SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk, mooie powerpoint met blabla en ik heb weer 4u kunnen facturerenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wat mooie slides voorbereid?
God, wat houden we elkaar toch bezig met dit soort bullshit bij bedrijven
We hebben wat land bijgekochtquote:Op donderdag 10 december 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
Hee, foqueville is groter geworden.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, mooie powerpoint met blabla en ik heb weer 4u kunnen factureren
Ik las kabelbanaanquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel fan van de extra kabelbaanaansluiting.
Goede werknemer ben ikquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb je weer een goede bijdrage geleverd aan de annual results.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://fb.watch/2hPJLGHDmd/
Dit is dus gewoon dierenseks.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://fb.watch/2hPJLGHDmd/
Ik heb het filmpje niet afgekeken. Het eindigt met een happy end?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon dierenseks.
Nog even en het hele dorp is bekabelbaandquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Extra snel naar de blije fanten de blije kwoksquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel meer, maar ik ben te lui om te kraken.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Molo ranzige dokter's praktijk ligt wel al een tijdje leeg geloof ik
*klikt nog een keer.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet afgekeken. Het eindigt met een happy end?
Daarom is ie nu extra ranzigquote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Molo ranzige dokter's praktijk ligt wel al een tijdje leeg geloof ik
Wel gevaarlijk zo boven mijn weiquote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en het hele dorp is bekabelbaand
Gaat alles wel goed, lijkt wel of je iets tekort komt?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je tieten laten zien hč?
Hoe staat het met de chocolademelk productie?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk zo boven mijn wei
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed, lijkt wel of je iets tekort komt?
Nou misschien..had al erotische dromen dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed, lijkt wel of je iets tekort komt?
Wat is Goudgenot eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
*drinkt een kopje koffie en maakt een babbeltje bij Goudgenot.
De bank die ons geld heeft gegeven om extra land te kopenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is Goudgenot eigenlijk?
Over kwiwi, gerrie, Haags, IJs of bitterbal?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou misschien..had al erotische dromen dus.
Doen die ook biljetjes?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bank die ons geld heeft gegeven om extra land te kopen
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over kwiwi, gerrie, Haags, IJs of bitterbal?
Klanten besmettenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn lease-auto gaat dit jaar nog geleverd worden
ALLEMAAL?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Er is zelfs een gallerij voor je om ze allemaal uit te stallen.
Het is de enige hoogbouw.quote:
Het lijkt van buiten een klein gebouwtje maar als je door de voordeur heen stapt dan is het kilometers groot alle kanten opquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het lijkt van buiten een klein gebouwtje maar als je door de voordeur heen stapt dan is het kilometers groot alle kanten op
Nog populairder dan Müllermilchquote:Op donderdag 10 december 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met de chocolademelk productie?
Ow!quote:Op donderdag 10 december 2020 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bank die ons geld heeft gegeven om extra land te kopen
Hebben we ook aardbeiensmaak?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog populairder dan Müllermilch
Ja, ballie moet het kilomersgrote gebouw nu elke dag schoonmaken.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow!
Gegeven?Dat klinkt niet als een bank. Zit er een addertje onder het gras?
wat?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ballie moet het kilomersgrote gebouw nu elke dag schoonmaken.
Oei. En dat naast haar werk in de Gereformeerde Gerbilquote:Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ballie moet het kilomersgrote gebouw nu elke dag schoonmaken.
En bij mij zou ze ook nog komen poetsenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei. En dat naast haar werk in de Gereformeerde Gerbil
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bij mij zou ze ook nog komen poetsen![]()
En op zaterdagavond moet ze zingen op het dorpsplein![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie het alweer gebeuren hoor, de Gereformeerde Gerbil is binnen de kortste keren de Groezelige Gerbil, er ligt dik stof in de Goudgenot en er staat een omaatje zonder tanden te zingen op zaterdagavond.
Weekdoosjesquote:Op donderdag 10 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat irritant is als je nie meer weet of je die maagzuur pil hebt genomen of niet
Linkerwijsvinger onder de lauwe kraan houden, even in de keel steken, opgwerfen en dan een nieuwe pakken.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat irritant is als je nie meer weet of je die maagzuur pil hebt genomen of niet
*gaat poberen*quote:Op donderdag 10 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkerwijsvinger onder de lauwe kraan houden, even in de keel steken, opgwerfen en dan een nieuwe pakken.
ja had 't al gelezenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
@:franticDJ
https://www.nu.nl/tech/60(...)sapp.html?redirect=1
wassen neus, heel dat label.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschil in prijzen voor de deskundige die het gaat beoordelen. Bij sommige staat gratis andere 50 euro
ja moest foto van de cv ketel en dubbele beglazing. Heb 3 euro betaaldquote:Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wassen neus, heel dat label.
ik heb er 15e voor betaald ofzo. maarja je moet wat papierwerk en foto's uploaden (zeker als 't de eerste keer is).
klopt want dan mag 't niet meer op deze manier.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest foto van de cv ketel en dubbele beglazing. Heb 3 euro betaaldMaar volgend jaar wordt flink duurder toch?
Dan moet er iemand langs komen? Vind dit wel fraude gevoelig ja. als ik iemand ken met 3 dubbel glas had ik daar ook een foto van kunnen vragen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt want dan mag 't niet meer op deze manier.
Als je 't nu doet ben je er voor 10 jaar vanaf (zolang is ie geldig).
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet er iemand langs komen? Vind dit wel fraude gevoelig ja. als ik iemand ken met 3 dubbel glas had ik daar ook een foto van kunnen vragen denk ik
wel raar toch dat je er niet betaald voor krijgt?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)eken-vergoeding.html
"Het is alsof een man je uitvraagt, maar je vertelt dat je er wel zelf voor moet betalen."
Oeh voor wanneer moet dat? Linkje? Tips?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt want dan mag 't niet meer op deze manier.
Als je 't nu doet ben je er voor 10 jaar vanaf (zolang is ie geldig).
Moet alleen als je gaat verkopen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh voor wanneer moet dat? Linkje? Tips?
dacht 2021quote:Op donderdag 10 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh voor wanneer moet dat? Linkje? Tips?
Ja dat wel, maar de vergelijking met een vent die niet meteen trakteert, vind ik krom.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel raar toch dat je er niet betaald voor krijgt?
Ah zo. Ja idd.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de vergelijking met een vent die niet meteen trakteert, vind ik krom.
Ja maar ja kijkt wie dat zegt...quote:Op donderdag 10 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de vergelijking met een vent die niet meteen trakteert, vind ik krom.
Ik ken d'r nietquote:Op donderdag 10 december 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja kijkt wie dat zegt...
dat wordt duur volgens jaar he?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
@ Ger
https://www.rijksoverheid(...)bel-voor-mijn-woning
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja,
[..]
dat wordt duur volgens jaar he?
ja dat zeggen zequote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja,
[..]
dat wordt duur volgens jaar he?
nergens last vanquote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
waarom is fok zo traag met quotes?
true, de komende jaren zit ik nog wel goed dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar alleen verplicht als je gaat verkopen. en t label is 10 jaar geldig
Maar je krijgt vandaag gelijk de uitslagen?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was ik onderweg naar de Dierenarts. Bellen ze op, dat de onderzoeken nog bezig zijn en dat ze nog wel een uur nodig hebben. Dus of ik een uurtje later kan komen. Wel met excuses voor het late belletje..
Ja en met een beetje pech krijgt hij ook meteen zijn laatste spuitjequote:Op donderdag 10 december 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je krijgt vandaag gelijk de uitslagen?
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)eken-vergoeding.html
"Het is alsof een man je uitvraagt, maar je vertelt dat je er wel zelf voor moet betalen."
*steekt kaarsje aan voor lieve Sjefkequote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was ik onderweg naar de Dierenarts. Bellen ze op, dat de onderzoeken nog bezig zijn en dat ze nog wel een uur nodig hebben. Dus of ik een uurtje later kan komen. Wel met excuses voor het late belletje..
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en met een beetje pech krijgt hij ook meteen zijn laatste spuitje
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 10 december 2020 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en met een beetje pech krijgt hij ook meteen zijn laatste spuitje
Duim voor Sjefquote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toevallig zelf net ook gedaan...quote:Op donderdag 10 december 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*steekt kaarsje aan voor lieve Sjefke
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
https://indebuurt.nl/ede/(...)edium=instagramstory
Ik denk mooi, eens kijken of... Nope.
te duur?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
https://indebuurt.nl/ede/(...)edium=instagramstory
Ik denk mooi, eens kijken of... Nope.
3 ton voor 66m2quote:
Ja, de goedkoopste woningen zijn appartementen van 66 vierkante meter voor 303.000quote:
het ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 10 december 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de goedkoopste woningen zijn appartementen van 66 vierkante meter voor 303.000
gaat weer prima.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 8793
Totaal: 585685 (+8720 ivm -73 corr.)
Opgenomen*: 198
Huidig*: 1179 (-32)
Opgenomen op IC*: 26
Huidig*: 469 (-4)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 64
Totaal: 9902
https://twitter.com/mzelst/status/1337023227751784448
Wel een mooi project zo te zien ja.quote:
Die kruispunt, foei.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nieuwbouw-wor(...)catie/bereikbaarheid
Die nieuwe kruispunt doet me denken aan SimCity op de oude MSDOS.
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, vi-va coro-ho-naquote:
Halverwege je zin veranderen.quote:
Zijn de treinen tegenwoordig sneller?quote:Dat betekent dat je in 20 minuten op Utrecht Centraal staat
Zo lang duurt dat stuk toch niet met intercity?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn de treinen tegenwoordig sneller?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 minutenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat stuk toch niet met intercity?
IC direct Rotterdam -> Schiphol/Amsterdam ipv gewone IC scheelt ook al tering veel. Het zijn die tussenstops die het zo lang laten duren.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat stuk toch niet met intercity?
Naar de benzinepomp. Ik vind het echt een dramaquote:Op donderdag 10 december 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halverwege je zin veranderen.
Maar eens, mal gezicht. Vreemde afslag ook daar linksonder.
Ah, dan hebben ze het vast over langs het eerste station in Utrecht rollen.quote:
Ik vroeg me al af wat het was.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar de benzinepomp. Ik vind het echt een dramaVan de week werd ik er ook al afgesneden.
Nah, deze verbinding is al tig jaar hetzelfde.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
IC direct Rotterdam -> Schiphol/Amsterdam ipv gewone IC scheelt ook al tering veel. Het zijn die tussenstops die het zo lang laten duren.
Was gewoon een grote rotonde niet veel praktischer en beter voor de doorstromingquote:Op donderdag 10 december 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nieuwbouw-wor(...)catie/bereikbaarheid
Dit nieuwe kruispunt doet me denken aan SimCity op de oude MSDOS.
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat die dame van dat appartement snel belt.die ene die je ook wilde? of die met dat balkon over de hele breedte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat die dame van dat appartement snel belt.Oh, handig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
wilde die allebeiquote:Op donderdag 10 december 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ene die je ook wilde? of die met dat balkon over de hele breedte?
quote:
ah ja nee zon aapjes kijken gevoel is niks nee. Dan nog liever een kleinere buitenruimte dan dat eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde die allebei
maar zijn beide nagenoeg dezelfde appartementen in hetzelfde gebouwDaarom dat ik daar ook blind zonder foto's te gezien te hebben een optie op heb genomen.
Degene waar ik nu ga kijken is op de 1e verdieping. Die met dat terras over de hele breedte is op de begane grond. 1e verdieping lijkt me dan wat prettiger want iedereen kijkt nogal binnen op de begane grond/op je terrasje zit je dan nogal in de etalage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
Er is enigszins 'druk' bij ondertussen want ik moet 23 december naar de notarisOeh, gaat rap zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenminste, als ze opschieten met een nieuw slot.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
Er is enigszins 'druk' bij ondertussen want ik moet 23 december naar de notarishuis verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan ff vrachtwagen lenen en alles in 1x die kant op verkassen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, gaat rap zo.
Tenminste, als ze opschieten met een nieuw slot.
De poppenverzameling van Gerda op drie hoog achter telt waarschijnlijk ook mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat
Wat een leerzame website.
Kan mijn huis ook wel opgeven als Botanische tuin.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De poppenverzameling van Gerda op drie hoog achter telt waarschijnlijk ook mee.
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan mijn huis ook wel opgeven als Botanische tuin.
ja, aardig warm iddquote:Op donderdag 10 december 2020 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is trouwens opeens wel lekker weer geworden met dat zonnetje zo, nog maar even een rondje gaan lopen
TRAP ER NIET INquote:Op donderdag 10 december 2020 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is trouwens opeens wel lekker weer geworden met dat zonnetje zo, nog maar even een rondje gaan lopen
Ik wilde net bij de Intratuin net nog dit ding voor je halen, maar die lag opgeslagen in het magazijn want het is niet van de wintercollectiequote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde net bij de Intratuin net nog dit ding voor je halen, maar die lag opgeslagen in het magazijn want het is niet van de wintercollectie
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
en die heb je er dan niet uit laten halen?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde net bij de Intratuin net nog dit ding voor je halen, maar die lag opgeslagen in het magazijn want het is niet van de wintercollectie
Mooi dat 'ie Wang heet.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja dat dacht ik al dat je dat zou vinden, maar helaas dusquote:
wel lief van jequote:Op donderdag 10 december 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al dat je dat zou vinden, maar helaas dus
Dat vroeg ik wel, maar dat vonden ze teveel werk want ze weten niet waar die ligt, heb nog voorgesteld dat ik zelf wel wilde zoeken maar dat mocht nietquote:Op donderdag 10 december 2020 14:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en die heb je er dan niet uit laten halen?
watwatwatquote:Op donderdag 10 december 2020 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Heb je gezien Etto wat ik gisteren heb gekregen?
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vroeg ik wel, maar dat vonden ze teveel werk want ze weten niet waar die ligt, heb nog voorgesteld dat ik zelf wel wilde zoeken maar dat mocht niet
ook niks over voor je bruid hequote:Op donderdag 10 december 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vroeg ik wel, maar dat vonden ze teveel werk want ze weten niet waar die ligt, heb nog voorgesteld dat ik zelf wel wilde zoeken maar dat mocht niet
Dat kan ik soms wel zijn, moet alleen wel een beetje geheim blijvenquote:
rummikubquote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FHF / [toffe actie] Kerstpakkettenactie 2020 - spread the love
Had wel even een kettingzaag uit het schap kunnen pakken om mijn punt wat te verduidelijken, maar heel die winkel was een grote kerstmiskermis dat ik die waarschijnlijk ook niet had gevondenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook niks over voor je bruid he
zelf zoeken ookquote:Op donderdag 10 december 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaaa nu kan ik nog meer Rummikub spelen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rummikub![]()
![]()
![]()
![]()
en wat een boel gefrituurde aardappelschijfjes
Ja dat ken ikquote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ik soms wel zijn, moet alleen wel een beetje geheim blijven
Ja zo ingewikkeld is het niet om in een magazijn een paar dozen open te trekkenquote:
Mijn hoofd had hier moeite mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel even een kettingzaag uit het schap kunnen pakken om mijn punt wat te verduidelijken, maar heel die winkel was een grote kerstmiskermis dat ik die waarschijnlijk ook niet had gevonden
Die van mij ook, toen ik de winkel binnenstapte begon ook gelijk Mariah Careyquote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn hoofd had hier moeite mee.
hoe was dat ook weer... rummikub... iets met gezichtjesquote:Op donderdag 10 december 2020 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa nu kan ik nog meer Rummikub spelen.
Cijfersquote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe was dat ook weer... rummikub... iets met gezichtjes
Jokersquote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe was dat ook weer... rummikub... iets met gezichtjes
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn hoofd had hier moeite mee.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
GASTOOOOOON wat zijn de prijzenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GASTOOOOOON wat zijn de prijzen
Een Datsun Sunny uit 1972 met bokkelullelederen bekleding, Hans!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GASTOOOOOON wat zijn de prijzen
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een Datsun Sunny uit 1972 met bokkelullelederen bekleding, Hans!
ah, een echte klassiekerquote:Op donderdag 10 december 2020 15:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
m'n tante rijdt schijnbaar nog steeds met zo'n apparaat. Als er 5k op de teller staat zal het veel wezen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ehhh.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n tante rijdt schijnbaar nog steeds met zo'n apparaat. Als er 5k op de teller staat zal het veel wezen.
Moet schakelen met 2 handenMaar dat ligt eerder aan haar dan aan die auto.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Dierenarts belde net...
Het gaat wel beter dan vanochtend. Maar hij heeft wel een flinke longontsteking en problemen met hart en waarschijnlijk de nieren. Doorbehandelen kan wel en gaat enkele honderden euro's kosten. Maar hij zal nooit helemaal herstellen. Dus of ik even wilde nadenken wat ik wil, of door behandelen of inlaten slapen, wat hijzelf niet onverantwoord noemde..
Even Pa gebeld, want ja hij heeft hem natuurlijk zelf jaren in huis gebeld en zei ook dat inslapen het beste was, want ja ik ben natuurlijk niet 24/7 thuis om op hem te letten en te verzorgen.
Dus straks tegen 16.00 uur naar de dierenarts en afscheid nemen...
Dag lieve Sjef, ik ga je missen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel sterkte Bosquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat wel beter dan vanochtend. Maar hij heeft wel een flinke longontsteking en problemen met hart en waarschijnlijk de nieren. Doorbehandelen kan wel en gaat enkele honderden euro's kosten. Maar hij zal nooit helemaal herstellen. Dus of ik even wilde nadenken wat ik wil, of door behandelen of inlaten slapen, wat hijzelf niet onverantwoord noemde..
Even Pa gebeld, want ja hij heeft hem natuurlijk zelf jaren in huis gebeld en zei ook dat inslapen het beste was, want ja ik ben natuurlijk niet 24/7 thuis om op hem te letten en te verzorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever een Datsun Skyline uit dat jaarquote:Op donderdag 10 december 2020 15:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aah gossiequote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die vragen worden aan bitterbal overgedragenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een Datsun Skyline uit dat jaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is dat een probleem voor Lodewijk Theodorus?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen die vragen worden aan bitterbal overgedragen
Aw ruk man... heel veel sterkte... echt verrot een maatje te verliezen. Extra kaarsje bij Marie voor het beessiequote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
awww wat een naar nieuws bosquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hier nog lauwe oude satésaus (iets brokkelig) en aardbeibonbons liggen.quote:
Ja zon beestje wordt je toch je maatjequote:Op donderdag 10 december 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vast ook een van de lastigste keuzes die ik over een aantal jaar moet gaan maken. Als ik er over na denk word ik er al naar van
met zo'n velletje erover?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb hier nog lauwe oude satésaus (iets brokkelig) en aardbeibonbons liggen.
... met krokante satésaus-achtige sausquote:Op donderdag 10 december 2020 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Aardbeibonbons klinkt best lekker eigenlijk.
Ik wil al geen hond meerquote:Op donderdag 10 december 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vast ook een van de lastigste keuzes die ik over een aantal jaar moet gaan maken. Als ik er over na denk word ik er al naar van
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... met krokante satésaus-achtige saus
Had ik vooraf niet zo kunnen bedenken. Maar altijd blij als ik hem zie. En hij andersom nog veel blijer.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zon beestje wordt je toch je maatje
nicequote:Op donderdag 10 december 2020 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou velletje... je kan er de dijken mee ophogen
ja kan ik mij wel voorstellenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik vooraf niet zo kunnen bedenken. Maar altijd blij als ik hem zie. En hij andersom nog veel blijer.
Toen mijn relatie stuk liep miste ik hem nog het meest
Heb het al redelijk vaak meegemaakt, maar wil er nu al niet over nadenken als bij beaglemans dat punt zou komen. Het is meer dan een maatje, gewoon volwaardig familielid.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik vooraf niet zo kunnen bedenken. Maar altijd blij als ik hem zie. En hij andersom nog veel blijer.
Toen mijn relatie stuk liep miste ik hem nog het meest
Ja, hiero... bak met satésaus omgevallen...quote:Op donderdag 10 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
oh god ik heb een klant voor de schoonmaak
oh jee, werkquote:Op donderdag 10 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
oh god ik heb een klant voor de schoonmaak
ja, dat is dan toch werk, of niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee via dat helpling. Wel beetje eng :p
Misschien is het LTVDK die een hinderlaag aan het opstellen is...quote:Op donderdag 10 december 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Da's toch ook werk.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien is het LTVDK die een hinderlaag aan het opstellen is...
TRAP ER NIET IN
strijkenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie het stomste huishoudelijke klusje?
Och Bosquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huishouden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
ik vind alles leukquote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Hier ook wel. Mag altijd op de beste stoel zitten. Krijgt als eerste eten.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb het al redelijk vaak meegemaakt, maar wil er nu al niet over nadenken als bij beaglemans dat punt zou komen. Het is meer dan een maatje, gewoon volwaardig familielid.
Laatste keer dat er eentje overleed zat ik midden op de oceaan.
Het doucheputje ontdoen van haar en andere klonten.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Strijken.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doucheputje ontdoen van haar en andere klonten.
Ramen lappen scoort toch wel vrij hoog.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn sokken aan doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
naaldbikhamer mee om die gerriekrokantjes te verwijderenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Kat in et zakkie
Hoi Yasmin, Graag gedaanhet gaat om de volgende dingen: douche en wc schoonmaken, stofzuigen, keuken dweilen en aanrecht/fornuis schoonmaken. Het is niet een megagroot huis, dus ik verwacht dat je dat prima in 2.5 uur moet kunnen schoonmaken
en gelukkig geen hele lastige taken!
OMG OMG OMG OMG
speel je viool dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt al 10 jaar niet meer gestreken denk ik.
vorige keer heeft m'n ma het staan doen toen ik met m'n pa aan t behangen wasquote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt al 10 jaar niet meer gestreken denk ik.
Laatst ook weer een halve nerts uit het putje getrokken. Nog even en ik moet de boel laten ruimen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja ramen schoonmaken is hier ook wel nummer 1 idd en dweilen is ook kut ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ramen lappen scoort toch wel vrij hoog.
al vind ik dweilen ook wel vervelend, maar dat doet de poetsvrouw.
ja die kans loop jequote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naaldbikhamer mee om die gerriekrokantjes te verwijderen
Sinds ik de ramenlikker heb vind ik het geen probleem meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja ramen schoonmaken is hier ook wel nummer 1 idd en dweilen is ook kut ja.
Graag een french maid kostuum aantrekkenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Kat in et zakkie
Hoi Yasmin, Graag gedaanhet gaat om de volgende dingen: douche en wc schoonmaken, stofzuigen, keuken dweilen en aanrecht/fornuis schoonmaken. Het is niet een megagroot huis, dus ik verwacht dat je dat prima in 2.5 uur moet kunnen schoonmaken
OMG OMG OMG OMG
das wel het vieste klusje ja. Zeker als het je eigen haar en klonten niet zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Beste klant, mag ik vast uw boordmaat weten? Dan kan ik het juiste gereedschap meenemen."quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Kat in et zakkie
OMG OMG OMG OMG
Ik heb redelijk lang haar en Joop heeft serieus lang haar. RIP ons doucheputje.quote:
Met de oven moet je wel uitkijken. Zag laatst een filmpje van iemand die vast kwam te zitten toen ze haar hoofd in een wasmachine stak. Kwam gelukkig wel allemaal goed uiteindeljk.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Kat in et zakkie
OMG OMG OMG OMG
Een wat?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds ik de ramenlikker heb vind ik het geen probleem meer.
Nog nooit schoongemaaktquote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ja vind het wel spannend hoor. Nog nooit gedaan dit
Zo'n zeefje er in hangenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb redelijk lang haar en Joop heeft serieus lang haar. RIP ons doucheputje.
zo'n kärcher ding?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds ik de ramenlikker heb vind ik het geen probleem meer.
Gelukkig was de loodgieter in de buurt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de oven moet je wel uitkijken. Zag laatst een filmpje van iemand die vast kwam te zitten toen ze haar hoofd in een wasmachine stak. Kwam gelukkig wel allemaal goed uiteindeljk.
Dan nog moet het af en toe.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n zeefje er in hangenhelpt veel.
Ik weet niet of ballie stiefbroers heeft hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de oven moet je wel uitkijken. Zag laatst een filmpje van iemand die vast kwam te zitten toen ze haar hoofd in een wasmachine stak. Kwam gelukkig wel allemaal goed uiteindeljk.
Die zijn ideaal.quote:
Ik kan de mijne wel Corky noemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is en ramenlikker?
Is dat een downie die je raam schoon komt likken in ruil voor een lolly?
Je neemt een emmer. Doe daar water in. Let op dat je een scheutje allesreiniger er bij doet, en denk eraan dat het water eerst op temperatuur moet komen. Wanneer het gaat schuimen kun je het poetsdoekje nemen en elk gewenst oppervlak met de emulsie reinigen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ja vind het wel spannend hoor. Nog nooit gedaan dit
Oooh, zelfde idee dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets
https://www.bol.com/nl/p/(...)nSBRe8BoChvoQAvD_BwE
wat ga je eten?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:36 schreef Haags het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds dagen weer echt trek
Voor de wc wel even een ander doekje gebruiken tnxquote:Op donderdag 10 december 2020 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je neemt een emmer. Doe daar water in. Let op dat je een scheutje allesreiniger er bij doet, en denk eraan dat het water eerst op temperatuur moet komen. Wanneer het gaat schuimen kun je het poetsdoekje nemen en elk gewenst oppervlak met de emulsie reinigen.
quote:
Gewoon de kleurcodes aanhouden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de wc wel even een ander doekje gebruiken tnx
Maar heb je nu medicijnen dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]dat had ze gisteravond gemaakt maar kreeg het nauwelijks door mijn keel
staat nog op het lijstje.quote:
Ach, het moet wel heel erg met je zijn geweest danquote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]dat had ze gisteravond gemaakt maar kreeg het nauwelijks door mijn keel
Ik heb aparte doekjes voor dit soort klusjes.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de kleurcodes aanhouden.
ja sinds gister. Lijkt wel enigszins effect te hebben nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb je nu medicijnen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |