Ik ga alvast de franse woorden voor slotje opzoeken.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind je nu nog, maar dit lied en mijn liefde zou weleens Sobraliaanse vormen aan kunnen nemen en toen heb ik zeven topics vol zitten hyperen.
Ik doe met je mee. Dit is zo mooi.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke de rest nog niet gehoord, maar ben alvast ZIEDEND als deze het niet wordt.
Oké nu ga ik hem luisteren. Tot zo!quote:Op woensdag 9 december 2020 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Voila doet er niet voor onder.
Ik ben helemaal tevreden.
Maar we weten allemaal hoe dat is geëindigdquote:Op woensdag 9 december 2020 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind je nu nog, maar dit lied en mijn liefde zou weleens Sobraliaanse vormen aan kunnen nemen en toen heb ik zeven topics vol zitten hyperen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik stel nu al voor dat deze het winnaarsoptreden geeft in Ahoy, moet al zowat janken.Doe normaal.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:50 schreef Guanabana het volgende:
OMG WAT EEN GEWELDIG NUMMER I CAN'T
Zo maar even de rest luisteren, maar dit is wel typisch zo'n gevalletje dat we allemaal een meltdown gaan krijgen als die het niet wordtquote:Op woensdag 9 december 2020 11:57 schreef Greys het volgende:
Gieren nog steeds om ziedend.
Leuk dat we nu alweer iets hebben om ons massaal over op te winden als dat hem niet wordt.
Nu is het wel tijd om dit even viraal te laten gaan. Liken en sharen, wat ik je brom!quote:
Ja, in Frankrijk hebben ze hetzelfde probleem als in Nederland: de mensen die naar zo'n finale kijken (en stemmen) hebben geen smaak en snappen niet wat scoort op het songfestival. Maar hopelijk wordt ze duidelijk gemaakt dat authenticiteit, en het hebben van een ziel, juist wél scoort.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
Nu al bang dat dit een Simonetje gaat doen. Dat iedereen het schitterend vindt maar er een "apartige" inzending bij zit die dan toch wint want "dit is wel mooi maar te saai voor Songfestival".
Het wordt hier groen het woord als linkje.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wtf waarom verdwijnt het woordje trust
TRUST
T R U S T
Ja dat was vreselijkquote:
Nou, dat Bilal(? was het toch) van Simone won... man man. Ziedend.quote:
Wat vreemd, bij mij is het gewoon wegquote:Op woensdag 9 december 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt hier groen het woord als linkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met al zijn volgersquote:Op woensdag 9 december 2020 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, dat Bilal(? was het toch) van Simone won... man man. Ziedend.
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vreemd, bij mij is het gewoon weg
Nah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat snap ik idd echt niet. Heb je ergens gesponsorde merklinkjes uit staan misschien?
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 09-12-2020 12:11:12 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die had een enorme fanschare. Ik weet niet of een van de kandidaten dit nu ook heeft, ik ken ze geen van allen. Deze Barbara is volgens mij geen complete unknown, ze krijgt best veel views en reacties.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, dat Bilal(? was het toch) van Simone won... man man. Ziedend.
Geweldigquote:Op woensdag 9 december 2020 11:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk hebben ze hetzelfde probleem als in Nederland: de mensen die naar zo'n finale kijken (en stemmen) hebben geen smaak en snappen niet wat scoort op het songfestival. Maar hopelijk wordt ze duidelijk gemaakt dat authenticiteit, en het hebben van een ziel, juist wél scoort.
Ze kan het ook live, trouwens:
https://www.instagram.com/p/CIYmKSRKfh5/
Ja denk iets met de adblocker danquote:Op woensdag 9 december 2020 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah!Dat snap ik idd echt niet. He je ergens gesponsorde merklinkjes uit staan misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |