quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vind de ticker echt raar. vooral het bericht ik bied geld
Als het maar een beetje helpt is het al goed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb zalf van huisarts is een allergie dus ..maar we weten zal weinig helpen omdat ik mondkapje weer op moet . water naar zee dragen
Als ze je niet vragen langer te blijvenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begin negen uur dus 6 uurtjes werken
na corona . we waren gister op journaalquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze je niet vragen langer te blijven![]()
Wanneer ben je dan weer eens vrij?
Volgend jaar decemberquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze je niet vragen langer te blijven![]()
Wanneer ben je dan weer eens vrij?
Jij ook ?quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
na corona . we waren gister op journaal
nee ik gelukkig niet hou daar niet vanquote:
Ik had gisteren pepernoten gehaald. Straciatella van van Delft. Vind ze niet zo bijzonder. Zou ze niet halen voor de normale prijs in ieder geval.quote:
Dat spul is ook veel te duur.quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had gisteren pepernoten gehaald. Straciatella van van Delft. Vind ze niet zo bijzonder. Zou ze niet halen voor de normale prijs in ieder geval.
Hoorde allemaal goede verhalen over van Delft pepernotentegenvaller
Even zwaaien naar iedereenquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik gelukkig niet hou daar niet van
¤4 normaal maar nu was het voor de helft want Sinterklaas is voorbij. Anders had ik ze ook niet gekochtquote:
quote:
kijk nu dubbel geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kijk nu dubbel geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |