SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw lijsten.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Heb hier een schoon eikenhouten exemplaar met briljantjes in de hoeken ingezet.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ah, Etto, ik heb ook nog een lijstje nodig
Ah, nicequote:Op donderdag 10 december 2020 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb hier een schoon eikenhouten exemplaar met briljantjes in de hoeken ingezet.
hmm...quote:Op donderdag 10 december 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, nice
ik heb wat subtielers nodig
brrr das meer voor balquote:Op donderdag 10 december 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm...
Knalblauw Polyester met afschuwelijk felle ledlampjes in rood, groen en geel?
Gewoon mooi goudkleurig randje, glasplaatje ervoor en GAANquote:Op donderdag 10 december 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm even een mooi subtiel lijstje uitzoeken nu. Heb datzelfde biljet nog een keer gevonden maar in vrijwel perfecte conditie
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm...
Knalblauw Polyester met afschuwelijk felle ledlampjes in rood, groen en geel?
Gekochtquote:Op donderdag 10 december 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon zo'n plexiglas lijstje met wat kleine magneetjes in de hoeken
ikea ivar stellingenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens![]()
Vandaag op de kop af 5 maanden geleden heb ik die stelling opgebouwd. Links heeft al die tijd een doos op gestaan. Dat bijkleuren duurt geen drie jaar dus![]()
[ afbeelding ]
Is toch niks te doen in Nouvion als Café René dicht is.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:41 schreef crv het volgende:
Toch fijn dat ik in een klein dorp woon...... avondklok vanaf 20:00![]()
Gelukkig op het platteland minder controle
Maar een beetje buiten rondlopen is wel noodzakelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is toch niks te doen in Nouvion als Café René dicht is.
Om zeven uur loopt zeker het hele dorp buiten?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
Maar een beetje buiten rondlopen is wel noodzakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |