Ook dat!quote:
En dat bevalt mij prima.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar op de kast is niet in de kast![]()
hij is er nu juist wel uit
Deze moest ik 3 keer lezen.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat maak je deze keer? Een veganistische hertenbiefstuk op basis van knolraap?
Vast iemand die naar Turkije wil op vakantie.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
De Koninklijke Marechaussee is op Schiphol uitgerukt voor ‘een verdachte situatie aan boord van een vliegtuig'. Dat meldt de dienst via social media. Ook andere hulpdiensten zijn uitgerukt naar het vliegveld.
Goedemiddag.quote:
Nieuwslezers geworden?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
De Koninklijke Marechaussee is op Schiphol uitgerukt voor ‘een verdachte situatie aan boord van een vliegtuig'. Dat meldt de dienst via social media. Ook andere hulpdiensten zijn uitgerukt naar het vliegveld.
Loop in rotterdamquote:
Zeker omdat iemand de plaats van de piloot probeerde in te nemen:quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker omdat iemand de plaats van de piloot probeerde in te nemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast iemand die naar Turkije wil op vakantie.
Hey telraamquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest trouwens nog aan je denken vanmiddagquote:
Ja ik ben vegetariër. Jij ook?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je ook vegetariër ? Of doel je alleen op vegetarisch eten?
Wel mee eens verder
Huh?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest trouwens nog aan je denken vanmiddag
Ssstttttquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE SPEAKERS?!?
Stond al om 13.30 ingepland voor levering, maar ze hadden wat vertraging, dus zouden ze tussen 13.30 en 15.30 komen.
Ik wacht nog ff een kwartiertje / half uurtje en ga dan bellen.
Had je gepoept?quote:Op woensdag 9 december 2020 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk elke dag aan jequote:Op woensdag 9 december 2020 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 9 december 2020 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ging over films, en m'n oudste zoon riep ineens uit het niets 'zullen wij een sneeuwpop maken?'quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het ging over films, en m'n oudste zoon riep ineens uit het niets 'zullen wij een sneeuwpop maken?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |