Gisteren was die weg idd al vroeg gesloten ,maar ik zie nu wel auto's wegrijden en het is daar nu ongeveer 11 uur , ik heb hoopquote:Op woensdag 9 december 2020 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
En ze sluiten die weg niet eens af. Geloof er ook niet zo in.

Zijn er ook al weer tijden bekend?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:17 schreef Starhopper het volgende:
Er is een vluchtplan voor de B57!
https://uk.flightaware.com/live/flight/NASA927

Vertrek: 19:51 onze tijd, landing: 21:17 onze tijdquote:Op woensdag 9 december 2020 18:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zijn er ook al weer tijden bekend?

Checkquote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lancering lijkt dus gepland te staan voor ongeveer 20:45 Was gisteren ook ongeveer een uur na opstijgen van de WB-57
(vluchtduur werd later nog aangepast en verlengd).

Je kan ook gewoon een abonnement op LabPadre nemen.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zullen we dan nu een gofundme opzetten om iemand bij SpaceX om te kopen om 24/7 toegang tot die streams te krijgen?

Misschien @PhotonEmpress lief aankijken op twitterquote:Op woensdag 9 december 2020 18:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zullen we dan nu een gofundme opzetten om iemand bij SpaceX om te kopen om 24/7 toegang tot die streams te krijgen?

Die krijgt geen cent meer van mij na dat geintje met de stealthcam.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een abonnement op LabPadre nemen.

De oorspronkelijke tijd van het opstijgen werd ook een keer opgeschoven, maar het is een prima teken vooralsnogquote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lancering lijkt dus gepland te staan voor ongeveer 20:45 Was gisteren ook ongeveer een uur na opstijgen van de WB-57
(vluchtduur werd later nog aangepast en verlengd).

Huh wat?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die krijgt geen cent meer van mij na dat geintje met de stealthcam.

Die lul heeft zonder toestemming van de grondeigenaar een members only stealthcam geplaatst in het gras.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |