abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196640012
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_196640063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja en ik word dus heel moe van die jongens die nog bij hun ouders wonen, niks hebben afgemaakt, geen werk, en dus gewoon niet klaar zijn om verantwooedelijkheid te nemen voor een gezin. 15 jaar geleden was ik bezig om mijn shit op orde te brengen en nu ik dat heb willen zij alleen maar plezier hebben. Ik heb echt een droom om moeder te worden, altijd al gehad, maar ik zie het echt somber in helaas.

En dan kan je wel een lelijke wanhopige Harry nemen maar je moet er ook nog seks mee hebben he.
Nou succes ermee he
pi_196640688
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja en ik word dus heel moe van die jongens die nog bij hun ouders wonen, niks hebben afgemaakt, geen werk, en dus gewoon niet klaar zijn om verantwooedelijkheid te nemen voor een gezin. 15 jaar geleden was ik bezig om mijn shit op orde te brengen en nu ik dat heb willen zij alleen maar plezier hebben. Ik heb echt een droom om moeder te worden, altijd al gehad, maar ik zie het echt somber in helaas.

En dan kan je wel een lelijke wanhopige Harry nemen maar je moet er ook nog seks mee hebben he.
Hoeveel ben je er hiervan al tegengekomen dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 13:04:57 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196653230
Ik word zo moe van dat offtopic slowchat gelul en dat bitchen op elkaar. Als dat nou nog een keer gebeurt gooi ik dit topic een tijdje op slot. Kom op zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196653596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Ik word zo moe van dat offtopic slowchat gelul en dat bitchen op elkaar. Als dat nou nog een keer gebeurt gooi ik dit topic een tijdje op slot. Kom op zeg. [/modbreak]
Waarom meteen de hele groep aanpakken? Lekker makkelijk......
pi_196653922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoeveel ben je er hiervan al tegengekomen dan?
Die ook wilden dan he...
pi_196654127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Ik word zo moe van dat offtopic slowchat gelul en dat bitchen op elkaar. Als dat nou nog een keer gebeurt gooi ik dit topic een tijdje op slot. Kom op zeg. [/modbreak]
Waar slaat dit op? Nee hier wordt de sfeer echt beter door :') Dit kun je ook anders aanpakken hoor.
  donderdag 10 december 2020 @ 13:56:28 #8
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196654144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom meteen de hele groep aanpakken? Lekker makkelijk......
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:54 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? Nee hier wordt de sfeer echt beter door :') Dit kun je ook anders aanpakken hoor.
R&P / [R&P] Feedback
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196654244
Iedereen zit aardig op 1 lijn :)
  donderdag 10 december 2020 @ 18:23:12 #10
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196659029
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:02 schreef Uhmmpie het volgende:
Iedereen zit aardig op 1 lijn :)
Is het een date lijn? want anders is het wel offtopic :P

Net een chat (lexa) met een juffrouw die doodleuk verkondigt dat covid maar een griepje is, en dat ze zelf wel uitmaakt wat ze doet qua regels.. want ze had een prima groep mensen om zich heen verzameld die allemaal net zoveel schijt hebben, en dus blijkbaar immuun zijn. :')

Eerste keer dat ik me eigenlijk realiseerde dat ik ook een ondergrens voor IQ hanteer :W
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196659472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef K.loon het volgende:

[..]

Is het een date lijn? want anders is het wel offtopic :P

Net een chat (lexa) met een juffrouw die doodleuk verkondigt dat covid maar een griepje is, en dat ze zelf wel uitmaakt wat ze doet qua regels.. want ze had een prima groep mensen om zich heen verzameld die allemaal net zoveel schijt hebben, en dus blijkbaar immuun zijn. :')

Eerste keer dat ik me eigenlijk realiseerde dat ik ook een ondergrens voor IQ hanteer :W
Mijn oma is overleden aan de griep :{ Griepje :{
  donderdag 10 december 2020 @ 19:00:46 #12
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196659557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn oma is overleden aan de griep :{ Griepje :{
R.I.P. -O-
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196659854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef K.loon het volgende:

[..]

Is het een date lijn? want anders is het wel offtopic :P

Net een chat (lexa) met een juffrouw die doodleuk verkondigt dat covid maar een griepje is, en dat ze zelf wel uitmaakt wat ze doet qua regels.. want ze had een prima groep mensen om zich heen verzameld die allemaal net zoveel schijt hebben, en dus blijkbaar immuun zijn. :')

Eerste keer dat ik me eigenlijk realiseerde dat ik ook een ondergrens voor IQ hanteer :W
Dat IQ is negatief :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196660515
Eindelijk klaar om weer het datingpad op te gaan. Daten twee weken na je ex was geen goed plan. Wel leuke dates gehad maar mijn hoofd stond er niet naar en zocht alleen afleiding. Ook niet fair tov je date. Dus een tijd een pauze genomen.

Heb een account op Lexa genomen. Kan niet zeggen dat dit goed werkt. Had gehoopt dat het iets serieuzer was dan Tinder. Ik zoek niet iemand voor een avond fun.
Maar mensen die je blokkeren omdat je niet snel een reactie terug stuurt...pfff
Vage gesprekken of 45+ plussers die wel een hapje in je zien.
Zo lastig blijkbaar om een normale lieve vrouw te vinden zonder poeha 😂
De dating wereld is een waar slachtveld
pi_196661386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef Blaatieblaat het volgende:
Eindelijk klaar om weer het datingpad op te gaan. Daten twee weken na je ex was geen goed plan. Wel leuke dates gehad maar mijn hoofd stond er niet naar en zocht alleen afleiding. Ook niet fair tov je date. Dus een tijd een pauze genomen.

Heb een account op Lexa genomen. Kan niet zeggen dat dit goed werkt. Had gehoopt dat het iets serieuzer was dan Tinder. Ik zoek niet iemand voor een avond fun.
Maar mensen die je blokkeren omdat je niet snel een reactie terug stuurt...pfff
Vage gesprekken of 45+ plussers die wel een hapje in je zien.
Zo lastig blijkbaar om een normale lieve vrouw te vinden zonder poeha 😂
De dating wereld is een waar slachtveld
Hoe oud ben jij dan dat 45 plussers je als hapje zien?
pi_196661472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn oma is overleden aan de griep :{ Griepje :{
Ouderen en influenza is meestal ook een heel slechte combi. -O-
  donderdag 10 december 2020 @ 21:00:49 #17
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196662118
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef Blaatieblaat het volgende:
Eindelijk klaar om weer het datingpad op te gaan. Daten twee weken na je ex was geen goed plan. Wel leuke dates gehad maar mijn hoofd stond er niet naar en zocht alleen afleiding. Ook niet fair tov je date. Dus een tijd een pauze genomen.

Heb een account op Lexa genomen. Kan niet zeggen dat dit goed werkt. Had gehoopt dat het iets serieuzer was dan Tinder. Ik zoek niet iemand voor een avond fun.
Maar mensen die je blokkeren omdat je niet snel een reactie terug stuurt...pfff
Vage gesprekken of 45+ plussers die wel een hapje in je zien.
Zo lastig blijkbaar om een normale lieve vrouw te vinden zonder poeha 😂
De dating wereld is een waar slachtveld
De 45+ dames die ik spreek, klagen over het geknoei van jonge knulletjes in bed, en willen ze juist niet.. ergens jokt er iemand _O-
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196662445
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef K.loon het volgende:

[..]

De 45+ dames die ik spreek, klagen over het geknoei van jonge knulletjes in bed, en willen ze juist niet.. ergens jokt er iemand _O-
Hoogmoed komt voor de val :)
  donderdag 10 december 2020 @ 21:30:51 #19
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196662851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val :)
?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196663152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:29 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan dat 45 plussers je als hapje zien?
Naja hapje is ook wat overdreven.
Ik ben 34
pi_196663162
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef K.loon het volgende:

[..]

?
Nou van die ventjes die denken dat ze als jong hapje kunnen dienen :)
pi_196663180
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef K.loon het volgende:

[..]

De 45+ dames die ik spreek, klagen over het geknoei van jonge knulletjes in bed, en willen ze juist niet.. ergens jokt er iemand _O-
Ik zie niet in waarom ik daar op een forum over zou jokken 😂 daarnaast ben ik daar totaal het type niet voor om op dat soort berichten in te gaan.


Ik was er gewoon over verbaasd. That's all
Niet alles te serieus nemen
pi_196663788
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:40 schreef Blaatieblaat het volgende:

[..]

Naja hapje is ook wat overdreven.
Ik ben 34
Mooie leeftijd :P
Maar goed wat zoek jij dan eigenlijk?
pi_196663981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:11 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mooie leeftijd :P
Maar goed wat zoek jij dan eigenlijk?
Iemand die haar leven op orde heeft. Ofja in iedergeval geen samenhang van drama.
Ik sta er vrij open in allemaal. Heb niet een bepaald idee van hoe iemand eruit moet zien, of wat degene moet doen in het dagelijkse leven. Als er maar een klik is en jezelf kan zijn. Samen leuke dingen doen maar ook tijd voor je eigen ding. Heb het prima naar mijn zin en zoek (heel standaard...) geen opvulling maar een aanvulling. Gezelligheid en ook serieuze gesprekken. In goeie en slechte tijden.
Niet te veel gevraagd toch 😅

Zoeken naar een speld in een hooiberg want de meeste vullen niet eens een profieltekst in.
Maar we zullen zien hoe het uitpakt!
pi_196665834
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:20 schreef Blaatieblaat het volgende:

[..]

Iemand die haar leven op orde heeft. Ofja in iedergeval geen samenhang van drama.
Ik sta er vrij open in allemaal. Heb niet een bepaald idee van hoe iemand eruit moet zien, of wat degene moet doen in het dagelijkse leven. Als er maar een klik is en jezelf kan zijn. Samen leuke dingen doen maar ook tijd voor je eigen ding. Heb het prima naar mijn zin en zoek (heel standaard...) geen opvulling maar een aanvulling. Gezelligheid en ook serieuze gesprekken. In goeie en slechte tijden.
Niet te veel gevraagd toch 😅

Zoeken naar een speld in een hooiberg want de meeste vullen niet eens een profieltekst in.
Maar we zullen zien hoe het uitpakt!
Dat zoeken heel veel mensen. Zowel mannen als vrouwen.

En toch... is het kennelijk heel ingewikkeld
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')