SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Wauwquote:Op woensdag 9 december 2020 20:29 schreef raptorix het volgende:
Allemaal van dat statistieken voetbal, veel pasjes geven waar je geen steek verder mee komt.![]()
Had Klassen zich met 1 schot kunnen terugverdienen. Slecht ingeschoten.
Zonde.
Donny vd Beek had deze gemaakt. Wat missen we Donny en Frenkie toch....Love is in the air!![]()
Als je dat soort kansen niet maakt, dan win je niet in de CL.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Donny heeft ook heel vaak gemist hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 20:30 schreef Landgeld het volgende:
Had Klassen zich met 1 schot kunnen terugverdienen. Slecht ingeschoten.
Zonde.
Donny vd Beek had deze gemaakt. Wat missen we Donny en Frenkie toch....Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Klopt. Donny hij Juve en Tottenham. Beide perfect. In een briljant jaar....quote:Op woensdag 9 december 2020 20:30 schreef Monolith het volgende:
Als je dat soort kansen niet maakt, dan win je niet in de CL.Love is in the air!![]()
Zegt toch wel veel zo'n moment.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dit wordt hem niet meerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Veel theater wel bijCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit schiet lekker op.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Niks aan de hand, maakt zich gewoon breed, het is nou niet echt dat hij onbezonnen met zijn armen wappert.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Tijd voor meer Utrechtaankopen in de winter.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Sukkel Gravenberch
Maar meer nog Ten Hag, want dit zag je aankomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
@Paulquote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor meer Utrechtaankopen in de winter.What can change the nature of a man?![]()
Dat dan maar.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef Heeinz het volgende:
Laten we het een leermomentje voor hem noemen
Dat was het eerste wat ik dacht toen ie zo vroeg al geel pakte.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Jep. Eigenlijk wel idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weer een typisch Ajax campagne in de cl
Bijzonder.Love is in the air!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor meer Utrechtaankopen in de winter.om te beginnen bij de keeper omdat Onana toch verkocht wordt.
![]()
Klopt. Geel overdrevenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef raptorix het volgende:
Niks aan de hand, maakt zich gewoon breed, het is nou niet echt dat hij onbezonnen met zijn armen wappert.Love is in the air!![]()
Michel Vorm uit zijn pensioen halenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef coronatus het volgende:
[..]om te beginnen bij de keeper omdat Onana toch verkocht wordt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom staat Promes in het Centrum en Tadic op buitenkant? Man man man.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Is nog heel zacht uitgedrukt, had gewoon niet aangekocht mogen worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker op met die Promes man, wat speelt die vent ontiegelijk kut![]()
Omdat linksbuiten Tadic z'n beste positie isquote:Op woensdag 9 december 2020 20:38 schreef raptorix het volgende:
Waarom staat Promes in het Centrum en Tadic op buitenkant? Man man man.![]()
![]()
Ach jongens ben eigenlijk wel blij. Als dit Ajax doorging naar de 8e en Bayern/Juve/Tottenham en alle andere eigenlijk zouden ons helemaal wegspelen, teveel blessures.
Hopelijk nog even knallen in de EL...![]()
Prima zo, ronde verder betekend toch alleen maar dat je er in de knock-out helemaal vanaf gaat. Dit Ajax is gewoon niet goed genoeg.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Vd Maarel, koene strijder.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ramselaar, Janssen , Kerk . Pakken wat je pakken kanIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wat een mokerslechte wedstrijd. Opstelling kut, instelling kut, afronding kut.
Jack does it in real time...![]()
Leren verdedigers bij Ajax wel dat met hun man moeten meelopen, of zijn ze alleen maar bezig om te leren hoe je een bal opbouwt?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nee, laden ze zich toch niet voor op. Ga je er straks af tegen een of ander kut clubje uit Oekraïne .quote:Op woensdag 9 december 2020 20:39 schreef Jnk18 het volgende:
Ach jongens ben eigenlijk wel blij. Als dit Ajax doorging naar de 8e en Bayern/Juve/Tottenham en alle andere eigenlijk zouden ons helemaal wegspelen, teveel blessures.
Hopelijk nog even knallen in de EL...![]()
Tja, twee jaar geleden was toch echt de uitzondering. Ajax presteert verder altijd ongeveer zo in de CL![]()
![]()
Jij denkt dat ze in de EL wel wat klaar gaan spelen met tranentrekkende spelers als Promes?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:41 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
JA wat lol, gewoon die punten halen, niks zeuren, zijn gewoon niet goed genoeg voor de CL.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Antony. 20M maar komt geen man voorbij.
Weinig kracht in z'n schot en als het wel zo is dan altijd hoog over![]()
![]()
Promes, Huntelaar, Labyad en Ekkelenberg zijn gewoon veel te slecht. En toch maken zij minuten, dat zegt alles.![]()
Ze spelen te onrustig, onstabiel. Ze missen houvast.
En domme 2x gele kaart geeft ook aan dat Ajax lange weg te gaan. Ze moeten leren slimmer spelen.
Helaas het is niet anders... Ze kunnen wel een beker winnen.. Althans.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Laatste seizoen is prima voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik doe het gewoon hoor. #TenHagOut![]()
En die Ekkelenkamp is ook niks bijzondersquote:Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Promes, Huntelaar, Labyad en Ekkelenberg zijn gewoon veel te slecht. En toch maken zij minuten, dat zegt alles.![]()
Speelt na zijn blessure nog niet heel sterk, maar begon meer dan prima natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:41 schreef Enawh het volgende:
Antony. 20M maar komt geen man voorbij.
Weinig kracht in z'n schot en als het wel zo is dan altijd hoog overVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het zit er gewoon niet in, echt niet ook. Treurige conceclusie.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tijd voor wat spelers voor in de breedte genot.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Kwartfinale of halve finale EL zou veel betere doelstelling zijn, maar met dit soort opstellingen vlieg je er daar ook lachend uit...Jack does it in real time...![]()
Als je een fitte selectie hebt, dan kun je aardig ballen in de CL, maar mis je wat spelers dan is het alternatief wel erg pover.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die moeten ze in de winter wegdoen, maarja ik heb hoop op Kudus en misschien een goede aankoop in de winter, we zien het wel joh, ik heb geen zin om dit Ajax tegen Bayern, Juve, PSG, Leipzig etc....te zien spelen..quote:Op woensdag 9 december 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in de EL wel wat klaar gaan spelen met tranentrekkende spelers als Promes?
AJAX
[ Bericht 0% gewijzigd door Jnk18 op 09-12-2020 20:55:04 ]![]()
Natuurlijk. Als je met Blind, Kudus en Neres kunt spelen (de rest kan je wel invullen) heb je een prima basiself maar vrijwel alles op de bank is gewoon bij lange na niet goed genoegquote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef Scorpie het volgende:
Ekkelenkamp komt toch ook gewoon te kort voor Ajax 1.![]()
Misschien AC Milan loten.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het gaat niet om fit, het gaat om scherpte en een stuk inzet, ik erger me dood aan die spelers achterin die de hele tijd met die bal onder hun voet staan te wachten, laat ze trainingkje met Ton Boot doen en die schopt ze gelijk 2 uur de sintelbaan over om ze te motiveren.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef Monolith het volgende:
Als je een fitte selectie hebt, dan kun je aardig ballen in de CL, maar mis je wat spelers dan is het alternatief wel erg pover.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik wil ook wel een sadist zijn maar Zlatan tegen Blind en Schuurs kan gewoon nietquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Tijd voor een hele grote schoonmaak bij Ajax want als dit zooitje te toekomst is, is die niet rooskleurig.![]()
Dat is een speler voor Pec Zwolle, kan er niks vanquote:Op woensdag 9 december 2020 20:44 schreef Scorpie het volgende:
Ekkelenkamp komt toch ook gewoon te kort voor Ajax 1.![]()
Maar Promes staat als een veredelde linksback sinds Tagliafico eruit is.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:38 schreef raptorix het volgende:
Waarom staat Promes in het Centrum en Tadic op buitenkant? Man man man.![]()
Nu zie je wel duidelijk dat Ajax naast de basis gewoon heel matig is, jammer van de blessures vandaag, maarja zo gaat dat, move on even graag de laatste potjes van 2020 winnen en dit jaar snel vergeten!quote:Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit Ajax is echt geen genot. Wat een dood spel. Rug naar de goal, langzaam, achterlijn wordt niet gehaald, backs komen er niet overheen, geen creativiteit, geen scherpte, geen snelheid, slappe schoten.
Huilen.![]()
12 miljoen, extra ervaring voor de jongere spelers, mentale boost.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Prima zo, ronde verder betekend toch alleen maar dat je er in de knock-out helemaal vanaf gaat. Dit Ajax is gewoon niet goed genoeg.
Buiten dat de donderdag voor mijn gevoel ook veel vervelender is in combinatie met competitiewedstrijden.
Ik noem het niet helemaal niks.![]()
Waarom staat ie dan in de spits als ie back speelt, spelen we hier bij de Fjes?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Promes staat als een veredelde linksback sinds Tagliafico eruit is.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Zou wel een mooie finale zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Jammer boys..
Nu hopen dat je PSV ontwijkt in de EL
#durfttedromen![]()
Pfffff[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Steek de EL maar waar de zon niet schijnt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Tjah als je dit met geluk wint, gaan de boys helemaal denken dat ze geweldig zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
12 miljoen, extra ervaring voor de jongere spelers, mentale boost.
Buiten dat de donderdag voor mijn gevoel ook veel vervelender is in combinatie met competitiewedstrijden.
Ik noem het niet helemaal niks.![]()
Helaas, maar het is niet anders, Ajax onmachtig.
Hopelijk de laatste verliespunten dit jaar...![]()
Vond de analisten van de week ook aardig arrogant, dat Atalanta wel even opgerold zou worden.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat voelt nu hetzelfde als de bekerquote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef -XOR- het volgende:
Steek de EL maar waar de zon niet schijnt.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dat zal Tanane wel worden in de winter.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
En daar is de volgende schandalige aankoopIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Club Brugge weet, ook met man minder, bijna een achterstand weg te werken tegen Lazio, maar wij kunnen niet eens scoren tegen Atalanta. Zelfs FC Midgetland kan wel scoren én gelijkspelen tegen Liverpool. Best wel beschamend dit.![]()
Ik heb niet gekeken, maar dit verrast me niet. Jammer dat Slot nu naar Rotterdam gaat, had van mij het stokje mogen overnemen van Ten Hag. Ik voorspel een snelle exit in de EL, tegen een Getafe-achtig elftal.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Analisten? De gemiddelde Ajax-supporter zul je bedoelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef raptorix het volgende:
Vond de analisten van de week ook aardig arrogant, dat Atalanta wel even opgerold zou worden.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Barazite erbij en alle vrouwen slaan op de vlucht.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zal Tanane wel worden in de winter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben helemaal klaar met deze kutselectie. Geen inzet, geen kwaliteit, geen tempo, geen frivoliteit, oogaids eerste klas, het is verschrikkelijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef -XOR- het volgende:
Steek de EL maar waar de zon niet schijnt.Wij zijn geen PSV, sowieso zoveel mogelijk punten voor ons coëfficiënt halen zodat we binnen de top 20 blijven...quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef -XOR- het volgende:
Steek de EL maar waar de zon niet schijnt.
Of wil je zoals PSV buiten de top 60 zitten? Nee dus gewoon knallen, accepteren dat je niet goed genoeg voor de CL bent dit jaar(geen zonde met de huidige blessures in de selectie).
AJAX![]()
![]()
Marktwaarde verhogen genot.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Waarom nog Alvarez
Pot is toch al voorbij man koekenbakker![]()
Gaat em niet worden met een centrum Teze-Boscagliquote:Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel een mooie finale zijn
#durfttedromen
Wel alsnog beter dan die van Ajax![]()
Nouja, was zo uit mijn hoofd Derkssen en Kieft, die zijn over algemeen redelijk kritisch.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Analisten? De gemiddelde Ajax-supporter zul je bedoelen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nou tijd om Spurs te loten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Veel meer zit er niet in. Er zitten een paar CL-waardige spelers tussen en een paar groeibriljantjes, maar veel te veel middelmaat of voorbij de houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb er wel vrede mee. Deze selectie is gewoon te matig.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik had er al niks van verwacht dus ook niet teleurgesteld.
Hopelijk ook snel uit de EL, winnen doe je die toch niet en kost alleen maar kracht.No bitch to me![]()
Of lekker achter het ijzeren gordijn, lekker chillen bij -20 in februari.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
En er twee keer met 5-0 af te gaan zeker... Spurs is net zo sterk, zo niet sterker geworden en Ajax ongeveer drie klassen minder.quote:![]()
Hopelijk nog wel wat puntjes pakken voor coëfficiëntquote:Op woensdag 9 december 2020 20:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ik had er al niks van verwacht dus ook niet teleurgesteld.
Hopelijk ook snel uit de EL, winnen doe je die toch niet en kost alleen maar kracht.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Jammer dat Brobbey eraf moest. Deed het goed als aanspeelpunt.
Jammer dat Klaassen die kans niet maakte.
Jammer dat Gravenberch onterecht rood kreeg. Dan had je een krachtiger slotoffensief kunnen plaatsen.
Voor de rest weinig af te dingen op het resultaat.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Jammer dat je nog verliest. Dat vind ik ook niet terecht om eerlijk te zijn. Maar goed je moest winnen en dat was ook niet verdiend geweest.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Joey Veerman wordt mijn gok.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
En daar is de volgende schandalige aankoop![]()
Het wordt langzaamaan ook tijd om Tadic te gaan vervangen. Heeft niet de hoogste prio maar volgend seizoen hoeft ie van mij niet meer in de basis.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Heeft meer voetbal in zijn teen dan die hele Alvarezquote:Op woensdag 9 december 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Joey Veerman wordt mijn gok.
En dat zegt heel veel over de scouting/Netto/Ten HagRED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft nog een contract tot juni 2026 dus gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:56 schreef XDo het volgende:
Het wordt langzaamaan ook tijd om Tadic te gaan vervangen. Heeft niet de hoogste prio maar volgend seizoen hoeft ie van mij niet meer in de basis.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Met Neres, Kudus en Blind zou het nog wel wat zijn geworden denk ik. Begin ook nogal Tagliafico moe te worden. Al ongeveer 1,5 seizoen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb er wel vrede mee. Deze selectie is gewoon te matig.![]()
Dan ook maar Henk Veerman, want hij is doelgerichter dan de hele Ajax-selectie.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft meer voetbal in zijn teen dan die hele Alvarez
En dat zegt heel veel over de scouting/Netto/Ten Hag![]()
Met een contract mag ie ook op de bank. Ik ben klaar met hem.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heeft nog een contract tot juni 2026 dus gaat niet gebeuren.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
De nieuwe Nwankwo Kanuquote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ook maar Henk Veerman, want hij is doelgerichter dan de hele Ajax-selectie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal het echt iets uitmaken? Dit jaar zaten we ook in pot 2 beter dan dat wordt het sowieso nietquote:Op woensdag 9 december 2020 20:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hopelijk nog wel wat puntjes pakken voor coëfficiëntNo bitch to me![]()
Dat scheelt heel wat creativiteit idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Met Neres, Kudus en Blind zou het nog wel wat zijn geworden denk ik.I love music |Ajax forever
Dat is niet gek met de beperkingen qua budget en competitie waar je in zit.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nu zie je wel duidelijk dat Ajax naast de basis gewoon heel matig is, jammer van de blessures vandaag, maarja zo gaat dat, move on even graag de laatste potjes van 2020 winnen en dit jaar snel vergeten!
Het is nu beter dan 2 jaar geleden qua breedte (niet qua kwaliteit), maar toen waren er echt amper blessures en schorsingen. Toen had je een dramatische reservekeeper, geen backup op linksback, geen vervanger voor De Ligt, geen vervanger voor Frenkie/Schöne en buiten Neres geen natuurlijke vleugelspeler. Nu heb je wel enige vorm van vervangers, maar als er wat (belangrijke) basisspelers wegvallen ga je er altijd flink op achteruit. Zeker omdat er in de beste basis zelf nog een paar zwakke plekken zitten.![]()
Ik vind Henk wel een genot om naar te kijken eerlijk gezegdquote:Hij heeft echt een lekkere timing.
![]()
Ajax had gewoon maar 2 schoten op doel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik hou wel van lange luie spelers die alles er heel makkelijk uit laten zien.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Henk wel een genot om naar te kijken eerlijk gezegdHij heeft echt een lekkere timing.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is armoede als je promes in deze vorm moet laten invallen in zo’n belangrijke wedstrijd.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is niet gek met de beperkingen qua budget en competitie waar je in zit.
Het is nu beter dan 2 jaar geleden qua breedte (niet qua kwaliteit), maar toen waren er echt amper blessures en schorsingen. Toen had je een dramatische reservekeeper, geen backup op linksback, geen vervanger voor De Ligt, geen vervanger voor Frenkie/Schöne en buiten Neres geen natuurlijke vleugelspeler. Nu heb je wel enige vorm van vervangers, maar als er wat (belangrijke) basisspelers wegvallen ga je er altijd flink op achteruit. Zeker omdat er in de beste basis zelf nog een paar zwakke plekken zitten.I love music |Ajax forever
Je moet maar eens kijken hoe snel hij is, vooral op moment dat hij zijn lichaam er tussen heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hou wel van lange luie spelers die alles er heel makkelijk uit laten zien.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Totaal gebrek aan aanvallende kwaliteitquote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Ajax had gewoon maar 2 schoten op doel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Als hij het echt wil ja en dat maakt hem wel en genot om naar te kijkenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet maar eens kijken hoe snel hij is, vooral op moment dat hij zijn lichaam er tussen heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zeker weten, wegzakken in ranking is nooit goed.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal het echt iets uitmaken? Dit jaar zaten we ook in pot 2 beter dan dat wordt het sowieso niet
We zijn heel veel kwaliteit verloren en eigenlijk alleen Kudus en Anthony terug voor dit jaar (en Klaiber weer zo'n miskoop als Alvarez) en Kudus raakt in zijn eerste CL pot geblesseerd terwijl we net zo leuk voetbalde.
Ajax zal toch beter moeten investeren als we ver in de CL willen komen.
Anyway nu nog tegen Zwolle thuis en ADO, Willem2 uit... normaal 9 punten maar met de vorm waar we nu in verkeren.... plus Utrecht beker na Zwolle.... Dus nog 4 potjes knallen aub.![]()
Daarom terechte uitschakeling.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Ajax had gewoon maar 2 schoten op doel.![]()
dat wel ja.quote:
voor mijn gevoel toch laten liggen in de wedstrijden tegen liverpoolI love music |Ajax forever
Staat gewoon op de verkeerde plek maar dat begrijpt iedereen behalve jij en die kalequote:Op woensdag 9 december 2020 20:56 schreef XDo het volgende:
Het wordt langzaamaan ook tijd om Tadic te gaan vervangen. Heeft niet de hoogste prio maar volgend seizoen hoeft ie van mij niet meer in de basis.![]()
eens, je hoopt vooraf al op een wonder maar ze vielen me toch echt wel tegen vandaag, ondanks dat moet die van Klaassen er gewoon in.quote:![]()
Er zijn twee andere opties geblesseerd. Wat verlang je dan als zoveelste keuze?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is armoede als je promes in deze vorm moet laten invallen in zo’n belangrijke wedstrijd.![]()
als je in direct duel met je concurrent wat echt geen topper is dit op de mat legt dan verdien je het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wel ja.
voor mijn gevoel toch laten liggen in de wedstrijden tegen liverpool![]()
Noa Langquote:Op woensdag 9 december 2020 21:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn twee andere opties geblesseerd. Wat verlang je dan als zoveelste keuze?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
klopt.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je in direct duel met je concurrent wat echt geen topper is dit op de mat legt dan verdien je het gewoon niet.I love music |Ajax forever
Ik noem dit Gerald Sibon-melancholie.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hou wel van lange luie spelers die alles er heel makkelijk uit laten zien.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
desnoods zet je iemand op de flank die daar normaal niet speelt, maar die wel enigszins in vorm is.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn twee andere opties geblesseerd. Wat verlang je dan als zoveelste keuze?I love music |Ajax forever
Prosinecki was de beste daarin . Rode Marlboro onder de douchegenotquote:Op woensdag 9 december 2020 21:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik noem dit Gerald Sibon-melancholie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Pech gehad ook wel weer dit jaar. Kudus, Neres, Blind. En Promes met zn tampon verkeerd al t hele seizoen.![]()
Klaassen is het na zijn opleving ook weer helemaal kwijt he.
Wonderlijk dat zo’n goede vorm zo kort duurt. Anthony hetzelfde eigenlijk.
Of krijgen ze nu ineens een heel andere opdracht mee ofzo?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Everton reject.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:12 schreef XDo het volgende:
Klaassen is het na zijn opleving ook weer helemaal kwijt he![]()
Selectie is inderdaad wel te smal om op dit niveau mee te doenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Pech gehad ook wel weer dit jaar. Kudus, Neres, Blind. En Promes met zn tampon verkeerd al t hele seizoen.![]()
Antony is geblesseerd geweest en begint wel weer wat beter te spelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:12 schreef XDo het volgende:
Of krijgen ze nu ineens een heel andere opdracht mee ofzo?
En Klaassen is oververmoeid denk ik.I love music |Ajax forever
Het is voetbal om je kapot voor te schamenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Selectie is inderdaad wel te smal om op dit niveau mee te doen![]()
![]()
vandaag wel, die andere 5 wedstrijden vond ik het echt wel acceptabel wat Ajax liet zienquote:Op woensdag 9 december 2020 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is voetbal om je kapot voor te schamen![]()
Vooral het drukke schema, maar vorig jaar hadden we in December ook een hele grote dip.. en dit jaar is het schema echt moordend. Denk gewoon dat sommige spelers er al doorheen zitten en we moeten nog een half seizoen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:12 schreef XDo het volgende:
Of krijgen ze nu ineens een heel andere opdracht mee ofzo?![]()
![]()
precies.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag wel, die andere 5 wedstrijden vond ik het echt wel acceptabel wat Ajax liet zienI love music |Ajax forever
Klopt ja, Kudus is nog het grootste gemis. Die geeft de creativiteit op het middenveld die je nodig hebt. Al moeten we hem ook nog wat langer zien natuurlijk. Maar goed, als je CL-waardig wil zijn heb je gewoon een sterkere bank nodig. Labyad in de basis is toch wel armoedig natuurlijk. Promes die totaal niet gevaarlijk is. Heb ook geen moment het gevoel gehad dat we zouden scoren, zelfs niet toen Davy die kans kreeg, terwijl we afgelopen jaren toch continu dreiging voor de goal hadden. Tja, toch grotendeels Ziyech. Ajax speelt nu gewoon met weinig lef. Weinig acties..quote:Op woensdag 9 december 2020 21:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Misschien toch maar Stengs halen? die jongen kan wel ballen, alleen teveel rode kaarten plus AZ zal hem niet goedkoop weg willen doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt ja, Kudus is nog het grootste gemis. Die geeft de creativiteit op het middenveld die je nodig hebt. Al moeten we hem ook nog wat langer zien natuurlijk. Maar goed, als je CL-waardig wil zijn heb je gewoon een sterkere bank nodig. Labyad in de basis is toch wel armoedig natuurlijk. Promes die totaal niet gevaarlijk is. Heb ook geen moment het gevoel gehad dat we zouden scoren, zelfs niet toen Davy die kans kreeg, terwijl we afgelopen jaren toch continu dreiging voor de goal hadden. Tja, toch grotendeels Ziyech. Ajax speelt nu gewoon met weinig lef. Weinig acties..![]()
Vandaag Blind ook wel hoor, had mooi op 6 kunnen spelen met Martinez lcv.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt ja, Kudus is nog het grootste gemis. Die geeft de creativiteit op het middenveld die je nodig hebt. Al moeten we hem ook nog wat langer zien natuurlijk. Maar goed, als je CL-waardig wil zijn heb je gewoon een sterkere bank nodig. Labyad in de basis is toch wel armoedig natuurlijk. Promes die totaal niet gevaarlijk is. Heb ook geen moment het gevoel gehad dat we zouden scoren, zelfs niet toen Davy die kans kreeg, terwijl we afgelopen jaren toch continu dreiging voor de goal hadden. Tja, toch grotendeels Ziyech. Ajax speelt nu gewoon met weinig lef. Weinig acties..![]()
Ik miste vooral de opbouw vandaag, wilde echt een steen naar mijn tv gooien na dat eindeloze terugspelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag Blind ook wel hoor, had mooi op 6 kunnen spelen met Martinez lcv.![]()
60% gaat normaliter via hem, dat vang je niet zomaar opquote:Op woensdag 9 december 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik miste vooral de opbouw vandaag, wilde echt een steen naar mijn tv gooien na dat eindeloze terugspelen.![]()
Dat is waar. Hopelijk gaan ze binnenkort weer beter spelen. Hoe zou dit toch komen, snap jij het?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag wel, die andere 5 wedstrijden vond ik het echt wel acceptabel wat Ajax liet zien![]()
Klopt, ook wel vrede mee daarom. Topvorm is er niet en je mist teveel spelers, wordt snel minder als de wissels erin komen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
60% gaat normaliter via hem, dat vang je niet zomaar op![]()
blessures, het moordende schema... Liverpool speelt ook niet best, maar heeft net wat meer geluk.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk gaan ze binnenkort weer beter spelen. Hoe zou dit toch komen, snap jij het?I love music |Ajax forever
Blind is echt heel belangrijk voor Ajax al mist hij ook z'n topvorm maar als die anderen dat ook allemaal niet hebben maak je het dit soort tegenstanders niet moeilijk, in de eredivisie lukt het dan nog wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk gaan ze binnenkort weer beter spelen. Hoe zou dit toch komen, snap jij het?![]()
Zijn ook een paar klassen beter, Origi komt daar niet eens aan spelen toe, zou voor Ajax de droomspits zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
blessures, het moordende schema... Liverpool speelt ook niet best, maar heeft net wat meer geluk.![]()
Topclubs hebben altijd geluk in topwedstrijden en wij altijd pechquote:Op woensdag 9 december 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
blessures, het moordende schema... Liverpool speelt ook niet best, maar heeft net wat meer geluk.![]()
nou in de wedstrijden tegen Ajax vond ik Liverpool niet beter. Ook niet minder trouwens.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn ook een paar klassen beter, Origi komt daar niet eens aan spelen toe, zou voor Ajax de droomspits zijn.I love music |Ajax forever
Ik lees iedereen eensgezind pessimistisch zijn, en terecht, maar wat moet er dan gebeuren? Hoeveel spelers moet Ajax halen deze winterstop? Word eens concreet.
Edit: de namen Stengs en Origi en Veerman (Joey) worden genoemd.![]()
Ajax speelde best goed tegen Liverpool alleen creëerde ook die wedstrijden veel te weinigquote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou in de wedstrijden tegen Ajax vond ik Liverpool niet beter. Ook niet minder trouwens.![]()
Ja, zeker acceptabel, maar qua grote kansen creëren valt het toch allemaal wat tegen. Dat was tegen bv Liverpool ook zo. Ze voetballen wel leuk mee, en hebben de bal etc. Maar grote dreiging komt er niet. Het is voorspelbaar, en voor een ploeg die goed kan verdedigen helemaal geen probleem.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag wel, die andere 5 wedstrijden vond ik het echt wel acceptabel wat Ajax liet zien
Gravenberch, die voor velen al onmisbaar is, is dat voor mij nog helemaal niet. Goede voetballer, en veel potentie...maar ook nog niet enorm creatief toch? Hij heeft wel een bepaalde sierlijkheid, en is heel handig met de bal. Maar goed, veel beters heeft Ajax atm ook niet.![]()
In de winterstop lijkt me niet echt nodig maar er ontbreekt een goeie spits en een goeie controleur.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef AmaninFull het volgende:
Ik lees iedereen eensgezind pessimistisch zijn, en terecht, maar wat moet er dan gebeuren? Hoeveel spelers moet Ajax halen deze winterstop? Word eens concreet.![]()
En visa versa.. dat bedoel ik: zo goed was Liverpool niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelde best goed tegen Liverpool alleen creëerde ook die wedstrijden veel te weinigI love music |Ajax forever
Origi is echt top inderdaad, maar ik zie ook zeker wat in Brobbey, en in mindere mate ook wel in Traore.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn ook een paar klassen beter, Origi komt daar niet eens aan spelen toe, zou voor Ajax de droomspits zijn.![]()
Niemand. Na het seizoen verder kijken. Als je Stengs had willen hebben, had je die al moeten hebben.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef AmaninFull het volgende:
Ik lees iedereen eensgezind pessimistisch zijn, en terecht, maar wat moet er dan gebeuren? Hoeveel spelers moet Ajax halen deze winterstop? Word eens concreet.
Edit: de namen Stengs en Origi en Veerman (Joey) worden genoemd.I love music |Ajax forever
Die jongen brengt wel veel al, je kan niet verwachten dat hij het elftal op sleeptouw neemtquote:Op woensdag 9 december 2020 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
Gravenberch, die voor velen al onmisbaar is, is dat voor mij nog helemaal niet. Goede voetballer, en veel potentie...maar ook nog niet enorm creatief toch? Hij heeft wel een bepaalde sierlijkheid, en is heel handig met de bal. Maar goed, veel beters heeft Ajax atm ook niet.![]()
Eerst moet de trainer af van bepaalde voorkeuren qua spelers.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: de namen Stengs en Origi en Veerman (Joey) worden genoemd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Even serieus, waarom niet die Giakkoumakis van VVV en die Ndayshimene Tresor van Willem II? Kan je geen buil aan vallen en zijn Ajax-materiaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de winterstop lijkt me niet echt nodig maar er ontbreekt een goeie spits en een goeie controleur.![]()
Hij staat letterlijk al het hele seizoen in de basis, groeit enorm. Maar van een 18 jarig talent die net komt kijken mogen we niks verwachten, zeker niet met het speelschema dit jaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jongen brengt wel veel al, je kan niet verwachten dat hij het elftal op sleeptouw neemt![]()
Maar ze doen genoeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
En visa versa.. dat bedoel ik: zo goed was Liverpool niet.![]()
VVV en WII spelers zijn geen garantie voor succesquote:Op woensdag 9 december 2020 21:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Even serieus, waarom niet die Giakkoumakis van VVV en die Ndayshimene Tresor van Willem II? Kan je geen buil aan vallen en zijn Ajax-materiaal.![]()
Je had nu Danillo wel kunnen gebruiken, maar ja, wie kon voorspellen dat Promes in zo'n ravijn zou zakken qua vorm.I love music |Ajax forever
Dit was wel gewoon een poule waar Ajax eigenlijk door had moeten komen. Atalanta valt me eigenlijk ook tegen dit seizoen.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Even serieus, waarom niet die Giakkoumakis van VVV en die Ndayshimene Tresor van Willem II? Kan je geen buil aan vallen en zijn Ajax-materiaal.
Tr gemacht
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 21:36:45 ]![]()
Een garantie op succes is de categorie De Bruyne en Diogo Jota. Dit zijn de grootste betaalbare talenten uit de eredivisie op dit moment. Als je bij een club als VVV er 8 hebt in liggen dan kan je wel wat en als je de techniek van Trésor met die van Ekkelenkamp vergelijkt, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
VVV en WII spelers zijn geen garantie voor succes![]()
Maar het is niet niveau wat je zou willen hebben als je de ambitie om bij de Europese top te horen (wat de directie verkondigt), als je ieder seizoen wil overwinteren in de CL heb je wel wat beters nodig.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:38 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Een garantie op succes is de categorie De Bruyne en Diogo Jota. Dit zijn de grootste betaalbare talenten uit de eredivisie op dit moment. Als je bij een club als VVV er 8 hebt in liggen dan kan je wel wat en als je de techniek van Trésor met die van Ekkelenkamp vergelijkt, dan weet je genoeg.![]()
Jan Koller.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prosinecki was de beste daarin . Rode Marlboro onder de douchegenot🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ndayishimiye heeft potentie maar is verre van een zekerheidje en ook geen potentiele Europese top die je echt substantieel verder helpt. Giakoumakis geloof ik niet in.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Even serieus, waarom niet die Giakkoumakis van VVV en die Ndayshimene Tresor van Willem II? Kan je geen buil aan vallen en zijn Ajax-materiaal.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vind het nog steeds jammer dat een Olmo kennelijk niet haalbaar was, Ajax heeft een hoop creativiteit ingeleverd met het vertrek van Ziyech.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Allemachtig wat kunnen sommigen toch in blinde paniek raken als het even niet goed gaat.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Even serieus, waarom niet die Giakkoumakis van VVV en die Ndayshimene Tresor van Willem II? Kan je geen buil aan vallen en zijn Ajax-materiaal.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Zahavi?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: de namen Stengs en Origi en Veerman (Joey) worden genoemd.![]()
Iedereen die zijn kwaliteiten Kent.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
Je had nu Danillo wel kunnen gebruiken, maar ja, wie kon voorspellen dat Promes in zo'n ravijn zou zakken qua vorm.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Clark?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die zijn kwaliteiten Kent.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Diens moeder.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Eens, maar je moet Kudus niet vergeten. Dat is toch wel een creatieve speler, alleen dat is te weinig. Bank moet ook sterker zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:57 schreef Szura het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat een Olmo kennelijk niet haalbaar was, Ajax heeft een hoop creativiteit ingeleverd met het vertrek van Ziyech.
Het is heel zuur allemaal. De jongens hebben alles gegeven. Je weet dat je eigenlijk snel moet scoren zodat Atalanta ook naar voren moet. Nu was de opdracht meer om niet in het mes te lopen, en toch behoudend te blijven spelen, maar dit was weer te behoudend. Gulden middenweg vinden is moeilijk.![]()
Gewoon minder punten halen dan Club Brugge is ook wel pijnlijk...Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Je mist met Neres, Kudus en Blind toch teveel creativiteit, en als je twee centrumspitsen dan ook nog stuk zijn/gaan en je een hopeloos uit vorm zijnde Promes moet brengen kom je tekort. Atalanta kwam ook niet om te voetballen verder, die bonuspunten die zij bij Liverpool pakten maakten dus wel een belangrijk verschil...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Altijd dat gezeur over spelers halen, zeker op korte termijn maakt dat je elftal echt niet beter, dat kun je wellicht voor 1 belangrijke plek doen, bijvoorbeeld vanwege een zware blessure, maar echt niet om een team beter te maken. Daarnaast als je met dit materiaal niet in de Eredivisie kunt meekomen dan kun je beter de club gaan opheffen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: de namen Stengs en Origi en Veerman (Joey) worden genoemd.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
#tussenjaarquote:Op woensdag 9 december 2020 21:26 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: de namen Stengs en Origi en Veerman (Joey) worden genoemd.
Deze selectie heeft gewoon nog een jaartje nodig, blijkbaar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 22:23:13 ]![]()
Dit, je moet in de Eredivisie gewoon kampioen worden met deze ploeg. Wel benieuwd naar de mentale veerkracht zaterdag, want als die goal dan niet snel valt kan dat ook wel weer eens een pijnlijk verhaal worden...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Altijd dat gezeur over spelers halen, zeker op korte termijn maakt dat je elftal echt niet beter, dat kun je wellicht voor 1 belangrijke plek doen, bijvoorbeeld vanwege een zware blessure, maar echt niet om een team beter te maken. Daarnaast als je met dit materiaal niet in de Eredivisie kunt meekomen dan kun je beter de club gaan opheffen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als Ajax Stengs in de winterstop wilt kunnen ze de hoofdprijs betalen, ten eerste nog contract tot zomer 2023, ten tweede extra prijs vanwege concurrentie, en ten derde extra geld voor overgang midden in seizoen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:19 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Misschien toch maar Stengs halen? die jongen kan wel ballen, alleen teveel rode kaarten plus AZ zal hem niet goedkoop weg willen doen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wedstrijd volledig gezien, lijkt me wel duidelijk dat creativiteit het grootste probleem is dit jaar. Tegen Emmen en VVV kom je daar wel mee weg, tegen wat sterkere en beter georganiseerde tegenstanders levert het enorme problemen op.
Ik verwacht eigenlijk ook een flinke terugval in goals de tweede seizoenshelft.![]()
En Balkan Kuyt kan ook net niet dat extra’s brengen dit seizoen. Vormdipje of verkeerde positie? Kijk er net iets te weinig Ajax voorquote:Op woensdag 9 december 2020 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Je mist met Neres, Kudus en Blind toch teveel creativiteit, en als je twee centrumspitsen dan ook nog stuk zijn/gaan en je een hopeloos uit vorm zijnde Promes moet brengen kom je tekort. Atalanta kwam ook niet om te voetballen verder, die bonuspunten die zij bij Liverpool pakten maakten dus wel een belangrijk verschil...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tadic is dit seizoen wel beter op dreef dan vorig seizoen... maar het is de laatste twee wedstrijden bij iedereen een beetje op lijkt het...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En Balkan Kuyt kan ook net niet dat extra’s brengen dit seizoen. Vormdipje of verkeerde positie? Kijk er net iets te weinig Ajax voorOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij speelt om een of andere reden heel veel van de flank, maar dat ligt zijn kracht helemaal niet. Volgens Ten Hag heeft ie daar de ruimte om acties te maken. Maar goed, daar is dus veel te traag voor en hij met de bal aan de voet ook geen man voorbij.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En Balkan Kuyt kan ook net niet dat extra’s brengen dit seizoen. Vormdipje of verkeerde positie? Kijk er net iets te weinig Ajax voor
Zal ook wel deels een gevolg zijn van drie spitsen (Traore, Huntelaar, Brobbey) die om verschillende redenen niet voldoen en missende buitenspelers door blessures en vormperikelen.![]()
Nah dit is niet waar. Als er iemand is die een man met bal aan de voet kan passeren is het Tadic. Volgens mij vandaag na tien seconden oid alweer.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
hij met de bal aan de voet ook geen man voorbij.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Klopt, Tadic begon vandaag echt wel oke en scherp.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah dit is niet waar. Als er iemand is die een man met bal aan de voet kan passeren is het Tadic. Volgens mij vandaag na tien seconden oid alweer.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Met de bal voor zich, laat ik het zo zeggen. Hij kan het juist goed in een duel door weg te draaien via de tegenstander, maar hij krijgt nu veel te vaak de bal nabij de zijlijn en dan heb je er niet zo veel aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah dit is niet waar. Als er iemand is die een man met bal aan de voet kan passeren is het Tadic. Volgens mij vandaag na tien seconden oid alweer.![]()
Nico is trouwens ook vrij onzichtbaar in aanvallend opzicht dit jaar...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit was wel erg armoedig hoor, het zat er echt totaal niet in.
Labyad op 10 kan ook gewoon echt niet in de CL, helaas zal er nu niet het geld beschikbaar zijn om wat leuke aankopen te doen in de winter. Ben ook benieuwd of de dreun van het missen van de volgende ronde weer lang gaat doorspelen.Oh.![]()
Die dreun is mentaal toch wel een stuk kleiner dan vorig jaar lijkt me? Nu is er in feite gewoon een Frank de Boer-campagne gedraaid. 3 keer verloren, 1 puntje tegen je directe concurrent en 2 keer van de dreumes in de groep gewonnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was wel erg armoedig hoor, het zat er echt totaal niet in.
Labyad op 10 kan ook gewoon echt niet in de CL, helaas zal er nu niet het geld beschikbaar zijn om wat leuke aankopen te doen in de winter. Ben ook benieuwd of de dreun van het missen van de volgende ronde weer lang gaat doorspelen.
Het was een waardeloos Champions League-seizoen, vorig jaar had Ajax echt wel recht op dat ticket.![]()
Ja, mee eens, je hebt nu vier keer de kans gehad om een resultaat tegen een goede ploeg te halen en vier keer verzaakt, dan is de EL niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die dreun is mentaal toch wel een stuk kleiner dan vorig jaar lijkt me? Nu is er in feite gewoon een Frank de Boer-campagne gedraaid. 3 keer verloren, 1 puntje tegen je directe concurrent en 2 keer van de dreumes in de groep gewonnen.
Het was een waardeloos Champions League-seizoen, vorig jaar had Ajax echt wel recht op dat ticket.![]()
Atalanta of Ajax was dan wel om het even. Ajax had het in Italie gewoon net wat zakelijker moeten uitspelen nadat ze toch wel wat onterecht op zo’n voorsprong kwamen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die dreun is mentaal toch wel een stuk kleiner dan vorig jaar lijkt me? Nu is er in feite gewoon een Frank de Boer-campagne gedraaid. 3 keer verloren, 1 puntje tegen je directe concurrent en 2 keer van de dreumes in de groep gewonnen.
Het was een waardeloos Champions League-seizoen, vorig jaar had Ajax echt wel recht op dat ticket.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vorig jaar waren we nog best wel overtuigend en vermakelijk. Dit jaar hadden we een leuk half uur tegen Midtjylland and dat was het. Europpa league is helaas ons niveau dit jaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Vond Ajax in al die 4 wedstrijden overigens niet weggespeeld worden maar de aanvallende machteloosheid deed bij tijd en wijle wel denken aan die periode.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, mee eens, je hebt nu vier keer de kans gehad om een resultaat tegen een goede ploeg te halen en vier keer verzaakt, dan is de EL niet meer dan terecht.
Zitten echt te weinig spelers bij die in grote wedstrijden het verschil maken. Daarom verwacht ik na de winterstop tegen de Nederlandse topteams ook nog veel problemen.![]()
True, Ajax heeft een hoop 50/50 wedstrijden gespeeld deze CL poule, en daar hebben ze er 3 van verloren (met 1-0), en eentje gelijk gespeeld. En tja, ondanks dat je dan zelf wel als enige 6 punten pakt tegen de minste tegenstander, haal je het dan uiteindelijk toch niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Atalanta of Ajax was dan wel om het even. Ajax had het in Italie gewoon net wat zakelijker moeten uitspelen nadat ze toch wel wat onterecht op zo’n voorsprong kwamen.
Ajax hangt nu gewoon een beetje tussen Europa League en Champions League. Helaas valt het nu 2x de verkeerde kant op. Kan zomaar zijn dat er volgend jaar een net wat sterker team staat die wel gewoon gaat overwinteren. En met een beetje mazzel een staan jongens als Gravenberch, Schuurs, Kudus, Brobbey/Traore er dan ook al echt, zodat je zelfs weer wat verder kan komen in de CL.![]()
Ik vond Atalanta juist in die wedstrijd de veel betere ploeg. Wat je zegt, de manier waarop Ajax toen op voorsprong kwam was puur toeval.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Atalanta of Ajax was dan wel om het even. Ajax had het in Italie gewoon net wat zakelijker moeten uitspelen nadat ze toch wel wat onterecht op zo’n voorsprong kwamen.![]()
Helemaal mee eens. Ondanks best aardig spel tegen bv Liverpool en Atalanta uit, creëer je gewoon veel te weinig echte kansen om het overtuigend en vermakelijk te laten zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we nog best wel overtuigend en vermakelijk. Dit jaar hadden we een leuk half uur tegen Midtjylland and dat was het. Europpa league is helaas ons niveau dit jaar.![]()
Ik denk dat dit nog wel mee gaat vallen als je redelijk compleet bent dan, dit soort wedstrijden kan je niet vergelijken met de competitie.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:05 schreef Generationalpha het volgende:
Zitten echt te weinig spelers bij die in grote wedstrijden het verschil maken. Daarom verwacht ik na de winterstop tegen de Nederlandse topteams ook nog veel problemen.![]()
Eens, zo zie ik het ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we nog best wel overtuigend en vermakelijk. Dit jaar hadden we een leuk half uur tegen Midtjylland and dat was het. Europpa league is helaas ons niveau dit jaar.![]()
Ik denk dat Ajax het tegen een fit PSV en een fit Feyenoord heel lastig gaat krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog wel mee gaat vallen als je redelijk compleet bent dan, dit soort wedstrijden kan je niet vergelijken met de competitie.![]()
Gewoon lekker top 8 uit Belgie en top 8 uit Nederland samenvoegen, en er nog een beetje een interessante competitie van maken. Talentvolle jongens gaan nu zo snel weg omdat ze alleen van Europese wedstrijden nog leren, en nauwelijks van competitie wedstrijden omdat er te weinig weerstand is. En uiteraard zijn die ploegen in Belgie ook niet best, maar toch is de competitie dan een stuk sterker. Belgie heeft ook een paar fysiek sterke ploegen. Blijft toch interessanter dan voor jongens als Gravenberch.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog wel mee gaat vallen als je redelijk compleet bent dan, dit soort wedstrijden kan je niet vergelijken met de competitie.![]()
je hebt het over scoren in grote wedstrijden, die scoren niet eens in kleine wedstrijdenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het tegen een fit PSV en een fit Feyenoord heel lastig gaat krijgen.![]()
![]()
Ligt er maar net aan hoe fit Ajax zelf is. Kudus zal sws gemist worden, maar als je de rest van je spelers gewoon fit hebt, zou Ajax die wedstrijden eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar goed, op mindere dagen kan Ajax dat zomaar verliezen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het tegen een fit PSV en een fit Feyenoord heel lastig gaat krijgen.![]()
Eens. Een volledig fit Ajax is wel iets sterker dan Feyenoord of PSV alhoewel ik er bij blijf dat PSV in potentie ook een prima basiself op kan stellen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe fit Ajax zelf is. Kudus zal sws gemist worden, maar als je de rest van je spelers gewoon fit hebt, zou Ajax die wedstrijden eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar goed, op mindere dagen kan Ajax dat zomaar verliezen natuurlijk.![]()
Tegen Psv zou het close kunnen worden idd. Als Ajax de creativiteit in het spel niet weet te vinden hebben ze echt wel een probleem.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Een volledig fit Ajax is wel iets sterker dan Feyenoord of PSV alhoewel ik er bij blijf dat PSV in potentie ook een prima basiself op kan stellen.![]()
iets?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Een volledig fit Ajax is wel iets sterker dan Feyenoord of PSV alhoewel ik er bij blijf dat PSV in potentie ook een prima basiself op kan stellen.Veel sterker dan Feyenoord, PSV vind ik voorin geweldig maar achterin klopt er gewoon te weinig van, die zijn echt minder dan Ajax.
![]()
Naar mijn mening hoeft Ajax niemand te kopen. Met een fitte Neres en Kudus heb je gewoon een topelftal staan.![]()
Dat had leuk geweest als je in de CL gebleven was, nu maakt dat ook niet veel meer uit.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar mijn mening hoeft Ajax niemand te kopen. Met een fitte Neres en Kudus heb je gewoon een topelftal staan.![]()
Nee klopt. Ik zie vooral een gebrek aan niet uit druk kunnen voetballen en intelligentie. Tegen Liverpool had je gewoon 2x gelijk moeten spelen en bij Atalanta winnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had leuk geweest als je in de CL gebleven was, nu maakt dat ook niet veel meer uit.
Heb je daarvoor een nieuwe speler nodig of valt erop te trainen dan wel te sturen?![]()
Ik denk wel dat je een goeie spits nodig hebt en verder ontbreekt er nog steeds een controleur die ook een beetje kan voetballen, in NL lukt het allemaal wel maar als je ambitie hebt dan moet je dat wel halen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik zie vooral een gebrek aan niet uit druk kunnen voetballen en intelligentie. Tegen Liverpool had je gewoon 2x gelijk moeten spelen en bij Atalanta winnen.
Heb je daarvoor een nieuwe speler nodig of valt erop te trainen dan wel te sturen?
Vandaag zonder Blind was natuurlijk dramatisch want zelfs niet in topvorm blijft hij (te) belangrijk in de opbouw, er is altijd veel kritiek op hem ook in het NL elftal maar in de opbouw heb je geen betere in Nederland.![]()
Gravenbergh was de beste aan de kant van Ajax vond ik. Martinez was de beste van de verdedigers. Ik zie op dit moment liever Martinez dan Nico op linksback. Martinez is voetballend en verdedigend beter dan Nico op dit moment.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een goeie spits nodig hebt en verder ontbreekt er nog steeds een controleur die ook een beetje kan voetballen, in NL lukt het allemaal wel maar als je ambitie hebt dan moet je dat wel halen.
Vandaag zonder Blind was natuurlijk dramatisch want zelfs niet in topvorm blijft hij (te) belangrijk in de opbouw, er is altijd veel kritiek op hem ook in het NL elftal maar in de opbouw heb je geen betere in Nederland.![]()
Onze selectie is te armoedig. Dit zei ik al begin van het seizoen maar het werd hier weggelachen. Ook Ten Hag en Overmars zeiden zeer aanmatigend dat versterkingen niet nodig waren. Had dan gewoon die 15 miljoen euro geïnvesteerd en dan had je die met overwintering terugverdiend.
Laat dit een peperdure les zijn voor Overmars, wat betreft Ten Hag hoop ik nog steeds dat hij eind van het seizoen vertrekt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En welke topspits heeft ons elftal dan? Traoré? Brobbey? Huntelaar? Promes? Kom op man, hier had gewoon 10 miljoen euro voor moeten worden neergelegd.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar mijn mening hoeft Ajax niemand te kopen. Met een fitte Neres en Kudus heb je gewoon een topelftal staan.
En kun jij vier topverdedigers noemen? Mazraoui matig, Schuurs heeft veel kansen gehad om het te laten zien en te vaak geblunderd. Klaiber absolute miskoop. Martinez en Alvarez kunnen er ook maar heel weinig van.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kudus en Neres fit zal waarschijnlijk al redelijk wat verschil maken. Dan zou je de kwartfinale van de EL toch wel moeten halen eigenlijk. Dan moet er volgend seizoen een snelle verdediger bij van minstens 1,83 cm en een afmaker. Geef Blind maar een soort Pirlo rol waar hij niet te heel hoeft te lopen en zich kan focussen op strooien. Ik zie eigenlijk alleen Tagliafico weg gaan volgend jaar op dit moment...![]()
Ik vraag me af waarom clubs nu ineens wel voor Tagliafico gaan en niet de vorige seizoenen waar hij een stuk beter was.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef Intint het volgende:
Kudus en Neres fit zal waarschijnlijk al redelijk wat verschil maken. Dan zou je de kwartfinale van de EL toch wel moeten halen eigenlijk. Dan moet er volgend seizoen een snelle verdediger bij van minstens 1,83 cm en een afmaker. Geef Blind maar een soort Pirlo rol waar hij niet te heel hoeft te lopen en zich kan focussen op strooien. Ik zie eigenlijk alleen Tagliafico weg gaan volgend jaar op dit moment...
Maar er mag wel weer flink doorgeselecteerd worden na dit seizoen ja.Oh.![]()
Denk dat er weinig backs van zijn niveau zijn die voor zo een laag prijsje weg mogen.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom clubs nu ineens wel voor Tagliafico gaan en niet de vorige seizoenen waar hij een stuk beter was.
Maar er mag wel weer flink doorgeselecteerd worden na dit seizoen ja.![]()
Top elftal? Noem eens een speler in dit Ajax die tegen de wereldtop aan schurkt? Onana was altijd een zekerheidje. Maar verder..?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik zie vooral een gebrek aan niet uit druk kunnen voetballen en intelligentie. Tegen Liverpool had je gewoon 2x gelijk moeten spelen en bij Atalanta winnen.
Heb je daarvoor een nieuwe speler nodig of valt erop te trainen dan wel te sturen?![]()
Pantelic geluisterd als therapie sessie.
zucht.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Blind en Pirlo in één zin.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef Intint het volgende:
Kudus en Neres fit zal waarschijnlijk al redelijk wat verschil maken. Dan zou je de kwartfinale van de EL toch wel moeten halen eigenlijk. Dan moet er volgend seizoen een snelle verdediger bij van minstens 1,83 cm en een afmaker. Geef Blind maar een soort Pirlo rol waar hij niet te heel hoeft te lopen en zich kan focussen op strooien. Ik zie eigenlijk alleen Tagliafico weg gaan volgend jaar op dit moment...
Ik ga even mijn ogen wassen.![]()
Tja als je alleen die twee woorden uit de zin haalt kun je er natuurlijk elke context van maken die je wilt.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blind en Pirlo in één zin.
Ik ga even mijn ogen wassen.![]()
Ben het wel met je eens over Blind, zo'n rol zou nog wel kunnen net voor de verdediging.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:30 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja als je alleen die twee woorden uit de zin haalt kun je er natuurlijk elke context van maken die je wilt.![]()
Dit elftal een topelftal?zware drinkers weer hier
Verdediging moet je minimaal 2 versterkingen hebben.
Koop een fatsoenlijke spits en minimaal 1 vleugelspeler.
Loos Labyad en Promes.
En dan kom je op een redelijk elftal uit.
Maar goed eerst maar eens kampioen worden want dat wordt met de huidige armoedige vorm al een hele opgave.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 08:37:38 ]![]()
Groningen en Twente hebben laten zien hoe makkelijk Ajax te verslaan is in de eredivisie, zorgen dat ze gaan trechteren, een foutje maken en vervolgens de ballen simpel achter de backs neerleggen want daar liggen zeeën van ruimte.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe fit Ajax zelf is. Kudus zal sws gemist worden, maar als je de rest van je spelers gewoon fit hebt, zou Ajax die wedstrijden eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar goed, op mindere dagen kan Ajax dat zomaar verliezen natuurlijk.![]()
Ik zou niet in de winterstop allerlei ad hoc aankopen hoeven eigenlijk.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Volgens mij zegt niemand dat, voor de eredivisie is dit gewoon goed genoeg, als je regelmatig wilt overwinteren in de CL niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:37 schreef Scorpie het volgende:
Dit elftal een topelftal?zware drinkers weer hier
Verdediging moet je minimaal 2 versterkingen hebben.
Koop een fatsoenlijke spits en minimaal 1 vleugelspeler.
Loos Labyad en Promes.
En dan kom je op een redelijk elftal uit.
Maar goed eerst maar eens kampioen worden want dat wordt met de huidige armoedige vorm al een hele opgave.![]()
Het is ook niet heel gek dat je met het elftal van gisteren verliest van een volwassen ploeg.
Als iedereen fit is en het sterkste elftal staat er dan heb je een prima kans in de CL en kun je ver komen in de EL.
Ben je 3/4 spelers kwijt dan komt er absoluut middelmaat terug, en dan ga je het echt niet redden.
Je moet je ook afvragen in hoeverre Ajax dan geschikt is voor de CL, maar dat is een andere vraag.![]()
Klaiber is toch niet gelijk een miskoop nadat hij slecht speelde tegen Twente? Hij maakte daarvoor juist prima indrukken. Als back-up is dat best prima.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En welke topspits heeft ons elftal dan? Traoré? Brobbey? Huntelaar? Promes? Kom op man, hier had gewoon 10 miljoen euro voor moeten worden neergelegd.
En kun jij vier topverdedigers noemen? Mazraoui matig, Schuurs heeft veel kansen gehad om het te laten zien en te vaak geblunderd. Klaiber absolute miskoop. Martinez en Alvarez kunnen er ook maar heel weinig van.
Ons elftal heeft ook nog geen top spits, maar wel een hoop potentie met Traore en Brobbey. Net zoals met Gravenberch, die vind ik ook zeker nog geen topper. Alleen daar zit zoveel potentie in, dat ik wel snap dat Ten Hag die jongens erin zet. Door dit soort wedstrijden maken deze jongen grote stappen. De stappen die je maakt na eredivisie potjes zijn veel minder groot. Overigens hebben we, vooral als Neres en Kudus er niet bij zijn, ook niet veel beters. Het is een beetje investeren in de toekomst, en als het meezit staan die jongens er over 1 of 2 jaar echt, en dan kan je weer eens een mooie Champions League seizoen hebben.![]()
Leuk, maar je moet voor nu een goed elftal hebben of je moet de verwachting/doelstelling naar beneden schroeven. Gravenberch speelt over 2 jaar niet meer bij Ajax en zit je weer met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klaiber is toch niet gelijk een miskoop nadat hij slecht speelde tegen Twente? Hij maakte daarvoor juist prima indrukken. Als back-up is dat best prima.
Ons elftal heeft ook nog geen top spits, maar wel een hoop potentie met Traore en Brobbey. Net zoals met Gravenberch, die vind ik ook zeker nog geen topper. Alleen daar zit zoveel potentie in, dat ik wel snap dat Ten Hag die jongens erin zet. Door dit soort wedstrijden maken deze jongen grote stappen. De stappen die je maakt na eredivisie potjes zijn veel minder groot. Overigens hebben we, vooral als Neres en Kudus er niet bij zijn, ook niet veel beters. Het is een beetje investeren in de toekomst, en als het meezit staan die jongens er over 1 of 2 jaar echt, en dan kan je weer eens een mooie Champions League seizoen hebben.![]()
Kritiek komt alleen van ene debiel van Veronica Inside.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een goeie spits nodig hebt en verder ontbreekt er nog steeds een controleur die ook een beetje kan voetballen, in NL lukt het allemaal wel maar als je ambitie hebt dan moet je dat wel halen.
Vandaag zonder Blind was natuurlijk dramatisch want zelfs niet in topvorm blijft hij (te) belangrijk in de opbouw, er is altijd veel kritiek op hem ook in het NL elftal maar in de opbouw heb je geen betere in Nederland.
Iedereen kan Blind verder waarderen.![]()
Dat is ook het probleem, je kan niet onbestraft ieder seizoen 2 van je beste spelers laten gaan, zeker niet als je dat alleen met talent aanvult.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet voor nu een goed elftal hebben of je moet de verwachting/doelstelling naar beneden schroeven. Gravenberch speelt over 2 jaar niet meer bij Ajax en zit je weer met hetzelfde probleem.![]()
True, dat is het lot van Ajax helaas. Het is jammer dat Antony het ook nog niet helemaal brengt. Hij zou echt meer de actie op kunnen zoeken met zijn techniek en snelheid. Zn schot is wat matig, maar hij zou ala Overmars met zijn snelheid een hoop gevaar kunnen stichten langs de lijn, en een voorzet geven. Zoals hij dus 1x deed bij die kopbal van Brobbey.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet voor nu een goed elftal hebben of je moet de verwachting/doelstelling naar beneden schroeven. Gravenberch speelt over 2 jaar niet meer bij Ajax en zit je weer met hetzelfde probleem.![]()
De doelstelling is Europa League na de winterstop.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet voor nu een goed elftal hebben of je moet de verwachting/doelstelling naar beneden schroeven. Gravenberch speelt over 2 jaar niet meer bij Ajax en zit je weer met hetzelfde probleem.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat is toch precies Ajax wat hierboven beschreven wordt? Misschien ben ik de enige maar dat lag toch altijd in lijn der verwachtingen? Ajax is te klein voor het tafelkleed, te groot voor het servet.![]()
EtH is tactisch gewoon overklast gisteren. Het middenveld stond totaal verkeerd, en was gewoon helemaal niet aanspeelbaar. Labyad liep doodleuk verstoppertje te spelen ipv zich vrij te lopen en aanspeelbaar te zijn tussen de linies. Met Ziyech had je nog een speler die de voetbalintelligentie heeft om tijdens de wedstrijd andere dingen te gaan doen dan waar EtH hun als opdracht meegaf. Daarin zie je duidelijk waarom Labyad de lievelingetje is van EtH, doet waarschijnlijk precies zoals hem wordt opgedragen.
Daarnaast had Anthony contant te maken met dubbele mandekking, kon Brobbey niet steeds gelijk de bal in de ruimte kaatsen waar een andere speler juist zou moeten lopen.
Niveau CL is voor dit selectie momenteel duidelijk te hoog gegrepen. Breedte van de selectie is veels te matig.
We missen duidelijk de flow van een aantal weken terug.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat, voor de eredivisie is dit gewoon goed genoeg, als je regelmatig wilt overwinteren in de CL niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je speelt metquote:
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Gravenberch
Antony - Kudus - Neres
Tadic
Dan vind ik niet dat je perse iemand moet kopen om te gaan overwinteren in CL nee... Is het goed genoeg voor CL-winst, waarschijnlijk niet maar is dat dan de verwachting? In seizoen met Frenkie en De Ligt hadden we bizar veel geluk dat het heel erg meeviel met de blessures, anders had je iedereen hier weer gehoord over matige breedte.
Voorin heb je nu te maken met een totaal uit vorm zijnde Promes, hadden we dat kunnen verwachten? Nee, anders had je Lang mooi kunnen behouden.
Wij als Ajax zitten in een bepaalde positie in voetballandschap, we moeten opboksen tegen Liverpool, Manchester City, Real Madrid, PSG met allen budget van 600+ miljoen. We zijn gewoon niet in positie om even 20 miljoen neer te tellen voor een spits die er gelijk staat en er 30 erin schopt. Zeker niet in deze coronatijd.
En dan neem ik ook de wedstrijden mee. Tegen Liverpool had je minstens 2 punten moeten pakken, Atalanta uit had je niet hoeven gelijkspelen. Dan ziet het opeens allemaal rooskleurig uit en was er helemaal niets aan de hand hier. We zijn hier nogal van zwart of wit. Er is weinig ruimte voor grijstinten.![]()
Kunnen we Eriksen niet ophalen bij Inter?
Schijnt daar weg te willen...|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|![]()
toch nog even wat rouwverwerking: Ik denk wel dat we de komende 5 jaar echt prima de term "zoals Promes tegen Atalanta" kunnen introduceren voor elke speler die volledig door de ondergrens gaat.
Ik kan er niet bij hoe slecht die gozer momenteel speelt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Hoeveel moet zo'n Zapata kosten dan? Gewoon 30 miljoen neertellen en die gozer ophalen, ben je uit de brand.![]()
29 jaar en een marktwaarde van 40 miljoen zie ik. Bij nader inzien toch niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:43 schreef Micson het volgende:
Hoeveel moet zo'n Zapata kosten dan? Gewoon 30 miljoen neertellen en die gozer ophalen, ben je uit de brand.![]()
En doet het voor het eerst in zijn carriere echt goed. Daarvoor toch een soort Balotelli-light.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:44 schreef Micson het volgende:
[..]
29 jaar en een marktwaarde van 40 miljoen zie ik. Bij nader inzien toch niet zo'n goed idee.![]()
Zou wel een perfecte optie voor Ajax zijn denk ik. Creatieve man op het middenveld. Net wat Ajax nodig heeft. Dus mocht Chris wat salaris willen inleveren dan zou Ajax daar wel voor moeten gaan imo.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:59 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Kunnen we Eriksen niet ophalen bij Inter?
Schijnt daar weg te willen...![]()
En dan Ekkelenkamp gewoon wegsturen want die kan er echt bar weinig van. Als je ook ziet hoe hij stuntelt bij die goalquote:Op donderdag 10 december 2020 11:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een perfecte optie voor Ajax zijn denk ik. Creatieve man op het middenveld. Net wat Ajax nodig heeft. Dus mocht Chris wat salaris willen inleveren dan zou Ajax daar wel voor moeten gaan imo.![]()
![]()
Ja, gewoon verhuren aan Twente of Utrecht oid. Zit op zich ook best wat potentie in. Kan een nuttige speler worden iig.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan Ekkelenkamp gewoon wegsturen want die kan er echt bar weinig van. Als je ook ziet hoe hij stuntelt bij die goal![]()
Ik zoek eigenlijk een gifje van dat penaltymoment van Hunt. Daar zag je perfect wat voor houten-klaas-motoriek Ekkelgod heeft. Was pijnlijk, heel pijnlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan Ekkelenkamp gewoon wegsturen want die kan er echt bar weinig van. Als je ook ziet hoe hij stuntelt bij die goal
https://sportnieuws.nl/vo(...)reding-op-huntelaar/![]()
En dan hopen dat er geen enkel andere club is die hem wel wil huren?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een perfecte optie voor Ajax zijn denk ik. Creatieve man op het middenveld. Net wat Ajax nodig heeft. Dus mocht Chris wat salaris willen inleveren dan zou Ajax daar wel voor moeten gaan imo.
Net als bij Arek Milik (lol)![]()
Top en top, al had je met iedereen fit wel meer kans gehad tegen Atalanta wat ook niet echt bijzonder was, maar voor de eredivisie is het gewoon prima.quote:![]()
Stond Schuurs ook niet aan de verkeerde kant? Niet zo goed meer opgelet na die rode kaart.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan Ekkelenkamp gewoon wegsturen want die kan er echt bar weinig van. Als je ook ziet hoe hij stuntelt bij die goal![]()
Vorig jaar is er flink gefaald met de aankopen. Daar heb je nu nog steeds last van. Valentijn schrijft dat Overmars al twee jaar lang broddelwerk aflevert, maar dit jaar met Antony, Kudus en Klaassen lijkt mij dat prima. Klaiber is onvoldoende, maar het is ook niet reëel om alleen maar raak te schieten. Het jaar ervoor echter met Marin, Alavarez, Mangallan en Pierie is gewoon voor 40 miljoen aan ellende binnengehaald. En dan zijn Promes en Martinez geen miskopen, maar lijken toch ook geen 100% versterkingen te zijn.
Voor volgend jaar hopen dat vanuit de jeugd wat doorstroomt, Taylor en Rensch bijvoorbeeld. Tagliafico (die het energieke een beetje kwijt lijkt te zijn) en Onana zullen wel vertrekken. Wijndal en Drommel lijken de meest 'simpele, maar dure' vervangers daarvoor te zijn.
Dan houd je voorin nog over. Een echte buitenspeler zal nodig zijn in het geval dat Neres vertrekt en dan zit je ook nog met de spitspositie. Huntelaar is klaar, maar dan houd je nog vier spitsen over met twijfels (Tadic, Traore, Brobbey, Danilo). Eigenlijk zou of Traore of Brobbey of zelfs Danilo zo goed moeten spelen na de winter dat je er volgend jaar niet meer omheen kan.![]()
Daar komt het wel een beetje op neer maar 2 jaar geen echte controleur halen die ook vooruit kan voetballen is wel een misser denk ik, het blijft een beetje knip en plakwerk op die positie.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vorig jaar is er flink gefaald met de aankopen. Daar heb je nu nog steeds last van. Valentijn schrijft dat Overmars al twee jaar lang broddelwerk aflevert, maar dit jaar met Antony, Kudus en Klaassen lijkt mij dat prima. Klaiber is onvoldoende, maar het is ook niet reëel om alleen maar raak te schieten. Het jaar ervoor echter met Marin, Alavarez, Mangallan en Pierie is gewoon voor 40 miljoen aan ellende binnengehaald. En dan zijn Promes en Martinez geen miskopen, maar lijken toch ook geen 100% versterkingen te zijn.
Voor volgend jaar hopen dat vanuit de jeugd wat doorstroomt, Taylor en Rensch bijvoorbeeld. Tagliafico (die het energieke een beetje kwijt lijkt te zijn) en Onana zullen wel vertrekken. Wijndal en Drommel lijken de meest 'simpele, maar dure' vervangers daarvoor te zijn.
Dan houd je voorin nog over. Een echte buitenspeler zal nodig zijn in het geval dat Neres vertrekt en dan zit je ook nog met de spitspositie. Huntelaar is klaar, maar dan houd je nog vier spitsen over met twijfels (Tadic, Traore, Brobbey, Danilo). Eigenlijk zou of Traore of Brobbey of zelfs Danilo zo goed moeten spelen na de winter dat je er volgend jaar niet meer omheen kan.
En die spitsen, dan moet er toch wel heel wat gebeuren willen die het gewenste niveau halen dus daar moet je ook wel wat aan doen.![]()
Klaassen leek die positie van controleur toch wel aan te kunnen, ook wel wat weggezakt de laatste wedstrijden.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel een beetje op neer maar 2 jaar geen echte controleur halen die ook vooruit kan voetballen is wel een misser denk ik, het blijft een beetje knip en plakwerk op die positie.
En die spitsen, dan moet er toch wel heel wat gebeuren willen die het gewenste niveau halen dus daar moet je ook wel wat aan doen.Oh.![]()
Ja Schuurs verwachtte niet dat Ekkelenkamp die bal zo makkelijk zou laten afpakken denk.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stond Schuurs ook niet aan de verkeerde kant? Niet zo goed meer opgelet na die rode kaart.![]()
Klopt, maar blijft een goede aankoop. Heeft al duidelijk zijn waarde gehad en heeft duidelijk erg veel talent. Dat hij af en toe een mindere vorm heeft is vrij normaal, maar hij is een stuk beter gescout dan types als Magallan, Alvarez en Marin die in werkelijk niets bij Ajax passen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind die Antony al meer dan een maand erg matig andersOh.![]()
is ook wat minder jaquote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind die Antony al meer dan een maand erg matig anders![]()
Hij leek een klik te hebben met Kudus, net zoals het tandem Promes Ziyech.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind die Antony al meer dan een maand erg matig anders![]()
Ten Hag heeft ook wel wat lopen schuiven natuurlijk, al dan niet noodgedwongen, denk dat hij het best wel kan met de punt naar voren naast Gravenberch en in dienst van hem (beetje zoals Schone bij De Jong toen), maar als hij zelf veel initiatief moet tonen en meer naar voren speelt zie je toch wel dat hij daar wat meer moeite mee heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen leek die positie van controleur toch wel aan te kunnen, ook wel wat weggezakt de laatste wedstrijden.![]()
Ja, werd ook niet geholpen door Labyad die gisteren probeerde zo min mogelijk mee te doen. Hopelijk loopt dat straks beter met Kudus op tien, die heeft wel meer dynamiek en power.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ten Hag heeft ook wel wat lopen schuiven natuurlijk, al dan niet noodgedwongen, denk dat hij het best wel kan met de punt naar voren naast Gravenberch en in dienst van hem (beetje zoals Schone bij De Jong toen), maar als hij zelf veel initiatief moet tonen en meer naar voren speelt zie je toch wel dat hij daar wat meer moeite mee heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: