SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk, mooie powerpoint met blabla en ik heb weer 4u kunnen facturerenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wat mooie slides voorbereid?
God, wat houden we elkaar toch bezig met dit soort bullshit bij bedrijven
We hebben wat land bijgekochtquote:Op donderdag 10 december 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
Hee, foqueville is groter geworden.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, mooie powerpoint met blabla en ik heb weer 4u kunnen factureren
Ik las kabelbanaanquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel fan van de extra kabelbaanaansluiting.
Goede werknemer ben ikquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb je weer een goede bijdrage geleverd aan de annual results.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://fb.watch/2hPJLGHDmd/
Dit is dus gewoon dierenseks.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://fb.watch/2hPJLGHDmd/
Ik heb het filmpje niet afgekeken. Het eindigt met een happy end?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon dierenseks.
Nog even en het hele dorp is bekabelbaandquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Extra snel naar de blije fanten de blije kwoksquote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel meer, maar ik ben te lui om te kraken.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Molo ranzige dokter's praktijk ligt wel al een tijdje leeg geloof ik
*klikt nog een keer.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet afgekeken. Het eindigt met een happy end?
Daarom is ie nu extra ranzigquote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Molo ranzige dokter's praktijk ligt wel al een tijdje leeg geloof ik
Wel gevaarlijk zo boven mijn weiquote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en het hele dorp is bekabelbaand
Gaat alles wel goed, lijkt wel of je iets tekort komt?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je tieten laten zien hč?
Hoe staat het met de chocolademelk productie?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk zo boven mijn wei
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed, lijkt wel of je iets tekort komt?
Nou misschien..had al erotische dromen dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed, lijkt wel of je iets tekort komt?
Wat is Goudgenot eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
*drinkt een kopje koffie en maakt een babbeltje bij Goudgenot.
De bank die ons geld heeft gegeven om extra land te kopenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is Goudgenot eigenlijk?
Over kwiwi, gerrie, Haags, IJs of bitterbal?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou misschien..had al erotische dromen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |