SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Tijdens de kerstdagen ga ik samen met mijn vriendin aantal films kijken. Heb al een mooi lijstje gemaakt.quote:
Misschien de kruimels gevolgd en middenin gegerrie gevallen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
maar amarantha gerrie is toch geen algemene term?
RTLXLquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja waar dan
waar kan ik die serie vinden
Laatste update: 08-12-2020quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ik vind het wel erg toevallig
Het staat nog niet op rtlxl (https://www.rtlxl.nl/programma/zeeman-confronteert-stalkers) zie ik maar straks of morgen wel. KPN kijk ik via mijn vader gratis mee maar met een tvabonnement kun je sowieso terugkijken toch?quote:
ja heb ik niet, veulste duur ammelquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat nog niet op rtlxl (https://www.rtlxl.nl/programma/zeeman-confronteert-stalkers) zie ik maar straks of morgen wel. KPN kijk ik via mijn vader gratis mee maar met een tvabonnement kun je sowieso terugkijken toch?
uhm.. rozevla als in die user?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja nou zie je [ afbeelding ]
Rozevla is onder ons [ afbeelding ]
Check over uurtje die link nog een keer, is wel een goed programma.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja heb ik niet, veulste duur ammel
k denk het?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm.. rozevla als in die user?
sloop iedereen die in haar buurt komtquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Check over uurtje die link nog een keer, is wel een goed programma.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
wtf hebben jullie dit al gezien
[ afbeelding ]
Dat denk ik. Zei bos dat niet?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:rozevla maakt die smileys?
Waarschijnlijk viel het gewoon op dat er hier veel naar gelinkt wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En dan hier meegelezen en een gerrie smiley maken? Met een stille hint ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel het gewoon op dat er hier veel naar gelinkt wordt.
Waarom niet? Klinkt als een goeie grap en we doen leuk mee ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan hier meegelezen en een gerrie smiley maken? Met een stille hint ook
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie zou rozevla zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom niet? Klinkt als een goeie grap en we doen leuk mee ook
Ik niet iigquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie zou rozevla zijn [ afbeelding ]
Huehuequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nu een enorme monoliet hoor.
Wat moet je !quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Opletten of er meer easter eggs komen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik voel hem al aankomen (nu eerste reclameblok).quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar even op de plottwist.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij een gerrie smiley voor ons gemaakt?
Niet per se, maar zo'n blok als die eerste zit waarschijnlijk in 1 inbouwdoos, als je dat wilt vervangen door verzonken ipv opbouw stopcontacten kun je er per gat maar 1 doen. Dus met opbouw zou je er 3 kunnen hebben zoals die eerste foto en met inbouw maar 1.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
klopt het dat als je van ouderwerste stoptcontacten naar platte wilt dit in de muur moet worden gevreesd?
[ afbeelding ] naar [ afbeelding ]
hmm ja 3 is wel handig natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet per se, maar zo'n blok als die eerste zit waarschijnlijk in 1 inbouwdoos, als je dat wilt vervangen door verzonken ipv opbouw stopcontacten kun je er per gat maar 1 doen. Dus met opbouw zou je er 3 kunnen hebben zoals die eerste foto en met inbouw maar 1.
Ja klopt, als je er meer wilt wordt het gaten boren en fresenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja 3 is wel handig natuurlijk
Ja laat maarquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, als je er meer wilt wordt het gaten boren en fresen
Gisterenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wanneer weer samen frikandelle vrete ?
Zitten ook een hele hoop Kuzu variaties tussen, maar die had d1v4d gemaakt dacht ik?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar er is nu een gerrie bijquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten ook een hele hoop Kuzu variaties tussen, maar die had d1v4d gemaakt dacht ik?
Ja snap alleen niet waarom er met een vork in geprikt wordtquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar er is nu een gerrie bij
De gerrie kwam al voor de Cherry snap je?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar er is nu een gerrie bij
jij ruimt liever met je handen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap alleen niet waarom er met een vork in geprikt wordt
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij ruimt liever met je handen?
wss omdat bal het continue over olifanten heeft.
olifantengerries..dit dat.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij ruimt liever met je handen?
wss omdat bal het continue over olifanten heeft.
olifantengerries..dit dat.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen las ik dit:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
![]()
![]()
![]()
![]()
'toevallig'quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen las ik dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie 2 reacties?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo op linked in gaan huisartsen al tegen regeringsbeleid in.
Worden leuke weken.![]()
https://www.linkedin.com/(...)150675507027968-jI8p
ik ken iemand met een poop knifequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen las ik dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens met een kleerhanger m’n drol aan stukken moeten hakken omdat het ook veel te groot was.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken iemand met een poop knife
Molo begon erover.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een kleerhanger m’n drol aan stukken moeten hakken omdat het ook veel te groot was.
Net een grote kurk in de pot.
Daarna de kleerhanger maar achter de vliering gegooid, ligt ie nog
mja kennis van m'n ouders moet met een mes de keutels van manlief aan stukken prakken om ze weggespoeld te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een kleerhanger m’n drol aan stukken moeten hakken omdat het ook veel te groot was.
Classicquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen las ik dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja kennis van m'n ouders moet met een mes de keutels van manlief aan stukken prakken om ze weggespoeld te krijgen.
hij is gehandicapt en kan alleen op een po stoel
ah das wel sneuquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja kennis van m'n ouders moet met een mes de keutels van manlief aan stukken prakken om ze weggespoeld te krijgen.
Geprakte gerries.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ok Gerriepedrosaquote:
quote:
Wat heeft die?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hele aardige man verder, ken 'm echt al van jongs af aan. Die heb ik echt af zien takelen (met name de laatste jaren gaat ie bizar achteruit)
ah!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik keek programma over stalking. Ama is het nu ook terug aan het kijken.
Leuke vriendenkring heb jijquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ik ken wel zo'n stalker die ooit in dat programma van (volgens mij) Stegeman is geweest
zit nu vast overigens
zit die vast vanwege het stalken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is een verschil tussen bevriend zijn met en iemand kennen
heeft ie voor gezeten/zit ie nog voor, geen flauw idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit die vast vanwege het stalken?
Inderdaad, ligt hier ook altijd zo'n rare vrouw in de bosjes ...quote:
US verzint nu ook zo iemand in zijn eigen omgeving maar dan 10x erger.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie voor gezeten/zit ie nog voor, geen flauw idee eigenlijk.
Heeft ook voor andere dingen gezeten, of zit daar nog steeds voor.
Heb er gelukkig geen ervaring mee.quote:
Weet ik niks van afquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, ligt hier ook altijd zo'n rare vrouw in de bosjes ...
Uhuh ...quote:
Sommige dingen blijven privéquote:
Goed stevig, weinig geveeg en geen geprak nodig.quote:
genotquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed stevig, weinig geveeg en geen geprak nodig.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)teert_prinses_amalia
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)teert_prinses_amalia
Ja, op mijn lijst ook. Net als de Caledonian Sleeperquote:
Zag vorige week beelden van een plek in Devon waar ik ook geweest was. Kreeg spontaan heimwee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op mijn lijst ook. Net als de Caledonian Sleeper
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag vorige week beelden van een plek in Devon waar ik ook geweest was. Kreeg spontaan heimwee.
Werd eens tijd ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Masterchef bijna afgelopen. Daarna maar eens douchen en bedje opzoeken.
Hopelijk kun je hem vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Masterchef bijna afgelopen. Daarna maar eens douchen en bedje opzoeken.
Dan zeg je gewoon dat je bitterbal heet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Het jammere van iets leuks op Fok is wel dat ik het er met niemand anders over kan hebben want die hebben dan zoiets van wtf waar heb je het over en in het ergste geval gaan ze zelf kijken op Fok.
En dan komen ze achter je username en gaan ze je de hele tijd overal mentionen en gezellig meepraten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Het jammere van iets leuks op Fok is wel dat ik het er met niemand anders over kan hebben want die hebben dan zoiets van wtf waar heb je het over en in het ergste geval gaan ze zelf kijken op Fok.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je bitterbal heet.
Wat is dit nou voor een hersenscheetquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ken jij mensen buiten FOK!?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Goed vasthouden!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Morgen voelt het waarschijnlijk alsof mijn baarmoeder eruit wordt gerukt.
Woensdag plak en pleer avond?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
O nee dan gaan ze m'n post history af en lullen ze alles door aan m'n ouders.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan komen ze achter je username en gaan ze je de hele tijd overal mentionen en gezellig meepraten.
Nope, heb al een tijd geen Fokker gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken jij mensen buiten FOK!?
Meeste mensen die ik deze periode zie zitten/zaten toevallig ook op FOK!
Dien dochter van jullie bezigt vunzige en onzedelijke taal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dan gaan ze m'n post history af en lullen ze alles door aan m'n ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Moet je voor straf zonder eten naar bed.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dan gaan ze m'n post history af en lullen ze alles door aan m'n ouders.
Ben ik zo slaapverwekkendquote:
Zit hele dagen te schijten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dien dochter van jullie bezigt vunzige en onzedelijke taal.
O dat weten ze al.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dien dochter van jullie bezigt vunzige en onzedelijke taal.
Je weet niet eens hoe ik eruit zie.quote:
Elastiek is altijd welquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie.En hier zit geen elastiek in ofzo dus moet wel echt passen.
Dacht dat E. een echte vriendin van jou was?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, heb al een tijd geen Fokker gezien.
Die heb ik afgelopen jaar ook niet gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat E. een echte vriendin van jou was?
O dat ziet er heel vervelend uit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/kitkat-christmas-break/ Lol dit zag ik ook bij de Jumbo liggen voor ongeveer 3 euro.
Hoezo vervelend?quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat ziet er heel vervelend uit.
Some guys just cant handle Vegas.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen jaar ook niet gezien.
Niet gezond, beetje burgerlijke ongehoorzaamheid deze dagen brengt je verder.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso maar weinig mensen gezien. Buiten mijn vrienden zijn er maar 3 andere personen die ik nog met enige regelmaat zie. En 1 hond.
Valt toch weinig te beleven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet gezond, beetje burgerlijke ongehoorzaamheid deze dagen brengt je verder.
Zeker wel, je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt toch weinig te beleven.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
BITTERBALquote:Op woensdag 9 december 2020 06:22 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
jaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaags
Suc6quote:Op woensdag 9 december 2020 06:33 schreef bitterbal het volgende:
ik ben op jacht naar werk in het holst van de nacht [ afbeelding ]
Jij wilde op 1 april verhuizen toch? En dat levend meemaken?quote:Op woensdag 9 december 2020 06:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook mij aanmelden als proefkonijn voor medicijnen
jaquote:Op woensdag 9 december 2020 06:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij wilde op 1 april verhuizen toch? En dat levend meemaken?
ja bizar dat. Vandaag weer nieuwe?quote:Op woensdag 9 december 2020 06:38 schreef Haags het volgende:
Iemand is Poolse supermarkten aan het opblazen
Beverwijkquote:Op woensdag 9 december 2020 06:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar dat. Vandaag weer nieuwe?
Zal wel een groepje zijn. Georganiseerdquote:Op woensdag 9 december 2020 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah wat raar.
Die 2 van gisteren hebben behalve de naam ook geen link met elkaar.
Nee die ene voetballer van gisteren had gezegd dat de naam van de supermarkt nog vrij was om voor iedereen te gebruiken en dat er geen link is met elkaarquote:Op woensdag 9 december 2020 06:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal wel een groepje zijn. Georganiseerd
Maar dit kan toch geen toeval zijn?quote:Op woensdag 9 december 2020 06:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ene voetballer van gisteren had gezegd dat de naam van de supermarkt nog vrij was om voor iedereen te gebruiken en dat er geen link is met elkaar
Nee dat lijkt mij nietquote:Op woensdag 9 december 2020 06:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dit kan toch geen toeval zijn?
quote:Op woensdag 9 december 2020 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij nietHet betekent blijkbaar lieveheersbeestje in nederlands.
Ja beetje te grootschalig voor 1 persoon. Denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 06:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkIs volgens mij wel ook een onderneming om zoveel schade aan te richten?
misschien heeft van de eigenaren van een lieveheersbeestjessupermarkt het aan de stok gekregen met crimi's en die denken dat het een keten is...quote:Op woensdag 9 december 2020 06:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja beetje te grootschalig voor 1 persoon. Denk ik.
Dit klinkt bijna als een soapquote:Op woensdag 9 december 2020 06:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft van de eigenaren van een lieveheersbeestjessupermarkt het aan de stok gekregen met crimi's en die denken dat het een keten is...
' onderweg naar de supermarkt'quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' onderweg naar de supermarkt'
' goede supermarkten, slechte supermarkten'
' As the groceries shop turns around'
Mag ik ook?quote:Op woensdag 9 december 2020 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga nog even aan mijn kussen ruiken
O ja hier zit er ook eenquote:Op woensdag 9 december 2020 06:53 schreef bitterbal het volgende:
ah dit is het met de naam:
De naamsbekendheid van de Poolse formule maakt de naam Biedronka aantrekkelijk. "Er zit geen patent op", zegt Mahmoed. "Een franchise is dus niet nodig, we hebben het recht om de naam hier te gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld ook een Biedronka in Rotterdam en ik ben nog bezig met een filiaal in Beverwijk."
https://nos.nl/artikel/23(...)-los-van-elkaar.html
Was ik al niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100% ga je niet meer worden?
Gaat wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met je buik vanmorgen?
quote:Op woensdag 9 december 2020 08:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Mot eerst van dat gevoel af als ik erop lig.
Het doet niet eens pijn. Ook geen steken. Gewoon gevoel als schuurpapier en het idee dat je op iets ligt/samenknelt.quote:
Een spiertje verrekt?quote:Op woensdag 9 december 2020 08:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Het doet niet eens pijn. Ook geen steken. Gewoon gevoel als schuurpapier en het idee dat je op iets ligt/samenknelt.
Niet veel bijzonders.. Verwacht wat telefoontjes. Misschien nog even in de auto stappen voor een klusje.quote:
Klinkt als een prima breek de week woensdag.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders.. Verwacht wat telefoontjes. Misschien nog even in de auto stappen voor een klusje.
Misschien nog ff langs mn ouders..
kan slechterquote:Op woensdag 9 december 2020 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt als een prima breek de week woensdag.
Lekkerquote:Op woensdag 9 december 2020 08:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar niet bijzonder veel te doen of zo.
quote:Op woensdag 9 december 2020 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
US in z'n nieuwe pak met gerrieklep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |