Ik ben gestopt bij 1600, daarboven zijn er pas 4 bekend (Marco en Ali Bouali, Lange Frans en Lauwe Thee, en de boerenplaten)quote:Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef Tussle266 het volgende:
Hoe ver stond het met de uitvallers? Ik wil de oude lijst nog wel even doorlopen om te speuren als dat nog nodig is...
Nog meer BZ bonus! (Wulf)quote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef VdB95 het volgende:
Deze heb ik allemaal uit het eerder geposte excel bestand kunnen halen. In totaal nu 106 binnenkomers
beste rapper aller tijdenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er zo leuk is aan Kendrick Lamar? Of is dat erin gelobbyd door linkse activisten die vinden dat de lijst inclusiever moet zijn ofzo?
Seriouslyquote:
Empire State of Mind zonder Jay-z is d'r ook uitquote:Op donderdag 10 december 2020 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij 1600, daarboven zijn er pas 4 bekend (Marco en Ali Bouali, Lange Frans en Lauwe Thee, en de boerenplaten)
Zoals gezegd, die hoor je haast iedere dag wel op Veronica.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom op muziekliefhebbers, zo onbekend is Ugly Kid Joe's versie van Cats in the Craddle toch ook weer niet?
Oh ja logischquote:Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
Empire State of Mind zonder Jay-z is d'r ook uit
Werd in heel 2020 1x gedraaid in Soul Night en dat was genoeg om een kostbare plaats op de keuzelijst te verdienen. Voor liefhebbers van (moderne) hiphop is er nauwelijks iets te kiezen in de voorkeuze, dus logisch dat ie het haalt.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er zo leuk is aan Kendrick Lamar? Of is dat erin gelobbyd door linkse activisten die vinden dat de lijst inclusiever moet zijn ofzo?
Dat Lange Frans dit jaar een complotwappie is geworden zal zeker wel hebben geholpen.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Zing een liedje voor me Frans ook al is het in het Frans.
Je kon wel merken dat Thee Lauw een beetje op zijn laatste benen liep. Blij dat dat deruit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |