Dochterlief lijkt getaway driver erg leuk.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar niet doen. Eigenlijk lijkt alleen Patchwork me wel tof.
Nee, Countryfile. Een soort Gardeners World maar dan over allemaal boerderij- en plattelanddingen. Enorm leuk programma.quote:
Ja geweldig is dat; gaat die presentator zijn boerderij over, langs de langwolharigeknuffelkoetjes en de blue-faced-sheep en de curled-horned-wooly-bush-sheep and so onquote:Op donderdag 10 december 2020 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, Countryfile. Een soort Gardeners World maar dan over allemaal boerderij- en plattelanddingen. Enorm leuk programma.
Ik moest enorm hard lachen om het plaatje in de OP
Hehehe ik was al op mn handen gaan zitten toen de postcount in de 250+ kwamquote:
Ehrmagerd, blijk ik ineens collega's met P te zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende: Hmmm...ze voeren per morgen een mondkapjesverplichting in op kantoor. Zodra je opstaat van je bureau: mondkapje op. Er was weer een besmetting. Op de verdieping waar ik normaal gesproken werk. Ik heb er nu maar eens een zeikmail over gestuurd: dat het allemaal wel leuk is dat ze een mondkapjesverplichting invoeren, maar dat ze misschien eerst het niet-kritische personeel dat op kantoor werkt naar huis moeten sturen (en de kantoren zitten niet heel vol, maar wel voller dan zou moeten). En dat ze ook de rest van de activiteiten eens moeten aanpassen aan thuiswerken: het sint-presentje stond op kantoor, het kerstpakket moet op kantoor worden afgehaald, het pakket voor de naamswijziging.....jawel...stond op kantoor
Ik ging 1-2 dagen per week naar kantoor, maar ik geloof dat ik nu maar weer helemaal weg blijf. Mondkapjes best, maar alleen als het niet anders kan. En bij IT is er bijna geen 1,5 meter te houden
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ehrmagerd, blijk ik ineens collega's met P te zijn
Dat van die gps bij dje engelse dame?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet even de tranen van het lachen weghalen. Krijg net een hele serieuze reactie op FB. Alleen.....de dame nam een stuk van Nieuwspaal serieus![]()
![]()
Nee, dat Jaap van Dissel net terug is van een vakanie, naar een goedkope all inclusive in Spanjequote:Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat van die gps bij dje engelse dame?
Heb er echt zo om gelachen vanochtend.
Geen idee bij wie ik die precies zag.
Ah die was ook leuk ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, dat Jaap van Dissel net terug is van een vakanie, naar een goedkope all inclusive in Spanje
Dat laatste denk ik ook. Net als mensen die eerst orgaan donor waren, maar toen het systeem anders werd, ze zich uitschreven.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah die was ook leuk ja.
Net als dat mensen zich pas laten inenten als rutte het zou verbieden.
Vrees dat sommige mensen er echt zo in staan.
Dit.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inkakkerrrrrr. En dat komt helemaal niet goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:
De lichtjes doen het.🎄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:
De lichtjes doen het.🎄Mooi weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Het mooist aan die "worst" is dus de reclame ervan?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zwaar teleurgesteld in de vegetarische ‘rookworst’ van Unox![]()
Ik was al gewaarschuwd, en gelukkig had ik extra appelmoes om de smaak wat te verbloemen. Andere helft gaat de vuilnisbak in, blegh.
Vanavond adoptiebezoek voor twee kittens en daarna nog een zoom meet(je) voor het werk. POEF! Weg dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |