Lies is nu in de hel, want ongelovig, denk die buschauffeurquote:Op donderdag 10 december 2020 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Ja en Lies vond die kip zo lekker.
Lies zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:23 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Lies is nu in de hel, want ongelovig, denk die buschauffeur
Iedereen stapt in zonder mondkapjequote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Die chauffeur zegt tegen een passagier dat ie zijn mondkapje op moet doen, maar hij tikt wel op een dikke buik van een collega(?). Hoezo Corona-proof. Überhaupt dit soort deug-reclames van commerciële bedrijven waarbij uiteindelijk hele drommen mensen bij elkaar zitten (één gezin zeker...).
Jezelf niet aftrekken op de puntige tieten van dikke van de plusquote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Die chauffeur zegt tegen een passagier dat ie zijn mondkapje op moet doen, maar hij tikt wel op een dikke buik van een collega(?). Hoezo Corona-proof. Überhaupt dit soort deug-reclames van commerciële bedrijven waarbij uiteindelijk hele drommen mensen bij elkaar zitten (één gezin zeker...).
Aftrekken op die dikke meloenen van de dikke van de plusquote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Jezelf niet aftrekken op de puntige tieten van dikke van de plus
Reclames zijn niet makkelijk te ontwijken in afwachting van journaal. Ook niet bij "terugkijken".quote:Op donderdag 10 december 2020 13:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Reclames kijken en dan klagen
Reclames kijken en dan gaan zeiken over deugersx2
ik kijk nooit reclames.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Reclames zijn niet makkelijk te ontwijken in afwachting van journaal. Ook niet bij "terugkijken".
Reclames zorgen ervoor dat producten in supermarkten duurder worden. En het zijn allemaal 1e levensbehoeften. Dus welke vraag moet gecreëerd worden? Er zijn meer methoden om een "feel good" boodschap de wereld in te sturen. En die niet prijs-verhogend zijn voor de burger.
Doe je je ogen dicht en vingers in je oren terwijl je lalala roept of zet je de televisie nooit aanquote:Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik kijk nooit reclames.
zap, of mute. Of ga even wat anders doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je je ogen dicht en vingers in je oren terwijl je lalala roept of zet je de televisie nooit aan
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef Starhopper het volgende:
Aftrekken op die dikke meloenen van de dikke van de plus
SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]jij weet wel wat lekker isSPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
[..]
[ afbeelding ]Ja hallo, B100 hier.SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]Geen like gegeven dit keer.SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]Hoe ziet zij eruit vandaag de dag?SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is natuurlijk van jaren geleden (ik geloof van de film Loft).
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 10-12-2020 16:36:51 ]
Goede vraag. Edit: Zo dus...quote:Op donderdag 10 december 2020 16:36 schreef Erasmus het volgende:
Hoe ziet zij eruit vandaag de dag?
Dit is natuurlijk van jaren geleden (ik geloof van de film Loft).
Ja, leuk deze!quote:Op donderdag 10 december 2020 14:24 schreef spinazieruiker het volgende:
Beste kerstreclame dit jaar
(en het is niet eens reclame)
[..]
[ afbeelding ]Ehhh... Nou vooruit, een like!SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
[..]
[ afbeelding ]Lijkt me een C-PLUS.SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]Deze is minder.SPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
[..]
[ afbeelding ]Hier pas ik voorSPOILER: zo dik zijn haar meloenen anders niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |