Nog meer dan een half jaar deze ellendequote:Op woensdag 9 december 2020 18:13 schreef X-23 het volgende:
Genoeg vaccins besteld om voor 1 juli meeste Nederlanders te vaccineren
@shiitakequote:
Als je meer debiet aan afvoer hebt is de afvoer ook meer.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee? Met mijn boerenverstand zou ik haast denken dat als de rook via de deur naar buiten kan, dat het sneller uit de woonkamer gaat dan als je alleen op de afzuigkap zou rekenen.
Ik vraag me af of ik die ook moet halen? Als het goed is ben ik nu immuun.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer dan een half jaar deze ellende
Geen idee. Er zijn ook mensen die het twee keer krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:16 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik die ook moet halen? Als het goed ben ik nu immuun.
Ja klopt.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn ook mensen die het twee keer krijgen.
Hoef je ook geen plee papier te hamsterenquote:
Geef jij ook plasma?quote:
Als het goed is ....quote:Op woensdag 9 december 2020 18:16 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik die ook moet halen? Als het goed is ben ik nu immuun.
Gewoon je laten injecteren met nanochips en 5G!quote:Op woensdag 9 december 2020 18:16 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik die ook moet halen? Als het goed is ben ik nu immuun.
Ham prei?quote:
Ah weer niet zelf gemaakt.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Op de verpakking hier staat toch echt dat het een pizza is wat ik nu aan het vreten ben!
Wanneer mag je dat gaan doen?quote:
Whehe!quote:Op woensdag 9 december 2020 18:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ah weer niet zelf gemaakt.
Geintje eet smakelijk.
Dat pak koekjes is vaudtquote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ik had net weer uitgebreid voor Mini-ToT gekookt.
Hij nam wel een paar hapjes, maar nadat hij een paar slokjes water gedronken had, hoefde hij niet meer.
Niet veel later jatte hij een pak koekjes uit de keuken en begon dat op te vreten!
Ziet er heerlijk uit Chef.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Broccoli prei champignons ui spek eieren crème fresh en oude kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |