Atalanta v Real Madrid, dus.quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen op Porto op Leipzig. Porto gun ik wel een kutloting.
Lazio - Bayern lijkt me ook niet spannendquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen Porto v Juventus lijkt me niet boeiend.
6-1-aidsquote:
Meest overschatte duel ooit.quote:
Sevilla en Bayern hebben het meeste mazzel imoquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve mazzelt. Die waren er tegen een betere ploeg uit gegaan.
Ja een beetje vervelend dat het de hele tijd daarover zal gaan, maar de wedstrijden daarvoor waren ook leukquote:
Koundé v Haaland, leuke clash.quote:Op maandag 14 december 2020 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sevilla en Bayern hebben het meeste mazzel imo
Maar verder is Sevilla toch amper het kijken waard als ik jou moet geloven. Dortmund draait natuurlijk (op dit moment) ook niet.quote:
Als ze zelf het spel moeten maken tegen een tactisch sterke ploeg, is er geen kut aan nee. Geen idee hoe BVB tactisch gaat spelen, maar die gooien niet de kont in de krib.quote:Op maandag 14 december 2020 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar verder is Sevilla toch amper het kijken waard als ik jou moet geloven. Dortmund draait natuurlijk (op dit moment) ook niet.
Kan ook onmogelijk saai worden met de zeer gammele organisatie van Barça. Maar goed, Parijs is nog ver met dit bomvolle schema.quote:Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja een beetje vervelend dat het de hele tijd daarover zal gaan, maar de wedstrijden daarvoor waren ook leuk
PSG is heel wisselvallig op dit moment en Neymar is mogelijk weer langdurig geblesseerd. Dus beiden hebben hun handicap. Het wordt ook interessant of Tuchel er überhaupt nog zit in februariquote:Op maandag 14 december 2020 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan ook onmogelijk saai worden met de zeer gammele organisatie van Barça. Maar goed, Parijs is nog ver met dit bomvolle schema.
Hoe verzinnen ze het...quote:Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
''Kom, laten we Leipzig v Liverpool en Barça v PSG op dezelfde dag doen''
Moet helaas door de vier Duitse en Spaanse ploegen, maar maakt het niet minder kut (lol).quote:
Dan kan je hem nog omwisselen met Gladbach vs Cityquote:Op maandag 14 december 2020 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet helaas door de vier Duitse en Spaanse ploegen, maar maakt het niet minder kut (lol).
Ja en?quote:Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
''Kom, laten we Leipzig v Liverpool en Barça v PSG op dezelfde dag doen''
Makkelijk?quote:
Dan is dit een betere optie.quote:Op maandag 14 december 2020 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan kan je hem nog omwisselen met Gladbach vs City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |