Hij moet wel want Lewa is laatst weer op hem uitgelopen.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Benzema weer op het scorebord in een grotemannenwedstrijd, quel un shock.
Het ziet er goed uit maar tegen een Duitse ploeg weet je het nooit..quote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
2-0 Benzema.
Zizou trekt een middelvinger naar de opportunisten.
Zondag de laatste race van het seizoen, gelukkig.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:52 schreef Bolasie het volgende:
Is er nu elk weekend F1? Vermoeiende zooi.
Gun anderen ook eens hun pleziertje, Stijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag de laatste race van het seizoen, gelukkig.
Alleen de vaste kijker gun ik het pleziertje en niet de #AltijdTegenOnzeMax of #BoeBoeLewisHamiltonIsStom kneusjes. Hopelijk behoor je niet tot een van die minderwaardige kampen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gun anderen ook eens hun pleziertje, Stijn.
Ik vind Hamilton wel stom als persoon, of wat saai wellicht. Maar dat is niet sinds kort pas. Mag dat ook?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen de vaste kijker gun ik het pleziertje en niet de #AltijdTegenOnzeMax of #BoeBoeLewisHamiltonIsStom kneusjes. Hopelijk behoor je niet tot een van die minderwaardige kampen.
Dat mag vanzelfsprekend. Je hebt van die mensen (lees: hier in de woonkamer) die roepen ''WAAROM GA JE DAN WEL NAAR ABU DHABI ALS JE OOK BLM STEUNT''.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Hamilton wel stom als persoon, of wat saai wellicht. Maar dat is niet sinds kort pas. Mag dat ook?
Hopen op Porto op Leipzig. Porto gun ik wel een kutloting.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Real Madrid kan maar vier clubs loten: Porto, Atalanta, Leipzig of Lazio.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |