Alweer een nieuwe.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef capricia het volgende:
[..]
We zitten toch in fase 'zeer ernstig'?
De fase hierna is gewoon die lockdown.
Maar goed. Ze zijn bezig met een nieuwe routekaart. Die komt in januari.
Hij is echt goed bezigquote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef kol7680 het volgende:
De Jonge gaat weer eens af
https://twitter.com/markla94/status/1336758933097246720?s=21
Als je de scholen sluit, beperk je ook de sociale mobiliteit van de ouders.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, en een winkelsluiting zou voornamelijk vervelend zijn voor winkeleigenaren. Ik vind niet dat dat een grotere impact heeft dan de maatregelen die nu al lopen.
School sluiting zou voornamelijk vervelend zijn voor de leerlingen en ouders. Dat raakt dan nog de meeste mensen.
Is er eigenlijk een routekaart voor routekaarten?quote:
Hetzelfde als in Australië en is Argentinië al uit lockdown? Die hadden volgens mij helemaal niet eens versoepelt.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
3/4 weken? Dat dachten ze in Griekenland ook. Wordt weer een constante opeenstapeling van verlengingen.
Ik vind van wel. Juist ook vanwege die online-concurrentie en omdat het om een veel grotere groep gaat.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, en een winkelsluiting zou voornamelijk vervelend zijn voor winkeleigenaren. Ik vind niet dat dat een grotere impact heeft dan de maatregelen die nu al lopen.
quote:School sluiting zou voornamelijk vervelend zijn voor de leerlingen en ouders. Dat raakt dan nog de meeste mensen.
Ik snap hier niet zoveel van maar zal wel weer te simpel denken, maar het is toch niet de eerste keer dat we mensen vaccineren hier in Nederland.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef kol7680 het volgende:
Ja. De lockdown in de huidige kaart is niet echt een lockdown he.quote:
Dat kan voor iemand anders in andere omstandigheden en behoeften, compleet anders liggen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind bouwmarkten wel een lastige.
Tuincentra, IKEA, complete woonboulevard mogen wat mij betreft dicht, maar een bouwmarkt is soms wel essentieel.
Goede vraag, ik heb geen routekaart die daarnaar verwijst.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een routekaart voor routekaarten?
Het lijkt me zeker onwijs zwaar als ouder. En ook voor de leerlingen is het zwaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je de scholen sluit, beperk je ook de sociale mobiliteit van de ouders.
Ik vond thuisonderwijs verschrikkelijk, van het voorjaar. Maar het ging toen wel heel snel naar beneden, die besmettingen.
In mei hadden we nog het spoorboekje. Ze mogen wel wer een leuk fris naampje verzinnen, nu ze toch bezig zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een routekaart voor routekaarten?
Goede punten hoor en ook goed gebracht.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef trein2000 het volgende:
Ach flikker op joh kneus.
Asscher heeft groot gelijk.
Dat geldt voor een horeca natuurlijk net zo.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Juist ook vanwege die online-concurrentie en omdat het om een veel grotere groep gaat.
[..]
Weet je dat zelfs ik bijna op het punt ben dat ik zeg: flikker die scholen maar dicht tot februari, begin als de donder met vaccineren voor wie wil, als ik daarmee de garantie krijg dat we langzaam weer naar normaal kunnen?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het lijkt me zeker onwijs zwaar als ouder. En ook voor de leerlingen is het zwaar.
Snap ook echt wel dat ze dat als laatste middel willen gaan gebruiken. Maar als de tijd komt dan moet het maar gewoon. Iedereen word geraakt en iedereen moet opofferingen doen helaas.
Kutvirus.
Waarom gaat de Jonge hier af? er werd vorige week door de GGD gezegd (in die twitter post): Vaccineren is voor ons gesneden koek. Wie weet, misschien heeft GGD wel gezegd: Ehhhh, ja. We dachten dat we 100 vaccins per dag moesten zetten, niet 10.000, oeps.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef kol7680 het volgende:
quote:
Nooit gedacht dat ik jou dat nog eens zou horen zeggen!quote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Weet je dat zelfs ik bijna op het punt ben dat ik zeg: flikker die scholen maar dicht tot februari, begin als de donder met vaccineren voor wie wil, als ik daarmee de garantie krijg dat we langzaam weer naar normaal kunnen?
Met het zweet des aanschijns noest thuis arbeiden en daarna op de grond slapen, zodat gristelijke zombies nog gewoon in de kerk hun psalmen op mogen blijven dreunen, want we moeten er samen doorheen!quote:Op woensdag 9 december 2020 20:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zal het moreel onder de welwillenden goed doen inderdaad. Lekker thuiswerken. Daarna op de grond slapen. Nog even volhouden, mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |