Ik heb me altijd afgevraagd wie dat bedacht heeft.quote:
Ik ben in het voorjaar 30 gewordenquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net ff ouder dan Noobie en Peaceman, maar wel een stuk jonger dan MadMaster
Oh, ik dacht dat het haar wens wasquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wie dat bedacht heeft.
Ze was ras Amsterdamse, het was haar muziek helemaal niet...
Ja, het is ook niet een nummer dat op zo’n moment het meest voor de hand liggend isquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wie dat bedacht heeft.
Ze was ras Amsterdamse, het was haar muziek helemaal niet...
Ik wil Rammstein met 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen'.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:33 schreef cafca het volgende:
Als ik begraven zou willen worden, zou ik ook Going Undergroud op mijn begrafenis willen.
Neee, wat ergquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen kennen.
Weet wel dat het gedraaid werd tijdens de uitvaart van een tante van me...
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In januari in Brussel nog live mogen zien, een de laatste concerten in een redelijk grote concertzaal (2000 bezoekers)
Was je er ook bij op het Scheveningse strand, op die avond met windkracht 7?
Thriller ook toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Fun fact: "Come On Eileen" was released closer to World War II than to today.
Dat is echtquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Fun fact: "Come On Eileen" was released closer to World War II than to today.
Bedoelde het hele albumquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk het.
Beat It in ieder geval wel...
Ik vind de cover van Bob Dylan beterquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je niets zinnigs heb toe te voegen kan je beter weg blijven. Dit topic kan wel zonder dit soort reacties.
Times Are Changing jongen
Het gaat mij niet om Di-rect. Daar mag je van vinden wat je wil.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze een beetje ruzie zitten maken om Di-rect godbetert.
Terwijl iedereen weet dat die er geen reet van kunnen.
erg grappig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze een beetje ruzie zitten maken om Di-rect godbetert.
Terwijl iedereen weet dat die er geen reet van kunnen.
Correct.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:51 schreef peaceman het volgende:
Iets hoeft niet je smaak te zijn om toch goed van kwaliteit te zijn.
Dat zegt dan veel over hoeveel kijk je er op hebtquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Correct.
Maar dat is niet op Di-rect van toepassing.
Wat een fantastisch compliment. Bedankt!quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zegt dan veel over hoeveel kijk je er op hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |