Doet die @Paul eindelijk eens goedquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
Net ook weer als lunch gegeten
Geen idee, het HOORDE nu eenmaal zo.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom dan ?
En als je geen cadeau gaf maar wel een kaart was het voldoende. ?
Wat ga je lunchenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ook even iets voor lunch maken. Zal wel wat simpelers worden dan moussaka
Zo lang staan ze niet te koop tochquote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas nog niet, maar ik heb ze nu ook elders te koop gezet.
Zelfs uit een kind van 19 kan nog wel eens iets zinnigs komenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef ToT het volgende:
Mijn excuses aan de 50-plussers hier die niet met zo iemand geassocieerd willen worden overigens!
Wel goedkoop als een kaartje voldoende isquote:Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, het HOORDE nu eenmaal zo.
Sowieso was het een heel stug figuur. Toen hij 24 was zat hij al te mopperen over "een KIND van 19" bij hem op het werk die bijdehand liep te doen "en ik ben geen 24 geworden om me de les te laten lezen door zo'n kind dat pas net komt kijken!"
Toen hij 25 werd, stuurde ik hem een kaart met "Fijne 50e verjaardag, althans je gedraagt je wel zo!"
Klopt, maar ze staan hier in de weg.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo lang staan ze niet te koop toch
Moet ookquote:Op woensdag 9 december 2020 13:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel goedkoop als een kaartje voldoende isde postzegel is dan duurder dan het kaartje zelf.
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Denk een tosti maken met Nutella ipv kaasLang niet gehad
40 kiloquote:Op woensdag 9 december 2020 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ze staan hier in de weg.
40 kilo per stuk, ik zit er niet op te wachten ze naar zolder te slepen en te wachten tot iemand ze beneden aangesloten wil testen en dan misschien ze toch niet wil kopen en dat ik ze weer naar boven kan slepen!
Oh HELL no!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
40 kiloEn anders gratis laten afhalen of wegdoen als je geen koper vindt ?
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Denk een tosti maken met Nutella ipv kaasLang niet gehad
Zitten daar die theelepeltjes niet in?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ze staan hier in de weg.
40 kilo per stuk, ik zit er niet op te wachten ze naar zolder te slepen en te wachten tot iemand ze beneden aangesloten wil testen en dan misschien ze toch niet wil kopen en dat ik ze weer naar boven kan slepen!
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zitten daar die theelepeltjes niet in?
Klopt, maar deze zouden echt nog wel ¤500 moeten kunnen opleveren, en ik heb er onlangs eentje nog voor ¤100 laten repareren.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Had gekund. Zie je wel vaker dat mensen ongeduldig worden en ze dan maar weggeven of weggooien.
Nee dat is een toetje. Kreeg ik gisteren voorgeschoteldquote:Op woensdag 9 december 2020 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klinkt well lekker maar niet voor lunch toch
Ooit zelf gemaakt ?
Ja maar december is meestal ook een dure maand met veel uitgaven. Dus kan juist dat je ze nu wat langer gaat houdenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:40 schreef ToT het volgende:
Misschien dat ik nu met corona iets meer kans maak ze weg te doen, aangezien mensen nu veel meer thuis zitten en misschien thuis de boel wat willen verbeteren.
Ik heb ze a eerder geprobeerd te verkopen op Marktplaats, maar dat lukte toen niet.
En smaakte het zo lekker als het klinkt ?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat is een toetje. Kreeg ik gisteren voorgeschoteld
Ow voor ¤500 zou ik ze idd niet weggevenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar deze zouden echt nog wel ¤500 moeten kunnen opleveren, en ik heb er onlangs eentje nog voor ¤100 laten repareren.
Ik heb wel andere dure dingen gratis weggegeven of naar de kringloop gebracht omdat ik idd geen geduld had het te verkopen, maar deze heb ik al 20 jaar gehad en ze zijn echt fenomenaal! Dan is het een principekwestie dat ik die schatjes niet zomaar weg doe.
Ik ben geen zoetekauw, maar ik heb het opgegeten en het ging er best in.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En smaakte het zo lekker als het klinkt ?
Of dat mensen het juist als cadeau voor zichzelf of de partner doen!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar december is meestal ook een dure maand met veel uitgaven. Dus kan juist dat je ze nu wat langer gaat houden
wordt elk jaar minder. hoewel de corona wel voor een afzwakking van de daling gezorgd heeftquote:Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn duur geworden maar zoveel post wordt er geloof ik ook niet meer verstuurd.
Mini ToT vermaakt de users in dts wel zonder het zelf te wetenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zou kunnen verklaren waarom ze 40 kilo zijn ja!
![]()
Hehe nee, gelukkig stopt hij daar niks in en ik hoorde ook niks rammelen of schuiven toen ik ze in de gang zette.
En we hebben (bijna?) alle lepeltjes inmiddels weer terug!
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow voor ¤500 zou ik ze idd niet weggeven![]()
Dan maar wat langer wachten voor een koper.
Over tien jaar leest hij hier gniffelend alle topics terugquote:Op woensdag 9 december 2020 13:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mini ToT vermaakt de users in dts wel zonder het zelf te weten![]()
Klinkt wel makkelijk om te maken. Kan bijna niet misgaan zou je denkenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben geen zoetekauw, maar ik heb het opgegeten en het ging er best in.
Haha, echt he!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mini ToT vermaakt de users in dts wel zonder het zelf te weten![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Over tien jaar leest hij hier gniffelend alle topics terug
Haha!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Over tien jaar leest hij hier gniffelend alle topics terug
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zie het al voor me ja.
even zwaaien naar mini ToT in de toekomst dan
Koper komt sowieso wel. Je hebt ze amper een week te koop staan volgens mij, aangezien je het afgelopen zaterdag of zondag pas zei.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Of dat mensen het juist als cadeau voor zichzelf of de partner doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |