Het is een complot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef ondeugend het volgende:
Echt elke zaterdag frot er iemand zijn auto voor Max
Echt he, ik dacht al dat ik gek wasquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef BroesWillems het volgende:
"Allready have a flat spot." Olav Mol : why do i have these flaps down.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef BroesWillems het volgende:
Bottas polequote:
Stuur die man toch met pensioen...quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef BroesWillems het volgende:
Ehm is nog steeds een mogelijkheidquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Echt he, ik dacht al dat ik gek was
Die auto heeft onbalans omdat Russel hem niet netjes teruggebracht heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:10 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan gewoon een rustige ronde rijden, op 90% van je kunnen en dan nog makkelijk doorgaan naar Q2, maar nee nu wordt toch de vloer gesloopt
Lulu
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die auto heeft onbalans omdat Russel hem niet netjes teruggebracht heeft.
Omdat er een broodje ligt direct na de witte lijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Exit T20 heeft toch een tracklimit op de witte lijn? Zag ik gister bij het café. Waarom had Olav het dan nu ineens over het “broodje”
Dat krijg je met jonge gasten. Veelste wildquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Payback voor opdracht geven zijn pitstops te verneukenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |