quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Als dat nog voldoet gaan ze je echt niet naar de IC afvoeren.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Ik geloof niet dat als ik Corona zou hebben en naar het ziekenhuis moest dat ik dan op mijn buik wil liggen en onder narcose...
Ik zou wakker willen zijn en gewoon extra lucht + medicijnen.
Reken er maar op, dat de komende jaren uit bezuinigingen zullen bestaan...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteindelijk moet de belastingbetaler dit allemaal ophoesten. Vraag me af hoelang ze (we) dit nog volhouden.
Begin het ook wel zorgelijk te vinden.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteindelijk moet de belastingbetaler dit allemaal ophoesten. Vraag me af hoelang ze (we) dit nog volhouden.
Ik ben ook bang dat de middeninkomens straks weer keihard worden geraakt (zeker als straks GL/PvdA aan de macht komt).quote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Reken er maar op, dat de komende jaren uit bezuinigingen zullen bestaan...
Tenzij we met ze allen accepteren dat we een hoge schuld houden... (We hebben geluk dat de rente zo laag is en de noodzaak tot aflossing dan minder is.)
Steun afbouwen en omscholing stimuleren. Paar weken geleden waren twee jongens uit de showbusiness te gast die nu hun geld als hovenier en rijinstructeur verdienen. Ik denk dat we die kant op moeten.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Begin het ook wel zorgelijk te vinden.
Maar wat is het alternatief?
Verplicht omscholen of verplichte werkverschaffing?
Zijn wij als luxe paardjes niet gewend.
Dat moet wel in je aard liggen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Steun afbouwen en omscholing stimuleren. Paar weken geleden waren twee jongen uit de showbusiness te gast die nu hun geld als hovenier en rijinstructeur verdienen. Ik denk dat we die kant op moeten.
Mensen willen niet meer klappen voor het zorgpersoneel...quote:
Volgens mij zijn ze er nog niet helemaal uit wie ze gaan vaccineren na de zorgmedewerkers...quote:Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk als laatste aan de beurt.
Ik ben jong en gezond = achteraan de rij. Zorgpersoneel en zieke boomers eerst, dan boomers, dan mensen met gezondheidsproblemen en dan de rest.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er nog niet helemaal uit wie ze gaan vaccineren na de zorgmedewerkers...
Ik hoor ook dat ze misschien gaan beginnen bij de middengroep... Ik meen 35+ tot 55....quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben jong en gezond = achteraan de rij. Zorgpersoneel en zieke boomers eerst, dan boomers, dan mensen met gezondheidsproblemen en de dan rest.
Vet oude mensen dus, hoor ik ook niet bij.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoor ook dat ze misschien gaan beginnen bij de middengroep... Ik meen 35+ tot 55....
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vet oude mensen dus, hoor ik ook niet bij.
Dat is correct...dankzij onze AAA-status kunnen we nu renteloos (niet gratis dus) geld lenen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Maar omdat we zoveel bezuinigd hebben kunnen we ons nu wel in de schulden steken... zegt Wopke!
Die met Welmoed?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik pak even mijn klassenfoto erbij van de lagere school.
Ik meen dat in mijn tijd ook zo'n 30 in de klas zaten...quote:
Yepquote:
Dus jij hebt haar naakt gezien na het sporten tijdens de gezamenlijke douche...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |