-een-homo-hater
pi_196685669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Alle partijleden ken ik niet. Maar Baudet heeft er wel een handje van om keer op keer op keer met dat soort lui in zee te gaan en politici goed te praten die anti-homo beleid voeren.
En het is natuurlijk ook volkomen logisch bij een partij die haar politiek-ideologische wortels heeft in klassieke extreemrechtse partijen als FN en VB.
pi_196685992
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat was inderdaad één van die artikelen die ik ook bedoelde. Ik zie daar voornamelijk aannames en verdachtmakingen zonder enig bewijs. Niet geheel verassend geschreven door iemand met een uiterst linkse visie. Die hebben vaak een vrij vertekend wereldbeeld.

Ik geloof graag dat men bij de FvD (helemaal bij het naar mijn mening vrij enge kliekje dat is overgebleven) de nodige twijfelachtige denkbeelden heeft. Maar dat men sterk anti-LGBT is, nee, dat denk ik niet.
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:04:19 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196686031
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat was inderdaad één van die artikelen die ik ook bedoelde. Ik zie daar voornamelijk aannames en verdachtmakingen zonder enig bewijs. Niet geheel verassend geschreven door iemand met een uiterst linkse visie. Die hebben vaak een vrij vertekend wereldbeeld.

Ik geloof graag dat men bij de FvD (helemaal bij het naar mijn mening vrij enge kliekje dat is overgebleven) de nodige twijfelachtige denkbeelden heeft. Maar dat men sterk anti-LGBT is, nee, dat denk ik niet.
Welke "aannames"? Welke dingen in dat artikel kloppen niet?
pi_196686261
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Welke "aannames"? Welke dingen in dat artikel kloppen niet?
Het hele artikel is geschreven stoelend op het idee dat Baudet een homohater zou zijn (of in elk geval de vraag moet worden gesteld of hij dat is) op basis van allerlei ontmoetingen mensen in veelal LGBT-onvriendelijke kringen. Vervolgens wordt er dan meer in gegaan op de achtergrond van die mensen dan op Baudet, om te bewijzen dat Baudet toch echt wel ergens anti-LGBT ideeën er op zou moeten nahouden.
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:27:46 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196686413
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het hele artikel is geschreven stoelend op het idee dat Baudet een homohater zou zijn (of in elk geval de vraag moet worden gesteld of hij dat is) op basis van allerlei ontmoetingen mensen in veelal LGBT-onvriendelijke kringen. Vervolgens wordt er dan meer in gegaan op de achtergrond van die mensen dan op Baudet, om te bewijzen dat Baudet toch echt wel ergens anti-LGBT ideeën er op zou moeten nahouden.
Hij lijkt op zijn minst geen problemen te hebben met homohaters. Anders blijf je niet keer op keer op keer dat soort lui opzoeken.

En dat allerlei homohatende clubjes als Erkenbrand en Civitas Christiana met hem weglopen komt natuurlijk ook niet uit de lucht vallen. Die horen bepaalde hondenfluitjes.
pi_196686482
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De vraag is eerder waarom Baudet totaal anders zou zijn wat dit betreft dan zijn ideologische kameraden. Homohaat en antisemitisme zijn immers integraal onderdeel van die ideologie.
pi_196686820
Het meisje waar dit topic over gaat en die Freek Jansen zou gaan opvolgen als voorzitter van JFVD, maakt iig wel homograppen:

quote:
Woordgrap
Een van de volgers van ‘FryslanSaksisch’ is Iem al Biyati, een student Europese Studies die blijkens haar Linkedinaccount op het partijkantoor van Forum werkt. In een reactie zegt Al Biyati dat ze ‘wel vierhonderd’ Instagramaccounts volgt en niet weet waar het over gaat. Ze treedt op in het FvD-journaal, waar ze het ‘Biemjournaal’ presenteert, zoals op 20 september toen ze partijleider Thierry Baudet interviewde over Prinsjesdag. Ze is landelijk coördinator van de JFvD en was medeorganisator van het zomerkamp. In augustus poseerde ze in dirndlkostuum naast Freek Jansen – in lederhose – tijdens een samenzijn in de Ardennen.

Al Biyati is een van de JFvD’ers over wie eerder dit jaar door bezorgde jongeren binnen JFvD werd gerapporteerd. In een appgroep antwoordde ze ‘dit is het meest wenselijke’ toen iemand appte dat hij in Nederland ‘95 procent blank en 0 procent moslims’ wilde. Ook schreef ze – naar eigen zeggen als ‘woordgrap’: ‘Je geeft homo’s je vinger en ze nemen gelijk je hele poot’. Ze plaatste in een van de appgroepen de muziek die de extreemrechtse Australische terrorist draaide op weg naar twee moskeeën in het Nieuw-Zeelandse Christchurch waar hij 51 mensen vermoordde. “Dat was een soort edgy grap,” zegt ze daar nu over.
https://www.parool.nl/ned(...)democratie~b634560c/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 12 december 2020 @ 12:17:27 #27
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_196687357
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Hanca het volgende:
Het meisje waar dit topic over gaat en die Freek Jansen zou gaan opvolgen als voorzitter van JFVD, maakt iig wel homograppen:
[..]

https://www.parool.nl/ned(...)democratie~b634560c/
Het lijkt wel een gemiddelde voetbalkantine.

Er zijn zo te lezen wel heftiger appjes van deze Iem dan wat homograpjes.
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:07:41 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196690166
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Hanca het volgende:

Foute humor is ook humor.
  zondag 13 december 2020 @ 18:44:27 #29
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196711409
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 09:10 schreef Dejannn het volgende:
Ik heb nog steeds gemist waar iedereen bij de FvD anti-LGBT zou zijn.
Dat gaat hand in hand met de ultranationalistische sentimenten. FvD heeft zich ook niet voor niets aangesloten bij het ECR.

En verder zoekt Baudet het ook vooral telkens weer in die hoek.

quote:
In juni 2015 is hij bijvoorbeeld spreker op een donateursbijeenkomst van de orthodox-katholieke Stichting Civitas Christiana. In Roermond helpt Baudet geld in te zamelen voor deze groep die als doel heeft: “samen een sterk front kunnen vormen tegen de vijanden van onze cultuur”. Civitas Christiana is een activistische groep die allerlei campagnes voert, vóór Zwarte Piet, tegen klimaatmaatregelen, maar vooral tegen LHBT-activisten.
quote:
In februari 2016 spreekt Thierry Baudet op een conferentie van de Poolse extreemrechtse partij Congres van Nieuw Rechts (KNP), een partij die tegenstander is van het homohuwelijk. De KNP werd tot 2015 geleid door Janusz Korwin-Mikke, die omstreden is door bedenkelijke uitspraken over homo’s en over de Tweede Wereldoorlog. Hij pleitte voor afschaffing van het stemrecht voor vrouwen en bracht in de zomer van 2015 de Hitlergroet in het Europese Parlement. Deze ex-partijleider Korwin-Mikke spreekt van de “homomaffia” en een “homoseksuele EU-elite”.
En dan is er nog het stemgedrag in de TK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')