SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw lijsten.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Heb hier een schoon eikenhouten exemplaar met briljantjes in de hoeken ingezet.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ah, Etto, ik heb ook nog een lijstje nodig
Ah, nicequote:Op donderdag 10 december 2020 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb hier een schoon eikenhouten exemplaar met briljantjes in de hoeken ingezet.
hmm...quote:Op donderdag 10 december 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, nice
ik heb wat subtielers nodig
brrr das meer voor balquote:Op donderdag 10 december 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm...
Knalblauw Polyester met afschuwelijk felle ledlampjes in rood, groen en geel?
Gewoon mooi goudkleurig randje, glasplaatje ervoor en GAANquote:Op donderdag 10 december 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm even een mooi subtiel lijstje uitzoeken nu. Heb datzelfde biljet nog een keer gevonden maar in vrijwel perfecte conditie
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm...
Knalblauw Polyester met afschuwelijk felle ledlampjes in rood, groen en geel?
Gekochtquote:Op donderdag 10 december 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon zo'n plexiglas lijstje met wat kleine magneetjes in de hoeken
ikea ivar stellingenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens![]()
Vandaag op de kop af 5 maanden geleden heb ik die stelling opgebouwd. Links heeft al die tijd een doos op gestaan. Dat bijkleuren duurt geen drie jaar dus![]()
[ afbeelding ]
Is toch niks te doen in Nouvion als Café René dicht is.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:41 schreef crv het volgende:
Toch fijn dat ik in een klein dorp woon...... avondklok vanaf 20:00![]()
Gelukkig op het platteland minder controle
Maar een beetje buiten rondlopen is wel noodzakelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is toch niks te doen in Nouvion als Café René dicht is.
Om zeven uur loopt zeker het hele dorp buiten?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
Maar een beetje buiten rondlopen is wel noodzakelijk
Hoe oud?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Godver, mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis omdat die de afgelopen dagen zo liep te sukkelen, blijkt dus corona positief te zijn
euw. Naarquote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Godver, mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis omdat die de afgelopen dagen zo liep te sukkelen, blijkt dus corona positief te zijn
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk knapt hij snel op.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Ja hoop het, hij is met de ambulance afgevoerd nadat die in zijn slaapkamer was gevonden. Hij ligt geloof ik nog wel op een 'normale' afdeling.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
euw. NaarHopelijk valt het mee?
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoop het, hij is met de ambulance afgevoerd nadat die in zijn slaapkamer was gevonden. Hij ligt geloof ik nog wel op een 'normale' afdeling.
Altijd schrikken zoiets. Gelukkig wordt er nu goed voor hem gezorgdquote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoop het, hij is met de ambulance afgevoerd nadat die in zijn slaapkamer was gevonden. Hij ligt geloof ik nog wel op een 'normale' afdeling.
Oh bah.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Hoop het ook, heb ook maar gelijk weer een test aangevraagd voor morgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh bah.
Hopelijk valt het mee voor 'm.
Dankquote:
ik een vrijwillig andere mindervrijwilligquote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie allemaal al eens een coronatest laten doen eigenlijk? Ik nog niet
Nope, voor mijn doen bizar weinig gesnotter tot op heden.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog niet echt veel bekend, moet wel de nacht daar blijven en hopelijk weten ze morgen meer.quote:
Ik duim voor jequote:Op donderdag 10 december 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet echt veel bekend, moet wel de nacht daar blijven en hopelijk weten ze morgen meer.
Net rondje met woef gesjoktquote:Op donderdag 10 december 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om zeven uur loopt zeker het hele dorp buiten?
nopequote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
boksquote:Op donderdag 10 december 2020 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, voor mijn doen bizar weinig gesnotter tot op heden.
quote:Kan ik met dit medicijn autorijden, alcohol drinken en alles eten of drinken?
Bij dit medicijn zijn hiervoor geen beperkingen.
Dit word de 3e keer voor mij. Maar de keer dat ik echt écht ziek was was in begin maart maar toen mocht je je nog niet laten testen als je niet in Italië of China was geweest, dat ik met het OV naar Tilburg ging (en ook het ziekenhuis daar) maakte niks uitquote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je het al meegekregen van Dn Sjef?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
Net rondje met woef gesjokt
Was heeeeeeeerlijk rustig
Koud, windstil en kraakheldere hemel
Dat social distancing doet z'n werk wel denk ik.quote:
Mja ik bn meestal in het voorjaar het haasje bedenk ik me netquote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat social distancing doet z'n werk wel denk ik.
Ik hoop dat het nu even echt goed koud wordt, dan valt m'n hooikoorts tenminste in een seizoen waarin mensen het "normaal" vinden.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik bn meestal in het voorjaar het haasje bedenk ik me net
Dat heb ik het hele jaar doorquote:Op donderdag 10 december 2020 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu even echt goed koud wordt, dan valt m'n hooikoorts tenminste in een seizoen waarin mensen het "normaal" vinden.
Nee, ik heb het echt met bomen. Hazelaars enzo.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heb ik het hele jaar door
Dat heb ik ook, zeker met buiten lopen snottert het alle kanten opquote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel flink gesnotterd maar das bij mij ook niet ongewoon
Sorryquote:Op donderdag 10 december 2020 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt met bomen. Hazelaars enzo.
Maar de rest van het jaar niet heel veel last, dus eh.
Ik mis de keuze 'ja en het stelde niks voor'quote:Op donderdag 10 december 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja wacht. #celebratedemocracy #pollenwatjepollenkunt
[poll=1160]
Ikke niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat tel ik niet eens mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zeker met buiten lopen snottert het alle kanten opMaar zodra ik weer binnen ben is dat meestal vrij snel weer weg.
Maar kerel, dus een beetje manflu is genoeg dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:27 schreef Rozevla het volgende:
Je laten testen![]()
Pas als ik dood ga dan ga ik mij laten testen of naar t ziekenhuis.
Tot dat test ik mooi niks.
Ja het is een stokje je in je strot en in je neus en weer klaar. Het vervelendste er aan is nog wel het wachten in de rijquote:Op donderdag 10 december 2020 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mis de keuze 'ja en het stelde niks voor'
Tsja in die tijd werd helemaal niet getestquote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin had in maart al Corona.
Benieuwd of ik het toen ook heb gehad eigenlijk
In je neus had ik hooguit een kriebelende nies aandrang door.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een stokje je in je strot en in je neus en weer klaar. Het vervelendste er aan is nog wel het wachten in de rij
Das war verboten!!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja in die tijd werd helemaal niet getest
Ja wat ik zei, toen moest je echt uit een risicogebied komen en in het ziekenhuis worden opgenomen voordat ze ook maar wilden testen.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja in die tijd werd helemaal niet getest
Hooguit als je halfdood rochelend bij de EHBO aankwamquote:
Nee dan nog niet geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hooguit als je halfdood rochelend bij de EHBO aankwam
Ditquote:Op donderdag 10 december 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zei, toen moest je echt uit een risicogebied komen en in het ziekenhuis worden opgenomen voordat ze ook maar wilden testen.
Begrijpelijk, al jaren je maatje.quote:
quote:
Ik ook niet. Lijkt me ook niet verstandig. Kans is groot dat ik over een aantal jaren ergens anders woon qua begeleiding en dan is het ook maar de vraag of huisdieren daar zijn toegestaan + dat het ook best veel geld kost.....quote:
uhh nee was/ben megadruk dus niet echt online geweestquote:Op donderdag 10 december 2020 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het al meegekregen van Dn Sjef?![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb hem vanmiddag laten inslapenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
uhh nee was/ben megadruk dus niet echt online geweest
maar iets doet me vermoeden dat je geen goed nieuws hebt
quote:
dammit Bos..... wat erg.... ben sprakeloosquote:Op donderdag 10 december 2020 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem vanmiddag laten inslapen![]()
![]()
![]()
Dank je...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
dammit Bos..... wat erg.... ben sprakeloos![]()
![]()
Sterkte....
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem vanmiddag laten inslapen![]()
![]()
![]()
wel al nachtvorst hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 20:49 schreef Karzai het volgende:
het heeft nog niet gevroren, opzich valt het mee
Nah, na het weekend regen voorspeld.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop sneeuw morgen.![]()
Maar dit weekend weer 7C en volop regen.
Het was niet perse een klacht, meer een constatering.quote:
daarom heb ik pantoffels gekochtquote:Op donderdag 10 december 2020 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn enige klacht is dat ik blijkbaar ijsklompen ipv voeten heb.
Die heb ik aan.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
daarom heb ik pantoffels gekocht
niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een stokje je in je strot en in je neus en weer klaar. Het vervelendste er aan is nog wel het wachten in de rij
Ik weet niet wat het is, vroegah had ik echt nooit koude voeten.quote:
its amazing!quote:Op donderdag 10 december 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, vroegah had ik echt nooit koude voeten.
Ach ook geen geluk zegquote:Op donderdag 10 december 2020 20:40 schreef Karzai het volgende:
[..]snap ik, ook een paar katten verloren die mij dierbaar waren
eentje sprong van drie hoog naar beneden naar een duif toe in een boom die iets te ver stond, droppie. moest ik een spuitje geven,
later ouwe king of the block maar ik moest hem laten castreren want hij piste het hele huis onder, ik liet hem na twee dagen naar buiten nooit meer terug gezien. nog aanplakbiljetten door de hele buurt opgehangen
toen nog piet, vermoord door een andere kat die heb ik begraven in het Amsterdamse bos, rip
Ondanks het plezier wat je er van hebt?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me ook niet verstandig. Kans is groot dat ik over een aantal jaren ergens anders woon qua begeleiding en dan is het ook maar de vraag of huisdieren daar zijn toegestaan + dat het ook best veel geld kost.....
Ík overweeg het.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
its amazing!
https://s3-ap-southeast-1(...)f980ad93d657e026.jpg
vraag fles om een FART induction?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, vroegah had ik echt nooit koude voeten.
En sindsdien heb je last van je maagquote:Op donderdag 10 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet eens.
die ik griekenland ging tot aan mijn maag
Daar ben ik gelukkig toch niet flexibel genoeg voor.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje proppen en ik pas daar helemaal in
Ja. Lastig uit te leggen atm.. Ik weet zelf ook nog niet alles enzo...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ondanks het plezier wat je er van hebt?
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En sindsdien heb je last van je maag![]()
Misschien zat er wel wat Griekse gerrie aan dat stokje
*pakt rolmaat.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje proppen en ik pas daar helemaal in
Nee is ook niet iets om nu over na te moeten denken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Lastig uit te leggen atm.. Ik weet zelf ook nog niet alles enzo...
Eerst je tijd nemen om te rouwen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Lastig uit te leggen atm.. Ik weet zelf ook nog niet alles enzo...
Ok koffie tegen het beeldschermquote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nooit huisdieren gehad. Nou ja wandelende tak. Klinkt dom maar was ik echt verdrietig om toen ik die per ongeluk had gefrituurd in de zon
Achgos.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nooit huisdieren gehad. Nou ja wandelende tak. Klinkt dom maar was ik echt verdrietig om toen ik die per ongeluk had gefrituurd in de zon
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok koffie tegen het beeldscherm
Takkie als kampvuurtjequote:Op donderdag 10 december 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Had hem mee genomen op vakantie naar Frankrijk. In zon terrarium. Heb ik hem in de zon laten staan... werd dus te heet
Nou janken joh. Ik hem met mijn vader begraven.
rip takkie
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
oh ja niet samen met mijn vader in een graf
Dank voor die toelichtingquote:Op donderdag 10 december 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
oh ja niet samen met mijn vader in een graf
Ik ging voor Takkie altijd een krop ijsberg sla halen. Ding was 5 cm groot.quote:
Ja dat hier geen misverstanden over onstaanquote:Op donderdag 10 december 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank voor die toelichting
hier vriest het al minimaal 2 wekenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:49 schreef Karzai het volgende:
het heeft nog niet gevroren, opzich valt het mee
1x negatiefquote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus alleen meedoen met ESF en verder lekker daar blijvenquote:Johnson hield de Britten voor dat ze zich moeten voorbereiden op een relatie met de EU zoals Australië die heeft.
Vriendinnetje van vroeger had er ook een. die bak omgevallen met die eitjes. is een bedrijf gekomen om al die takjes weg te halen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:18 schreef Karzai het volgende:
Die wandelende takken vermeigvuldigen zich snel, ik moest er op passen tijdens de zomervakantie van school
ik had een tijdje bewegend behang
Trippy.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:18 schreef Karzai het volgende:
Die wandelende takken vermenigvuldigen zich snel, ik moest er op passen tijdens de zomervakantie van school
ik had een tijdje bewegend behang
Vertel meer over Takkiequote:Op donderdag 10 december 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ging voor Takkie altijd een krop ijsberg sla halen. Ding was 5 cm groot.
Stiefmonster heeft hem nog een keer geopereerd met een naald want zijn velletje bleef hangen aan een van de pootjes.
precies. tunnel weer vol laten lopen met waterquote:Op donderdag 10 december 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus alleen meedoen met ESF en verder lekker daar blijven
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het een tak met een stamboom?
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt wel een stuk spannenderquote:Op donderdag 10 december 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Zo gaat het in mijn hoofd
"Takkie bevrucht door stiefmoeder maar toen bleef hij aan een velletje hangen en toen issie verbrand"
Nouquote:Op donderdag 10 december 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt wel een stuk spannender
OmaDraakjequote:Op donderdag 10 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikke sokken aan het shoppen. Is mijn bruisende leven nu echt over?
Het is dat ik een matige breier ben.quote:
borduren?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik een matige breier ben.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
https://burger-punten.nl/quote:Op donderdag 10 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's vooral leuk voor op een bestaande sok.quote:
"op je 20e een beetje aan lopen kloten, op je 40e last van ouwe koude poten"quote:Op donderdag 10 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog lang geen 40quote:Op donderdag 10 december 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"op je 20e een beetje aan lopen kloten, op je 40e last van ouwe koude poten"
Je hebt 55 burgerpunten.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt 55 burgerpunten.
Gemiddeld hebben mensen die deze website bezoeken 84.8 burgerpunten.
Vrouwen rond de 33 hebben gemiddeld 108.9 burgerpunten.
Geen kerstspullen en nog steeds een doorschuifbank.quote:
trustequote:Op donderdag 10 december 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken schattebollies![]()
Trustequote:Op donderdag 10 december 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
er ligt een tuinboon onder je matras!quote:Op donderdag 10 december 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
netjes
>>> 96 <<<
Je hebt 96 burgerpunten.
Vrouwen rond de 35 hebben gemiddeld 113.4 burgerpunten.
Ik heb daar bank ingevuld, eigenlijk is het luchtbed ergens in een andere kamer.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen nooit logees. Die ene keer dat een vriendin bleef slapen lag ze bij mij in bed
*vertel meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen nooit logees. Die ene keer dat een vriendin bleef slapen lag ze bij mij in bed
Ik heb er meer dan jijquote:Op donderdag 10 december 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
niet eens in shock over de punten
Burgerlijke rimpelbalquote:Op donderdag 10 december 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
niet eens in shock over de punten
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Burgerlijke rimpelbal [ afbeelding ]
We hebben vaker in een bed gelegen met vakantiequote:
Wat een rare vriendquote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben vaker in een bed gelegen met vakantiedoe ik ook weleens met m'n zus. En in China en Singapore ook met een vriend. We hadden wel een twin kamer geboekt maar ja. Maar in China was het bed zo hard dat hij maar op de bank ging slapen.
Niet iedere kerel denkt vooral met z'n kleinere hoofd.quote:
Ik weet wel wat jij hebt ingevuld bij 2 woorden 9 letters...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
netjes
>>> 96 <<<
Je hebt 96 burgerpunten.
Vrouwen rond de 35 hebben gemiddeld 113.4 burgerpunten.
Uhuquote:Op donderdag 10 december 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedere kerel denkt vooral met z'n kleinere hoofd.
dan is het geen echte kerelquote:Op donderdag 10 december 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedere kerel denkt vooral met z'n kleinere hoofd.
Wel heamaux dan toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben vaker in een bed gelegen met vakantiedoe ik ook weleens met m'n zus. En in China en Singapore ook met een vriend. We hadden wel een twin kamer geboekt maar ja. Maar in China was het bed zo hard dat hij maar op de bank ging slapen.
ja helemaal niksquote:Op donderdag 10 december 2020 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij hebt ingevuld bij 2 woorden 9 letters...![]()
![]()
![]()
Misschien bluft 'ie met een "ja maar de kerstballen zijn van vrouw, niet van mij".quote:
Ja maar wel naar mezelf ingevuld.quote:
48?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:40 schreef Karzai het volgende:
>>> 62 <<<
Je hebt 62 burgerpunten.
Mannen rond de 48 hebben gemiddeld 112.4 burgerpunten
#teamkaasschaafquote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Als je een taartschep hebt dan is het wel serieus kut.
Puntenboks.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je hebt 55 burgerpunten.
Mannen rond dehebben gemiddeld 106.3 burgerpunten.
Je hebt 84 burgerpunten.quote:
ik heb een heel koffertje met alle bestek erin, nog nooit gebruikt thoquote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
ja en je hebt geen speciale logeer kamer ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar wel naar mezelf ingevuld.
Als ik alleen thuis ben pizza uit de doos, enzo.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ook maar die ene snijd 6 meter kaas weg als ik die er lafjes tegenaan houd.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar heb ik er wel weer twee van, kaasschaven.
moet toch juist andersom zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je mooi nog ver boven hč, viel me meteen op
Vooral plakken van een centimeter dik, een van m'n kaasschaven.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar die ene snijd 6 meter kaas weg als ik die er lafjes tegenaan houd.
Kun je toch nog in hetzelfde bed slapen?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en je hebt geen speciale logeer kamer ofzo?
Geen doos met kerstspullen. Zit in een zak nlquote:Op donderdag 10 december 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en je hebt geen speciale logeer kamer ofzo?
ja godverquote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen doos met kerstspullen. Zit in een zak nl
Ik heb er nu nog maar een, net een weggegooid.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral plakken van een centimeter dik, een van m'n kaasschaven.
Da's dan ook de aangewezen taartschaaf.
Koeneloenquote:
Die ene keer dat ik bestel, pak ik gewoon uit de doos.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Die enkele keer per jaar dat ik pizza eet is dat netjes op een bord met mes en vork
Ja!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja godver
zie je wel. Je moet hem opnieuw doen
Is 'ie van Blond?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staat wel Let them eat cake op m'n taartschep.
De vraag zei duidelijk: doosquote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja godver
zie je wel. Je moet hem opnieuw doen
Zelfs mét valsspelen een grotere burgertrut dan ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen doos met kerstspullen. Zit in een zak nl
Ja het is ook de jongste niet meer ...quote:
Dan zijn wij nog jonge blaadjes.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is ook de jongste niet meer ...
Rent heel snel weg
Je hoeft niet te gaan schelden.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vraag zei duidelijk: doos
Die heb je ook gewoon, niet liegen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zouden ze bedoelen met deurmat. Vliegstrip?
Bijna mummie.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rent heel snel weg
Denk zo'n ding met een leuk plaatje of tekst erop bij de voordeur. Ik heb nee gezegd maar heb binnen wel zo'n droogloopmat.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zouden ze bedoelen met deurmat. Vliegstrip?
Ik denk zelfs een met een spreuk eropquote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb je ook gewoon, niet liegen.
ja zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vraag zei duidelijk: doos
Niet, gewoon scheren ja toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb je ook gewoon, niet liegen.
Ik heb een droogloopmat, dus "ja" ingevuld. Deurmat is deurmat.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk zo'n ding met een leuk plaatje of tekst erop bij de voordeur. Ik heb nee gezegd maar heb binnen wel zo'n droogloopmat.
Let them eat cake she said, Just like Marie-Antoinettequote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staat wel Let them eat cake op m'n taartschep.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rent heel snel weg
Labradoedelquote:Op donderdag 10 december 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo ken ik er ook nog wel een paar.
Enige wat bij jou nog ontbreekt is een labrador
Kut nog meer punten.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een droogloopmat, dus "ja" ingevuld. Deurmat is deurmat.
bij mij staat er :quote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een met een spreuk erop
Wel grappig dat mijnheertje burgerlijk hoger scoort dan mejuffrouw vrijgevochtenheidquote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt geen gerrie van zijn punten
Nah fake news allemaalquote:Op donderdag 10 december 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel grappig dat mijnheertje burgerlijk hoger scoort dan mejuffrouw vrijgevochtenheid
Heh?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut nog meer punten.
Heb vroeger wel zo'n mat van Takkie gehad.
Van Jip en Janneke.quote:
koop dan gelijk garaniumsquote:Op donderdag 10 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Die is doodvermoord door bal.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent Takkie toch wel?
Heb ik al, staan in de tuin.quote:
Moordenaar!quote:Op donderdag 10 december 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is doodvermoord door bal.
Takkie de tekkel, die at voer uit een bakkiequote:Op donderdag 10 december 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is doodvermoord door bal.
1 keer de img tags is voldoende..quote:Op donderdag 10 december 2020 21:53 schreef Karzai het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
bij de burgerking?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:40 schreef Karzai het volgende:
>>> 62 <<<
Je hebt 62 burgerpunten.
Mannen rond de 48 hebben gemiddeld 112.4 burgerpunten
ah, je was al opweg..quote:Op donderdag 10 december 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik al, staan in de tuin.
quote:
Even de jodiumtabletten opzoeken.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
2020 is nog niet voorbij![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-geen-stralingslek
ze blijven het proberenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja de typische griep klachten zeg maar.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JeetjeHeeft hij klachten?
veiligheidsinstantie STUKquote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Kan gewoon goed gaan he afgezien van de griep.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de typische griep klachten zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |