Een andere kop is: 83% van de Nederlanders houdt zich aan de regels.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:07 schreef Predator40 het volgende:
Eén op de zes mensen gaat kerst vieren met meer mensen dan volgens de regels is toegestaan. Dat meldt EenVandaag na onderzoek dat onder duizenden Nederlanders is gehouden na de persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge dinsdagavond.
Het zijn niet eens regels, het zijn adviezen toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een andere kop is: 83% van de Nederlanders houdt zich aan de regels.
of 2.9 miljoen nederlanders houden zich niet aan de regels....quote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dringend adviesquote:Op woensdag 9 december 2020 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zijn niet eens regels, het zijn adviezen toch?
Waarom beweer je dan dat ze bang zijn?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooi, want er kan weinig gebeuren.
Vanuit communicatief oogpunt is het beter te benadrukken hoeveel mensen zich wél aan de maatregelen houden.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of 2.9 miljoen nederlanders houden zich niet aan de regels....
Ja, daar zijn ze ook hier gewoon voorzichtig mee.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:27 schreef kol7680 het volgende:
Blijkbaar kan het Pfizer-vaccin voor allergische reacties zorgen bij mensen die een geschiedenis hebben van allergische reacties:
NHS told not to give Covid vaccine to those with history of allergic reactions
Nu hopen dat men in NL naar dit soort dingen kijkt voordat er met de vaccinaties wordt begonnen...
https://www.theguardian.c(...)-regulators-reaction
Erg knap! Ik had veel minder verwacht. Goed bezig Nederlandersquote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Thuis werken is ook dringend advies.quote:
75% van de mensen die zegt zich aan de regels te willen houden rondom de feestdagen vind ik nog steeds best een hele goede score eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:42 schreef Luke83 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)namaatregelen-kerst/
Volgens een enquête van SBS gaat een kwart van NL meer mensen met kerst uitnodigen. Het is maar net wie je vraagt...
En met een lockdown in januari.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:43 schreef Snowpea het volgende:
We gaan verder met zoönosen en schimmels.
"Departementaal vertrouwelijk" politiek Den Haag is zo lek als een mandje he?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En met een lockdown in januari.![]()
[ twitter ]
Absoluut. Zou fijn zijn als dat uitkomt (liefst nog meer uiteraard)quote:Op woensdag 9 december 2020 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
75% van de mensen die zegt zich aan de regels te willen houden rondom de feestdagen vind ik nog steeds best een hele goede score eerlijk gezegd.
En het huidige aanmodderen is niet desastreus?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:48 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Is gewoon openbaar gemaakt als ik me niet heel sterk vergis. Rutte heeft dat ook aangekondigd.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
"Departementaal vertrouwelijk" politiek Den Haag is zo lek als een mandje he?
Ze zijn op alles voorbereid, zullen we maar denken.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En het huidige aanmodderen is niet desastreus?
Economisch niet neequote:Op woensdag 9 december 2020 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En het huidige aanmodderen is niet desastreus?
Kan best nog eens meer worden. Er zullen best wat mensen zijn die niet openlijk gaan toegeven dat ze de regels gaan overtreden.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:42 schreef Luke83 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)namaatregelen-kerst/
Volgens een enquête van SBS gaat een kwart van NL meer mensen met kerst uitnodigen. Het is maar net wie je vraagt...
Goeie huisarts (dus nietquote:Op woensdag 9 december 2020 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat nu over mensen die geen mondkapjes kunnen dragen. Huisarts Joost Zaat schreef daar deze week het volgende over:
Maanden soebatten politici en beleidsmakers over het nut en dan nog regelen ze overheidsinformatie niet goed. Het is hartstikke duidelijk dat de vermeende bijwerkingen er niet zijn: je valt er niet door flauw, je zuurstofgehalte daalt niet, je tanden rotten niet uit je mond en je gaat er zeker niet dood door. Chirurgen hebben hun tanden en hun leven nog terwijl ze die dingen de hele dag dragen, net als ik als ik spreekuur doe. Zo’n kapje maakt niet minder vrij.
U moet ze gewoon dragen en uw dokter gaat daar niets aan veranderen.
Bron
Blijkbaar is onze overheid toch in staat om verder te denken/plannen dan de waan/cijfertjes van de dag.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:48 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |