Ik ben er niet vanavond, maar ik zou wel graag pics willen zodat ik die later op de avond of morgenochtend kan bekijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Als jullie pics van de pizza willen stuur maar een dm
Dik varken.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Als jullie pics van de pizza willen stuur maar een dm
Waarom ben je er vanavond niet?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er niet vanavond, maar ik zou wel graag pics willen zodat ik die later op de avond of morgenochtend kan bekijken.
Hij kijkt bij "vrienden"quote:Op woensdag 9 december 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom ben je er vanavond niet?
Ik kijk bij """"vrienden"""".quote:Op woensdag 9 december 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom ben je er vanavond niet?
Nee, ik ben dan ook woedend!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat kan niet. Wij hebben toch geen uitnodiging gehad?
@:dj_day-v jij wel?
Dit lijkt mij een trolletje!!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
We hopen allen op een uitschakeling in de CL van ons aller Ajax vanavond
Foei foei!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
We hopen allen op een uitschakeling in de CL van ons aller Ajax vanavond
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:25 schreef PSVCL het volgende:
I love seeing Ajax lose . It’s become my daily medicine, my weekly energy, my monthly inspiration and my yearly motivation. Them losing is the only reason i’m still alive. I was born to love and enjoy the failure that they have achieved.
1-2 Atalanta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |