abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 december 2020 @ 13:24:18 #1
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196653531




SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196653536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, maar blijft een goede aankoop. Heeft al duidelijk zijn waarde gehad en heeft duidelijk erg veel talent. Dat hij af en toe een mindere vorm heeft is vrij normaal, maar hij is een stuk beter gescout dan types als Magallan, Alvarez en Marin die in werkelijk niets bij Ajax passen.
ja true natuurlijk

maar de televaag en andere kranten zagen hem alweer als de nieuwe ziyech
Gino ♥
pi_196653572
quote:
19s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja true natuurlijk

maar de televaag en andere kranten zagen hem alweer als de nieuwe ziyech
Ja, twee maanden geleden schreef Valentijn nog dat ie beter wordt dan Ziyech (lol). Sterf niet als een opportunist is dan wel weer van toepassing.
pi_196653592
Hoe vond je Brobbey gisteren @JR-Style-93 ? Hij viel mij niet tegen. Puur als aanspeelpunt en de ballen laten vallen deed die prima. Iets waar Traore toch wel moeite mee heeft ondanks zijn (op het oog) sterkte. Zou hem daarom ook wel een paar keer in de basis willen zien in de Eredivisie en of die dan enigszins in staat is om in en rond de zestien te combineren.
  donderdag 10 december 2020 @ 13:28:28 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196653617
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe vond je Brobbey gisteren @:JR-Style-93 ? Hij viel mij niet tegen. Puur als aanspeelpunt en de ballen laten vallen deed die prima. Iets waar Traore toch wel moeite mee heeft ondanks zijn (op het oog) sterkte. Zou hem daarom ook wel een paar keer in de basis willen zien in de Eredivisie en of die dan enigszins in staat is om in en rond de zestien te combineren.
Die gast is een fucking tank man. Niet normaal. Hij is al breder dan Traore en die is al een beer.
Lijkt er wel op alsof Ten Hag geilt op balvaste spitsen die beresterk zijn, en minder een neusje voor de goal hebben.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196653695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe vond je Brobbey gisteren @:JR-Style-93 ? Hij viel mij niet tegen. Puur als aanspeelpunt en de ballen laten vallen deed die prima. Iets waar Traore toch wel moeite mee heeft ondanks zijn (op het oog) sterkte. Zou hem daarom ook wel een paar keer in de basis willen zien in de Eredivisie en of die dan enigszins in staat is om in en rond de zestien te combineren.
vond hem tegen twente ook niet heel slecht

alleen springen de ballen soms raar van zijn voeten
Gino ♥
pi_196654574
quote:
19s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja true natuurlijk

maar de televaag en andere kranten zagen hem alweer als de nieuwe ziyech
Dat kan toch ook gewoon? Hoeveel zaadpotten hebben we Ziyech wel niet zien spelen ook? En die was nog een stuk ouder ook toen hij bij Ajax kwam en speelde al in de Eredivisie.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe vond je Brobbey gisteren @:JR-Style-93 ? Hij viel mij niet tegen. Puur als aanspeelpunt en de ballen laten vallen deed die prima. Iets waar Traore toch wel moeite mee heeft ondanks zijn (op het oog) sterkte. Zou hem daarom ook wel een paar keer in de basis willen zien in de Eredivisie en of die dan enigszins in staat is om in en rond de zestien te combineren.
Ik vond dat "kansje" voor Mazraoui wel goed gedaan ja, maar ik heb Traoré dat ook wel een paar keer zo zien doen met ballen vasthouden en doorspelen. En Brobbey bracht in elk geval meer dan Huntelaar en Promes in de tweede helft, dat kon echt niet.
Oh.
pi_196654592
Ben wel benieuwd hoe Brobbey is als het gaat op het gebied van effectiviteit, heb hem in de jeugd wel eens behoorlijke kansen zien missen ook.
Oh.
  donderdag 10 december 2020 @ 14:42:48 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196655037
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Brobbey is als het gaat op het gebied van effectiviteit, heb hem in de jeugd wel eens behoorlijke kansen zien missen ook.
Hoe dan ook heb ik niet het "dat is de nieuwe Kluivert" idee al vond ik hem gisteren niet slecht voor een debutant.

Wat gisteren ook wel opvallend was is al die kleine overtredingen die Atalanta maakt zonder daarvoor geel te krijgen, dat zijn toch wel dingen waar we in Nederland wel naïef in zijn, zo'n Gosens trapt gewoon heel langzaam Antony uit de wedstrijd, bij Ajax kon De Ligt dat ook altijd goed maar dat zie je nu gewoon te weinig, veel te sportief.
pi_196655134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoe dan ook heb ik niet het "dat is de nieuwe Kluivert" idee al vond ik hem gisteren niet slecht voor een debutant.

Wat gisteren ook wel opvallend was is al die kleine overtredingen die Atalanta maakt zonder daarvoor geel te krijgen, dat zijn toch wel dingen waar we in Nederland wel naïef in zijn, zo'n Gosens trapt gewoon heel langzaam Antony uit de wedstrijd, bij Ajax kon De Ligt dat ook altijd goed maar dat zie je nu gewoon te weinig, veel te sportief.
Ja maar ik vind dat vreselijk irritant dus ben blij dat Ajax dat niet doet, zou me toch heel erg daaraan storen ook al is het dan winnaarsmentaliteit en volwassen en dat soort gedoe _O- ik vind het ook al kut als Ajax gaat tijdrekken, ga maar gewoon voetballen.
Oh.
  donderdag 10 december 2020 @ 14:57:01 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196655311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar ik vind dat vreselijk irritant dus ben blij dat Ajax dat niet doet, zou me toch heel erg daaraan storen ook al is het dan winnaarsmentaliteit en volwassen en dat soort gedoe _O- ik vind het ook al kut als Ajax gaat tijdrekken, ga maar gewoon voetballen.
Begrijpelijk maar dat zijn wel de wetten van het topvoetbal, die Brobbey weet nu ook wel hoe het werkt als hij het zich kan herinneren tenminste, als je kijkt naar Neres vorig jaar tegen Chelsea dat was ook zo'n kut actie van Alonso, zelfde geldt voor Kudus met Fabinho.
pi_196655612
Ohoh, dat was wel heel slecht gisteren. Verdienden het allebei niet echt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_196655688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Begrijpelijk maar dat zijn wel de wetten van het topvoetbal, die Brobbey weet nu ook wel hoe het werkt als hij het zich kan herinneren tenminste, als je kijkt naar Neres vorig jaar tegen Chelsea dat was ook zo'n kut actie van Alonso, zelfde geldt voor Kudus met Fabinho.
Uiteindelijk stond het gewoon tactisch beter bij Atalanta.
Oh.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:23:46 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196657125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uiteindelijk stond het gewoon tactisch beter bij Atalanta.
Zeker maar het zijn wel de kleine dingetjes die ook bijdragen dat een speler zich net niet meer zo fris voelt.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:40:46 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196657443
Echt een wedstrijd voor de neutrale toeschouwer

twitter
pi_196657803
Voor iemand met het fysiek van Brobbey lag 'ie verdomd vaak op de grond gister.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_196657869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor iemand met het fysiek van Brobbey lag 'ie verdomd vaak op de grond gister.
Één van z'n eerste acties was een schwalbe bij de zijlijn met een enorme schreeuw erbij. De scheids stond er vlak achter en gaf geen vrije trap. Daarna waren het volgens mij wel telkens legitieme overtredingen toen hij op de grond lag :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196659295
Zin om Nico uit te zwaaien en voor die centen Wijndal te halen. Of Martinez lekker op linksback zetten.

Welke clubs kunnen we loten in de EL?
  donderdag 10 december 2020 @ 23:07:33 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196665092
Al is de ellende nog zo groot..
pi_196665655
quote:
11s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:07 schreef Heeinz het volgende:
Al is de ellende nog zo groot..
liggen andere clubs nog dieper in de goot... wel sneu voor het Nederlandse voetbal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 december 2020 @ 23:48:21 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196665670
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

liggen andere clubs nog dieper in de goot... wel sneu voor het Nederlandse voetbal
De boel kan me niet hard genoeg in elkaar donderen.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 10 december 2020 @ 23:53:18 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196665729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

liggen andere clubs nog dieper in de goot... wel sneu voor het Nederlandse voetbal
de kans dat Ajax naar beneden getrokken wordt is ook veel groter dan de weg omhoog maken, daarom jammer dat ze de hand op de knip hebben gehouden.
pi_196665757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Iemand @:poepz0r al ingelicht over dit heuglijke spitsennieuws?
BROBBEYGOD
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:36:13 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_196671663
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

de kans dat Ajax naar beneden getrokken wordt is ook veel groter dan de weg omhoog maken, daarom jammer dat ze de hand op de knip hebben gehouden.
Er is een grens aan het risico dat je kan nemen. Zeker met de salarissen die toppers met zich meebrengen verbrand je je geld zo verschrikkelijk hard. 10 miljoen had 1 extra ronde CL opgeleverd geloof ik. Daar koop en betaal je geen versterking voor. Dus dan praten we al weer over minimaal nog een ronde verder..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:40:40 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196672662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:36 schreef manny het volgende:

[..]

Er is een grens aan het risico dat je kan nemen. Zeker met de salarissen die toppers met zich meebrengen verbrand je je geld zo verschrikkelijk hard. 10 miljoen had 1 extra ronde CL opgeleverd geloof ik. Daar koop en betaal je geen versterking voor. Dus dan praten we al weer over minimaal nog een ronde verder..
Eens aan de ene kant maar het is weer niet zo dat je ieder jaar >25 miljoen naar de belastingdienst hoeft te brengen, een jaartje verlies draaien en je krijgt daar weer een deel van terug dus zo groot is dat risico ook weer niet, plus dat zo'n speler dat geld ook waard is en als het goed is in waarde toeneemt. Nu loop je 2 jaar achter de feiten aan en dat kan niet als je de ambities hebt die zij uitspreken, plus dat het een negatief effect heeft op je spelerswaarde.
Naar mijn mening dus pennywise and pound-foolish ook met betrekking op een Europese (top) competitie, daar geldt zeker voor uit het oog uit het hart, iedereen is Ajax alweer vergeten.
pi_196684095
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

BROBBEYGOD
Ik durf te wedden dat hij in 1988 is geboren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zaterdag 12 december 2020 @ 08:46:02 #27
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196684859
Opvallend toeval in beslissende wedstrijden:
Ajax - Tottingham neres ontbreekt
Ajax - Valencia neres ontbreekt
Ajax - Atalanta neres ontbreekt

In elk geval bij de eerste onverwacht dat hij niet mee kon doen en bij de derde was er hoop dat ie kon spelen.
In het tweede geval was hij geblesseerd geraakt tegen Chelsea. (De 4-4)
pi_196685052
Hopelijk vanavond 3 punten, anders moeten we december voortaan maar overslaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196685345
Blijf het toch frustrerend vinden tegen Atalanta deze week. Dat kansloze elftal wat er stond en dan 90 minuten lang hetzelfde proberen. Ten Hag die weer eens niet op tijd ingrijpt en gewoon niet in staat zijn om een volwassen spits in de selectie te hebben met zo veel geld.

Die Ten Hag die ook doodleuk verteld in de media dat Gravenberch de leiding maar moet pakken op het middenveld, man man man.

Nu weer die enorme kloten clubjes loten in de EL en er na 1 ronde weer uit vliegen.
pi_196685356
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

BROBBEYGOD
Leuke spits, maar nog niet. Moet nog 2/3 jaar ergens anders voetballen.
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:04:53 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196685359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijf het toch frustrerend vinden tegen Atalanta deze week. Dat kansloze elftal wat er stond en dan 90 minuten lang hetzelfde proberen. Ten Hag die weer eens niet op tijd ingrijpt en gewoon niet in staat zijn om een volwassen spits in de selectie te hebben met zo veel geld.

Die Ten Hag die ook doodleuk verteld in de media dat Gravenberch de leiding maar moet pakken op het middenveld, man man man.

Nu weer die enorme kloten clubjes loten in de EL en er na 1 ronde weer uit vliegen.
Tussenjaartje toch
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:06:12 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196685367
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijf het toch frustrerend vinden tegen Atalanta deze week. Dat kansloze elftal wat er stond en dan 90 minuten lang hetzelfde proberen. Ten Hag die weer eens niet op tijd ingrijpt en gewoon niet in staat zijn om een volwassen spits in de selectie te hebben met zo veel geld.

Die Ten Hag die ook doodleuk verteld in de media dat Gravenberch de leiding maar moet pakken op het middenveld, man man man.

Nu weer die enorme kloten clubjes loten in de EL en er na 1 ronde weer uit vliegen.
Wel eens dat het kansloos was maar wat had hij anders moeten doen? Teveel spelers onder de maat en een bank die dat niet even omdraait.
pi_196685397
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wel eens dat het kansloos was maar wat had hij anders moeten doen? Teveel spelers onder de maat en een bank die dat niet even omdraait.
In ieder geval wat proberen? Je ging nooit een keer scoren op deze manier, ook niet in 34234234 minuten.
Dan breng je Huntelaar eerder en ballen pompen bijvoorbeeld. Ryan had hij toch gewoon moeten wisselen of niet?
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:16:46 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196685484
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

In ieder geval wat proberen? Je ging nooit een keer scoren op deze manier, ook niet in 34234234 minuten.
Dan breng je Huntelaar eerder en ballen pompen bijvoorbeeld. Ryan had hij toch gewoon moeten wisselen of niet?
Ik had met Huntelaar begonnen ook al kan hij maar 30 minuten spelen dan is het wel je beste formatie die je kan opstellen maar dat is misschien het enige. Gravenberch wisselen had ik ook niet gedaan, was de enige die z'n niveau haalde, dat 2e geel was overdreven.
Ik vind die uitschakeling eerder het management te verwijten dan Ten Hag, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten gaat dat ook wel eens fout.
2018 geweldig maar niet zonder geluk, 2019 redelijk goed maar pech, 2020 gewoon kwalitatief tekort geschoten.
pi_196685618
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik had met Huntelaar begonnen ook al kan hij maar 30 minuten spelen dan is het wel je beste formatie die je kan opstellen maar dat is misschien het enige. Gravenberch wisselen had ik ook niet gedaan, was de enige die z'n niveau haalde, dat 2e geel was overdreven.
Ik vind die uitschakeling eerder het management te verwijten dan Ten Hag, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten gaat dat ook wel eens fout.
2018 geweldig maar niet zonder geluk, 2019 redelijk goed maar pech, 2020 gewoon kwalitatief tekort geschoten.
Het houdt ook wel een keertje op. Wat mij betreft echt unieke, onmisbare kwaliteiten voor het Ajax-voetbal waren die van Frenkie en Ziyech. Frenkie kon het spel opeens naar veel gevaarlijkere gebieden verplaatsen, Ziyech creëerde gewoon ongelofelijk veel kansen.
pi_196685679
Normaal was je blij geweest dat je Promes nog erin kan brengen maar god zeg dat was echt heel erg treurig. Zelfs bal voor doel pompen was te moeilijk voor hem
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:38:41 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196685716
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het houdt ook wel een keertje op. Wat mij betreft echt unieke, onmisbare kwaliteiten voor het Ajax-voetbal waren die van Frenkie en Ziyech. Frenkie kon het spel opeens naar veel gevaarlijkere gebieden verplaatsen, Ziyech creëerde gewoon ongelofelijk veel kansen.
Met Blind erbij had je echt wel meer gecreëerd dan nu het geval was maar het is niet anders.
pi_196685830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

In ieder geval wat proberen? Je ging nooit een keer scoren op deze manier, ook niet in 34234234 minuten.
Dan breng je Huntelaar eerder en ballen pompen bijvoorbeeld. Ryan had hij toch gewoon moeten wisselen of niet?
Dat ballen pompen op Huntelaar levert echt nooit iets op.
Oh.
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:50:42 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196685856
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal was je blij geweest dat je Promes nog erin kan brengen maar god zeg dat was echt heel erg treurig. Zelfs bal voor doel pompen was te moeilijk voor hem
bande kan toch niet slechter zijn dan Promes in zijn huidige vorm?
Waarmee ik wil zeggen dat als je Promes als eerste inbrengt als wissel dan is het wel heel treurig gesteld.
pi_196685866
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met Blind erbij had je echt wel meer gecreëerd dan nu het geval was maar het is niet anders.
Nee inderdaad.

Je hoort dan de vraag of de teleurstelling dat Antony zijn man niet voorbij komt. Maar wat wellicht soms vergeten wordt is hoe belangrijk het is hoe zo'n speler wordt aangespeeld. Antony kreeg alleen de bal van Mazraoui, de meest voorspelbare aanvallende bal uit het voetbal. Hij kreeg geen ballen van Brobbey, niet van Klaassen, niet van Labyad. En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de ballen.
  zaterdag 12 december 2020 @ 10:53:45 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196685888
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee inderdaad.

Je hoort dan de vraag of de teleurstelling dat Antony zijn man niet voorbij komt. Maar wat wellicht soms vergeten wordt is hoe belangrijk het is hoe zo'n speler wordt aangespeeld. Antony kreeg alleen de bal van Mazraoui, de meest voorspelbare aanvallende bal uit het voetbal. Hij kreeg geen ballen van Brobbey, niet van Klaassen, niet van Labyad. En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de ballen.
Daarom, zat gewoon te weinig verrassing in, daar lagen die Italianen niet wakker van
  zaterdag 12 december 2020 @ 12:16:17 #42
80382 manny
30 is best veel
pi_196687340
Het is trouwens wel al weer matchday. 20.00 uur. Zwolle.

Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196688867
Yes, weer lekker de rest van het seizoen naar FC bal op het dak wedstrijdjes kijken *O* :r
pi_196688892
In zo'n treurig leeg kut stadion, wat een ruk seizoen is het ook -O-
  zaterdag 12 december 2020 @ 13:51:04 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196688901
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Leuke spits, maar nog niet. Moet nog 2/3 jaar ergens anders voetballen.
Waarom? Of je verkoopt hem omdat het geen Ajax-spits is, of je geeft hem bij Ajax speeltijd omdat je in hem een soort van Lukaku-achtige kwaliteiten ontwaart maar de dingen die hij nu niet kan, kan hij na 3 jaar Heerenveen nog steeds niet veel beter.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196689101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Waarom? Of je verkoopt hem omdat het geen Ajax-spits is, of je geeft hem bij Ajax speeltijd omdat je in hem een soort van Lukaku-achtige kwaliteiten ontwaart maar de dingen die hij nu niet kan, kan hij na 3 jaar Heerenveen nog steeds niet veel beter.
Daar ben ik het niet mee eens. Kan zeker ontwikkelen en heeft gewoon wedstrijden nodig.
  zaterdag 12 december 2020 @ 14:11:49 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196689186
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 14:05 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Kan zeker ontwikkelen en heeft gewoon wedstrijden nodig.
Drie jaar uitlenen aan een subtopper is iets dat je doet bij mommy's boys als Sam Lammers. Die kunnen daar mooi een tijdje uitharden en de fontanel kan dichtgroeien. Brobbey is bij uitstek vroegrijp, daar zit simpelweg geen enorme groeicurve meer in.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:46:25 #48
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196690756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:50 schreef Class het volgende:
In zo'n treurig leeg kut stadion, wat een ruk seizoen is het ook -O-
Ik vind het ook allemaal maar niks
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:09:11 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196691134
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:50 schreef Class het volgende:
In zo'n treurig leeg kut stadion, wat een ruk seizoen is het ook -O-
Zeker voor Ajax is dat kut, de spelers hebben nu de hele wedstrijd het idee dat het al blessuretijd is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196692121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal maar niks
Je hebt bij uitwedstrijden wel het voordeel dat ploegen niet worden opgezweept, maar het thuisgevoel om je over een dood punt heen te helpen zoals woensdag mis je dan ook weer...

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 12-12-2020 17:33:38 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 12 december 2020 @ 17:37:12 #51
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196692360
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch; Antony, Promes, Tadić; Brobbey.

Volgens het AD
RED ONS HENNIEGOD
pi_196693248
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2020 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch; Antony, Promes, Tadić; Brobbey.

Volgens het AD
Promes op 10, dat wordt genot _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196693363
Hopelijk lopen Gravenberch en Klaassen niet te veel naar voren met al het balverlies van Promes
pi_196693477
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2020 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch; Antony, Promes, Tadić; Brobbey.

Volgens het AD
AD weet het nooit

Opstelling #Ajax: Onana; Klaiber, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch, Promes; Antony, Huntelaar en Tadic
pi_196693510
En de bank
Wisselspelers #Ajax: Stekelenburg, Kotarski, Rensch, Martínez, Álvarez, Taylor en Jensen.

Blijkbaar dus geen Brobbey, Traore, Neres, Ekkelenkamp, Labyad, Mazraoui en nog een aantal.

Ook lekker als er nu een aanvaller uitvalt :')
  zaterdag 12 december 2020 @ 18:49:50 #56
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196693517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 18:46 schreef BobW het volgende:

[..]

AD weet het nooit

Opstelling #Ajax: Onana; Klaiber, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch, Promes; Antony, Huntelaar en Tadic
Ik neem aan dat Brobbey niet fit is? Anders snap ik niks van de keuze voor Huntelaar

Edit; niet op de bank zo te zien dus dan snap ik het wel
pi_196693717
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 18:49 schreef BobW het volgende:
En de bank
Wisselspelers #Ajax: Stekelenburg, Kotarski, Rensch, Martínez, Álvarez, Taylor en Jensen.

Blijkbaar dus geen Brobbey, Traore, Neres, Ekkelenkamp, Labyad, Mazraoui en nog een aantal.

Ook lekker als er nu een aanvaller uitvalt :')
Alvarez als stormram ;(
pi_196693744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alvarez als stormram ;(
Schuurs in de spits.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 december 2020 @ 19:17:24 #59
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196693963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alvarez als stormram ;(
Een beetje zoals Van der Hoorn een paar jaar geleden
pi_196694104
Ik heb Klaiber al genoeg zien spelen dit seizoen. Jammer dat Nous zo blessuregevoelig is.
pi_196694473
Het leeft nog niet echt.
Oh.
  zaterdag 12 december 2020 @ 19:53:50 #62
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196694570
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2020 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het leeft nog niet echt.
Deze pot? Bij mij wel hoor. Zit al een paar uur klaar te trappelen
  zaterdag 12 december 2020 @ 19:58:32 #63
80382 manny
30 is best veel
pi_196694648
Nou maar hopen dat Klaas Jan nog even laat zien dat ie een ouderwetse goalgetter, senior striker is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196694729
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 19:58 schreef manny het volgende:
Nou maar hopen dat Klaas Jan nog even laat zien dat ie een ouderwetse goalgetter, senior striker is.
Heb het hem helaas al tijden niet meer zien doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196694764
Goeie jinx, al zeg ik het zelf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:06:24 #66
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196694765
Schuurs _O_

Lekker goaltje
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:06:28 #67
80382 manny
30 is best veel
pi_196694767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heb het hem helaas al tijden niet meer zien doen.
Ach.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:06:55 #68
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196694777
Goede voorzet van Ziyech
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:09:55 #69
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196694808
Mooi voor Antony, mooi voor Promes
pi_196694821
Wat hebben ze op, spinazie..
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:11:58 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196694837
Dit is een penalty
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:12:29 #72
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196694842
Wat? :')
pi_196694844
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:10 schreef coronatus het volgende:
Wat hebben ze op, spinazie..
Ik wel in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:13:07 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196694854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:12 schreef Heeinz het volgende:
Wat? :')
Ja onvoorstelbaar
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:13:54 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196694864
Hoe kan dat geen pingel zijn :')

Die VAR blijft gewoon kut met peren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:15:51 #76
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196694894
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat geen pingel zijn :')

Die VAR blijft gewoon kut met peren.
Dit slaat inderdaad echt helemaal nergens op
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:16:33 #77
80382 manny
30 is best veel
pi_196694903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat geen pingel zijn :')

Die VAR blijft gewoon kut met peren.
Is ongelooflijk idd. Jarenlang roepen we: gebruik nou gewoon die TV beelden. En nu hebben ze de beelden en nog maken ze er een puinhoop van. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196694958
Als ik zie hoe gretig Huntelaar nog is baal ik er nog van dat hij destijds niet speelde tegen Tottenham ipv die dooie Dolberg
No bitch to me
pi_196695092
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
Als ik zie hoe gretig Huntelaar nog is baal ik er nog van dat hij destijds niet speelde tegen Tottenham ipv die dooie Dolberg
Die speelden toen allebei niet toch?

Niet in de basis in ieder geval, Huntelaar viel nog wel in.

edit: oh, dat was de uitwedstrijd
pi_196695112
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Die speelden toen allebei niet toch?

Niet in de basis in ieder geval, Huntelaar viel nog wel in.
Sigthorson zal er wel weer ingestaan heb hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:28:03 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196695114
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Die speelden toen allebei niet toch?

Niet in de basis in ieder geval, Huntelaar viel nog wel in.
Dolberg speelde omdat Neres niet fit bleek te zijn.
pi_196695121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:28 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dolberg speelde omdat Neres niet fit bleek te zijn.
Ja, zat te kijken bij de uitwedstrijd, toen begon Tadic in de spits.
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:31:33 #83
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196695154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
Als ik zie hoe gretig Huntelaar nog is baal ik er nog van dat hij destijds niet speelde tegen Tottenham ipv die dooie Dolberg
Dolberg was voor mij volledig klaar na die pot. In zo'n wedstrijd er zo bij lopen, ik kan er nog kwaad om worden
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:35:01 #84
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196695206
Paar keer aanzetten en je moet er toch zeker weer 7 maken
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:36:31 #85
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196695224
Lekker slim dat natrappen
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:39:46 #86
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196695270
Promes doet het aardig deze wedstrijd.
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:42:19 #87
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196695310
Ik word steeds meer fan van Schuurs
pi_196695445
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dolberg was voor mij volledig klaar na die pot. In zo'n wedstrijd er zo bij lopen, ik kan er nog kwaad om worden
Volgens mij geldt dat voor iedereen. Mooi dat we daar nog 20 miljoen voor hebben gekregen. Talent heeft die zeker maar mentaliteit niet.
No bitch to me
pi_196695935
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:42 schreef Heeinz het volgende:
Ik word steeds meer fan van Schuurs
Omdat hij zich staande houdt tegen VVV? Elke serieuze tegenstander in de CL heeft hij tot dusver niet kunnen beteugelen.
pi_196696034
Schuurs lijkt zich na een heel zwak begin wel aardig te herpakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196696067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Flikker op man gek, misschien moet je je ogen opendoen als je voetbal kijkt
Doe eens normaal man :') In de CL was hij meermaals betrokken bij een tegengoal. Tegen VVV met 80% balbezit voor Ajax en 3-0 met rust wordt zo'n gast toch niet getest, dan kun je er zelf ook gaan staan.
pi_196696103
Wim is een zware drinker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196696124
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
Wim is een zware drinker.
God begint het weer hoor. Sorry jongens, Schuurs is een absolute god en Real Madrid doet er goed aan om Ramos van de hand te doen en Perr te kopen. Prima.
  zaterdag 12 december 2020 @ 21:36:30 #94
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196696324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:24 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Doe eens normaal man :') In de CL was hij meermaals betrokken bij een tegengoal. Tegen VVV met 80% balbezit voor Ajax en 3-0 met rust wordt zo'n gast toch niet getest, dan kun je er zelf ook gaan staan.
Je hebt gewoon niet gekeken of niet opgelet en dat maakt niet zoveel uit maar begin dan geen onzin uit te slaan

Overigens spelen we tegen PEC en niet tegen VVV en dat geeft mij het idee dat je ook nu niet echt aandachtig zit te kijken
pi_196696528
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je hebt gewoon niet gekeken of niet opgelet en dat maakt niet zoveel uit maar begin dan geen onzin uit te slaan

Overigens spelen we tegen PEC en niet tegen VVV en dat geeft mij het idee dat je ook nu niet echt aandachtig zit te kijken
PEC, VVV, RKC. 1 pot nat onderin wat betreft het niveau natuurlijk.

Maar dit is toch een forum? Iemand zegt dat hij fan is van Schuurs (wat kan/mag natuurlijk) en ik haak daarop in. Ik zeg nergens dat het een slechte speler is, alleen dat hij een niveau hoger gewogen is en vooralsnog te licht bevonden is.

De eerste reacties zijn dan: je bent een zware drinker, flikker op en je wordt uitgemaakt voor gek.
  zaterdag 12 december 2020 @ 21:47:15 #96
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196696533
Draak van een 2e helft.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196696564
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Draak van een 2e helft.
Ja dat ging nergens over.

Maar goed 4-0, prima uitslag.
Oh.
pi_196696581
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:46 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

PEC, VVV, RKC. 1 pot nat onderin wat betreft het niveau natuurlijk.

Maar dit is toch een forum? Iemand zegt dat hij fan is van Schuurs (wat kan/mag natuurlijk) en ik haak daarop in. Ik zeg nergens dat het een slechte speler is, alleen dat hij een niveau hoger gewogen is en vooralsnog te licht bevonden is.

De eerste reacties zijn dan: je bent een zware drinker, flikker op en je wordt uitgemaakt voor gek.
Jij bent niet goed snik.
pi_196696590
Prima pot in de eerste helft, het leek er zowaar weer wat op met Promes, al had ie er nog wel 2 moeten maken...

Alvarez viel trouwens erg prima in :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:02:34 #100
80382 manny
30 is best veel
pi_196696867
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:46 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

PEC, VVV, RKC. 1 pot nat onderin wat betreft het niveau natuurlijk.

Maar dit is toch een forum? Iemand zegt dat hij fan is van Schuurs (wat kan/mag natuurlijk) en ik haak daarop in. Ik zeg nergens dat het een slechte speler is, alleen dat hij een niveau hoger gewogen is en vooralsnog te licht bevonden is.

De eerste reacties zijn dan: je bent een zware drinker, flikker op en je wordt uitgemaakt voor gek.
Ach ja, ach ja. Zaterdagavond, iedereen hep een paar pilsjes op, en is corona moe. Beetje verbale agressie. De meningen over vriend Schuurs lopen behoorlijk uiteen. Na de pot tegen Liverpool was de engelse pers lyrisch geloof ik... denk dat wij nog wat kritischer zijn.

Beter hadden we in de Arena gezeten, daar een pilsje gedronken en nu lekker de stad in.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196696871
Laatste seizoen voor Huntelaar maakt ie net bekend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196696891
Breaking news:

Huntelaar stopt na dit seizoen met profvoetbal.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:04:08 #103
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196696905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Laatste seizoen voor Huntelaar maakt ie net bekend
Begrijpelijk en wordt ook tijd denk ik.
pi_196696926
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Begrijpelijk en wordt ook tijd denk ik.
Prima carrière gehad, misschien wat te weinig kansen in Oranje gekregen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:05:26 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196696942
Klaas-Jangod
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:07:30 #106
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196696991
Klaas-Jan is een held.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196697042
rip KJH
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:13:01 #108
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196697123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
Breaking news:

Huntelaar stopt na dit seizoen met profvoetbal.
Had liever gehad dat ie nog een jaar of 2/3 bij de middenmoot of rechterrijtje had gespeeld ;(
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:18:04 #109
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196697234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 21:46 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

PEC, VVV, RKC. 1 pot nat onderin wat betreft het niveau natuurlijk.

Maar dit is toch een forum? Iemand zegt dat hij fan is van Schuurs (wat kan/mag natuurlijk) en ik haak daarop in. Ik zeg nergens dat het een slechte speler is, alleen dat hij een niveau hoger gewogen is en vooralsnog te licht bevonden is.

De eerste reacties zijn dan: je bent een zware drinker, flikker op en je wordt uitgemaakt voor gek.
Als je zegt dat hij het in de CL niet goed gedaan heeft dan heb je gewoon simpelweg niet goed opgelet. Die jongen heeft echt enorme stappen gezet en dat hij nog niet degene is die het team op sleeptouw neemt is niet zo vreemd, is natuurlijk sowieso lastig voor een verdediger
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:22:47 #110
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196697369




Toch wel een jeugdidool van mij, shirt met zijn naam en nr 25 ligt nog wel ergens in de kast. Mensen vergeten ook wel eens hoe belangrijk hij was in 18/19. Voor mij voor altijd een held _O_ O+
pi_196697449
Ja, mooie carrière gehad! Hopelijk nog een keer kampioen worden op zijn 37e met een aantal doelpunten _O_
pi_196697501
Het nieuws van Huntelaar bijna overschaduwd door het feit dat Promes een bal goed raakte :%
-nee-
pi_196697653
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als je zegt dat hij het in de CL niet goed gedaan heeft dan heb je gewoon simpelweg niet goed opgelet. Die jongen heeft echt enorme stappen gezet en dat hij nog niet degene is die het team op sleeptouw neemt is niet zo vreemd, is natuurlijk sowieso lastig voor een verdediger
Of ik heb een andere mening? Ik zag hele goede momenten afgewisseld zwakke momenten (en uiteindelijk momenten waar ook direct goals uit zijn gevallen). Voor een verdediger zie ik liever iemand die heel sober speelt maar wel de 0 houdt dan iemand die uitblinkt in zijn passing maar vervolgens wel 1 of 2 cruciale fouten maakt. Die jongen is nog piepjong en dan verwacht je dit soort fouten natuurlijk wel, maar daarom zijn het wel fouten.
  zaterdag 12 december 2020 @ 23:52:22 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196699184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:34 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Of ik heb een andere mening? Ik zag hele goede momenten afgewisseld zwakke momenten (en uiteindelijk momenten waar ook direct goals uit zijn gevallen). Voor een verdediger zie ik liever iemand die heel sober speelt maar wel de 0 houdt dan iemand die uitblinkt in zijn passing maar vervolgens wel 1 of 2 cruciale fouten maakt. Die jongen is nog piepjong en dan verwacht je dit soort fouten natuurlijk wel, maar daarom zijn het wel fouten.
Hij is nog geen De Ligt maar maakt wel stappen, wat jij stelt dat hij er in De CL niets van bakte klopt niet en kan ook niet want zoveel goals heeft Ajax niet tegen gekregen.
pi_196699267
Vooral blij dat we weer een schim van de oude Promes zagen, en dat Martinez en Alvarez ook weer wat leven lieten zien als invallers. Blind vond ik wederom niet heel overtuigend met veel fouten in de passing, Klaassen idem dito.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196699443
Kudus gaan we mogelijk dit jaar nog in actie zien aldus Ten Hag, dat is erg mooi. Dan lijkt het erop dat ie in ieder geval de volledige voorbereiding op het blok in januari kan doen.
pi_196699536
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 00:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kudus gaan we mogelijk dit jaar nog in actie zien aldus Ten Hag, dat is erg mooi. Dan lijkt het erop dat ie in ieder geval de volledige voorbereiding op het blok in januari kan doen.
Ja, dat is mooi nieuws 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 00:57:39 #119
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196699861
Toch ontzettend mooi dat Huntelaar hier zijn prachtige loopbaan af gaat sluiten.
pi_196701520
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:26 schreef BobW het volgende:
Belangrijke goal dit _O_

Zeer belangrijk _O_

Hunter _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 13 december 2020 @ 09:46:18 #121
80382 manny
30 is best veel
pi_196702015
Weer een dagje leunen en kijken wat de rest doet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196703047
Rip Promes...

Lekker in de Bijlmerbajes wedstrijdjes kijken voortaan.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 13 december 2020 @ 11:21:48 #123
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196703072
twitter

Eindelijk een keer raak geprikt?
pi_196703117
Wat zullen de gradaties van een steekpartij zijn. Wanneer wordt het ernstig?

Ik vraag dit voor een vriend.
pi_196703134
Ja, kom maar door met die woordgrappen.

Maar niet best, want dit lijkt mij wel einde verhaal dan mocht dit waar zijn.
  zondag 13 december 2020 @ 11:27:39 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196703168
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, kom maar door met die woordgrappen.

Maar niet best, want dit lijkt mij wel einde verhaal dan mocht dit waar zijn.
Hij prikte ze er gisteren ook wel makkelijk in, oefening baart kunst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 december 2020 @ 11:28:25 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196703185
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, kom maar door met die woordgrappen.

Maar niet best, want dit lijkt mij wel einde verhaal dan mocht dit waar zijn.
Worden we alleen maar beter van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196703186
Maar dit speelt dus al maanden onder de radar. Je snapt ineens iets beter waarom hij slecht presteert en minder met voetbal bezig lijkt te zijn :')
  zondag 13 december 2020 @ 11:30:18 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196703217
Promes :{
  zondag 13 december 2020 @ 11:33:05 #130
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196703260
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, kom maar door met die woordgrappen.

Maar niet best, want dit lijkt mij wel einde verhaal dan mocht dit waar zijn.
Laten we maar hopen dat het niet waar is
pi_196703276
Promessie.
  zondag 13 december 2020 @ 11:35:50 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196703313
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 11:33 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat het niet waar is
voordeel voor hem is wel dat de aangifte pas een maand geleden is gedaan, dat maakt het allemaal wat moeilijker
  zondag 13 december 2020 @ 11:36:30 #133
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196703322
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk een keer raak geprikt?
WTF.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 13 december 2020 @ 11:36:46 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196703328
Hoort bij de rap lifestyle toch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196703353
Die Promes kijkt zo dom uit z'n hoofd, ik kijk hier niet eens meer van op. _O-
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 13 december 2020 @ 11:38:57 #136
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196703361
Bijlmergenot.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 december 2020 @ 11:39:48 #137
206731 Mortaxx
Doomer
pi_196703376
Is cultuur moet je respect voor hebben
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zondag 13 december 2020 @ 11:40:48 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196703391
Jammer, het begon net weer een beetje op voetbal te lijken van hem.
pi_196703443
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dit speelt dus al maanden onder de radar. Je snapt ineens iets beter waarom hij slecht presteert en minder met voetbal bezig lijkt te zijn :')
Dit dus, wel apart dat hij gisteren ineens weer redelijk speelde
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196703469
Ik heb hier thuis nog een 'Match Worn' shirt hangen van Promes. Komt wel heel dichtbij zo.
pi_196703485
Laat hem liever als een mes door de verdediging gaan :P
hardcoholic
  zondag 13 december 2020 @ 11:48:17 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196703515
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit dus, wel apart dat hij gisteren ineens weer redelijk speelde
Misschien wist hij het al dat ze vanmorgen langs zouden komen.
pi_196703566
Wel apart dat het in juli is gebeurd en er vorige maand aangifte is gedaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 11:52:39 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196703569
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat het in juli is gebeurd en er vorige maand aangifte is gedaan...
Dat familielid zal hem wel eerst onder druk hebben gezet om af te tikken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 december 2020 @ 11:53:28 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196703585
Hij is pro-mes ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196703591
pro-mes heeft anders wel een prima steekpaas:P
hardcoholic
pi_196703625
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat familielid zal hem wel eerst onder druk hebben gezet om af te tikken.
Dat denk ik ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196703634
hardcoholic
pi_196703667
Wat een idioot is dat toch. Als hij niet kon voetballen zat hij allang in de bak/ het criminele wereldje.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_196703687
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een idioot is dat toch. Als hij niet kon voetballen zat hij allang in de bak/ het criminele wereldje.
Waarom? Doordat hij dom en zwart is?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 13 december 2020 @ 12:00:23 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196703692
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een idioot is dat toch. Als hij niet kon voetballen zat hij allang in de bak/ het criminele wereldje.
Nu ook Hans.
  zondag 13 december 2020 @ 12:01:04 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196703703
Verdacht is niet hetzelfde als schuldig, maar goed wel een raar verhaal weer.
pi_196703722
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom? Doordat hij dom is en nu al achterlijke dingen doet?
Ja, lekker money blowen gek.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_196703751
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een idioot is dat toch. Als hij niet kon voetballen zat hij allang in de bak/ het criminele wereldje.
Bijzondere post net nadat hij is opgepakt voor dit vergrijp.
pi_196703773
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:01 schreef peaceman het volgende:
Verdacht is niet hetzelfde als schuldig, maar goed wel een raar verhaal weer.
Mwa als je zijn joetoep filmpjes ziet had je zoiets wel kunnen zien aankomen
hardcoholic
  zondag 13 december 2020 @ 12:07:43 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196703819
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een idioot is dat toch. Als hij niet kon voetballen zat hij allang in de bak/ het criminele wereldje.
dan hadden ze hem in augustus wel kunnen arresteren, toen bakte hij er al weinig van
  zondag 13 december 2020 @ 12:08:52 #157
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196703836
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:05 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Mwa als je zijn joetoep filmpjes ziet had je zoiets wel kunnen zien aankomen
dat zal allemaal wel... maar in deze rechtstaat is het nog altijd zo dat iemand die verdacht is niet automatisch schuldig is. Als hij wel schuldig is, zal dat snel genoeg blijken.
pi_196703888
Als ie schuldig is lijkt het me wel einde verhaal bij Ajax, daar zal de club niet mee geassocieerd willen worden. Haal Danilo dan sowieso maar terug in de winterstop
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 12:13:32 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196703919
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ie schuldig is lijkt het me wel einde verhaal bij Ajax, daar zal de club niet mee geassocieerd willen worden. Haal Danilo dan sowieso maar terug in de winterstop
dat lijkt me inderdaad een logisch gevolg als hij schuldig bevonden en veroordeeld wordt.
pi_196703920
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ie schuldig is lijkt het me wel einde verhaal bij Ajax, daar zal de club niet mee geassocieerd willen worden. Haal Danilo dan sowieso maar terug in de winterstop
Einde verhaal profvoetbal sowieso denk ik toch wel
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  zondag 13 december 2020 @ 12:14:26 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196703937
Vraag me wel af hoe ernstig die verwondingen waren dan.

Lekker feestje wel.
Oh.
pi_196704027
Promes in je knie
  zondag 13 december 2020 @ 12:25:04 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_196704098
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ie schuldig is lijkt het me wel einde verhaal bij Ajax, daar zal de club niet mee geassocieerd willen worden. Haal Danilo dan sowieso maar terug in de winterstop
En volgens mij een prima reden voor ontbinden contract. Weg loonkosten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 13 december 2020 @ 12:26:24 #164
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196704127
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom? Doordat hij dom en zwart is?
  zondag 13 december 2020 @ 12:28:12 #165
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196704152
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:01 schreef peaceman het volgende:
Verdacht is niet hetzelfde als schuldig, maar goed wel een raar verhaal weer.
Het lijkt me niet dat iemand wordt gearresteerd als daar geen goede reden voor is, en dat risico nemen ze zeker niet bij een profvoetballer
  zondag 13 december 2020 @ 12:38:37 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196704340
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat iemand wordt gearresteerd als daar geen goede reden voor is, en dat risico nemen ze zeker niet bij een profvoetballer
Een verdachte arresteer je om te verhoren. Dit is nog nooit hetzelfde geweest als "Elke arrestant is schuldig" en gelukkig maar. Daar is nog altijd bewijs voor nodig. Normale gang van zaken.

Maar los daarvan: de pers zegt gearresteerd. Waren zij erbij? Dan had de telegraaf er wel een arrestatie foto bij gezet, denk je niet? Kortom eigenlijk weten we niet zoveel zeker.

Maar 1 ding staat buiten kijf lijkt me: als hij schuldig is, dan is het einde voetbalcarrière.
  zondag 13 december 2020 @ 12:40:52 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196704377
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2020 12:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Een verdachte arresteer je om te verhoren. Dit is nog nooit hetzelfde geweest als "Elke arrestant is schuldig" en gelukkig maar. Daar is nog altijd bewijs voor nodig. Normale gang van zaken.

Maar los daarvan: de pers zegt gearresteerd. Waren zij erbij? Dan had de telegraaf er wel een arrestatie foto bij gezet, denk je niet? Kortom eigenlijk weten we niet zoveel zeker.

Maar 1 ding staat buiten kijf lijkt me: als hij schuldig is, dan is het einde voetbalcarrière.
Kan me dit niet voorstellen. Zijn altijd clubs die hem een nieuwe kans bieden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 december 2020 @ 12:42:56 #168
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196704418
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan me dit niet voorstellen. Zijn altijd clubs die hem een nieuwe kans bieden.
Oke misschien had ik dat moeten verduidelijken: bij Ajax. Tenminste dat lijkt me toch.
Helemaal als Promes de bak in zou gaan.
pi_196704445
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

Einde verhaal profvoetbal sowieso denk ik toch wel
Genoeg voetballers die een veroordeling achter hun naam hebben staan hoor ;)
pi_196704462
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ie schuldig is lijkt het me wel einde verhaal bij Ajax, daar zal de club niet mee geassocieerd willen worden. Haal Danilo dan sowieso maar terug in de winterstop
Kan dat laatste zomaar?
pi_196704478
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Genoeg voetballers die een veroordeling achter hun naam hebben staan hoor ;)
Oh ik dacht dat de voetbalwereld altijd het summum van moraliteit was
  zondag 13 december 2020 @ 12:46:43 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196704492
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2020 12:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

Oke misschien had ik dat moeten verduidelijken: bij Ajax. Tenminste dat lijkt me toch.
Helemaal als Promes de bak in zou gaan.
Kluivert en Blind zijn de eerste namen die in me opkomen.
Niet helemaal vergelijkbaar, aangezien het daar om ongelukken ging, waren het toch zeer kwalijke zaken.

Daarnaast is het in dit geval nog onduidelijk voor ons. Betrokken bij een steekpartij. Sja. Heeft hij gestoken? Hield hij iemand vast? Stond hij erbij toen het gebeurde? Feestje mocht niet (moet hij even sorry zeggen natuurlijk). Waarom is er zo lang gewacht met aangifte? Waarom zit er een maand tussen de aangifte en de arrestatie?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 december 2020 @ 12:47:00 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196704497
Eerst maar even afwachten

quote:
Omdat het een aanhouding ‘buiten heterdaad’ betrof, zocht de politie naar een geschikt en rustig moment om de arrestatie te verrichten, vertelt een woordvoerder.

Zondag bepaalt de rechter-commissaris of Promes vast moet blijven.
https://www.parool.nl/ams(...)teekpartij~b6839c6b/
  zondag 13 december 2020 @ 12:47:10 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196704501
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2020 12:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Een verdachte arresteer je om te verhoren. Dit is nog nooit hetzelfde geweest als "Elke arrestant is schuldig" en gelukkig maar. Daar is nog altijd bewijs voor nodig. Normale gang van zaken.

Maar los daarvan: de pers zegt gearresteerd. Waren zij erbij? Dan had de telegraaf er wel een arrestatie foto bij gezet, denk je niet? Kortom eigenlijk weten we niet zoveel zeker.

Maar 1 ding staat buiten kijf lijkt me: als hij schuldig is, dan is het einde voetbalcarrière.
Ken een moordenaar die nog de winnende maakte in een CL finale.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 december 2020 @ 12:48:09 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196704518
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kluivert en Blind zijn de eerste namen die in me opkomen.
Niet helemaal vergelijkbaar, aangezien het daar om ongelukken ging, waren het toch zeer kwalijke zaken.

Daarnaast is het in dit geval nog onduidelijk voor ons. Betrokken bij een steekpartij. Sja. Heeft hij gestoken? Hield hij iemand vast? Stond hij erbij toen het gebeurde? Feestje mocht niet (moet hij even sorry zeggen natuurlijk). Waarom is er zo lang gewacht met aangifte? Waarom zit er een maand tussen de aangifte en de arrestatie?
En waarom 4 maanden tussen vermeende daad en aangifte
  zondag 13 december 2020 @ 12:48:30 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196704522
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kluivert en Blind zijn de eerste namen die in me opkomen.
Niet helemaal vergelijkbaar, aangezien het daar om ongelukken ging, waren het toch zeer kwalijke zaken.

Daarnaast is het in dit geval nog onduidelijk voor ons. Betrokken bij een steekpartij. Sja. Heeft hij gestoken? Hield hij iemand vast? Stond hij erbij toen het gebeurde? Feestje mocht niet (moet hij even sorry zeggen natuurlijk). Waarom is er zo lang gewacht met aangifte? Waarom zit er een maand tussen de aangifte en de arrestatie?
zeker. daarom ook onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
  zondag 13 december 2020 @ 12:48:42 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196704525
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ken een moordenaar die nog de winnende maakte in een CL finale.
:) dat is onjuist qua tijdlijn
pi_196704582
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Kan dat laatste zomaar?
Normaal niet (tenzij dat in het huurcontract staat, maar volgens mij is dat in Nederland niet gebruikelijk). Maar als Ajax financieel genoeg compenseert, is alles mogelijk ;)
pi_196704726
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Kan dat laatste zomaar?
Blijkbaar wel, werd gisteren toevallig aan Ten Hag gevraagd en die zei dat er nog niet is besloten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 13:27:23 #180
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196705111
Misschien dat ze Labyad ook kunnen arresteren
  zondag 13 december 2020 @ 13:33:23 #181
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196705235
pi_196705264
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Promessie.
HAHAHAHAHA HOE KOM JE EROP
  zondag 13 december 2020 @ 14:21:33 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196706176
Vitesse gelijk. Al met al een prima weekend zou ik zeggen :)
  zondag 13 december 2020 @ 14:46:49 #184
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_196706690
Dit verklaart toch wel de onverklaarbare plotselinge totale ineenstorting van Promes t.o.v. vorig seizoen.

Zonde wel.
  zondag 13 december 2020 @ 15:08:59 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196707154
Denk dat iemand zoals Hakim wel een goede invloed had op Promes en als dat dan wegvalt dan gaat dat natuurlijk mis met zo'n dombo.
pi_196707179
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse gelijk. Al met al een prima weekend zou ik zeggen :)
Ik zie PSV liever ook nog wat verspelen, maar Utrecht-thuis is meestal een walkkover
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196707291
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Promessie.
Hahahaha geniaal!!!
Gino ♥
  zondag 13 december 2020 @ 15:31:28 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196707602
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse gelijk. Al met al een prima weekend zou ik zeggen :)
Vitesse is toch geen concurrent joh.
Oh.
  zondag 13 december 2020 @ 15:31:44 #189
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196707610
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Promessie.
JEZUS GAST WAT EEN GE-NI-AL-E OPMERKING IK GA HIER STUK IK BEN AAN HET GIEREN LACHEN BRULLEN
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 13 december 2020 @ 15:34:25 #190
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196707671
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vitesse is toch geen concurrent joh.
In deze competitie weet je het nooit
  zondag 13 december 2020 @ 15:36:12 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196707710
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

In deze competitie weet je het nooit
Welnee, dat soort clubs bezwijken altijd meteen als er een beetje druk op komt.

PSV is de enige concurrent.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 13 december 2020 @ 15:43:32 #192
335263 freaky40
pi_196707873
Leuk al die debutanten gisteren bij Ajax, maar waar blijft Ünüvar? Dat was toch het talent bij de jeugd. Die zouden ze eigenlijk ook bij Ajax 1 minuten moeten laten maken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_196707902
Zou Dortmund niet weer bij Ajax komen shoppen voor een nieuwe coach? -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 15:48:11 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196707958
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Zou Dortmund niet weer bij Ajax komen shoppen voor een nieuwe coach? -O-
Zou dat een ramp van jewelste zijn ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_196707981
quote:
9s.gif Op zondag 13 december 2020 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zou dat een ramp van jewelste zijn ?
Jawel, want ik zou even niet weten wie 'm dan op moet volgen, er vanuitgaande dat Slot al richting Feyenoord gaat...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 15:49:39 #196
80382 manny
30 is best veel
pi_196707989
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Leuk al die debutanten gisteren bij Ajax, maar waar blijft Ünüvar? Dat was toch het talent bij de jeugd. Die zouden ze eigenlijk ook bij Ajax 1 minuten moeten laten maken.
Die is het even kwijt als ik de jong ajax volgers mag geloven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 13 december 2020 @ 15:52:12 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196708082
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Leuk al die debutanten gisteren bij Ajax, maar waar blijft Ünüvar? Dat was toch het talent bij de jeugd. Die zouden ze eigenlijk ook bij Ajax 1 minuten moeten laten maken.
Die moet eerst gewoon de beste worden bij Jong Ajax, dat is het beleid.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 13 december 2020 @ 15:53:18 #198
335263 freaky40
pi_196708119
Ah oké.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 13 december 2020 @ 15:54:17 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196708158
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jawel, want ik zou even niet weten wie 'm dan op moet volgen, er vanuitgaande dat Slot al richting Feyenoord gaat...
Je kan hem nog steeds wegkapen voor de neus van Feyenoord als je hem meer kan beloven (wat vrij makkelijk is)
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 13 december 2020 @ 15:54:36 #200
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196708167
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jawel, want ik zou even niet weten wie 'm dan op moet volgen, er vanuitgaande dat Slot al richting Feyenoord gaat...
Ik kan ook zo niemand bedenken en ik zou dan vooral bang zijn dat het een Heitinga oid wordt
pi_196708292
Quincy Promes is typisch zo'n jongen die eigenlijk te dom is om te poepen.
Ik heb het al eerder gezegd: als hij niet een beetje tegen zo'n voetbal kon trappen was hij de criminaliteit in gegaan.

Kijk naar die Corona situatie een paar maanden geleden.

Nu weer betrokken bij een steekpartij.

Die jongen kan ballen maar heeft de intelligentie van een kleuter. Een boefje met teveel geld, die niet nadenkt en impusief is.
Love is in the air!
pi_196708885
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:59 schreef Landgeld het volgende:
Quincy Promes is typisch zo'n jongen die eigenlijk te dom is om te poepen.
Ik heb het al eerder gezegd: als hij niet een beetje tegen zo'n voetbal kon trappen was hij de criminaliteit in gegaan.

Kijk naar die Corona situatie een paar maanden geleden.

Nu weer betrokken bij een steekpartij.

Die jongen kan ballen maar heeft de intelligentie van een kleuter. Een boefje met teveel geld, die niet nadenkt en impusief is.
bedankt hans
Gino ♥
  zondag 13 december 2020 @ 16:30:05 #203
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196708900
Hij zou zelf gestoken hebben dus ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 13 december 2020 @ 16:33:42 #204
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196708965
Al die heilige boontjes hier, alsof jullie vroeger niet eens iemand hebben gestoken :')
pi_196709022
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:33 schreef damsco het volgende:
Al die heilige boontjes hier, alsof jullie vroeger niet eens iemand hebben gestoken :')
iedereen heeft hem inderdaad bij @GGMM's moeder naar binnen gestoken
Gino ♥
  zondag 13 december 2020 @ 16:39:02 #206
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196709052
quote:
19s.gif Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

iedereen heeft hem inderdaad bij @:ggmm's moeder naar binnen gestoken
Sow koekoek
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Forum Admin zondag 13 december 2020 @ 16:40:58 #207
35723 crew  GGMM
pi_196709082
quote:
19s.gif Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

iedereen heeft hem inderdaad bij @:ggmm's moeder naar binnen gestoken
Nou zeg :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_196709107
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:34 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA HOE KOM JE EROP
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hahahaha geniaal!!!
quote:
9s.gif Op zondag 13 december 2020 15:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

JEZUS GAST WAT EEN GE-NI-AL-E OPMERKING IK GA HIER STUK IK BEN AAN HET GIEREN LACHEN BRULLEN
Blij dat ik jullie heb kunnen vermaken! :)
pi_196709182
Volkskrant

Via zijn advocaat ontkent de 47-voudig international betrokken te zijn. ‘Promes was op het moment van het incident niet ter plaatse. Promes werkt volledig mee aan het onderzoek’, aldus een schriftelijke reactie aan het ANP.
pi_196709223
Toch leuk dat hij in zijn laatste wedstrijd voor Ajax gescoord heeft.
  zondag 13 december 2020 @ 16:50:01 #211
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196709229
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:49 schreef Marius95 het volgende:
Toch leuk dat hij in zijn laatste wedstrijd voor Ajax gescoord heeft.
Marius ouwe cuck _O_
pi_196709260
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:33 schreef damsco het volgende:
Al die heilige boontjes hier, alsof jullie vroeger niet eens iemand hebben gestoken :')
Liep niet met een mes rond nee.
Love is in the air!
pi_196709274
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:50 schreef damsco het volgende:

[..]

Marius ouwe cuck _O_
Hoi hoi
  zondag 13 december 2020 @ 16:59:45 #214
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196709375
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:51 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Liep niet met een mes rond nee.
Kon me nog herinneren dat er vroeger op tv een programma was over een zakmes, ook met een kleine quincy. Zo bijzonder is het dus niet.
pi_196709589
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef damsco het volgende:

[..]

Kon me nog herinneren dat er vroeger op tv een programma was over een zakmes, ook met een kleine quincy. Zo bijzonder is het dus niet.
Hij is PRO Mes in ieder geval, dus zou gewoon waar kunnen zijn.
  zondag 13 december 2020 @ 17:13:07 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196709671
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 15:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik kan ook zo niemand bedenken en ik zou dan vooral bang zijn dat het een Heitinga oid wordt
Overmars zit meestal wel goed qua het kiezen van trainers, dus daar vertrouw ik maar op.
Oh.
pi_196709963
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Overmars zit meestal wel goed qua het kiezen van trainers, dus daar vertrouw ik maar op.
Moet er wel iets te kiezen zijn.

Hopelijk heeft Overmars al een sms'je naar Slot gestuurd zo lang mogelijk te wachten met tekenen bij Feyenoord.
pi_196710095
Oh Dortmund heeft al een opvolger benoemd tot het eind van het seizoen: Terzic.

Voorlopig dus niet aan de orde
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 17:34:08 #219
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196710100
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Moet er wel iets te kiezen zijn.

Hopelijk heeft Overmars al een sms'je naar Slot gestuurd zo lang mogelijk te wachten met tekenen bij Feyenoord.
Want slot is de gedroomde trainer als Ten Hag weg gaat?
  zondag 13 december 2020 @ 18:01:31 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196710588
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Want slot is de gedroomde trainer als Ten Hag weg gaat?
Jonk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196710648
Zo'n calimero als Slot moet je toch niet willen als coach...
No bitch to me
  zondag 13 december 2020 @ 18:06:57 #222
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196710687
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jonk.
Die lijkt mij ook geschikter ja.
pi_196710822
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Die lijkt mij ook geschikter ja.
Had die geen bloedbonje met Overmars en Sar ?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 18:16:04 #224
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196710849
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Had die geen bloedbonje met Overmars en Sar ?
Zolang die 2 daar zitten komt Jonk niet idd
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 13 december 2020 @ 18:18:25 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196710895
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Had die geen bloedbonje met Overmars en Sar ?
Dingen kunnen bijgelegd worden toch?
  zondag 13 december 2020 @ 18:18:56 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196710904
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Had die geen bloedbonje met Overmars en Sar ?
Helaas wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196710907
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_196711195
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:49 schreef Marius95 het volgende:
Toch leuk dat hij in zijn laatste wedstrijd voor Ajax gescoord heeft.
die gaat heus nog wel ergens aan de bak komen. Vast nog wel een club in de 2e divisie van Rusland die hem wil contracteren als hij transfervrij is
  zondag 13 december 2020 @ 18:36:35 #229
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  zondag 13 december 2020 @ 18:36:53 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196711234
quote:
Do-re-mi-fa-sol, alweer een kutstukje vol.
Oh.
  zondag 13 december 2020 @ 18:39:19 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196711290
quote:
Er heeft weer iemand vanaf afgelopen donderdag doorgetrokken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196712176
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dingen kunnen bijgelegd worden toch?
Ik denk dat je die zelfs met een boterreclame niet meer bij elkaar krijgt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 december 2020 @ 19:33:43 #233
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196712271
quote:
Triest stukje maar er zit wel een kern van waarheid in, al vind ik niet dat die alleen gericht moet zijn op Ten Hag
  zondag 13 december 2020 @ 19:45:34 #234
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196712485
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat je die zelfs met een boterreclame niet meer bij elkaar krijgt...
Zou kunnen, maar misschien ook niet.
  zondag 13 december 2020 @ 19:47:13 #235
80382 manny
30 is best veel
pi_196712518
Its a long shot, maar Grim zou ook wel eens op de lijstjes kunnen staan. Maar die moet eigenlijk eerst nog naar een club als az of Vitesse
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196712534
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:47 schreef manny het volgende:
Its a long shot, maar Grim zou ook wel eens op de lijstjes kunnen staan. Maar die moet eigenlijk eerst nog naar een club als az of Vitesse
Voor als Onana vertrekt?
  zondag 13 december 2020 @ 19:49:01 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196712543
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:47 schreef manny het volgende:
Its a long shot, maar Grim zou ook wel eens op de lijstjes kunnen staan. Maar die moet eigenlijk eerst nog naar een club als az of Vitesse
Grim heeft meer kans dan Jonk.
Denk dat vd Gaag er ook wel op staat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196712567
quote:
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
  zondag 13 december 2020 @ 19:50:58 #239
80382 manny
30 is best veel
pi_196712580
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:48 schreef Afwerkman het volgende:

[..]

Voor als Onana vertrekt?
Hi ha ho
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 13 december 2020 @ 19:55:25 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196712640
Fred Grim zou ik van harte toejuichen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 december 2020 @ 20:08:56 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_196712858
Peter Bosz bovenaan met Leverkusen _O_
pi_196712877
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef Heeinz het volgende:
Peter Bosz bovenaan met Leverkusen _O_
Peter Bosz en het winnen van prijzen :D
  zondag 13 december 2020 @ 20:56:39 #243
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_196713712
Jan van Halst zegt net bij Rondo niet verrast te zijn dat Promes iemand neergestoken zou hebben.
twitter
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 13 december 2020 @ 21:02:57 #244
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196713844
quote:
10s.gif Op zondag 13 december 2020 20:56 schreef gniffie het volgende:
Jan van Halst zegt net bij Rondo niet verrast te zijn dat Promes iemand neergestoken zou hebben.[ twitter ]
Komt er een beetje onhandig uit, maar snap wel wat hij wil zeggen.
  zondag 13 december 2020 @ 21:07:07 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196713920
Jan van Halst :')
Oh.
  zondag 13 december 2020 @ 21:17:05 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196714099
twitter


Dat lijstje _O- jeugdspelers bij miskopen zetten
Oh.
pi_196714456
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]

Dat lijstje _O- jeugdspelers bij miskopen zetten
Rare lijst ja. Kudus bij twijfelachtig, iedereen zag na 1 wedstrijd al dat het een voltreffer is (blessures daargelaten).
Alvarez is mij ook nog veel te vroeg, vorig jaar zag ik het ook niet in hem zitten maar hij wordt steeds beter en zekerder. Echte miskopen de laatste 2 a 3 jaar zijn Magallan, Marin en Bandé. Hebben samen iets van 25 Miljoen gekost, zonde van het geld maar daarentegen staan daar wel voltreffers tegenover (met een waarde +40 miljoen).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 13 december 2020 @ 21:48:14 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196714595
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Rare lijst ja. Kudus bij twijfelachtig, iedereen zag na 1 wedstrijd al dat het een voltreffer is (blessures daargelaten).
Alvarez is mij ook nog veel te vroeg, vorig jaar zag ik het ook niet in hem zitten maar hij wordt steeds beter en zekerder. Echte miskopen de laatste 2 a 3 jaar zijn Magallan, Marin en Bandé. Hebben samen iets van 25 Miljoen gekost, zonde van het geld maar daarentegen staan daar wel voltreffers tegenover (met een waarde +40 miljoen).
Er mag best kritisch gekeken worden naar de miskopen die gedaan zijn (al blijft Bandé lastig beoordelen door die blessure) maar dit lijstje is gewoon kul. Maar goed er moet natuurlijk weer overdreven kritiek komen na de CL-uitschakeling.
Oh.
pi_196714787
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]

Dat lijstje _O- jeugdspelers bij miskopen zetten
Antony lucky goals lol. San Marco is een prachtig geval van een goed paard maakt nog geen goede ruiter en bewijst dat keer op keer.
  zondag 13 december 2020 @ 22:04:47 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196714844
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Antony lucky goals lol. San Marco is een prachtig geval van een goed paard maakt nog geen goede ruiter en bewijst dat keer op keer.
Dit lijstje komt zo te zien uit de T en niet van Marco
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196714936
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 22:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit lijstje komt zo te zien uit de T en niet van Marco
Ik doelde op zijn uitspraken in de video, daar geeft hij aan dat de meeste goals van Antony lucky zijn omdat hij niet hard kan schieten lol
  maandag 14 december 2020 @ 01:14:15 #252
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196717159
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik doelde op zijn uitspraken in de video, daar geeft hij aan dat de meeste goals van Antony lucky zijn omdat hij niet hard kan schieten lol
Mwa, ik denk dat Van Basten best kan beoordelen of een speler de voetballende kwaliteiten in aanleg bezit om een fatsoenlijke aanvaller te zijn.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 14 december 2020 @ 01:23:53 #253
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196717193
Feit is wel dat Antony geen vlammend schot heeft.
  maandag 14 december 2020 @ 07:00:42 #254
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196717789
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat Antony geen vlammend schot heeft.
En kan ie ook gewoon op gaan trainen natuurlijk. Lijkt me een kwestie van doen.
pi_196717904
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 01:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat Van Basten best kan beoordelen of een speler de voetballende kwaliteiten in aanleg bezit om een fatsoenlijke aanvaller te zijn.
Hoogstwaarschijnlijk niet.
pi_196717907
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat Antony geen vlammend schot heeft.
Maar een prima geplaatst schot.
  maandag 14 december 2020 @ 08:07:52 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_196718131
Utrecht voor de beker.

Tja. Beker blijft dat eeuwige dilemma voor ons: als je hem wint is het alleen leuk als je ook kampioen wordt, maar als je eruit vliegt voelt het toch als een nederlaag. Nu hebben we wat spelers die wel wat rust kunnen gebruiken en een knetterende januari maand voor de deur.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196718157
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 01:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat Van Basten best kan beoordelen of een speler de voetballende kwaliteiten in aanleg bezit om een fatsoenlijke aanvaller te zijn.
Absoluut. Hij kan heel goed zien of iemand kwaliteiten in aanleg bezit om überhaupt een fatsoenlijke voetballer te zijn. Daarom kregen we toppers als Sno, Oleguer, Wielaert en Aisatti.
pi_196718215
Nu Slot waarschijnlijk niet meer beschikbaar is en Bosz het prima doet bij de buren zie ik geen betere of vergelijkbare (Nederlandse) trainer voor Ajax dan EtH. Soms is het ook koesteren wat je wel hebt. En de directie was begin dit seizoen al helder over de eigen kansen. EL overwintering was doelstelling meen ik en dat is gehaald.
pi_196718750
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 08:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Nu Slot waarschijnlijk niet meer beschikbaar is en Bosz het prima doet bij de buren zie ik geen betere of vergelijkbare (Nederlandse) trainer voor Ajax dan EtH. Soms is het ook koesteren wat je wel hebt. En de directie was begin dit seizoen al helder over de eigen kansen. EL overwintering was doelstelling meen ik en dat is gehaald.
Nog steeds liever Ten Hag dan Bosz, je weet dat het bij Bosz vroeg of laat weer verkeerd gaat aflopen en hij een paar keer in het mes loopt, waardoor je naast de prijzen pakt... Ten Hag heeft het verdedigend beter op orde zonder afbreuk te doen aan het aanvalsspel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 14 december 2020 @ 09:29:37 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196718904
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 08:07 schreef manny het volgende:
Utrecht voor de beker.

Tja. Beker blijft dat eeuwige dilemma voor ons: als je hem wint is het alleen leuk als je ook kampioen wordt, maar als je eruit vliegt voelt het toch als een nederlaag. Nu hebben we wat spelers die wel wat rust kunnen gebruiken en een knetterende januari maand voor de deur.
Ik heb echt de neiging om te zeggen, B-teampje. Je begint in januari weer gelijk met 2x per week tot en met mei als je ook wat rondes EL meepakt. Echt moordend weer.
pi_196719247
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196719351
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:53 schreef dimmak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Gekke quincy
-nee-
  maandag 14 december 2020 @ 10:06:19 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196719456
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik heb echt de neiging om te zeggen, B-teampje. Je begint in januari weer gelijk met 2x per week tot en met mei als je ook wat rondes EL meepakt. Echt moordend weer.
Niets ervan. Gewoon die dubbel pakken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 14 december 2020 @ 10:10:26 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196719517
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:53 schreef dimmak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
'Niet op twitter gooien, alleen intern'

5 minuten later...

En hoe betrouwbaar is dit?
pi_196719654
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

'Niet op twitter gooien, alleen intern'

5 minuten later...

En hoe betrouwbaar is dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een screenshot met wat context.

Weet verder niet hoe betrouwbaar dit allemaal is. Het lijkt mij een heel sterk verhaal.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 december 2020 @ 10:25:24 #267
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196719755
Hoe dan ook denk ik dat Promes zijn laatste wedstrijd voor Ajax wel heeft gespeeld.
Makkelijk tweede.
  maandag 14 december 2020 @ 10:29:21 #268
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196719824
15 miljoen down the drain dus
pi_196719831
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]

Dat lijstje _O- jeugdspelers bij miskopen zetten
Wel grappig hoe dit soort analyses al vanaf vanaf 2012 als een sinusoïde heen en weer gaan. Overmars doet het gewoon redelijk en je zal in de vijver waarin Ajax vist altijd hits & misses hebben. Door toeval zal je dan periodes hebben met relatief veel goede aankopen en periodes met relatief veel miskopen. Op de een of andere manier hebben mensen behoefte dit toeval te rationaliseren.
pi_196719916
quote:
15s.gif Op maandag 14 december 2020 10:29 schreef damsco het volgende:
15 miljoen down the drain dus
Ik vraag mij af of de club zich hier ook tegen kan verzekeren.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 december 2020 @ 10:37:17 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196719935
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]

Dat lijstje _O- jeugdspelers bij miskopen zetten
lol Klaiber al miskoop. Die gast is gewoon gehaald voor breedte. Ja daar betaal je tegenwoordig 4 miljoen voor. Gewoon prima koop.

En dan ook Babel en Varela erbij zetten die gehuurd werden... Ze zijn niet overgekocht of zo maar te licht bevonden en teruggestuurd. En waarom is Kotarski al miskoop en Scherpen niet. Een pot nat.
pi_196719944
Buiten alle geruchten; als je verhalen leest over met wie Promes omgaat en daar dan dit vrij betrouwbare verhaal over de messteek aan toevoegt dan lijkt het me een lastig verhaal worden voor Promes.
pi_196719986
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

lol Klaiber al miskoop. Die gast is gewoon gehaald voor breedte. Ja daar betaal je tegenwoordig 4 miljoen voor. Gewoon prima koop.

En dan ook Babel en Varela erbij zetten die gehuurd werden... Ze zijn niet overgekocht of zo maar te licht bevonden en teruggestuurd. En waarom is Kotarski al miskoop en Scherpen niet. Een pot nat.
De T.
pi_196720622
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of de club zich hier ook tegen kan verzekeren.
Of misschien bij Promes zelf claimen al zou het mij verbazen als hij zoveel geld zou hebben.

Als die 15k klopt is het sowieso wel een enorme gier :')
No bitch to me
  maandag 14 december 2020 @ 11:30:47 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196720723
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:53 schreef dimmak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
en dat noemen ze tegenwoordig al zwaargewond?
  maandag 14 december 2020 @ 11:32:28 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_196720750
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

en dat noemen ze tegenwoordig al zwaargewond?
Als hij daardoor nooit meer kan lopen lijkt me dat wel.
Oh.
pi_196720760
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

en dat noemen ze tegenwoordig al zwaargewond?
Als je lang op krukken moet is dat juridisch denk ik wel 'zwaar gewond'
-nee-
pi_196720836
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een screenshot met wat context.

Weet verder niet hoe betrouwbaar dit allemaal is. Het lijkt mij een heel sterk verhaal.
DE PLAN GENOT
  maandag 14 december 2020 @ 11:45:59 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196721011
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij daardoor nooit meer kan lopen lijkt me dat wel.
als je hierdoor niet meer kan lopen dan kon je dat al niet, neemt niet weg dat als Promes het gedaan heeft hij daarvoor gewoon ontslag en een straf verdient.
  maandag 14 december 2020 @ 11:53:36 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196721180
QUINCY HELEMAAL PARA JONGEN
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 december 2020 @ 11:53:59 #281
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196721191
Wel kut, 12 miljoen down the drain.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 december 2020 @ 12:14:02 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196721741
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 11:24 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Of misschien bij Promes zelf claimen al zou het mij verbazen als hij zoveel geld zou hebben.

Als die 15k klopt is het sowieso wel een enorme gier :')
Echte Hollander _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 december 2020 @ 12:14:53 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196721767
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef Scorpie het volgende:
Wel kut, 12 miljoen down the drain.
Heeft hij zoveel gekost? Nog meer zie ik als zullen die bonussen ook niet gehaald worden neem ik aan.
  maandag 14 december 2020 @ 12:19:00 #284
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196721885
Hebben we al een mooie topic titel in gedachten?
pi_196721972
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef damsco het volgende:
Hebben we al een mooie topic titel in gedachten?
Promes steekt in prima vorm
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196722347
Wordt ook nog geloot vandaag. Waar hopen we op? Ik hoop op Olympiakos mits er weer publiek bij mag.
No bitch to me
  maandag 14 december 2020 @ 12:52:08 #287
80382 manny
30 is best veel
pi_196722712
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef TornadoDK het volgende:
Wordt ook nog geloot vandaag. Waar hopen we op? Ik hoop op Olympiakos mits er weer publiek bij mag.
Over 10 minuutjes al. Publiek is voorlopig nog even een no go denk ik zo...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196723193
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:52 schreef manny het volgende:

[..]

Over 10 minuutjes al. Publiek is voorlopig nog even een no go denk ik zo...
Ben ik ook bang voor
No bitch to me
pi_196723835
Lille - Ajax

Tegen Botman
pi_196723918
Zeer pittige loting.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 december 2020 @ 13:39:56 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196724137
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef dimmak het volgende:
Zeer pittige loting.
Ja wordt moeilijk
pi_196724182
Vorig jaar ging vrij soepel tegen Lille, al had die Oshimen er toen 10 kunnen maken ongeveer..

(en dan toch voor 70 miljoen verkocht worden _O_ )
pi_196724259
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een screenshot met wat context.

Weet verder niet hoe betrouwbaar dit allemaal is. Het lijkt mij een heel sterk verhaal.
Die neef omleggen.. klinkt wel heel betrouwbaar inderdaad
pi_196724273
Even wat scorebord-statistiek.

AJAX - 72,500 punten
Lille - 14.000 punten
nummer 19 tegen nummer 108

Zou te doen moeten zijn he... :P
  maandag 14 december 2020 @ 13:48:08 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_196724398
Liever Lille loten dan een of andere bagger club en als je dat ding wil winnen zul je toch dit niveau moeten kunnen verslaan.
pi_196724582
Dat had wel wat makkelijker gekund :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196725902
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef Scorpie het volgende:
Wel kut, 12 miljoen down the drain.
We besparen juist een hoop salaris. Had/heeft nog een contract tot half 2024.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196725961
Brobbey in de spits allen.
pi_196725974
Atalanta tegen Real overigens.. herhaling van 2 jaar geleden was toch leuk geweest _O_
  maandag 14 december 2020 @ 14:46:20 #300
80382 manny
30 is best veel
pi_196726032
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

We besparen juist een hoop salaris. Had/heeft nog een contract tot half 2024.
Kijk. Dat is de het glas is halfvol mentaliteit die we in deze zware tijden goed kunnen gebruiken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196726794
dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')