Ach lieverd ik snap best dat je me probeert te provoceren en ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een fantastisch compliment. Bedankt!
Wat een nodeloze boosheid zeg. Neem het allemaal niet zo serieus joh.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach lieverd ik snap best dat je me probeert te provoceren en ik heb daar helemaal geen zin in.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.
De meesten hier snappen mijn punt en daar gaat het om.
Ik vind Clapton meestal niks, maar het is geweldige gitarist. Dat is het verschil tussen een persoonlijke mening en een realistisch oor/kijk op dingen.
Boosheid?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een nodeloze boosheid zeg. Neem het allemaal niet zo serieus joh.
Ja, kijk, daar heb je het al.quote:
Wel eindelijk een starttijdstip waarop ik wakker ben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Wie gaat het begin van de top 2000 luisteren nu het middernacht begint?
Ik ga het eerste uur wel even luisteren, de uitdaging wordt om dan daarna wel op tijd te gaan slapen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Ik ben er wel bij zolang ik het volhoud. Kan een uurtje zijn, kan ook tot halverwege de nacht zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Ja dat is ook zo’n beetje mijn uitgangspunt... en welke nummers er komen is ook van invloed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga het eerste uur wel even luisteren, de uitdaging wordt om dan daarna wel op tijd te gaan slapen.
Pré party dan maar in deze reeksquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eindelijk een starttijdstip waarop ik wakker ben.
Dat was ik voorgaande jaren ook op kerstavond, maar dan was ik lekker bier aan het drinken en bandje kijken in de kroeg.
Ik ben dan denk ik wel wakker, waarschijnlijk wel licht dronken van kerstavondquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Oh jazeker! Ben benieuwd hoe ze dit jaar gaan beginnen ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Haha gezelligquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben dan denk ik wel wakker, waarschijnlijk wel licht dronken van kerstavond
Nee, breng jij de winds of change?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond,
Valt hier nog wat te beleven?
Zal eerst wel een mix van bart Arends komen...quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh jazeker! Ben benieuwd hoe ze dit jaar gaan beginnen ook.
I had to fart to loose it all, but in the end it doesnt really matterquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:48 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee, breng jij de winds of change?
Goede vraagquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:05 schreef Cee het volgende:
Val nu pas binnen, complimenten @:peaceman voor het opstellen van de lijst!
Staat werkelijk geen enkel nummer waar ik op heb gestemd in de Top 10/39. Dus ben ik nou de snob of anti-snob?
Eerste nummers waarschijnlijk wel. Ligt eraan wat er gedraaid wordt hoe lang ik het volhou.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Het lijkt de top 10 van dit jaar, met daarna de lijst op volgorde van 2019.quote:
Geldt ook voor mij trouwensquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:05 schreef Cee het volgende:
Val nu pas binnen, complimenten @:peaceman voor het opstellen van de lijst!
Staat werkelijk geen enkel nummer waar ik op heb gestemd in de Top 10/39. Dus ben ik nou de snob of anti-snob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |