Die ook. Als de plekken waar het virus vrij spel heeft, zoals scholen, kantoren en winkels, maar open kunnen blijven.quote:
En het griepseizoen komt er nu ook aan. We are doomed!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja black friday he nu 11 dagen geleden dat weekend.
Dat is wel het beeld dat ik erbij krijgquote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ook. Als de plekken waar het virus vrij spel heeft, zoals scholen, kantoren en winkels, maar open kunnen blijven.
Ik ben niet eens bang, ik weet dat dat de eerste slachtoffers zullen zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar ben ik niet eens bang voor.
2 vind ik al meer dan zatquote:Op donderdag 10 december 2020 14:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Inderdaad ik wil 425 punten hebben
Na de opmerkingen van Rutte afgelopen week zie ik voorlopig geen leuke dagen in de nabije toekomstquote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet eens bang, ik weet dat dat de eerste slachtoffers zullen zijn.
Privezwembad FTWquote:
Maar corona zal er niet spreiden.quote:
ha!quote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon slotje plaatsen voor 10 uur om punten te harken.
@:murp jij valsspeler
ja daar zitten nattekattenquote:
Die mondkapjes doen ook geen hol.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het griepseizoen komt er nu ook aan. We are doomed!!!
jawel. moet je ze alleen even over je achterwerk spannenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mondkapjes doen ook geen hol.
A. Zeg dat dan eerder.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jawel. moet je ze alleen even over je achterwerk spannen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |