Daarentegen wordt ook in veel van de noteringen van dat soort artiesten geknipt. Coldplay raakt 7 noteringen kwijt volgens mij en ook de Beatles, Borsato, Queen en U2 verliezen. Springsteen krijgt er 2 bij maar verliest er 2.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat ik vooral jammer vind is de overwaarding van bepaalde bands. Elke nieuwe scheet van Borsato/Anouk/blof/kensington komt in de lijst, meestal ten koste van klassiekers die we nooit meer terugzien. Die klassiekers beginnen een beetje op te raken, dus vallen er ook frisse popnummers uit nu.
MacArthur Park is van de uitvallers volgens mij wel de hoogstgenoteerde ooit: 193.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer begrijpen.
Dat is op zich goed nieuws.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarentegen wordt ook in veel van de noteringen van dat soort artiesten geknipt. Coldplay raakt 7 noteringen kwijt volgens mij en ook de Beatles, Borsato, Queen en U2 verliezen. Springsteen krijgt er 2 bij maar verliest er 2.
Al met al denk ik dat we dit jaar wel eens meer unieke artiesten kunnen hebben dan vorig jaar.
Minder Coldplay is nou niet bepaald een gemisquote:Op donderdag 10 december 2020 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarentegen wordt ook in veel van de noteringen van dat soort artiesten geknipt. Coldplay raakt 7 noteringen kwijt volgens mij en ook de Beatles, Borsato, Queen en U2 verliezen. Springsteen krijgt er 2 bij maar verliest er 2.
Al met al denk ik dat we dit jaar wel eens meer unieke artiesten kunnen hebben dan vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Van nummers die er alle 20 edities in hadden gestaan? Anders dan waren er geloof ik ook wat platen van Katie Melua die met die dubieuze eer kunnen strijken.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MacArthur Park is van de uitvallers volgens mij wel de hoogstgenoteerde ooit: 193.
Ik heb nog nooit van die artiest gehoordquote:Op donderdag 10 december 2020 17:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The National is wel heel groot volgens mij, die andere drie wat minder ja.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:26 schreef Cassa95 het volgende:
Nou, dan zijn we er als het goed is! 106 en 106:
In:Davina Michelle - SkywardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Miss Montreal - Door De Wind
Miss Montreal - Een Stap Terug
Wat een bende![]()
Valt nog meequote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Davina Michelle - Skyward
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Miss Montreal - Door De Wind
Miss Montreal - Een Stap Terug
Wat een bende
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:26 schreef Cassa95 het volgende:
Nou, dan zijn we er als het goed is! 106 en 106:
In:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit:Wow, heel veel dank aan iedereen die hier tijd en energie in heeft gestokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Die strijkertjes vind ik wel tof, maar dat heb je ook in 500 andere liedjes uit die tijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:26 schreef cafca het volgende:
Give up your guns is eigenlijk een matig liedje, maar wel een echte top-2000-gevoel-plaat
Mijn #127quote:Op donderdag 10 december 2020 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
David Sylvian met Forbidden Colours eruit![]()
![]()
Nee, van nummers die er dit jaar uit zijn gevallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Van nummers die er alle 20 edities in hadden gestaan? Anders dan waren er geloof ik ook wat platen van Katie Melua die met die dubieuze eer kunnen strijken.
Dat wordt er weer eentje in de categorie: ik leer nieuwe hits kennen door de Top2000, zeker?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Valt nog mee
Emma Heesters & Rolf Sanchez - Pa Olvidarte
Ik ken dat Jerusalema ook niet en deze ook niet inderdaad, maar heb die titels wel vaker gezien. Alsnog hoop ik ze niet te leren kennen want ik ga er al vanuit dat het meuk is.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wordt er weer eentje in de categorie: ik leer nieuwe hits kennen door de Top2000, zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
OK, boomerquote:Op donderdag 10 december 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken dat Jerusalema ook niet en deze ook niet inderdaad, maar heb die titels wel vaker gezien. Alsnog hoop ik ze niet te leren kennen want ik ga er al vanuit dat het meuk is.
Ik luister geen Slam FM. Misschien ken ik de liedjes ook wel, maar niet aan de naam gekoppeld.quote:
Soberso heeft radio2 een grote invloed. 43 nummers van blof in de voorkeuzelijst bijvoorbeeld. En het weghalen uit de keuzelijst van nummers die ze "meer in de Evergreen top 1000 vinden horen"quote:Op donderdag 10 december 2020 19:15 schreef Yolk het volgende:
Zo hé, dat lijkt me een behoorlijke invloed!
Prachtig nummer inderdaad. Staat er vast wel inquote:Op donderdag 10 december 2020 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik baal dat ik deze niet op mijn lijst heb gezet:
Vooral het geluid/instrument wat op 27 seconden begint raakt me altijd. Niet eens zo zeer de zang/tekst.
Heb ik op gestemd, ieder jaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral het geluid/instrument/melodie wat op 27 seconden begint raakt me altijd. Niet eens zo zeer alleen de zang/tekst.
Gelukzalig gevoel dat-ie bij mij wél erin staat.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |