Dat mens is zo dom..quote:Op woensdag 9 december 2020 11:33 schreef Benny het volgende:
Agema: "Hoe kan mr. Van Dissel stellen dat het pakket efffectief is, als de cijfers weer stijgen? Cijfers stijgen voornamelijk in thuissituatie en is sluiting van horeca niet een misvatte oplossing?"
De PVV heeft weer een nieuwe stemmentrekker gevonden door nu vol de horeca te gaan steunen. Voor Agema die altijd zo haar mond vol heeft van de slechte situatie in de zorg een best bijzonder standpunt...quote:
Niet verkeerd dat iemand opkomt voor een groep die financieel hard getroffen wordt. Maar dit soort dingen zijn wel tegenstrijdig.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De PVV heeft weer een nieuwe stemmentrekker gevonden door nu vol de horeca te gaan steunen. Voor Agema die altijd zo haar mond vol heeft van de slechte situatie in de zorg een best bijzonder standpunt...
Precies, het ene gaat echt niet het andere vervangen. Mensen zullen juist alleen maar meer het gevoel krijgen dat alles weer moet kunnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:34 schreef Momo het volgende:
Ik denk vooral dat sommige mensen als de restaurants weer open gaan, daar heen gaan naast hun afspraken thuis. Bovendien was het in de zomer een makkelijke optie om buiten af te spreken, in de tuin, wandelen etc. Dat zit er nu zeker niet meer in met temperaturen rond 0.
juist, er vinden echt wel besmettingen plaats in de horeca en dit is met tig onderzoeken bewezen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:34 schreef Momo het volgende:
Ik denk vooral dat sommige mensen als de restaurants weer open gaan, daar heen gaan naast hun afspraken thuis. Bovendien was het in de zomer een makkelijke optie om buiten af te spreken, in de tuin, wandelen etc. Dat zit er nu zeker niet meer in met temperaturen rond 0.
Ach, een hoop kiezers zijn niet vatbaar voor tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De PVV heeft weer een nieuwe stemmentrekker gevonden door nu vol de horeca te gaan steunen. Voor Agema die altijd zo haar mond vol heeft van de slechte situatie in de zorg een best bijzonder standpunt...
Compleet gebrek aan logica.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:35 schreef Kyran het volgende:
Ik snap niet dat mensen serieus kunnen concluderen dat het sluiten van horeca geen zin heeft, omdat het aantal besmettingen nu weer stijgt.
Precies, het gaat er meer om dat je misschien nog meer zou moeten sluiten ipv de omgekeerde redenatie om die branche dan maar open te gooienquote:Op woensdag 9 december 2020 11:35 schreef Kyran het volgende:
Ik snap niet dat mensen serieus kunnen concluderen dat het sluiten van horeca geen zin heeft, omdat het aantal besmettingen nu weer stijgt.
Als je in een restaurant gaat eten ga je niet nog eens thuis dineren met vrienden.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je aannemen dat mensen niet thuis gaan afspreken omdat er toevallig een restaurant open is. Die conclusie is gebaseerd op helemaal niets.
De horeca is al dicht sinds 15 oktober en toen kwam er een sterke daling van de cijfers.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:35 schreef Kyran het volgende:
Ik ben soms bang dat het juist averechts kan werken, dat de andere groepen op gegeven moment gaan denken "Heb je haar weer, met 'r ongefundeerde gezeik over de horeca"quote:Op woensdag 9 december 2020 11:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet verkeerd dat iemand opkomt voor een groep die financieel hard getroffen wordt. Maar dit soort dingen zijn wel tegenstrijdig.
Omdat het altijd óf óf is.. nooit en en... blijkbaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:35 schreef Kyran het volgende:
Eten is de enige optie? Jeetje zeg. Denk eens wat verder dan je neus lang is.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je in een restaurant gaat eten ga je niet nog eens thuis dineren met vrienden.
Niks hier gaat over restaurants specifiek maar allemaal op 1 hoop gegooid.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Internationaal onderzoek dat restaurants/horeca wel als een significante bron ziet
Ik post dit ook maar weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |