quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:52 schreef trein2000 het volgende:
Ministers Eric Wiebes (Economische Zaken) en Hugo de Jonge (Volksgezondheid) hebben dinsdagavond vlak voor de persconferentie de notitie openbaar gemaakt. „Het gaat hier om een concept van een gedachtelijn dat door ambtelijk EZK is opgesteld ter voorbereiding op een gesprek met het RIVM”, schrijven de bewindslieden in een brief aan de Tweede Kamer. Dit gesprek heeft nog niet plaatsgevonden.
Over wollige ambtenarentaal
Haha en dan hadden ze het over een onderzoek dat aantoont dat de R0 naar beneden gaat als de horeca open gaat...quote:Het gaat hier om een concept van een gedachtelijn dat door ambtelijk EZK is opgesteld ter voorbereiding op een gesprek met het RIVM
Ja die heb ik even gemist. Wie maakt er nog even snel eentje?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef Predator40 het volgende:
heeft iedereen zijn bingokaart klaar ?
Bingo Bingo Bingo
Dat deed hij ook niet. Hij geeft enkel het niveau weer en toegegeven, hij zit er niet ver vanaf.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op laten we mensen geen tokkies noemen hier
Als je nu gezegd had dat je de maatregelen in Australie de afgelopen maanden te hard en streng had gevonden, dan had ik daar begrip voor gehad en het op sommige punten misschien wel eens geweest. Maar jij beweert dat het daar geen probleem is, want het is een eiland en mensen reizen toch niet (veel) tussen de deelstaten. Dat is echt pertinente lariekoek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat mag jij doen. Jij doet namelijk een aantal hele stellige beweringen maar onderbouwen doe je niet.
[..]
Er is niemand die dat suggereert.
Dat is niet wat ik beweer. Jij beweert dat de Australische aanpak ook in Europa toepasbaar is. Ik betwijfel dat met argumenten en cijfers. Anderen zijn ook met cijfers gekomen, over afstanden en bevolkingsdichtheid. Blijkbaar voerde jij een andere discussie met jezelf. Dat mag, maar ga dan niet mijn punt verdraaien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je nu gezegd had dat je de maatregelen in Australie de afgelopen maanden te hard en streng had gevonden, dan had ik daar begrip voor gehad en het op sommige punten misschien wel eens geweest. Maar jij beweert dat het daar geen probleem is, want het is een eiland en mensen reizen toch niet (veel) tussen de deelstaten. Dat is echt pertinente lariekoek.
Blijkt dus een verzinsel op een bierviltje te zijn geweestquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Haha en dan hadden ze het over een onderzoek dat aantoont dat de R0 naar beneden gaat als de horeca open gaat...
https://www.tweedekamer.n(...)ningen%20horeca.docxquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkt dus een verzinsel op een bierviltje te zijn geweest
[ afbeelding ]
"Wat nou als het reproductiegetal juist omlaag gaat wanneer we de restaurants openen?"
Ik kijk voor het eerst in tijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd wel naar de kijkcijfers van deze persco.
Ik heb nu echt het gevoel dat het grootste deel van NL het morgen wel in de kranten ziet, en alleen wij met nog wat extra geïnteresseerden daadwerkelijk deze persco kijken
Mwa denk toch wel 5 miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb nu echt het gevoel dat het grootste deel van NL het morgen wel in de kranten ziet, en alleen wij met nog wat extra geïnteresseerden daadwerkelijk deze persco kijken
Ben wat anders aan het bekijken, dus ben volledig afhankelijk van jullie vanavond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef Scrummie het volgende:
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef Steven_Stil het volgende:
Er komt dus nu een persconferentie over het feit dat er niets veranderd?
Het wordt opzekers weer een mooie depressieve bedoeling.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef Scrummie het volgende:
bedoelingquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het wordt opzekers weer een mooie depressieve bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |