abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196651965

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2020 @ 11:56:50 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_196652102
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:43 schreef livelink het volgende:

[..]

Oh, dat had ik eerder niet zo begrepen. Mag Merel wel uit quarantaine als ze negatief test? Of was zij ook in te nauw contact.
Volgens de GGD is zij ook nauw contact maar er is haar verteld dat ze wel uit quarantaine mag. als de test negatief is. Verwarrend... de ene mevrouw zei dat de kabouters wel getest moesten worden en de andere mevrouw zei van niet.
Waarom geen eenduidig beleid, dan doet iedereen hetzelfde (als het goed is..)

Ik ga maar even rechtlijnig achter de naaimachine 8-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_196652251
Verwarrend inderdaad. Hoe is het met de zieke zelf?
pi_196652287
Gedoe zeg, heb ik geen last van gehad gelukkig, geen contact maar klachten.
Dan mag alles gewoon weer. Wou alleen wel dat ik een keer van dat gehoest en gesnotter af kwam.
Elke keer is het bijna weg en voila! Leuk trucje :X
You sound reasonable...Time to up my medication.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2020 @ 12:09:51 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_196652333
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Verwarrend inderdaad. Hoe is het met de zieke zelf?
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrij *O* *O* Ze heeft het voor de zekerheid nog even nagevraagd en mij weer teruggebeld.

De zieke gaat nog niet echt vooruit begreep ik maar, uitzieken en uitrusten, meer kan hij ook niet.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_196652434
quote:
88s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef just me het volgende:

[..]

Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrij *O* *O* Ze heeft het voor de zekerheid nog even nagevraagd en mij weer teruggebeld.

De zieke gaat nog niet echt vooruit begreep ik maar, uitzieken en uitrusten, meer kan hij ook niet.
Wat fijn, dan kan je weer boodschappen doen en golfen. Meer is er eigenlijk niet te doen buitenshuis nu.
pi_196652451
Heb zelf net 3 kwartier gewandeld, was ook wel lekker nu.
pi_196652478
4548 stappen al vandaag volgens mijn telefoon, al heb ik geen idee of dat goed is.
pi_196652489
Haha, net op radio5 een interview met iemand en die had daarna een verzoekje, een nummer van de Foo Fighters. Uhm, ik gok dat ze nog nooit naar radio5 heeft geluisterd
pi_196652495
quote:
4s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Rafeiro het volgende:
4548 stappen al vandaag volgens mijn telefoon, al heb ik geen idee of dat goed is.
6000 is de norm. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_196652500
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, net op radio5 een interview met iemand en die had daarna een verzoekje, een nummer van de Foo Fighters. Uhm, ik gok dat ze nog nooit naar radio5 heeft geluisterd
_O-
Ain't it funny how it is
pi_196652651
quote:
4s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:20 schreef Melting het volgende:

[..]

6000 is de norm. :P
Moet te doen zijn dan.
Als pa zo komt even beukensnippers halen en dom nuilen. Er gebeurt zo weinig nu. Lastig invullen die tijd haha.
We zijn beiden geen echte praters, best lastig dan :@ Maar smoelkapje op en paar km rijden om bodembedeksel voor de vogels te halen, voer komt een volgende keer wel weer. Je moet de tijd toch vullen :@

Is dat nou slecht of goed? Lijkt mij praktisch wel goed, maar ik denk raar :D (kan nu immers ook voer meenemen.)
pi_196652733
Oh en de vogels kunnen nog wel een maand of meer zonder nieuw voer denk ik :D
dus :B en :B lijden er niet onder.
pi_196653103
Ik zou wel nu voer meenemen, wees voorbereid voor als er opeens iets gebeurt.
pi_196655981
Haha, ik belde kennelijk precies op het juiste moment naar de tandarts, ze hadden wat afzeggingen en nu kan ik morgen al bij de mondhygiëniste terecht en maandag de controle bij de tandarts. Helemaal prima, ik moest alleen even mijn huidige agenda tevoorschijn halen om het te noteren, ik zat al helemaal klaar voor volgend jaar
pi_196655984
Zo zak met 20 kilo beukensnippers is binnen. Heb ook nog iets van 20 kilo schelpenzand _O-
En heb dus nog een paar kilo voer en dat hebben ze bij de gewone dierenwinkel ook wel.
Voorlopig kan ik het nog wel even uitzingen dus :D
pi_196656030
En 20 kilo is best lomp veel _O-
pi_196656227

En dat is dus een 1,5 liter fles ter indicatie :D
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2020 @ 17:05:00 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_196657825
quote:
4s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is dus een 1,5 liter fles ter indicatie :D
_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 10 december 2020 @ 18:35:15 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_196659216
Goedenavond :W

Man, man, man, wat was het druk op mijn werk. Ik heb net een kerstpuzzel gekocht ter ontspanning.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 10 december 2020 @ 18:40:40 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196659277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:35 schreef livelink het volgende:

[..]

Klopt, de wereld stort niet in, maar er zijn klachten geweest in de afgelopen maanden op momenten dat we even niet bereikbaar waren. Laat ik het zo zeggen: onze klanten zijn niet de meest makkelijke mensen en klagen nogal snel en makkelijk. En ook een klacht is niet het eind van de wereld, maar wel iets waar ik me veel van aan trek. En waar ons management ook altijd van in een kramp schiet. En het gevoel dat ik me telkens moet gaan verantwoorden heb ik ook geen zin meer in.
Nabrander: Als die klanten zo belangrijk zijn voor het management, dan moeten ze dat niet op 1 persoon laten aankomen die zich dusdanig verantwoordelijk voelt dat ze geen rondje kan lopen of een bakkie thee tussendoor kan halen...
En meer zeg ik er niet meer over... :*
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef livelink het volgende:

Man, man, man, wat was het druk op mijn werk. Ik heb net een kerstpuzzel gekocht ter ontspanning.
Je hebt in ieder geval beweging gehad...
  donderdag 10 december 2020 @ 18:41:55 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196659291
quote:
88s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef just me het volgende:

[..]

Freedom, freedom, freedom!!!

pi_196659391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef livelink het volgende:

Kerstpuzzel als zijnde een legpuzzel? Of een denksport puzzel?
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2020 @ 18:49:29 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_196659398
quote:
Vol verwachting klopt mijn hart...
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_196659460