Het punt is dat het niet normaal gevonden moet worden om überhaupt te gaan vliegen nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja en het ergste nog dat er blijkbaar mensen zijn die dit normaal vinden
Wel een goede manier om als bedrijf/producent nog even in the picture te komen en wellicht wat extra omzet te scoren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Komen die Duitsers massaal in Nederland shoppen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:51 schreef capricia het volgende:
Ik verwacht dat DL vanaf maandag in een volledige lockdown gaat tot 10 januari.
Dus alles dicht. Alleen essentiële winkels open.
Ben benieuwd hoe ze kerst gaan vieren.
Komen ze in de grensgebieden weer lekker in Nederland kerstshoppen dus.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:51 schreef capricia het volgende:
Gaat de Enschedese burgemeester weer oproepen aan Enschedeers om thuis te blijven omdat de Duitsers komenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komen die Duitsers massaal in Nederland shoppen.
Omdat bij de action en de ikea ook mensen werken die een boterham moeten verdienen. Het hele betoog komt er een beetje op neer dat het beleid een keuze is tussen volledige bestrijding van de epidemie enerzijds, en het normale (en dus ook economische) leven anderzijds. Wat mij betreft gaan ze overigens ook een aantal weken dicht. Wat mij betreft verplaatsen we ook Kerst en Oud en Nieuw naar eind augustus. Het zijn 3 dagen als iedere andere dag, maar wij hebben er met zn allen een bepaalde lading aan gegeven en zijn blijkbaar niet in staat om de keiharde realiteit van een pandemie onder ogen te zien en te beseffen dat het wellicht beter is om dat maar een jaartje over te slaan..quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik dus niet.
De rest van je betoog snijdt hout, maar dit niet.
Wat is er zo erg aan het sluiten van de fysieke winkels als Ikea en Action? Je kunt dat allemaal online kopen.
Dat kledingwinkels nog open zijn, kan ik begrijpen, hoewel we dat zelf nu ook online doen, maar eiersnijders kunnen prima met post.nl
Ja. Heel DL in volledige lockdown.. dat gaat ook economische gevolgen voor ons hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef Benny het volgende:
Duitsland in lockdown zou wel gigantisch zijn. Die hebben dat in de eerste golf al zoveel mogelijk proberen af te houden
Terwijl het in de ziekenhuizen juist rustiger was, toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:56 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
In de meeste EU-landen is de tweede golf nu al dodelijker dan de eerste (voor het gemak t/m 1 september = eerste golf) was.
Rustiger qua piek toch, maar overall duurt de golf langer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Terwijl het in de ziekenhuizen juist rustiger was, toch?
Niet iedereen vliegt voor zijn/haar plezier natuurlijk en vaak moet je sowieso een covid test de dag van te voren laten doen voor het vliegen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet normaal gevonden moet worden om überhaupt te gaan vliegen nu.
wat is er nou moeilijk aan om alleen met het gezin/partner, wat lekkers klaar te maken, kerrstfilmpje op en lekker binnen te blijven ? ik zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:51 schreef capricia het volgende:
In Nederland bedoel je? Hier wel. Maar in Nederland gaat het dan ook beter dan in de eerste golf. Deze golf is ook minder 'gepiekt' en dus de doden komen gelijkmatiger met een constantere ziekenhuisbezetting.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Terwijl het in de ziekenhuizen juist rustiger was, toch?
Omdat niet iedereen een partner heeft?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat is er nou moeilijk aan om alleen met het gezin/partner, wat lekkers klaar te maken, kerrstfilmpje op en lekker binnen te blijven ? ik zie het probleem niet zo.
Ik bedoelde in Europaquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
In Nederland bedoel je? Hier wel. Maar in Nederland gaat het dan ook beter dan in de eerste golf. Deze golf is ook minder 'gepiekt' en dus de doden komen gelijkmatiger met een constantere ziekenhuisbezetting.
Het schijnt dat er in Tinder tegenwoordig ook een videobelfunctie zitquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een partner heeft?
In DL lijkt dat bijzonder goed geregeld te zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef OProg het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze in Duitsland al die ondernemers steunen eigenlijk. Als de economische malaise grip krijgt op de zaak volgend jaar kan je in September de AfD met grote letters opschrijven voor de verkiezingen.
Dan kunnen de alleenstaande opa's/oma's lekker videobellen op tinderquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in Tinder tegenwoordig ook een videobelfunctie zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |