leuk!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was vandaag weer in die prachtige stad van je
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was blij dat ik weer naar huis mocht
Wat deed je hier?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in de war met Rotterdam.quote:
Vergaderenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:07 schreef Mazikeen het volgende:
Goedenavond
Met welke zal ik beginnenlekkerrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Goedenavond
Met welke zal ik beginnenJe hebt ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou de groene doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Goedenavond
Met welke zal ik beginnenHazelnootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedenavond
Met welke zal ik beginnenGoedenavond MaziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar met karamel zeezout, die andere heb ik zelf nooit geprobeerd..
I have a therapist, her name is music. ♪
Ik ben liever in den Haag dan in rotjeknorquote:Op donderdag 10 december 2020 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent in de war met Rotterdam.
Goedenavond
Met welke zal ik beginnenMelk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met karamel zeezout is lekkerder, dus dan is het van save the best for last!![]()
koekoekquote:Op donderdag 10 december 2020 18:08 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
nee zijn buurmeisje.. dan mag hij eindelijk een poging wagen
Hi Roberto !quote:Op donderdag 10 december 2020 18:08 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
nee zijn buurmeisje.. dan mag hij eindelijk een poging wagen
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan doen we het gewoon zo
Den Haag heeft tenminste nog mooie plekken.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:08 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ben liever in den Haag dan in rotjeknor
Ze zijn spaarzaam ...quote:Op donderdag 10 december 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Den Haag heeft tenminste nog mooie plekken.
Zeker. Mooie vakantie gehad daarquote:Op donderdag 10 december 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goedenavond
Met welke zal ik beginnenTegelijk! Met een marshmallow ertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Gingen verder in DAGBAGGERquote:Op donderdag 10 december 2020 18:10 schreef Jippie het volgende:
was lekker rustig hier vannacht hoorde ik
Zekers.quote:
Murp had een enorm lange DTquote:Op donderdag 10 december 2020 18:10 schreef Jippie het volgende:
was lekker rustig hier vannacht hoorde ik
Ik rij altijd langs Wassenaar , en dan langs het "Haagse bos" naar de Laan van Nieuw Oost Indie. Daar vergaderen wij meestal.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
18 ofzo....dan weet je wel hoe het gaatquote:
Dat was ook wel weer even leuk. We zijn net The A-team. Voor elk probleem vinden we wel een oplossing.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:12 schreef X-23 het volgende:
[..]
18 ofzo....dan weet je wel hoe het gaat![]()
Waren wel agressieve Hagenezen toen op jacht naar Duitsers.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik rij altijd langs Wassenaar , en dan langs het "Haagse bos" naar de Laan van Nieuw Oost Indie. Daar vergaderen wij meestal.
Hou jij zo van zoetquote:Op donderdag 10 december 2020 18:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegelijk! Met een marshmallow ertussen.
Jij bent niet goedquote:Op donderdag 10 december 2020 18:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegelijk! Met een marshmallow ertussen.
omnomnomquote:Op donderdag 10 december 2020 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had deze gekregen van Sinterklaas![]()
[ afbeelding ]
Droste ook zo lekkerquote:Op donderdag 10 december 2020 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had deze gekregen van Sinterklaas![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |