Pfff ja zeg dat welquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]KOEKOEK! Dat is voor jou wel heel veel !!
Mwah wel iets meerquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker dan. Is ook niet alsof jij ieder weekend zoveel slaapt volgens mij.
Sinds je thuis werkt ook meer he. Beter, je sliep volgens mij best weinigquote:
4 a 5 uurtjes per nacht. Maar dat is nu wel meer ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sinds je thuis werkt ook meer he. Beter, je sliep volgens mij best weinig![]()
En na een tijdje ga je dat wel merken
quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:38 schreef Haags het volgende:
[..]
4 a 5 uurtjes per nacht. Maar dat is nu wel meer ja.
Doe ik ook niet meerquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Dat is toch niet vol te houden man.
En dan nog fulltime werken
Zekers. Wat doe jij nu voor werk eigk?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed zoWat rustiger aan doen mag wel soms HAAHSIE
Kinderdagverblijf. Had ik dat niet al gezegd ?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Zekers. Wat doe jij nu voor werk eigk?
Oh nee had je niet gezegd. Deed je voorheen ook toch? Waarom maar tijdelijk?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kinderdagverblijf. Had ik dat niet al gezegd ?![]()
Alleen is het wel maar tijdelijk. Na de kerstvakantie niet meer. Is ook beetje mijn eigen keuze.
Ja ook met kinderenquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh nee had je niet gezegd. Deed je voorheen ook toch? Waarom maar tijdelijk?
Aight, jammer. EN na kerstvakantie weer rust tijdelijk?quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ook met kinderen![]()
Voelt gwn nog even niet zo goed voor mij. Was er weer mee begonnen voor afleiding maar werkt beetje averechts.
Ja. Ene kant wil ik wel weer werken maar kan beter zorgen dat alles goed gaat en dan weer fulltime en positief aan het werk. Zo werkt het voor mij gwn niet en ik merk het wel teveelquote:Op zaterdag 12 december 2020 06:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Aight, jammer. EN na kerstvakantie weer rust tijdelijk?
;quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja. Ene kant wil ik wel weer werken maar kan beter zorgen dat alles goed gaat en dan weer fulltime en positief aan het werk. Zo werkt het voor mij gwn niet en ik merk het wel teveel
quote:Op zaterdag 12 december 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja. Ene kant wil ik wel weer werken maar kan beter zorgen dat alles goed gaat en dan weer fulltime en positief aan het werk. Zo werkt het voor mij gwn niet en ik merk het wel teveel
Ja dat wel. Je hebt toch die drang om snel weer te gaan werken.quote:
Wil je uiteindelijk wel weer kinderopvang doen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel. Je hebt toch die drang om snel weer te gaan werken.
Maarrrr ik ga gwn even mijn tijd nemen. Niet haasten om er na paar maandjes weer mee te stoppen. Dan schiet het helemaal niet op
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nooit geweten dat “ i shot the sheriff” daaruit kwam
Denk dat ik wat anders ga doen. Dat ik meer in mijn eentje werk. Is voor mij prettigerquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je uiteindelijk wel weer kinderopvang doen?
Wist wel dat het uit een liedje kwam maar niet van Bob Marleyquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:07 schreef Haags het volgende:
Daarvan is dus die act tussen mij en Sky
Lekker zelfstandigquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat ik wat anders ga doen. Dat ik meer in mijn eentje werk. Is voor mij prettiger
Die heeft ook iets van 24 uur geslapen ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:07 schreef Haags het volgende:
Daarvan is dus die act tussen mij en Sky
Het mysterie is ontrafeldquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist wel dat het uit een liedje kwam maar niet van Bob Marley
Hoef niet mijn eigen baas te zijn hoorquote:
Heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoef niet mijn eigen baas te zijn hoorLijkt me ergens ook veel zwaarder. Je hoeft geen verantwoording aan anderen af te leggen maar je bent ook zelf verantwoordelijk voor alles!
Bob Godquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry![]()
Vind er niet veel aan HAAHSIE
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zou niks anders meer willen?
Haags*quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JA SORRY HAAHSIE!!![]()
![]()
![]()
Maar kom dan ook met leukere muziek
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graagdan is de rest van mijn dag goed
Online bestellen dus.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet eigenlijk de stad in. Maar het is koud en zit dan liever binnen
Mjah kan wel. Maar niet met alles lukt dat.quote:
En je hebt de kans dat ze de winkels weer eerder dichtgooienquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mjah kan wel. Maar niet met alles lukt dat.
Weekend is wel verrot in de stad. Misschien nog even uitstellen tot dinsdag
Nietwaar. Ik shop 10 minuten in de winkel en moet altijd buiten op iedereen wachten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrouwen en shoppen, dat kosten uren.
Waarom moet jij buiten wachten?quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Nietwaar. Ik shop 10 minuten in de winkel en moet altijd buiten op iedereen wachten.
1x per jaar vind ik niet erg. De rest doe ik wel online,quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:42 schreef Amee het volgende:
Ik haat shoppen. Echt vervelend tijdverdrijf
Niet eens aan gedacht. Maar weekend is altijd irritant om te winkelen. Met of zonder Corona.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
En je hebt de kans dat ze de winkels weer eerder dichtgooien
Veel te druk ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht. Maar weekend is altijd irritant om te winkelen. Met of zonder Corona.
Maar dan blijf je buiten staanquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms wil je ook gewoon uit met vrienden
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrouwen en shoppen, dat kosten uren.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:42 schreef Amee het volgende:
Ik haat shoppen. Echt vervelend tijdverdrijf
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan word ik dus echt bloedchagrijnig he
Waar je zin in hebt zegquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]daarom ga ik ook het liefst alleen. Bepaal zelf de tempo en geen pauzes iedere keer. Doorgaan tot de winkels sluiten
Met anderen erbij is het meestal wel minder. Maar in je eentje heb je rust, je kan je tijd nemen. Alleen wel veel meer impuls aankopenquote:
Oke dat snapi ik wel ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha, jaa. Maar daarna gaan we samen ergens eten. Daar doe ik het voor!
Is ook zo saaiquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]daarom ga ik ook het liefst alleen. Bepaal zelf de tempo en geen pauzes iedere keer. Doorgaan tot de winkels sluiten
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met anderen erbij is het meestal wel minder. Maar in je eentje heb je rust, je kan je tijd nemen. Alleen wel veel meer impuls aankopen
Gquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met anderen erbij is het meestal wel minder. Maar in je eentje heb je rust, je kan je tijd nemen. Alleen wel veel meer impuls aankopen
Saaiquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo ameeeeeeeequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Waar?quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jij lag niet naast mequote:
quote:
Nee jij ligt altijd in m'n billen te prikken met iets hardquote:Op zaterdag 12 december 2020 08:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal ik vanavond anders even lekker naast je komen liggen?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij ligt altijd in m'n billen te prikken met iets hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |