Als je 18:00 uur binnen bent dan dient de chefkokkin het voor je op. En anders doe ik dat wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Top, hoe laat moet ik er zijn?
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Door de chefkokkinJe moeder dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Door de chefkokkinIk had laatst een lekkerbekje gemaakt in mijn air fryer, niet helemaal het zelfde, maar was ook erg lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik nu die kant op, zie ik je zo aan tafelquote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je 18:00 uur binnen bent dan dient de chefkokkin het voor je op. En anders doe ik dat wel.
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had laatst een lekkerbekje gemaakt in mijn air fryer, niet helemaal het zelfde, maar was ook erg lekker.
Tot zo!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ga ik nu die kant op, zie ik je zo aan tafel
Dat dus. Alleen had ik geen kabeljouw gebruikt, maar tandbaars (komt veel voor in de golf van mexico). Niet dat er een standaard is voor lekkerbekjesquote:
Iets andere smaak natuurlijk. Tandbaars (zwarte grouper) is een stevige witte vis met veel smaak. Kabeljouw is iets milder. Maar in Nederland heb je ook lekkerbekjes met panga en dit smaakt toch minder (IMO)quote:Op donderdag 10 december 2020 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
En dat smaakt het zelfde of zit er wel een totaal andere smaak aan?
Ik wilde iets anders en vond dezequote:Op donderdag 10 december 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuke UI voor jou @:devzero
[ afbeelding ]
Klopt, zelf nooit panga gehad maar is niet echt een lekkere vis..quote:Op donderdag 10 december 2020 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Iets andere smaak natuurlijk. Tandbaars (zwarte grouper) is een stevige witte vis met veel smaak. Kabeljouw is iets milder. Maar in Nederland heb je ook lekkerbekjes met panga en dit smaakt toch minder (IMO)
Ben jij dat dan ?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde iets anders en vond dezeBeetje bizar en nerdy... zoals ik
Nou als jij dat van jezelf vind, dan geloof ik datquote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat de quote "Een beetje vreemd, maar wel lekker" was
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als jij dat van jezelf vind, dan geloof ik dat
Klopt, lekkerbekjes worden meestal van kabeljauw (of polak) gemaakt maar andere vissoorten kan net zo goed denk ik. Tandbaars heb ik nooit gegeten. Ik ga morgen of zaterdag, als ik misschien langs de visboer ga, kijken of die het heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen had ik geen kabeljouw gebruikt, maar tandbaars (komt veel voor in de golf van mexico). Niet dat er een standaard is voor lekkerbekjes
Kabeljauw zie je af en toe nog wel eens, maar is best duur geworden.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, lekkerbekjes worden meestal van kabeljauw (of polak) gemaakt maar andere vissoorten kan net zo goed denk ik. Tandbaars heb ik nooit gegeten. Ik ga morgen of zaterdag, als ik misschien langs de visboer ga, kijken of die het heeft.
Aha vandaar! Ben jij gezien je woonplek ook regelmatig op het strand of op het water te vinden?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Kabeljauw zie je af en toe nog wel eens, maar is best duur geworden.
Ik woon in Florida, dus wij hebben wat andere vissen dan wat je bij de visboer in Nederland zult vinden
Ik woon iets van 50 km van het strand, maar kom er wel eens. Toen ik nog in de buurt van Leiden woonde, was ik vaker op het strand (van Katwijk) te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar! Ben jij gezien je woonplek ook regelmatig op het strand of op het water te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |