Het is juist interessant om hen dit te laten zeggen. Die vraag is juist kritisch op dat narratief.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gelijk de makkelijke verklaring. Makkelijker dan naar jezelf kijken. Zij dus, niet jij.
Hoe meer ze 'men' de schuld gaan geven hoe groter de kans dat mensen denken 'hoepel jij lekker een end op joh'
Door waarschijnlijk op dat vlak geen extra maatregelen te nemen, dus nog steeds 3 personen op bezoek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wát gaat-ie dan doen om te zorgen dat ze de feestdagen beschermen?
Omdat je dat toch bijna onmogelijk precies kan vasstellen, welke maatregel tot hoeveel minder leidt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Kyran het volgende:
Dit bedoel ik dus, iemand vraagt wat een bepaalde maatregelen voor effect heeft gehad en Rutte kan daar gewoon niet op antwoorden. Waarom kom je niet een keer met een fatsoenlijke persconferentie met harde cijfers, grafieken, tabellen en voorbeelden. Dit werkt toch niet man ..
"Ik kan niet zeggen wat/hoe, maar het heeft wel effect hoor, geloof me nou maar gewoon."
Morgen het OMT kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er is dus een effect wat betreft dat pakket van een paar weken terug (bios, etc). Maar hij kan niet uitleggen wat dat effect is. Jezus zeg. Dat iemand ze nog serieus kan nemen
Ik zou vooral niet doorgaan met dat beschuldigen van de mensen mocht ik in hun schoenen staan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als de massa zich afkeert van het beleid heb je een probleem inderdaad. En je drijft ze ook nog eerder in de armen van de Willem Engels van het land.
Nee batches van 1000 en daarna corrigeerde hij het naar 995. Zo verstond ik het.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Zei Hugo nou 995 batches van 1000 over het vaccin?
Ja ok, dus wat gaan ze doen om te zorgen dat die +3 in stand blijft?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Max. +3 is dus de lichte variant.
Als de cijfers slecht zijn helemaal geen feestje.
Volgens mij bedoelde hij dat er in een batch eigenlijk 995 zitten maar men voor het gemak 1000 zegt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Zei Hugo nou 995 batches van 1000 over het vaccin?
Hij kan serieus nergens op antwoorden.....en altijd een compleet lulverhaal eromheen ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Kyran het volgende:
Dit bedoel ik dus, iemand vraagt wat een bepaalde maatregelen voor effect heeft gehad en Rutte kan daar gewoon niet op antwoorden. Waarom kom je niet een keer met een fatsoenlijke persconferentie met harde cijfers, grafieken, tabellen en voorbeelden. Dit werkt toch niet man ..
"Ik kan niet zeggen wat/hoe, maar het heeft wel effect hoor, geloof me nou maar gewoon."
en dan gaan er natuurlijk weer users zeggen dat er helemaal geen 4 januari is genoemd....quote:
Ah ja, even terug gekeken en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee batches van 1000 en daarna corrigeerde hij het naar 995. Zo verstond ik het.
In kabinetstermen dus over een jaar in de winterquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Wij sowieso pas in augustus of later, dus voor ons maakt het allemaal niet zoveel uit.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
Hugo gaat weer een belofte breken met 4 januari
Is tot nu toe niks nagekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |