SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, daar ga je al de mist in.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar begrijp de gebruiksaanwijzing al niet
ja en nuquote:Op woensdag 9 december 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar ga je al de mist in.
Dat ding is gemaakt voor technische mannen, die gebruiken geen gebruiksaanwijzing.
ja, dat zie ik vanaf hier nietquote:
zo uit het doosje had je de juiste afmetingen?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zie ik vanaf hier niet
die van mij werkt gewoon..
uh ja, geloof het wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo uit het doosje had je de juiste afmetingen?
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het wel een laserding of sta je te klikken op je rolmaat?
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Je schoen opmeten en dan maal aantal feet.
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het wel een laserding of sta je te klikken op je rolmaat?
Wat poog je te meten?quote:
0,3m: moet een fok penis zijnquote:
en is het dingetje ongeveer 20cm? want volgens het icoontje linksboven meet hij vanaf de basis.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De afstand tussen dat dingetje naar een doosje. Met gewoon meetlint was dat 8 cm
Nee het is een doosje. Meet die niet vanaf de bovenkant van dat laserding?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is het dingetje ongeveer 20cm? want volgens het icoontje linksboven meet hij vanaf de basis.
Nee vanaf de onderkant. Meestal meten mensen vanaf een muur, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is een doosje. Meet die niet vanaf de bovenkant van dat laserding?
ja, hij meet vanaf daar, maar je hebt hem nu ingesteld dat hij de afstand aangeeft vanaf de onderkant.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is een doosje. Meet die niet vanaf de bovenkant van dat laserding?
hij is nu vanaf bovenkantquote:Op woensdag 9 december 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hij meet vanaf daar, maar je hebt hem nu ingesteld dat hij de afstand aangeeft vanaf de onderkant.
wat vrij standaard is.
Ik keek dat filmpje en het is serieus geinig spul.quote:
Mijn broer heeft er eentje (van een ander merk). Heel handig.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek dat filmpje en het is serieus geinig spul.
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek dat filmpje en het is serieus geinig spul.
Watquote:
Ja, de basiswerking lijkt me redelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er eentje (van een ander merk). Heel handig.
*geeftquote:
Die mobiele app heb ik nog niet echt geprobeerd. zou met de mijne ook moeten kunnenquote:Op woensdag 9 december 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]die van mij doet afstand, oppervlakte, inhoud. Via bluetooth kan je een tekening tekenen op je mobiel en hij plakt dan de afmetingen er bij
ideaal joh.
Normaal kan ik jouw cryptische versprekingen wel redelijk ontcijferenquote:
Mja ik heb eentje van Stabila. Effectief gebruik ik de app ook alleen voor wanneer ik geen pen/papier bij heb hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die mobiele app heb ik nog niet echt geprobeerd. zou met de mijne ook moeten kunnen
ik heb 1 van bosch ( officieel is die van de baas, maar goed)quote:Op woensdag 9 december 2020 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik heb eentje van Stabila. Effectief gebruik ik de app ook alleen voor wanneer ik geen pen/papier bij heb hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |