abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196654023
pi_196654172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Same issue hier
Ik ga het toch maar niet doen. Eigenlijk lijkt alleen Patchwork me wel tof.
pi_196654207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ga het toch maar niet doen. Eigenlijk lijkt alleen Patchwork me wel tof.
Dochterlief lijkt getaway driver erg leuk.
Die riep meteen: soort van gta!?!

Ben dus bang dat dat in de realiteit een beetje tegen valt...

En glasgow leek mij erg leuk maar ook nogal een crossover van caverna/agricola.
Die eerste spelen we zelden ondanks dat we de 2p versie hebben. De 2e vinden we erg leuk maar moet je eigenlijk echt met meer dan 2 personen voor zijn. En opa/oma vinden het te ingewikkeld. -O-

Dus ik weet het niet zo goed.
Neig een beetje naar “toch niet dolenthousiast.. wie weet wat er nog meer komt..”
pi_196654242
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

RTL-Z ?
Nee, Countryfile. Een soort Gardeners World maar dan over allemaal boerderij- en plattelanddingen. Enorm leuk programma.

Ik moest enorm hard lachen om het plaatje in de OP _O-
Spoilers!
pi_196654351
Oh slotje. Sorry :@ Alweer :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196654354
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, Countryfile. Een soort Gardeners World maar dan over allemaal boerderij- en plattelanddingen. Enorm leuk programma.

Ik moest enorm hard lachen om het plaatje in de OP _O-
Ja geweldig is dat; gaat die presentator zijn boerderij over, langs de langwolharigeknuffelkoetjes en de blue-faced-sheep en de curled-horned-wooly-bush-sheep and so on :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196654363
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Hehehe ik was al op mn handen gaan zitten toen de postcount in de 250+ kwam :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196654956
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:10 schreef Lonaa het volgende:
gewoon de mist de schuld geven :)
pi_196655250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende: Hmmm...ze voeren per morgen een mondkapjesverplichting in op kantoor. Zodra je opstaat van je bureau: mondkapje op. Er was weer een besmetting. Op de verdieping waar ik normaal gesproken werk. Ik heb er nu maar eens een zeikmail over gestuurd: dat het allemaal wel leuk is dat ze een mondkapjesverplichting invoeren, maar dat ze misschien eerst het niet-kritische personeel dat op kantoor werkt naar huis moeten sturen (en de kantoren zitten niet heel vol, maar wel voller dan zou moeten). En dat ze ook de rest van de activiteiten eens moeten aanpassen aan thuiswerken: het sint-presentje stond op kantoor, het kerstpakket moet op kantoor worden afgehaald, het pakket voor de naamswijziging.....jawel...stond op kantoor :') Ik ging 1-2 dagen per week naar kantoor, maar ik geloof dat ik nu maar weer helemaal weg blijf. Mondkapjes best, maar alleen als het niet anders kan. En bij IT is er bijna geen 1,5 meter te houden :{
Ehrmagerd, blijk ik ineens collega's met P te zijn :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196655293
Al hebben wij de mondkapjesplicht al langer en ben ik er inmiddels zo aan gewend dat ik mn eigen mondheum niet meer ruik en soms al een kwartier in de auto zit en me dan realiseer dat ik dat ding nog op heb.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196655922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ehrmagerd, blijk ik ineens collega's met P te zijn :o
_O-

Kreeg vandaag al van een collega de vraag waarom ik niet meer kwam :') HR reageert maar wijselijk niet geloof ik.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196656337
Ik moet even de tranen van het lachen weghalen. Krijg net een hele serieuze reactie op FB. Alleen.....de dame nam een stuk van Nieuwspaal serieus _O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_196656476
*hij*
Hardlopen bij zonlicht is niks voor deze goth hoor.. 8-) Pfffrt.

Zo bijlees! Günther heeft sinds de zevende keer vannacht niet meer overgegeven en da's mooi, want het schone beddengoed, en als alternatief: de badlakens, waren op. :') Dude was na een paar uur slapen een dusdanig blij ei dat er gewoon gezwemlesd is maar paar uur wandelen in de Winter Efteling vanmiddag toch maar verruild voor een zeer flinke middagdut :)
Nu zelf wel slaap, want daar kwam het vannacht helemaal niet meer van :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_196656664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet even de tranen van het lachen weghalen. Krijg net een hele serieuze reactie op FB. Alleen.....de dame nam een stuk van Nieuwspaal serieus _O- _O- _O-
Dat van die gps bij dje engelse dame?

Heb er echt zo om gelachen vanochtend.
Geen idee bij wie ik die precies zag.
pi_196656724
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat van die gps bij dje engelse dame?

Heb er echt zo om gelachen vanochtend.
Geen idee bij wie ik die precies zag.
Nee, dat Jaap van Dissel net terug is van een vakanie, naar een goedkope all inclusive in Spanje _O-
pi_196656820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, dat Jaap van Dissel net terug is van een vakanie, naar een goedkope all inclusive in Spanje _O-
Ah die was ook leuk ja.

Net als dat mensen zich pas laten inenten als rutte het zou verbieden.
Vrees dat sommige mensen er echt zo in staan.
pi_196656863
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah die was ook leuk ja.

Net als dat mensen zich pas laten inenten als rutte het zou verbieden.
Vrees dat sommige mensen er echt zo in staan.
Dat laatste denk ik ook. Net als mensen die eerst orgaan donor waren, maar toen het systeem anders werd, ze zich uitschreven.
pi_196657094
Mijn sportclub traint dus nog steeds in chaotische groepen van 20 buiten "maar het zijn 5 groepjes van 4 dus het mag". Nou hebben ze een waarschuwing gekregen van handhaving, en als ze het nog een keer doen krijgen ze een boete ^O^

Ik sport dus sinds de 4-personenregel niet meer daar omdat ze zich er niet aan houden. Wat ze nu gaan doen is wel 5 groepjes van 4 tegelijk laten trainen, maar ze écht apart houden dus fysiek een heel eind uit elkaar. Daar kan ik nog wel in komen. ^O^
pi_196657348
Inkakkerrrrrr. En dat komt helemaal niet goed uit.
Spoilers!
pi_196657497
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inkakkerrrrrr. En dat komt helemaal niet goed uit.
Dit.
pi_196657586
De lichtjes doen het.🎄
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196657594
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:
De lichtjes doen het.🎄
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ ^O^
pi_196657609
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:
De lichtjes doen het.🎄
SPOILER
Mooi weer!
pi_196657652
Zwaar teleurgesteld in de vegetarische ‘rookworst’ van Unox -O-
Ik was al gewaarschuwd, en gelukkig had ik extra appelmoes om de smaak wat te verbloemen. Andere helft gaat de vuilnisbak in, blegh.

Vanavond adoptiebezoek voor twee kittens en daarna nog een zoom meet(je) voor het werk. POEF! Weg dag! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196657710
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zwaar teleurgesteld in de vegetarische ‘rookworst’ van Unox -O-
Ik was al gewaarschuwd, en gelukkig had ik extra appelmoes om de smaak wat te verbloemen. Andere helft gaat de vuilnisbak in, blegh.

Vanavond adoptiebezoek voor twee kittens en daarna nog een zoom meet(je) voor het werk. POEF! Weg dag! :D
Het mooist aan die "worst" is dus de reclame ervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')