De nieuwe Frank Rijkaard heb ik al horen vallen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
HET GROOTSTE TALENT ALLERTIJDEN KRIJGT ROOD
Net als die rode van Jorgensen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Dat is toch gewoon een natuurlijke beweging joh, flauwekul allemaal tegenwoordig
Die was dan nog wel een beetje domquote:
Het huidige Ajax is eenvoudigweg een maatje of twee te klein voor overwintering CL.quote:
Vind je ze echt zoveel minder dan Atalanta?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het huidige Ajax is eenvoudigweg een maatje of twee te klein voor overwintering CL.
Één doelpunt verwijderd van overwintering CL. Dat noem ik niet twee maatjes.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het huidige Ajax is eenvoudigweg een maatje of twee te klein voor overwintering CL.
Nee, zelfs ietsje beter voetballend gezien. Maar Atalanta is ook niet echt serieus CL-materiaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je ze echt zoveel minder dan Atalanta?
Nee maar die gasten blijven wel erg makkelijk overeind.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je ze echt zoveel minder dan Atalanta?
Twee.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één doelpunt verwijderd van overwintering CL. Dat noem ik niet twee maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |