te druk met linedancen?quote:
Heldquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal voortaan weer gewoon Zijleaids zeggen
Ik denk dat het key is geweest dat die man niet bang was om iets nieuws te proberen. Voordeel als je geen kind van de club bent, dan weet je dat je je bij tijden opnieuw moet uitvinden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Generationalpha het volgende:
Ronaldo hard op weg om aan het einde van zijn carrière Messi voorbij te gaan als de grootste speler aller tijden.
Gewoon met mondkapjes op darten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:55 schreef Coco het volgende:
Er schijnt corona bij het darts uitgebroken te zijn.
Met al die obesitas daar zal het een slagveld worden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:55 schreef Coco het volgende:
Dat denk ik ook. Opvallend ook dat hij nu meer goals bij Juventus maakt dan Messi bij Barca.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk dat het key is geweest dat die man niet bang was om iets nieuws te proberen. Voordeel als je geen kind van de club bent, dan weet je dat je je bij tijden opnieuw moet uitvinden.
Die man neem ik sinds z'n enkelblessure al niet meer serieusquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom was Van Basten zo enthousiast laatst over Rashford?
Even buurten in DRT dan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:55 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Oriente het volgende:
Haxball na de wedstrijd!
https://www.haxball.com/play?c=XcHrzaABNDc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |