SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Volgens de GGD is zij ook nauw contact maar er is haar verteld dat ze wel uit quarantaine mag. als de test negatief is. Verwarrend... de ene mevrouw zei dat de kabouters wel getest moesten worden en de andere mevrouw zei van niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat had ik eerder niet zo begrepen. Mag Merel wel uit quarantaine als ze negatief test? Of was zij ook in te nauw contact.
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrijquote:Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Verwarrend inderdaad. Hoe is het met de zieke zelf?
Wat fijn, dan kan je weer boodschappen doen en golfen. Meer is er eigenlijk niet te doen buitenshuis nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrij![]()
Ze heeft het voor de zekerheid nog even nagevraagd en mij weer teruggebeld.
De zieke gaat nog niet echt vooruit begreep ik maar, uitzieken en uitrusten, meer kan hij ook niet.
6000 is de norm.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Rafeiro het volgende:
4548 stappen al vandaag volgens mijn telefoon, al heb ik geen idee of dat goed is.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, net op radio5 een interview met iemand en die had daarna een verzoekje, een nummer van de Foo Fighters. Uhm, ik gok dat ze nog nooit naar radio5 heeft geluisterd
Moet te doen zijn dan.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is dus een 1,5 liter fles ter indicatie
Nabrander: Als die klanten zo belangrijk zijn voor het management, dan moeten ze dat niet op 1 persoon laten aankomen die zich dusdanig verantwoordelijk voelt dat ze geen rondje kan lopen of een bakkie thee tussendoor kan halen...quote:Op donderdag 10 december 2020 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, de wereld stort niet in, maar er zijn klachten geweest in de afgelopen maanden op momenten dat we even niet bereikbaar waren. Laat ik het zo zeggen: onze klanten zijn niet de meest makkelijke mensen en klagen nogal snel en makkelijk. En ook een klacht is niet het eind van de wereld, maar wel iets waar ik me veel van aan trek. En waar ons management ook altijd van in een kramp schiet. En het gevoel dat ik me telkens moet gaan verantwoorden heb ik ook geen zin meer in.
Je hebt in ieder geval beweging gehad...quote:Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Man, man, man, wat was het druk op mijn werk. Ik heb net een kerstpuzzel gekocht ter ontspanning.
Freedom, freedom, freedom!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrij![]()
Ze heeft het voor de zekerheid nog even nagevraagd en mij weer teruggebeld.
Kerstpuzzel als zijnde een legpuzzel? Of een denksport puzzel?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Man, man, man, wat was het druk op mijn werk. Ik heb net een kerstpuzzel gekocht ter ontspanning.
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |