Dat zeker.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hier ook niet maar ik respecteer bezoek die het anders ziet.
Haha, ben jij de mininster van EZK?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:18 schreef Fred het volgende:
Ook vandaag hogere cijfers, sinds de invoering van de mondkapjes een stijgende lijn: Zou er een verband zijn?
Maakt hij ook broodjes?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfs Martino vindt dat we thuis moeten blijven.
Vooral met het uitgebreide testbeleid.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:18 schreef Fred het volgende:
Ook vandaag hogere cijfers, sinds de invoering van de mondkapjes een stijgende lijn: Zou er een verband zijn?
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Haha, ben jij de mininster van EZK?
Ik ben wel blij dat experts in complexe systemen van alle systemen verstand hebben, ook menselijk gedrag.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfs Martino vindt dat we thuis moeten blijven.
Dat is toch niet zoveel aangepast sinds 1-12?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral met het uitgebreide testbeleid.
Echt hè. Was ik maar zo'n supermensquote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat experts in complexe systemen van alle systemen verstand hebben, ook menselijk gedrag.
Dat leer je allemaal als je in je tweede jaar met je bacheloropleiding stopt.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat experts in complexe systemen van alle systemen verstand hebben, ook menselijk gedrag.
Hier ook. We zitten nu als er gasten zijn altijd aan de (ruime) eettafel met ruimte tussen de huishoudens.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook, lukt niet altijd 100%, maar denk wel zeker 80% van de tijd. Sowieso aan tafel / op de bank etc. netjes ruimte laten.
Juist wel, vanaf 1 december kun je ook testen als je geen klachten hebt maar wel in contact bent geweest met iemand met corona. Heeft geleid tot veel meer testen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is toch niet zoveel aangepast sinds 1-12?
De media pakt alleen de excessen op. Dat de rest van religieus nederland zich prima aan de regels houdt hoor je ze niet over want dat is niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat krijg je van de dubbele standaarden voor religie. Achterlijk dat religieuzen zich niet aan dezelfde regels hoeven te houden als de rest.
Nu ook duidelijk een stijgende lijn in het aantal opnames. Ben benieuwd wat de volgende "excuus" wordt om te zeggen dat wij helemala niet stijgen en dat de cijfers verkeerd worden "gelezen".quote:
Ah, dacht dat het 1-11 al zo was.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Juist wel, vanaf 1 december kun je ook testen als je geen klachten hebt maar wel in contact bent geweest met iemand met corona. Heeft geleid tot veel meer testen.
Is een ondergewaardeerde kunst als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben vooral expert in het bijna niks weten van heel veel dingen. Jarenlange ervaring.
Ja, maar nu zie je ook een stijgende lijn bij opnames, dus het kan niet alleen maar verklaard worden met "wij testen meer".quote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Juist wel, vanaf 1 december kun je ook testen als je geen klachten hebt maar wel in contact bent geweest met iemand met corona. Heeft geleid tot veel meer testen.
Dat valt dus best mee, want dat waren er afgelopen week slechts 18.000 van de 320.000.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
11,6% positief tegen 11,1% positiefquote:Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het 1-11 al zo was.
Is het besmettingspercentage ook significant hoger geworden?
Was 11.1% is nu 11.6% geworden, dus wel ietsjes hoger. Maar de grootste toename van de absolute aantal positieve testen komt doordat er meer testen zijn gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het 1-11 al zo was.
Is het besmettingspercentage ook significant hoger geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |