abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 december 2020 @ 01:14:25 #151
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196666134
Het is dus gewoon een combinatie. We hebben namelijk niet zulke bijzondere spelers én ik denk dat het echt beter moet kunnen. Zelfs met dit elftal. Maar, laten we eerlijk zijn; het elftal hebben sommigen hier (waaronder ik) wat overschat. Alleen Berghuis, Senesi, Bijlow en Sinisterra zijn écht lekkere spelertjes. Kökcü hobbelt alleen mee als het lekker loopt. Toornstra is als hij een goede dag heeft een prima speler voor erbij. Malacia is een redelijk talent. Dan zijn we er wel.

Jorgensen, Linssen, Diemers, Geertruida, Spajic. Is allemaal niet zoveel.
pi_196667404
Berghuis kan de kar ook niet trekken, ook veels te veel een speler die goed speelt als het loopt. Geertruida heeft nog wel potentie.

Je moet echt 10 nieuwe spelers hebben voor een beetje niveau, ik zou meer jeugd de kans geven ipv Diemers en Linssen en zo, dat wordt nooit wat.
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:35:19 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196667703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt.. steeds de verkeerde spelers scouten die gezien hun kwaliteiten teveel verdienen en een jeugdopleiding waar alleen creatiefloze stront uit komt.
Het probleem ligt bij onze jeugopleiding er juist in dat we kleine, technische en creatieve mannetjes blijven uitpoepen die vervolgens niet aan de bal komen. Ter illustratie: die Bannis kan echt wel wat leuks verzinnen maar qua fysiek is het echt niks. Dan zie je bij de grote concurrent die niet genoemd mag worden in de spits een Brobbey debuteren die echt niet creatiever of technischer is, maar die eruit ziet alsof hij zijn bord leeg heeft gegeten en een duel kan aangaan.

De lijst met net-nietjes door de fysiek van de laatste jaren is eindeloos bij ons: Verdonk en Geertruida (allebei te klein voor een CV, ook geen back), Achahbar, Slabbekoorn, Fernandes, Bakker, Hamer, Vente, Sleegers, Hansson, zo even uit mijn hoofd.

Staat tegenover: Vilhena en vast nog wel wat meer.
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:37:01 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196667715
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 07:44 schreef macca728 het volgende:
Berghuis kan de kar ook niet trekken, ook veels te veel een speler die goed speelt als het loopt. Geertruida heeft nog wel potentie.

Je moet echt 10 nieuwe spelers hebben voor een beetje niveau, ik zou meer jeugd de kans geven ipv Diemers en Linssen en zo, dat wordt nooit wat.
De categorie Diemers, Linssen etc. zitten we al jaren mee. Die categorie heeft zelden meerwaarde ten opzichte van een zelf opgeleide speler. Onbegrijpelijk dat ze daar geld aan blijven wegsmijten.

Heb ik het nog niet eens over de Kelly's en de Johnstons.
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:47:00 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196667772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

De categorie Diemers, Linssen etc. zitten we al jaren mee. Die categorie heeft zelden meerwaarde ten opzichte van een zelf opgeleide speler. Onbegrijpelijk dat ze daar geld aan blijven wegsmijten.

Heb ik het nog niet eens over de Kelly's en de Johnstons.
Zolang ze dienen als relatief sterke selectievulling heb ik er weinig moeite mee. Maar Feyenoord komt dan altijd weer in de situatie dat dat soort spelers langdurig in de basis komen te staan, al dan niet door falend beleid en/of blessures.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:51:27 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196667801
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Zolang ze dienen als relatief sterke selectievulling heb ik er weinig moeite mee. Maar Feyenoord komt dan altijd weer in de situatie dat dat soort spelers langdurig in de basis komen te staan, al dan niet door falend beleid en/of blessures.
Ja nee dan zou ik het ook prima vinden! Maar wat jij zegt: ze gaan van alles in de weg lopen dat in potentie beter is maar er nu niet aan komt.
  Redactie Sport vrijdag 11 december 2020 @ 08:51:59 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196667806
Weet je, ik zat gisteren die pot te kijken en vond het niet zo sterk.

Ik hoorde achteraf dat Feyenoord blijkbaar moest winnen om door te gaan.

Ik had het tijdens die pot niet kunnen bedenken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:53:14 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196667818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je, ik zat gisteren die pot te kijken en vond het niet zo sterk.

Ik hoorde achteraf dat Feyenoord blijkbaar moest winnen om door te gaan.

Ik had het tijdens die pot niet kunnen bedenken.
Verloren op STRIJD INZET EN PASSIE volgens Dickie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:53:17 #159
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196667819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je, ik zat gisteren die pot te kijken en vond het niet zo sterk.

Ik hoorde achteraf dat Feyenoord blijkbaar moest winnen om door te gaan.

Ik had het tijdens die pot niet kunnen bedenken.
Ik vind dat je het nog netjes uitdrukt.

Het was abominabel. Ronduit slecht. Beschamend.

Het is gewoon een ontzettend kutelftal.
pi_196667858
Wel leuk dat je bij Sinisterra gelijk weer mooie dingen zag. Hopelijk is die gozer snel weer echt wedstrijdfit.
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 09:16:57 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196668039
Mijn god. Ik werd vanmorgen wakker en dacht uit een boze droom te zijn ontwaakt. De harde realiteit sloeg me alweer snel om de oren bij het openen van het eerste sportartikel uit de krant. Feyenoord werd, volledig terecht, met de grond gelijk gemaakt. Waar hebben we met elkaar naar zitten kijken gisteren? Ik hoop oprecht dat Diemers, Kökcü, Malacia en nog een zooi anderen lopend naar huis zijn gestuurd.

Wat zal Arne Slot gedacht hebben gisteren? Of weet hij meer over bijvoorbeeld die investeerders? :D Dat moet toch haas wel. Anders stap je hier toch niet in? Ergens hoop je toch gewoon op een sjeik die Feyenoord overneemt en er fors geld in wordt gepompt. Het is al jaren hetzelfde liedje. Feyenoord en geld. Maar behalve een domme sjeik die niet weet wat ie met zijn oliemiljarden moet doen is er toch geen weldenkend mens die hier geld in wil steken? Van die investeringsmaatschappijen willen onderaan de streep alleen maar geld verdienen. Daar word je als Feyenoord niet beter van denk ik.

En als ik die amateurs (zo oogde het) zie stuntelen op het veld, word ik daar echt droevig van. Boos kan ik er allang niet meer om worden. Murw geslagen door de zoveelste ellendige wedstrijd. Waar eindigt dit? Serieus?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196668111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel leuk dat je bij Sinisterra gelijk weer mooie dingen zag. Hopelijk is die gozer snel weer echt wedstrijdfit.
Deed het uitstekend inderdaad.
pi_196668140
Zeg ik iets geks als ik zeg dat Feyenoord wat betreft fitheid in ieder geval een voordeeltje heeft de tweede seizoenshelft? In de praktijk hebben we dat de laatste 10 jaar wel vaker gezien natuurlijk. Spelers hebben nu vaak een volle week tot de volgende wedstrijd.
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:29:27 #164
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196668163
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:27 schreef Generationalpha het volgende:
Zeg ik iets geks als ik zeg dat Feyenoord wat betreft fitheid in ieder geval een voordeeltje heeft de tweede seizoenshelft? In de praktijk hebben we dat de laatste 10 jaar wel vaker gezien natuurlijk. Spelers hebben nu vaak een volle week tot de volgende wedstrijd.
Nee, daar heb je gelijk in. Dus hopelijk halen we daar wat uit, maar ik heb er een hard hoofd in.

Het moet wel een stuk beter kunnen dan dit, maar het is ook niet veel.
pi_196668179
Ik stoor mij best aan de hele houding van Dick Advocaat de laatste weken. Hij maakt er een lolletje van en besluit eigenhandig dat de selectie eigenlijk niet zoveel is. En laat dit ook duidelijk doorschemeren in de media, fijn signaal richting de spelersgroep.

Volgens mij is hij mede verantwoordelijk voor deze selectie en al helemaal voor het spel dat op de mat wordt gelegd. Verliezen van dit Wolfsberg op deze manier is ook de verantwoordelijkheid van de coach, dit mag niet. Schandelijke vertoning waar de trainer de verantwoordelijkheid voor draagt maar dit niet of nauwelijks doet. En hij komt er nog mee weg ook.
pi_196668180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in. Dus hopelijk halen we daar wat uit, maar ik heb er een hard hoofd in.

Het moet wel een stuk beter kunnen dan dit, maar het is ook niet veel.
Het is niet veel maar in de beginperiode van Advocaat vorig jaar liep het echt wel lekker, en dat kwam ook zeker door de aanvallende inbreng van Sinisterra. Als die een lekkere tweede seizoenshelft draait ga je veel meer goals maken.
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:31:31 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196668189
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deed het uitstekend inderdaad.
Vond ik ook. Linssen snel exit.
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:33:31 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196668202
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik stoor mij best aan de hele houding van Dick Advocaat de laatste weken. Hij maakt er een lolletje van en besluit eigenhandig dat de selectie eigenlijk niet zoveel is. En laat dit ook duidelijk doorschemeren in de media, fijn signaal richting de spelersgroep.

Volgens mij is hij mede verantwoordelijk voor deze selectie en al helemaal voor het spel dat op de mat wordt gelegd. Verliezen van dit Wolfsberg op deze manier is ook de verantwoordelijkheid van de coach, dit mag niet. Schandelijke vertoning waar de trainer de verantwoordelijkheid voor draagt maar dit niet of nauwelijks doet. En hij komt er nog mee weg ook.
Precies. Maar Dick (ik vind het persoonlijk ook een mooie kerel trouwens) is Nederlands troetelbeertje dus kritiek op hem is streng verboden. Veel liever pakken ze weer een ranglijst van heel 2020 erbij (wat op zichzelf door de huidige situatie al behoorlijk kansloos is natuurlijk) waarop Dick DE BEST PRESTERENDE TRAINER VAN NEDERLAND is en roepen ze massaal dat HIJ ER HET MAXIMALE UITPERST NET ALS EEN SINAASAPPEL.

De enige die nog een beetje realistisch is daarover is Kenneth Perez, die begin ik steeds meer te waarderen ondanks dat het een pedante lul is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 09:34:57 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196668222
#EXITDICK
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196668226
Dickiegod.

Ik snap de kritiek wel hoor, maar laten we gewoon dit jaartje zo goed mogelijk uitzingen, wat mij betreft dan. Ik heb er alle vertrouwen in dat we gewoon Europees voetbal halen, en dat is het maximale wel. Gewoon een klote jaar, met alles eromheen.
pi_196668236
Al acht ik het niet uitgesloten dat Advocaat er zelf mee kapt.
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:36:53 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196668240
Ik hoop dat we vanaf februari ofzo weer de stadions in mogen, dan maak ik dit zooitje in ieder geval niet meer nuchter mee. Wat een kwelling is dat voetbal zeg zonder grote hoeveelheden drank en drugs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 09:37:04 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196668242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Dickiegod.

Ik snap de kritiek wel hoor, maar laten we gewoon dit jaartje zo goed mogelijk uitzingen, wat mij betreft dan. Ik heb er alle vertrouwen in dat we gewoon Europees voetbal halen, en dat is het maximale wel. Gewoon een klote jaar, met alles eromheen.
Dit had zomaar een zinssnede uit 2004/5/6/7/8/92010, 2014, 2015, 2016, 2018 of 2019 kunnen zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:37:11 #174
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196668245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel leuk dat je bij Sinisterra gelijk weer mooie dingen zag. Hopelijk is die gozer snel weer echt wedstrijdfit.
Dat was zeker een meevaller. Denk dat het met Sini en Fer in de ploeg (en Bozenik, alhoewel ik die nu weer overschat omdat Jørg zo’n drama is) het weer beter gaat lopen.
Makkelijk tweede.
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 09:37:40 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196668254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat was zeker een meevaller. Denk dat het met Sini en Fer in de ploeg (en Bozenik, alhoewel ik die nu weer overschat omdat Jørg zo’n drama is) het weer beter gaat lopen.
Allang blij dat hij niets heeft afgescheurd op dat knollenveld gisteren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')