SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Straks sleutel ophalen van de nieuwe werkplaats.quote:
dat sili kil?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou ja msischien toch maar uitproberen.
Heb ook een stukje kit in de keuken wat ik maar niet weg krijg, misschien dat kitspul ook kopen
Ja precies. Het zijn maar half bakken maatregelen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grijs en groen scheiden gaat nog best aardig, maar pmd nauwelijks.
Wij hebben geen container voor papier, dat gaat gewoon in een doos.
Het hele gescheiden ophalen faalt hier ook gewoon omdat groen en pmd gratis is en grijs per leging betaald wordt. Daardoor gaan mensen van alles bij het pmd en goen duwen wat eigenlijk gewoon grijs zou moeten zijn
poepmes?quote:
Wat bedoel je met sili kil?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks sleutel ophalen van de nieuwe werkplaats.
[..]
dat sili kil?
[..]
Ja precies. Het zijn maar half bakken maatregelen eigenlijk.
Terwijl dus gescheiden ophalen net zo duur is als alles door elkaar op te halen en het achteraf (veel efficiënter en beter) te scheiden
[..]
poepmes?
zo'n potje wat bleiblei linkte in K&W. om oud siliconen op te lossen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wčl wil horen als je je broek laat zakken.
Lolquote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wčl wil horen als je je broek laat zakken.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet rekening houden met het ergste. Hij is nog daar, DA wil foto's maken en bloed onderzoeken, maar de kans is aanwezig dat hij een spuitje moet....
Toch maar werken en afleiding zoeken
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet rekening houden met het ergste. Hij is nog daar, DA wil foto's maken en bloed onderzoeken, maar de kans is aanwezig dat hij een spuitje moet....
Is die toch vandaag al naar de DA? Sterkte bossiequote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oei, Sterktequote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
ohquote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yes besteld. ws de vorige keer opquote:Op donderdag 10 december 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n potje wat bleiblei linkte in K&W. om oud siliconen op te lossen.
https://www.toolstation.nl/zwaluw-sili-kill/p95191
Ja maar ik zag een zonder kwastje, dacht dat het een stift wasquote:Op donderdag 10 december 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Maar ballie, bedoel je dit spul? https://hg.eu/nl/producten/hg-voegenkleur-wit
Ja stift ding had ik ook, maar heb ik hier gebruikt ja. Maar wat ik zei, op tijd de tegels er na schoonmaken, bij mij was ik er mee bezig in de badkamer toen er opeens allemaal andere dingen moesten gebeuren waardoor op de helft van de tegels nog steeds de resten van dat spul zitquote:Op donderdag 10 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik zag een zonder kwastje, dacht dat het een stift was
Heb je dit zelf gebruikt?
hmm oke. maar de voegen zien er wel 'nieuw' uit?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stift ding had ik ook, maar heb ik hier gebruikt ja. Maar wat ik zei, op tijd de tegels er na schoonmaken, bij mij was ik er mee bezig in de badkamer toen er opeens allemaal andere dingen moesten gebeuren waardoor op de helft van de tegels nog steeds de resten van dat spul zit
O jee, dat is geen leuk bericht, Bossiequote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:44 schreef Haags het volgende:
Ik kon net eten zonder misselijk te worden
JAAAAAAAA
Gister mee begonnenquote:Op donderdag 10 december 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je de medicatie al gehad?
Ja ik had vanmorgen nog wel wat last van misselijkheid aanvalletjes. Maar dat is nu even weg gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nice. Goed gevoel is dat he als je weer normaal kan eten.
Sterktequote:Op donderdag 10 december 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, als het goed is kan ik vanmiddag een kuurtje ophalen. Alleen bedacht ik me net dat ik wel van HA gewisseld ben, maar niet van apotheek. Kan ik alsnog een half uur fietsen.
Kan je dat niet nog doorgeven?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, als het goed is kan ik vanmiddag een kuurtje ophalen. Alleen bedacht ik me net dat ik wel van HA gewisseld ben, maar niet van apotheek. Kan ik alsnog een half uur fietsen.
In ieder geval wel een heel stuk beter dan die grijze voegen die er eerst zatenquote:Op donderdag 10 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke. maar de voegen zien er wel 'nieuw' uit?
Oke. toch maar proberen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval wel een heel stuk beter dan die grijze voegen die er eerst zaten
half uurtje valt wel mee tochquote:Op donderdag 10 december 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik had vanmorgen nog wel wat last van misselijkheid aanvalletjes. Maar dat is nu even weg gelukkig.
Ook precies zoals ik me Haags voorstelquote:Op donderdag 10 december 2020 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is haagsch & @:bitterbal
[ afbeelding ]
Zoveel vertrouwen heb ik niet in apotheken, het kostte ze al drie keer wijzigen voor m'n adres überhaupt klopte.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je dat niet nog doorgeven?
wie is wie?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is haagsch & @:bitterbal
[ afbeelding ]
Als een beetje een trage beer in een roze nachtjapon?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook precies zoals ik me Haags voorstel
Ik had me ingesteld op 3 minuten.quote:
ah ja dan op de fietsquote:Op donderdag 10 december 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel vertrouwen heb ik niet in apotheken, het kostte ze al drie keer wijzigen voor m'n adres überhaupt klopte.
owquote:Op donderdag 10 december 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me ingesteld op 3 minuten.
Die beer doet me meer aan mezelf denken.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een beetje een trage beer in een roze nachtjapon?
Niet alleen FOK! ook Google doet het nauwelijksquote:
Dat vind ik zo naar, iets presenterenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet een half uur o.i.d. zelf presenteren. En 3.5u slapen
wat ga je presenteren?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik ben op advies van de woonbegeleiding toch maar vanmorgen gegaan. Kon toch wat regelen met werk.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die toch vandaag al naar de DA? Sterkte bossie
Zulke meetings vind ik stiekem wel lekker. Camera uit. Beetje FOK!ken tussendoorquote:Op donderdag 10 december 2020 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jij liever dan ikquote:Op donderdag 10 december 2020 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Market practices' en met de klant praten over hoe dit project intern te communiceren.
Sterkte bos.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben op advies van de woonbegeleiding toch maar vanmorgen gegaan. Kon toch wat regelen met werk.
Dank jullie voor de sterkte wensen
Heb je wat mooie slides voorbereid?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Market practices' en met de klant praten over hoe dit project intern te communiceren.
Ik moet er ook echt aan geloven. Normaal waren het de grote klanten; maar nu we zijn overgenomen zijn moeten we ook ineens meegaan in allerlei bureaucratisch gedoe.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wat mooie slides voorbereid?
God, wat houden we elkaar toch bezig met dit soort bullshit bij bedrijven
Kommaneukers dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
We zijn bij ons nu weer bezig met allerlei jaarplannen. Worden dingen tot vijf cijfers achter de komma doorgerekend. En als het nieuwe jaar start, kijkt niemand naar die cijfers, want alles loopt toch heel anders.
Ja, vreselijk. Die jaarplannen gaan heel erg de details in. Totaal zinloos naar mijn smaak. Maar gelukkig hoef ik ze niet zelf te maken. Ik zie ze alleen voorbij komenquote:
Wij hebben twee jaar geleden een kleiner bedrijf overgenomen. Die mensen worden gek van onze bureaucratiequote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er ook echt aan geloven. Normaal waren het de grote klanten; maar nu we zijn overgenomen zijn moeten we ook ineens meegaan in allerlei bureaucratisch gedoe.
Werkverschaffing.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Die jaarplannen gaan heel erg de details in. Totaal zinloos naar mijn smaak. Maar gelukkig hoef ik ze niet zelf te maken. Ik zie ze alleen voorbij komen
Totaal niet. Ik noem ons gekscherend altijd het ministerie van Verzekeringszaken.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan vraag je je wel eens af hoe efficient zo'n club feitelijk werkt
Ik kreeg een "welke ben ik nodig" via de mail.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een "welke ben ik nodig" via de mail.
Bij ons is het wel heerlijk om te zien hoe twee totaal verschillende grote multinationals samen proberen te werken, het ene bedrijf rigide verticaal vanaf de top naar beneden en het andere bedrijf met een open horizontale structuur.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben twee jaar geleden een kleiner bedrijf overgenomen. Die mensen worden gek van onze bureaucratieJe moet bij ons echt de sluiproutes kennen anders duurt alles een eeuwigheid.
KIPFILETquote:Op donderdag 10 december 2020 11:01 schreef Haags het volgende:
Eens kijken of ik lekker kan lunchen zo
net even brood uit de vriezer gehaaldquote:Op donderdag 10 december 2020 11:01 schreef Haags het volgende:
Eens kijken of ik lekker kan lunchen zo
G E N O Tquote:Op donderdag 10 december 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net even brood uit de vriezer gehaald
Ik ben het horizontale gewend van de krant en de start-up waar ik in Boedapest heb gewerkt. Dat werkt veel lekkerder. Ik probeer die bureaucratie ook steeds te omzeilen. Maar dan word je dus af en toe teruggeflotenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons is het wel heerlijk om te zien hoe twee totaal verschillende grote multinationals samen proberen te werken, het ene bedrijf rigide verticaal vanaf de top naar beneden en het andere bedrijf met een open horizontale structuur.
Eerstgenoemde bedrijf valt vaak compleet in shock bij de werkwijze van de tweede, die weten echt niet wat ze overkomt.
Kijken of je fax aangekomen is of wat?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Gerrie gefaxt. Nu ff naar de markt
nee dan moet ik niet naar de markt maar naar de duivelshoekquote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijken of je fax aangekomen is of wat?
Mooie gewillige vrouw erbij, wie doet je wat.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
Even een uurtje onder het bureau slapen hoor
Wat heb je aan een gewillige vrouw als je wil slapen?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie gewillige vrouw erbij, wie doet je wat.
Die zorgt ervoor dat je zin in slaap binnen 0,02 seconden voorbij is.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een gewillige vrouw als je wil slapen?
Lig je nu in de greppel te bibberen dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
k dacht rij op de scootert naar de gamma in scheveningen. Heb het niet gered
te koud
nee halverwege omekeerd snel naar huisquote:Op donderdag 10 december 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nu in de greppel te bibberen dan?
Da's ook zonde, als je al halverwege was.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee halverwege omekeerd snel naar huis
ja trok het niet meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook zonde, als je al halverwege was.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nu in de greppel te bibberen dan?
Nu heb je dus helemaal voor niest kou geleden...quote:Op donderdag 10 december 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee halverwege omekeerd snel naar huis
Nee want moest sowieso voor de accuquote:Op donderdag 10 december 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heb je dus helemaal voor niest kou geleden...
Zit er geen bouwmarkt in de buurt?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want moest sowieso voor de accu
Ja maar nu kun je je voeg niet kitten...quote:Op donderdag 10 december 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want moest sowieso voor de accu
jawel maar moet met die scooter rijden om die accu op te laden dus dacht ik dan rij ik maar naar de gamma in scheveningen. Was goed op weg maar overal omleidingen dus tegen de tijd dat ik eindelijk in de buurt van scheveningen was was ik bevrorenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit er geen bouwmarkt in de buurt?
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nu kun je je voeg niet kitten...
(typt dit met zijn handen boven het bureau)
Zit je nu op de verwarming, ja hč?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee maar zover ben ik ook nog niet.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu op de verwarming, ja hč? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
jawel maar moet met die scooter rijden om die accu op te laden dus dacht ik dan rij ik maar naar de gamma in scheveningen. Was goed op weg maar overal omleidingen dus tegen de tijd dat ik eindelijk in de buurt van scheveningen was was ik bevroren
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
jawel maar moet met die scooter rijden om die accu op te laden dus dacht ik dan rij ik maar naar de gamma in scheveningen. Was goed op weg maar overal omleidingen dus tegen de tijd dat ik eindelijk in de buurt van scheveningen was was ik bevroren
Always Ultra!quote:
Wat je niet wil horen als je je broek uittrekt.quote:
Ik welquote:
Ja die heb ik gisteren voor het eerst aangehad sinds lange tijden maar daar zit het water nietquote:Op donderdag 10 december 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel
wat is er met je vaatwassert?
Waar heb je lekkage dan?quote:
Zoiets kan ook maanden zelfs jaren overheen gaan voor het zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
ja weer in die uitbouw. Of tenminste de beneden buren hebben daar weer water aan het plafond maar het heeft ook niet geregend
Zitten er leidingen in die uitbouw ook?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
ja weer in die uitbouw. Of tenminste de beneden buren hebben daar weer water aan het plafond maar het heeft ook niet geregend
lekkerquote:Op donderdag 10 december 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
Slager had verse bloedworstdus ik eet zo meteen een vers gebakken bloedworstje als lunchgenot
Hoog tijd om een lijstje te maken en een handige jongen in een dag of twee alles na te laten kijken, je bent nu 15 gaatjes aan dichten met 2 magere linkerpinken.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
nee maar zit ook aan de verkeerde kant blijkbaar. Het is aan de rechterkant de lekkage bij hun en al mijn waterdingen zijn linksquote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten er leidingen in die uitbouw ook?
Oh nee, als ik iets ranzig vind dan is het dat welquote:
Dit klinkt uit jouw mond allemaal net even iets te vulgair.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd om een lijstje te maken en een handige jongen in een dag of twee alles na te laten kijken, je bent nu 15 gaatjes aan dichten met 2 magere linkerpinken.
ja je kan zoveel variëren ermeequote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, als ik iets ranzig vind dan is het dat wel
Op brood of cracker met pittige mango chutney
Of mayo, als je echt een kater hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ha klusje daar, klusje hier, even dit doen, ha kijk daar nog iets, ok dit kan ook nog wel even, potje halen, tube halen, ooooh ander klusje, even denken hoor, ok dit moet dus ook nog, help het lekt, schuren, even lakken, klusje klusje, even verven hoor, schuur schuur klusje, bleergh mmmmmwak, klusje [ afbeelding ]
Heb niet gezegd dat k dit soort dingen doe tochquote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ha klusje daar, klusje hier, even dit doen, ha kijk daar nog iets, ok dit kan ook nog wel even, potje halen, tube halen, ooooh ander klusje, even denken hoor, ok dit moet dus ook nog, help het lekt, schuren, even lakken, klusje klusje, even verven hoor, schuur schuur klusje, bleergh mmmmmwak, klusje [ afbeelding ]
Mooi. Hommer.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Frantic is hier de ordinaire hčquote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit klinkt uit jouw mond allemaal net even iets te vulgair.
Ja die kan er ook wel wat vanquote:Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic is hier de ordinaire hč
Uhuh, hij is de enige.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic is hier de ordinaire hč
Eind van de dag: Pffffff zooo veel gedaan zoooo weinig bereiktquote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik ook, maar dat zegt niet zoveel over m'n huidige staat.quote:
Jij bent geen tokkiequote:Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zegt niet zoveel over m'n huidige staat.
Waarom hoor ik hem dan elke dag minimaal 2x op de radio?quote:
Hoeft toch ook niet voor ordinair?quote:
Pech.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik hem dan elke dag minimaal 2x op de radio?
Oei, daar gaat je reputatiequote:Op donderdag 10 december 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel een eigenwijze Neerlandicus die lacht om poepgrapjens
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik hem dan elke dag minimaal 2x op de radio?
Ik heb ook altijd pechquote:
Nee, nee, dit klopt.quote:
Ik ben eigenwijs, ik ben neerlandicus en ik lach om poepgrapjes.quote:
Onderzoeken via de VVE? Dak lijkt me niet voor één persoon.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
hij komt nu over condens onder het dak
Mijn Nederlands is vrij matig, mijn eigenwijsheid en lachen om poepgrapjes compenseren dit.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs, ik ben neerlandicus en ik lach om poepgrapjes.
Nee de uitbouw valt buiten de vvequote:Op donderdag 10 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onderzoeken via de VVE? Dak lijkt me niet voor één persoon.
Het is buiten koud en binnen warm. Dan kun je condens hebben. Dat lijkt me iets anders dan lekkage.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
hij komt nu over condens onder het dak
Oh ja, dat was ook zo, die illegale uitbouw.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de uitbouw valt buiten de vve![]()
Ik ben verantwoordelijk voor het dak, de beneden buren voor de constructie min dak
https://www.ladbible.com/(...)-and-europe-20201210quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Doet FB messenger het bij jullie?
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo, die illegale uitbouw.
Ik gebruik het sinds vent geen feesboek meer heeft nooit meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ladbible.com/(...)-and-europe-20201210
aha
quote:Heaven knows how we'll cope with this. It might even result in an actual human conversation.
Nee die verzin ik er zelf bijquote:Op donderdag 10 december 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat niks negatief in hoor
Ik gebruik het vooral nog voor evenementen (haha, welke) en groepen. Verder amper nog.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik probeer facebook zoveel mogelijk dicht te houden. Debiele zooi.
Geen idee, ik ben geen boomerquote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Doet FB messenger het bij jullie?
Ja ik gebruik de messenger desktop en mobiele app. De site nagenoeg nooit meerquote:Op donderdag 10 december 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik het sinds vent geen feesboek meer heeft nooit meer.
En sinds die lillijke layout zit ik er nooit meer op op de pc.
Ja. Ik zit vast aan sms.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik gebruik de messenger desktop en mobiele app. De site nagenoeg nooit meer
Maarja, de dame in kwestie heeft geen whatsappweet je hoe irritant
antiekquote:
sms? wat is dat?quote:
Zit je de hele dag?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, ik heb het al de hele dag steenkoud.
daar heb ik nou weer nooit problemen meequote:Op donderdag 10 december 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat loopt gmail nou weer te kutten.
Pas op, nu ben je extra vatbaar voor griepquote:Op donderdag 10 december 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, ik heb het al de hele dag steenkoud.
Komt er een nieuw bericht binnen als update van een eerdere mail, ik zie een (1), de notifier slaat aan, m'n telefoon pingt, maar hij staat niet in m'n inbox.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik nou weer nooit problemen mee
G Suite
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Pas op, nu ben je extra vatbaar voor griep
Gisterenavond zat mijn zusje me constant in mijn gezicht te niezen en me vast te pakken en daarna wilde ze nog dansen met me ook nogquote:Op donderdag 10 december 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik voel me niet zo heel lekker vandaag.
Het is ook wel stervenskoud hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik voel me niet zo heel lekker vandaag.
Maar wel warme orenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al sinds tien uur met de koptelefoon op zonder nog ergens naar te luisteren.
Maar ik zit binnen met de verwarming op standje Sahaha en ik heb het nog koudquote:Op donderdag 10 december 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook wel stervenskoud hoor
Lekker warme oren wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al sinds tien uur met de koptelefoon op zonder nog ergens naar te luisteren.
Moet je even gaan stofzuigen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik zit binnen met de verwarming op standje Sahaha en ik heb het nog koud
Ik wil naar bedquote:Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even gaan stofzuigen.
Boks.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
30 worstjes op een broodje?
Neequote:Op donderdag 10 december 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een temp meter in huis?
Nog niet nodig gehad. Het is blokverwarming dus ik heb thermostaatkranen. Die staan allemaal op 21 graden.quote:
Konden ze die tests niet even op die boot doen voordat nu iedereen z'n geld kwijt is?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
26 MINUTEN GELEDEN
Positief geteste cruisepassagier Singapore toch negatief
De passagier aan boord van een cruiseschip in Zuidoost-Azië die positief was getest op corona, is toch niet met het virus besmet. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis in Singapore bleken een tweede, derde én vierde test negatief.
De positieve test van de 83-jarige man leidde er gisteren toe dat Quantum of the Seas van Royal Caribbean voortijdig terugkeerde naar Singapore. Ook mochten alle bijna 1700 passagiers hun hut niet meer uit. Zij, en de 1150 personeelsleden, mogen het schip nu wel verlaten.
Het schip maakte een zogeheten cruise to nowhere. Dat is een drie- of vierdaagse cruise waarbij geen enkele haven wordt aangedaan om zo de kans op een corona-uitbraak te verminderen. De stadsstaat probeert ermee, onder strenge coronamaatregelen, de zwaar getroffen toeristische industrie te ondersteunen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet nodig gehad. Het is blokverwarming dus ik heb thermostaatkranen. Die staan allemaal op 21 graden.
Voor jezelf mop.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet nodig gehad. Het is blokverwarming dus ik heb thermostaatkranen. Die staan allemaal op 21 graden.
Denk dat ze die voor in je anus bedoelde.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom ik niet ver.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Lolol, blijkbaar kan je piemelgrootte instellen in Cyberpunk 2077.
wat saaiquote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie advent
https://boobles2020.com/
Ja, die heb ik ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze die voor in je anus bedoelde.
Ik had gister m'n mondkapje buiten maar op gehouden, was wel lekker warm aan m'n snufferdquote:Op donderdag 10 december 2020 12:58 schreef Haags het volgende:
Als zelfs Buda het koud heeft weet je dat de elfstedentocht er aan komt
Haal je schaatsen maar uit het vet, Haagsie!quote:Op donderdag 10 december 2020 12:58 schreef Haags het volgende:
Als zelfs Buda het koud heeft weet je dat de elfstedentocht er aan komt
Als je je rechterpink onder de kraan houd op 37 graden kun je met je linkerwijsvinger in je anus ook wel voelen of je koorts hebt.quote:
Ja alleen zweet sneller m3t zon ding opquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n mondkapje buiten maar op gehouden, was wel lekker warm aan m'n snufferd
He getver, US.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je je rechterpink onder de kraan houd op 37 graden kun je met je linkerwijsvinger in je anus ook wel voelen of je koorts hebt.
Ik heb niet eens schaatsenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haal je schaatsen maar uit het vet, Haagsie!
*probeert uit*quote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je je rechterpink onder de kraan houd op 37 graden kun je met je linkerwijsvinger in je anus ook wel voelen of je koorts hebt.
Het is ook niet snel goed he.quote:
Dat klinkt alsof 'ie flink gaat gerrieënquote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega heeft wilde plannen:
"om de doelstellingen te halen zou ik graag de next step willen zetten en flink gaan executeren."
Hebben jullie dat soort werk ookquote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
"om de doelstellingen te halen zou ik graag de next step willen zetten en flink gaan executeren."
Ja denk hetquote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je wel goed met je linkerwijsvinger?
Haal de guillotine maar weer uit het vet.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon terug reageren, I don't denk dit is goed voor de brand awareness en ik denk dat je de te verwachten buzz nog even moet her-kanaliseren met een capabele concullega, choose your battles.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Weerwolvenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie site wel, zat op 999 games en die hebben een categorie "twee speler-spellen".
Werkt alleen niet, want Weerwolven kwam ook langs.
Wil je solliciteren?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie dat soort werk ook
Maar niet met twee personen.quote:
Ik had vorige week nog wat mooie termen kunnen scoren tijdens de management bullshit bingo in een meeting, rainmaker, scrum master, rebel mind en mentor creatorquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
gelijk gerriederrie na die vinger
Ik mis mijn voorruit verwarming nu welquote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Aha, dus ik had wel het goede knopje voor m'n voorruitverwarming.
Al die nieuwerwetsigheden ook.
Wel je vinger gewassen voordat je hem naar binnen stak?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
ja natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel je vinger gewassen voordat je hem naar binnen stak?
Zat je in ieder geval goedquote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Scrum master, refinement, velocity, spiken, pullen, T-shirt sizen, stakeholder, growth hacking, pirate funnels.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vorige week nog wat mooie termen kunnen scoren tijdens de management bullshit bingo in een meeting, rainmaker, scrum master, rebel mind en mentor creator
Wat?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je in ieder geval goed![]()
Nja, anders lag je nu te kronkelen in de zon ook.
Jullie verzinnen gewoon woordencombinaties he...quote:Op donderdag 10 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scrum master, refinement, velocity, spiken, pullen, T-shirt sizen, stakeholder, growth hacking, pirate funnels.
Het idee staat me ook wel aan, maar niet helemaal helder vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik mis mijn voorruit verwarming nu wel
toch maar aan de baas zeggen dat de volgende auto een ford moet zijn.
"Spellen voor twee spelers."quote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie site wel, zat op 999 games en die hebben een categorie "twee speler-spellen".
Werkt alleen niet, want Weerwolven kwam ook langs.
Wie het shirt past, trekke hem aan?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scrum master, refinement, velocity, spiken, pullen, T-shirt sizen, stakeholder, growth hacking, pirate funnels.
Nee, dat is de dagelijkse bull shit bingo hier.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jullie verzinnen gewoon woordencombinaties he...
https://www.999games.nl/spellen.htmlquote:Op donderdag 10 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Spellen voor twee spelers."
wat is:quote:Op donderdag 10 december 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is de dagelijkse bull shit bingo hier.
We gebruiken soms t-shirt sizes om in te schatten hoe groot een klus is. Maar meestal punten.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie het shirt past, trekke hem aan?
Alleen in dat gat steken doet niks hoor.quote:
Niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen in dat gat steken doet niks hoor.
Dat klinkt gewoon als extra bullshit voor de bingo.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gebruiken soms t-shirt sizes om in te schatten hoe groot een klus is. Maar meestal punten.
Growth hacking is een manier om snel kleine verbeteringen met grote impact door te voeren op websites.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is:
T-shirt sizen
growth hacking
pirate funnels
Jullie zijn hartstikke gek geworden...quote:Op donderdag 10 december 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Growth hacking is een manier om snel kleine verbeteringen met grote impact door te voeren op websites.
Pirate funnels komt van de kreet aaarrr: awareness, acquisition, activation, retention, revenue, referral. Allemaal focusgebieden binnen de buyer journey.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jullie zijn hartstikke gek geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |