SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Tijdens de kerstdagen ga ik samen met mijn vriendin aantal films kijken. Heb al een mooi lijstje gemaakt.quote:
Misschien de kruimels gevolgd en middenin gegerrie gevallen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
maar amarantha gerrie is toch geen algemene term?
RTLXLquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja waar dan
waar kan ik die serie vinden
Laatste update: 08-12-2020quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ik vind het wel erg toevallig
Het staat nog niet op rtlxl (https://www.rtlxl.nl/programma/zeeman-confronteert-stalkers) zie ik maar straks of morgen wel. KPN kijk ik via mijn vader gratis mee maar met een tvabonnement kun je sowieso terugkijken toch?quote:
ja heb ik niet, veulste duur ammelquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat nog niet op rtlxl (https://www.rtlxl.nl/programma/zeeman-confronteert-stalkers) zie ik maar straks of morgen wel. KPN kijk ik via mijn vader gratis mee maar met een tvabonnement kun je sowieso terugkijken toch?
uhm.. rozevla als in die user?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja nou zie je [ afbeelding ]
Rozevla is onder ons [ afbeelding ]
Check over uurtje die link nog een keer, is wel een goed programma.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja heb ik niet, veulste duur ammel
k denk het?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm.. rozevla als in die user?
sloop iedereen die in haar buurt komtquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Check over uurtje die link nog een keer, is wel een goed programma.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
wtf hebben jullie dit al gezien
[ afbeelding ]
Dat denk ik. Zei bos dat niet?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:rozevla maakt die smileys?
Waarschijnlijk viel het gewoon op dat er hier veel naar gelinkt wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En dan hier meegelezen en een gerrie smiley maken? Met een stille hint ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel het gewoon op dat er hier veel naar gelinkt wordt.
Waarom niet? Klinkt als een goeie grap en we doen leuk mee ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan hier meegelezen en een gerrie smiley maken? Met een stille hint ook
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan hier meegelezen en een gerrie smiley maken? Met een stille hint ook
ja wie zou rozevla zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom niet? Klinkt als een goeie grap en we doen leuk mee ook
Ik niet iigquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie zou rozevla zijn [ afbeelding ]
Huehuequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nu een enorme monoliet hoor.
Wat moet je !quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Opletten of er meer easter eggs komen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik voel hem al aankomen (nu eerste reclameblok).quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar even op de plottwist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |