SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, daar ga je al de mist in.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar begrijp de gebruiksaanwijzing al niet
ja en nuquote:Op woensdag 9 december 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar ga je al de mist in.
Dat ding is gemaakt voor technische mannen, die gebruiken geen gebruiksaanwijzing.
ja, dat zie ik vanaf hier nietquote:
zo uit het doosje had je de juiste afmetingen?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zie ik vanaf hier niet
die van mij werkt gewoon..
uh ja, geloof het wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo uit het doosje had je de juiste afmetingen?
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het wel een laserding of sta je te klikken op je rolmaat?
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Je schoen opmeten en dan maal aantal feet.
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het wel een laserding of sta je te klikken op je rolmaat?
Wat poog je te meten?quote:
0,3m: moet een fok penis zijnquote:
en is het dingetje ongeveer 20cm? want volgens het icoontje linksboven meet hij vanaf de basis.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De afstand tussen dat dingetje naar een doosje. Met gewoon meetlint was dat 8 cm
Nee het is een doosje. Meet die niet vanaf de bovenkant van dat laserding?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is het dingetje ongeveer 20cm? want volgens het icoontje linksboven meet hij vanaf de basis.
Nee vanaf de onderkant. Meestal meten mensen vanaf een muur, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is een doosje. Meet die niet vanaf de bovenkant van dat laserding?
ja, hij meet vanaf daar, maar je hebt hem nu ingesteld dat hij de afstand aangeeft vanaf de onderkant.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is een doosje. Meet die niet vanaf de bovenkant van dat laserding?
hij is nu vanaf bovenkantquote:Op woensdag 9 december 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hij meet vanaf daar, maar je hebt hem nu ingesteld dat hij de afstand aangeeft vanaf de onderkant.
wat vrij standaard is.
Ik keek dat filmpje en het is serieus geinig spul.quote:
Mijn broer heeft er eentje (van een ander merk). Heel handig.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek dat filmpje en het is serieus geinig spul.
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek dat filmpje en het is serieus geinig spul.
Watquote:
Ja, de basiswerking lijkt me redelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er eentje (van een ander merk). Heel handig.
*geeftquote:
Die mobiele app heb ik nog niet echt geprobeerd. zou met de mijne ook moeten kunnenquote:Op woensdag 9 december 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]die van mij doet afstand, oppervlakte, inhoud. Via bluetooth kan je een tekening tekenen op je mobiel en hij plakt dan de afmetingen er bij
ideaal joh.
Normaal kan ik jouw cryptische versprekingen wel redelijk ontcijferenquote:
Mja ik heb eentje van Stabila. Effectief gebruik ik de app ook alleen voor wanneer ik geen pen/papier bij heb hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die mobiele app heb ik nog niet echt geprobeerd. zou met de mijne ook moeten kunnen
ik heb 1 van bosch ( officieel is die van de baas, maar goed)quote:Op woensdag 9 december 2020 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik heb eentje van Stabila. Effectief gebruik ik de app ook alleen voor wanneer ik geen pen/papier bij heb hoor
basis wiskunde. nee.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dus van boven naar beneden
lengte van de woonkamer
de breedte van de woonkamer
vierkante meters denk ik?
En de inhoud van de kamer
Klopt dat wat ik lees?
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Wtf ik heb een bacterie in mijn maag schijnbaar en moet nu een zware antibioticakuur slikken. Wtf hoe dan.
Ik kan ook geen wiskundequote:Op woensdag 9 december 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
basis wiskunde. nee.
11*3 = geen 29
onderste m2 = oppervlakte
een rolmaat is wel goedkoperquote:Op woensdag 9 december 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
ja heb em gekocht voor offertes bv voor plafond hier want heb echt geen idee hoe groot het is
Wtf ik heb een bacterie in mijn maag schijnbaar en moet nu een zware antibioticakuur slikken. Wtf hoe dan.
Wel goed vermaak dit.quote:
zal eerder iets met willen te maken hebbenquote:Op woensdag 9 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan ook geen wiskunde![]()
maar oke.
Ja maar daar raak ik in de knoop met dat ding., vergeet waar ik was gebleven. etcquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal eerder iets met willen te maken hebben
Voor je de bonen ingaat: ik zou 'm wel weer op meten van onderaf het apparaatje zetten. Van muur tot muur mis je die centimeters nu.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar raak ik in de knoop met dat ding., vergeet waar ik was gebleven. etc
hij was niet zo duur. 25 euro.
ja, ik zag het.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar raak ik in de knoop met dat ding., vergeet waar ik was gebleven. etc
ja iddquote:Op woensdag 9 december 2020 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor je de bonen ingaat: ik zou 'm wel weer op meten van onderaf het apparaatje zetten. Van muur tot muur mis je die centimeters nu.
Ja maar dokter dacht aan parasieten. Maar heb dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Helicobacter_pyloriquote:
ja maar jij hebt een app :pquote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zag het.
Die van mij staat ook op bol, maar dan voor 250
er aan toegeven, absoluutquote:Op woensdag 9 december 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
maar je denkt ook dat zeeziek een keuze is
joh. Heeftdie een idee hoe je er aan gekomen bent?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dokter dacht aan parasieten. Maar heb dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Helicobacter_pylori
wat voor klachten had je?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dokter dacht aan parasieten. Maar heb dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Helicobacter_pylori
He bahquote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vraag me ook af hoe ik dit heb gekregen. Loop wel al een tijdje met vage buikpijn maar ja ik dacht ik eet ook niet altijd even gezond dus dacht is te verklaren haha.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh. Heeftdie een idee hoe je er aan gekomen bent?
Oh bah.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
aan mijn riem hangt alleen een multitoolquote:
Dan heb je mijn uitleg toentertijd niet goed gelezenquote:Op woensdag 9 december 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja heb je toch echt fout hoor. De kots komt er gewoon uit hoe erg ik ook tegenstribbel
Vreemd.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vraag me ook af hoe ik dit heb gekregen. Loop wel al een tijdje met vage buikpijn maar ja ik dacht ik eet ook niet altijd even gezond dus dacht is te verklaren haha.
Lijkt me best vermakelijk om jou te zien stoeien met een rolmaatquote:Op woensdag 9 december 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch moet je nog 3 uur..quote:Op woensdag 9 december 2020 15:52 schreef Karzai het volgende:
Voetballen begint al om 7 uur, kan ik niet kijken
Schijnt wel rot spul te zijn, volgens dokter willen veel mensen stoppen door de bijwerkingen.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vreemd.
maar antibiotica werkt vaak wel snel dus dat is positief
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan mijn riem hangt alleen een multitool
nee, dat ding doe ik fijn in mn tas. zou niet de eerste keer zijn dat die clip los vliegt als ik ergens over een steiger klauter
Dat weet ik niet meer maar je zegt nu er aan toegeven. Ik was als kind best wel erg wagenziek ook. Vrij snel moesten we stoppen omdat ik mijn maaltijd er weer uit moest spugenquote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan heb je mijn uitleg toentertijd niet goed gelezen
oh je krijgt zo'n paarden antibioticaquote:Op woensdag 9 december 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt wel rot spul te zijn, volgens dokter willen veel mensen stoppen door de bijwerkingen.
is het nietquote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me best vermakelijk om jou te zien stoeien met een rolmaat
NOu ja probeer het eerst maar.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt wel rot spul te zijn, volgens dokter willen veel mensen stoppen door de bijwerkingen.
Voor ons vast wel.quote:
en dan ook extra met een laddertje het plafond opmeten. Vloeken en tieren als die rolmaat weer omklapt.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me best vermakelijk om jou te zien stoeien met een rolmaat
verklapt hij het alquote:Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan ook extra met een laddertje het plafond opmeten. Vloeken en tieren als die rolmaat weer omklapt.
En dan na 3 uur hannesen bedenken dat je ook gewoon de vloer kan meten..
Gefeliciteerd Karzaiquote:Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
Moeders is jarig ga daar zo naartoe, ik heb nog een flesje port bij de kaasstolp en kaasjes gekocht voor haar
naja zie de samnevatting wel op youtube
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
Moeders is jarig ga daar zo naartoe, ik heb nog een flesje port bij de kaasstolp en kaasjes gekocht voor haar
Ja bedankt he, dit kost weer 3 uur vermaak nu ze dit weetquote:Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan ook extra met een laddertje het plafond opmeten. Vloeken en tieren als die rolmaat weer omklapt.
En dan na 3 uur hannesen bedenken dat je ook gewoon de vloer kan meten..
67 wordt zequote:Op woensdag 9 december 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]gefeliciteerd met je moeders
hoe oud is ze?
ik heb nu toch dat laserding johquote:Op woensdag 9 december 2020 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedankt he, dit kost weer 3 uur vermaak nu ze dit weet
Jammer wel jaquote:Op woensdag 9 december 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu toch dat laserding joh
oh ja sorry.quote:
nou had dus wel een fout gemaakt met het inmeten van mijn deur.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja sorry.
Je moet altijd het plafond meten. Stel je voor je muren lopen niet helemaal haaks!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
Ja, je bent heel speciaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder was 46 toen ze mij kreeg, ik was het allerlaatste eitje.
She saved her last egg for a special delivery [ afbeelding ]
Ik moet altijd zo hard lachen als iemand ‘de moeder’ zegtquote:Op woensdag 9 december 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Verslik me meteen helemaal de moeder.
Dat heb ik met het woordje grafquote:Op woensdag 9 december 2020 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen als iemand ‘de moeder’ zegt![]()
Grafkutquote:Op woensdag 9 december 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met het woordje grafAls je ergens graf voor zet, is het meteen kut.
Meer iets voor Amaquote:Op woensdag 9 december 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
heb gesolliciteerd voor een coffeeshop in rotterdam. Ben benieuwd :p
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
heb gesolliciteerd voor een coffeeshop in rotterdam. Ben benieuwd :p
Groot dingquote:Op woensdag 9 december 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
https://gcaptain.com/tag/one-apus/
[ afbeelding ]
Die schuit is in Kobe aangekomen.
Ziet er zeer zeer pijnlijk uit
M'n pakketje wat doe je.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
https://gcaptain.com/tag/one-apus/
[ afbeelding ]
Die schuit is in Kobe aangekomen.
Ziet er zeer zeer pijnlijk uit
Jouw loungeset zal er maar tussen zitten hmmquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw loungeset zal er maar tussen zitten hmm
Ik dacht even hoezo een drol op tv.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
TV gerrie is zon negatief persoon ook he
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even hoezo een drol op tv.
Maar dat bedoelde je niet
Niet goed genoeg vastgezet. Waaide onverwacht hard. Jammerdebammer niks aan te doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat het onderzoek gaat zeggen.
Dat kan je ook al werk gaan doen fles?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed genoeg vastgezet. Waaide onverwacht hard. Jammerdebammer niks aan te doen.
zo, klaar
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Heftig. Ik moet 2 keer per dag 2 soorten antibiotica nemen en maagbeschermer. Dus 6 pillen per dag.
Bijwerkingen. Antibiotica is al zooi maar ook nog 2 soorten tegelijk.. en dat 2x per dag.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegen de pillen of de bijwerkingen?
Gewoon meer blowen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Heftig. Ik moet 2 keer per dag 2 soorten antibiotica nemen en maagbeschermer. Dus 6 pillen per dag.
Nah dat is veel te kort door de bocht, dit gaat wel een veel grotere staart voor de industrie krijgen. MSC Zoe heeft zo ook al een behoorlijke impact nu oa met betrekking waar wanneer met zulke lerpen gevaren mag worden. Op dat vlak gaan er nog vele dingen veranderen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed genoeg vastgezet. Waaide onverwacht hard. Jammerdebammer niks aan te doen.
zo, klaar
Ja nou ja misschien valt het allemaal mee toch? En zon maagbacterie is ook kut. Ik zou het gewoon proberen, je kan er altijd nog mee stoppen?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijwerkingen. Antibiotica is al zooi maar ook nog 2 soorten tegelijk.. en dat 2x per dag.
Even doorbijtenquote:Op woensdag 9 december 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijwerkingen. Antibiotica is al zooi maar ook nog 2 soorten tegelijk.. en dat 2x per dag.
Nee ik mag absoluut niet stoppen van de huisarts.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja misschien valt het allemaal mee toch? En zon maagbacterie is ook kut. Ik zou het gewoon proberen, je kan er altijd nog mee stoppen?
Ja wat staat er in de bijsluiter?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik mag absoluut niet stoppen van de huisarts.
Ligt in mijn tas nog, check zo wel maar apotheek zei ook wel dat het best een heftige kuur is maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat staat er in de bijsluiter?
Ja of jijquote:Op woensdag 9 december 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je ook al werk gaan doen fles?
ja denk dat je ook niet door kan lopen met die bacterie toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt in mijn tas nog, check zo wel maar apotheek zei ook wel dat het best een heftige kuur is maar we gaan het zien.
Klopt want als je te lang blijft doorlopen kun je maagkanker krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat je ook niet door kan lopen met die bacterie toch?
Sjor jij de containers vast? Schrijf ik het rapport welquote:
ah nou ja probeer dan maar de antibioticaquote:Op woensdag 9 december 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt want als je te lang blijft doorlopen kun je maagkanker krijgen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjor jij de containers vast? Schrijf ik het rapport wel
Ja ga ik zo ook doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou ja probeer dan maar de antibiotica
Gewoon zo snel mogelijk beginnen met slikken en verstand op nul om er vanaf te komen en voortaan wat meer de frisse lucht in en sowieso vitamine D bij slikken, je hebt het neger-in-Nederland probleem.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt in mijn tas nog, check zo wel maar apotheek zei ook wel dat het best een heftige kuur is maar we gaan het zien.
Ja klopt. Anders is de lol erafquote:Op woensdag 9 december 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we komen toch pas als de containers al zijn omgevallen?
Ben ik vrij recent nog op gecheckt, nee.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
en sowieso vitamine D bij slikken, je hebt het neger-in-Nederland probleem.
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk beginnen met slikken en verstand op nul om er vanaf te komen en voortaan wat meer de frisse lucht in en sowieso vitamine D bij slikken, je hebt het neger-in-Nederland probleem.
Ja dat is hard gegaan ja en beide dingen kloppen ook, lijkt me dat jij ook wel mag slikken of niet?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
wilde dat laatst kopen was het overal uitverkocht omdat het blijkbaar werkt tegen corona
ja nooit gemeten maar voel mij wat beter ja als ik het slikquote:Op woensdag 9 december 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is hard gegaan ja en beide dingen kloppen ook, lijkt me dat jij ook wel mag slikken of niet?
Is namelijk best een onderschat gevaar in Nederland dat vitamine D tekort.
Beetje gek wel dat ze dat niet controleren met maag-darm klachten en een klein tintje maar goed, laat dat maar eens checken dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nooit gemeten maar voel mij wat beter ja als ik het slik
maak je een travelsnack?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga zomedalek naar 't kappertje. Blonde godin #2 van de dag
wie was #1?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga zomedalek naar 't kappertje. Blonde godin #2 van de dag
Meisje van de pompshop hier tegenover waar ik koffie gehaald hebquote:
ach zal allemaal wel meevallen denk ik dat effect.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gek wel dat ze dat niet controleren met maag-darm klachten en een klein tintje maar goed, laat dat maar eens checken dan.
Ja daarom, jij krijgt normaliter meer dan genoeg zon maar nu niet, gewoon slikken.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach zal allemaal wel meevallen denk ik dat effect.
merk wel meer energie met wat zon
nu is het [ afbeelding ]
Janou wilde het laatst kopen maar was overal opquote:Op woensdag 9 december 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, jij krijgt normaliter meer dan genoeg zon maar nu niet, gewoon slikken.
En geloof me, een ruim deel van Nederland loopt onnodig vermoeid rond door een tekort aan D12.
Sodeju. Is dat zo'n antibiotica-chemo ofzo?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
'Nooit zomaar stoppen met AB, altijd je kuur afmaken.'quote:Op woensdag 9 december 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat staat er in de bijsluiter?
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Nooit zomaar stoppen met AB, altijd je kuur afmaken.'
Ik was het laatst ook kwijt, is ondertussen weer te koop.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
wilde dat laatst kopen was het overal uitverkocht omdat het blijkbaar werkt tegen corona
Spoel weg met whiskey.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt daar hoef je bijsluiter niet eens voor te checkenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In sommige gevallen, zoals nu, is het vaak beter om even door te zetten want bijwerkingen kunnen niet op tegen de klachten die je anders krijgt.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet bij hele ernstige bijwerkingen?
Moet het wel heel erg zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet bij hele ernstige bijwerkingen?
duim voor je dat het meevaltquote:Op woensdag 9 december 2020 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In sommige gevallen, zoals nu, is het vaak beter om even door te zetten want bijwerkingen kunnen niet op tegen de klachten die je anders krijgt.
Dit stelt mij gerust.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager had een paar jaar geleden ook een of andere gore AB-kuur gehad, soort AB-kanon op hem losgelaten. Daar is hij ook flink ziek van geweest, maar toen heeft ie ook een tijd in het ziekenhuis gelegen.
Zo sprak ik gisteren een neefje (geen nichtje dit keer) heeft een nieuw meisje, prachtig lief poppetje maar jaarlijks snijden ze rond de 20 vleesbomen weg uit haar darmen en is ze een tijdje incontinent daarvan, 't leven is niet altijd sinaasappelranja.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager had een paar jaar geleden ook een of andere gore AB-kuur gehad, soort AB-kanon op hem losgelaten. Daar is hij ook flink ziek van geweest, maar toen heeft ie ook een tijd in het ziekenhuis gelegen.
Oooh haha, nee ben sowieso niet bang dat ik iets ergs ervan krijg. Vooral bang dat ik misselijk ga worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel voor iets heel anders hoor
Leuk is hoe dan ook anders.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh haha, nee ben sowieso niet bang dat ik iets ergs ervan krijg. Vooral bang dat ik misselijk ga worden.
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik ga morgen HA lastigvallen. Blaasontsteking is doodleuk terug.
Inktvip erbij?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, over krap een uurtje komen ze sushi brengen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik ga morgen HA lastigvallen. Blaasontsteking is doodleuk terug.
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, over krap een uurtje komen ze sushi brengen.
Geen zin om te koken + mezelf zieligjes vinden = kassa voor de bezorgboeren.quote:
Duh.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit keihard zuipen met een AB kuur
Hrrr.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Of van die kuurtjes waarbij je niet in de zon mag. In juli.
Ja moet kunnen tochquote:Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin om te koken + mezelf zieligjes vinden = kassa voor de bezorgboeren.![]()
quote:
Als je dat niet dacht dan was je al dood.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik dat je doodging als je in het weekend niet uitging.
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Die vier keer in het jaar dat ik bestel.
Zou slopen en opnieuw beginnen.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Met grote haast langs te drukke winkels,
Je was zo mooi als gloeiende sintels,
Ik zag je wel flirten met te dik opgemaakte ogen,
En toen ik trug keek stond je voorovergebogen,
Daar kreeg ik een snaaks voorproefje op de komende uren,
Je sprong pardoes om mijn brede schouders,
En ik dacht, shit niet weer schoonouders,
Maar je betoverde me met je warmte van je dijen,
En nu is het tijd om lang te gaan vrijen.
Stadsdichter, zal ik het worden?
Nee ben al halverwege en is toch laatste beetje mindere wiet dus gooi joint wel weg.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou slopen en opnieuw beginnen.
Zit niet in mijn systeem.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 december 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh.
kan dat?
ik leer dingen hier.
Hard zuigen, geen resultaat.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe merk je dat dan? wat is het effect ervan?
wowquote:Op woensdag 9 december 2020 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben al halverwege en is toch laatste beetje mindere wiet dus gooi joint wel weg.
Zo spannend is het niet, mis je weinig aan.quote:
daar moet iemand over klagenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Omg heb al 5 stemmen voor de beste mod in KLB verkiezingen.
Maar suiker in mijn koffie.quote:
En da's geen suiker?quote:
Lijkt me een grappig gezicht, maar zonde van de koffie.quote:
Ik zie voor me hoe ze rondkruipenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat wordt gemaakt van suikerspinnen
Denk wat onhandigquote:Op woensdag 9 december 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe ze rondkruipen
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat wordt gemaakt van suikerspinnen
wat voor eten?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Massage was echt heerlijk. Nu even eten ophalen en dan verder chillen vanavond.
Oh netjesquote:Op woensdag 9 december 2020 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pokebowl met tonijn en gefrituurde garnalen.
Ook lekkerquote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
coquilles in de pernod saus vanavond
Gewoon schelpjes met anijs dus.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
Cocks in de pornosaus.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
Grote cocks in grote schelpjes.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
euh.. coquilles zijn wel iets groter dan 'schelpjes'
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
euh.. coquilles zijn wel iets groter dan 'schelpjes'
Het zijn ook zulke pussys hé met die halve narcoses voor eenvoudige tandbehandelingen.quote:
Oh ja, die film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |