Yuuup. Met een persberichtje en wat pushmeldingen had je hetzelfde kunnen communiceren: "Het gaat niet goed. Kerst met max 3 gasten". Ben je ook klaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef Remco het volgende:
[..]
Eigenlijk was die gewoon overbodig, werd niets aangekondigd of versoepeld ze hadden hem net zo goed over kunnen slaan maar hij stond nu eenmaal al op de agenda.
Mogen we dat weer gewoon zeggen hier? Mooi.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Benny het volgende:
Ik vond de persconferentie van gister trouwens een van de slechtste en onduidelijkste
Jij bent niet naar de briefing aan het kijken waar alle kennis gedeeld wordt?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het blijkt wel dat ze zelf ook gewoon compleet in het duister tasten met alles.
"vaccinaties starten ergens in januari"quote:Op woensdag 9 december 2020 11:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Yuuup. Met een persberichtje en wat pushmeldingen had je hetzelfde kunnen communiceren: "Het gaat niet goed. Kerst met max 3 gasten". Ben je ook klaar.
Ik doe namelijk zelf mee aan de enquêtes van het RIVM, over gedrag en Covidquote:Op woensdag 9 december 2020 11:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb begin gemist, maar volgens mij was het informatie uit BCO.
https://nos.nl/livestream(...)het-coronavirus.htmlquote:Op woensdag 9 december 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij bent niet naar de briefing aan het kijken waar alle kennis gedeeld wordt?
Fuck... bijna vergeten...quote:Op woensdag 9 december 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
ah kijk een bron, daar hebben we wat aanquote:Op woensdag 9 december 2020 11:05 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)het-coronavirus.html
Voor de mensen die ook willen mee kijken
Vind ik ook ja. Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe namelijk zelf mee aan de enquêtes van het RIVM, over gedrag en Covid
Leuk, maar vind daar soms en zeker op dit specifieke vlak, behoorlijk suggestieve vragen in zitten.
En: O ja, we krijgen maar de helft aan vaccins voorlopig..quote:Op woensdag 9 december 2020 11:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"vaccinaties starten ergens in januari"
Hoe zit het eigenlijk met (massaal) sneltesten? Gaan we daar nog meer van horen of ook een doodgeboren kindje.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En: O ja, we krijgen maar de helft aan vaccins voorlopig..
Dan is het toch niet zo gek als men vraagt waarom er niet ingegrepen wordt?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap zegt nu letterlijk dat als we de trend van nu volgens we eind december / begin januari dubbel zoveel besmettingen hebben als half maart
De spindoctor van Hugo had niet voor niets een kekke zin bedacht, dus Hugo moest een podium hebben om te kunnen zeggen "We moeten heel erg oppassen dat we onszelf voor kerst geen derde golf cadeau doen."quote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk was die gewoon overbodig, werd niets aangekondigd of versoepeld ze hadden hem net zo goed over kunnen slaan maar hij stond nu eenmaal al op de agenda.
Alsnog maar 20% van je bevolking..quote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net iets over 3,75 miljoen mensen die in het eerste kwartaal gevaccineerd kunnen worden, dan ben je toch al lekker op weg moet ik zeggen
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef OProg het volgende:
[..]
De spindoctor van Hugo had niet voor niets een kekke zin bedacht, dus Hugo moest een podium hebben om te kunnen zeggen "We moeten heel erg oppassen dat we onszelf voor kerst geen derde golf cadeau doen."
Nee joh. Dat wordt nog de helft van de helft van de helft waarna ook nog een batch verloren gaat omdat er bladeren op de rails liggen ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch steeds, dat met alles de inkoop zo faalt? Eerst die PPE, nu het vaccin. Ik lees net nog dat Zwitserland 3 miljoen doses geleverd krijgt van Pfizer. En wij 500.000.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan heb je toch al wel een substantieel deel wat in ieder geval voor een soort beschermingslaag zorgt, mits ze het ook niet meer kunnen doorgeven...quote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsnog maar 20% van je bevolking..
Ik zie 2,2 miljoen in het eerste kwartaal, 8,4 miljoen in heel 2021.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch steeds, dat met alles de inkoop zo faalt? Eerst die PPE, nu het vaccin. Ik lees net nog dat Zwitserland 3 miljoen doses geleverd krijgt van Pfizer. En wij 500.000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |