Wel een stuk beter nummer dan I’ve got a feeling.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:37 schreef Gretzl het volgende:
Schrijf maar alvast op voor 2021: TikTok-bonus voor Where Is the Love![]()
[ afbeelding ]
Misschien nu ook al wel een stijging richting 700.
Jammer van die laatste zin.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of die Mannenkoor-plaat die geëlimineerd is in 2021 ook direct van de keuzelijst af zal gaan. Zoals ik me ook afvraag waarom sommige nummers zo lang mogen blijven staan zonder enige kans om de lijst te halen. Al straffen Billy en Julio dat laatste misschien deels af.
Mag alsnog!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer van die laatste zin.
Ik stond al klaar met mijn "Maar Julio Iglesias dannn"
Mwah. Mijn BEP-favoriet is Meet me Halfway.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel een stuk beter nummer dan I’ve got a feeling.
Vind jij where is de love niet beter dan I’ve got a feeling?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah. Mijn BEP-favoriet is Meet me Halfway.
Die piraterij bevalt mequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
stond al klaar met mijn "Maar Julio Iglesias dannn"
Ja de cuffer...... Ik ben bang dat het zelfs met dodenbonus niet meer lukt het origineel terug erin te krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is nieuw binnengekomen dit jaar!
Nee, I've Got a Feeling lekker dansbaarquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind jij where is de love niet beter dan I’ve got a feeling?
Vreselijk nummer. Where is the love heeft inhoud. Misschien minder catchy maar wmb een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, I've Got a Feeling lekker dansbaar
Ik denk dat de (licht teleurstellende) reden gewoon is dat Radio 2 zelf wat minder scherp op de keuzelijst is dan wij.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of die Mannenkoor-plaat die geëlimineerd is in 2021 ook direct van de keuzelijst af zal gaan. Zoals ik me ook afvraag waarom sommige nummers zo lang mogen blijven staan zonder enige kans om de lijst te halen. Al straffen Billy en Julio dat laatste misschien deels af.
Die jongens van Foreigner deden het toch ook best leuk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja de cuffer...... Ik ben bang dat het zelfs met dodenbonus niet meer lukt het origineel terug erin te krijgen.
Dus je bent niet in alle opzichten een blackeyedpeasmanquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreselijk nummer. Where is the love heeft inhoud.
Als 11 jarige ging ik los op Que sera, mi vida van the Gibson Brothers en I was made for lovin you van Kiss.Daar zou ik nou ook niet op stemmenquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:18 schreef Yolk het volgende:
Als 11-jarige knul ging ik behoorlijk los op Let's Get It Started van The Black Eyed Peas, imho veel prettiger dan I Gotta Feeling. Niet dat ik er op zou stemmen..
Ben benieuwd wat die dit jaar gaat doen in de lijst. Is wel een van de recentere klassiekers, vind ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:46 schreef usagi414 het volgende:
Het eerste nummer voor mijn lijst van volgend jaar heb ik al![]()
Annemieke draaide vanmiddag de albumversie van Iron Sky van Paolo Nutini. Wat een goed nummer.
Ik op de Twilight Zone van 2 Unlimited.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:18 schreef Yolk het volgende:
Als 11-jarige knul ging ik behoorlijk los op Let's Get It Started van The Black Eyed Peas, imho veel prettiger dan I Gotta Feeling. Niet dat ik er op zou stemmen..
Haha, ik ben iets jonger dan Twilight Zone.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik op de Twilight Zone van 2 Unlimited.
Ben ik nou zo oud of jij nou zo jong?
Kwam ook wel extreem hoog binnen door die aanslagen in Parijs destijds. Is zeker goed genoeg om in de lijst te staan maar hij moet z'n rechtmatige plek nog vindenquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die dit jaar gaat doen in de lijst. Is wel een van de recentere klassiekers, vind ik.
Edit:Zie dat ie al 4 jaar op rij aanhet zakken is.
Twilight zone was ik 10, maar No Limit 11, ik vind je niet oud.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik op de Twilight Zone van 2 Unlimited.
Ben ik nou zo oud of jij nou zo jong?
Ik verwacht wel weer een stijger richting de top 50. Maar het positieverloop 47-57-52-77-86 is terecht en verrassend sterk voor zo'n nieuwe klassieker. Ook sinds dit jaar in mijn lijstquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die dit jaar gaat doen in de lijst. Is wel een van de recentere klassiekers, vind ik.
Edit:Zie dat ie al 4 jaar op rij aanhet zakken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |