Die 28 min is op basis van de mogelijke starttijd van de SpaceX streamquote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan is die 28 minuten die nu aan het aftellen is toch ook onmogelijk?
Beter/sneller internetabbonnement kopen?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ik krijg die multistreams maar niet werkende. Altijd maar 1 of maximaal 2 streams die het doen. Iemand enig idee?
Starlinkquote:
En weg is de countdownquote:Op woensdag 9 december 2020 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die 28 min is op basis van de mogelijke starttijd van de SpaceX streamDaar zou ik maar niet vanuit gaan dus
Je kan streams toevoegen en verwijderen, misschien als je ze zelf toevoegt?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ik krijg die multistreams maar niet werkende. Altijd maar 1 of maximaal 2 streams die het doen. Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de tijd was dat de stream live gaat
Maar die stream komt pas minuten voor lancering online waarschijnlijk. Dus niet op de tijd waar ze nu naar aftellen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is aftellen tot streamstart hè, zegt nog niets over de vlucht.
Your guess is as good as minequote:Op woensdag 9 december 2020 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Maar die stream komt pas minuten voor lancering online waarschijnlijk. Dus niet op de tijd waar ze nu naar aftellen.
Een vriend van me werkt bij een bedrijf dat ook wat met data en satellieten bezig is, en daar zijn ze nu zo'n starlink terminal aan het reverse engineeren. Ze hebben er wat schrik van.quote:
Zal wel een hotel ofzo zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij wie zit Every Day Astro eigenlijk op het dak?
Of heeft die tegenwoordig een eigen dak daar?
Lol! Boefjesquote:Op woensdag 9 december 2020 21:38 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt bij een bedrijf dat ook wat met data en satellieten bezig is, en daar zijn ze nu zo'n starlink terminal aan het reverse engineeren. Ze hebben er wat schrik van.
Heeft ook geen zin om reverse engineering te gaan doen als je geen kansen ziet.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Boefjes![]()
Tja, die ziet al zijn werk van de afgelopen jaren in rook opgaan zeker?
Tony Casey durft niet meer na al die exposure.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:38 schreef beantherio het volgende:
De WB-57 is zo te zien nog niet opgestegen. Lijkt me sterk dat ze voor 22.30 gaan lanceren.
Vooral: in welke richting moeten we gaan met ons bedrijf.. ergens anders op toeleggen, of als toeleverancier van SpaceX, of ... Want concurreren kunnen ze nooit met kostprijs die SpaceX betaalt voor de Starlink lancering.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Boefjes![]()
Tja, die ziet al zijn werk van de afgelopen jaren in rook opgaan zeker?
Hij is flauwgevallen en er is geen reservepilootquote:Op woensdag 9 december 2020 21:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tony Casey durft niet meer na al die exposure.
2300 volgers nu.
Denk dat hij een livestream probeert klaar te zetten voor zijn nieuwe volgers en door het klungelen zijn tijd uit het oog is verlorenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tony Casey durft niet meer na al die exposure.
2300 volgers nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |