Dat ja. Totaal bezopen dit. Gaat toch niemand zich aan houden en terecht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo dom dit.
Het gaat toch wel gebeuren. Waarom niet dat stukje goodwill wat je krijgt als je het wel op 6-8 man zet met beide handen aanpakken waardoor een volgende kut maatregel net even wat minder weerstand krijgt?
In Italië, waar je dus je gemeente niet meer uit mag tussen 18 december en 6 januari (incl avondklok om 2200 uur met O&N!!), zijn vooral de mensen in de dorpen boos.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen dat Merkel in DE geroepen heeft dat ze wil dat er een lockdown komt, en dat er in sommige deelstaten al een avondklok is om te voorkomen dat mensen elkaar opzoeken met kerst.
Als je rellen wilt moet je dat doen, zeker in de grote steden..
Alsof Italianen zich daaraan gaan houdenquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:48 schreef capricia het volgende:
[..]
In Italië, waar je dus je gemeente niet meer uit mag tussen 18 december en 6 januari (incl avondklok om 2200 uur met O&N!!), zijn vooral de mensen in de dorpen boos.
Nodig je toch gewoon wat meer vrouwen uit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef kol7680 het volgende:
3 man op bezoek met kerst😂😂
Good luck with that
Geen ruzie om gourmetpannetjesquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef kol7680 het volgende:
3 man op bezoek met kerst😂😂
Good luck with that
Sommige wel, sommigen niet, beetje zoals hier dus. Maar de boetes zijn niet mals. 400 euro of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Alsof Italianen zich daaraan gaan houden
Tsja, 2 FOK!kers op een zolderkamerquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:51 schreef Jane het volgende:
Omdat mijn schoonmoeder vorig jaar plotseling ziek werd, hebben @:Tijn en ik toen de Kerst ook met z'n tweeën gevierd. Helemaal niet erg. Lekker iets bijzonders gekookt, spelletje gedaan... Ik vind de reacties vaak echt een beetje overdreven.
Die shit moet direct op de gril!quote:
Voor een keertje is dat niet erg maar veel mensen zitten al het hele jaar in een pseudo-isolement. Dan is het wel zo gezellig als je met kerst voor de verandering niet maar twee vrienden mag uitnodigen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:51 schreef Jane het volgende:
Omdat mijn schoonmoeder vorig jaar plotseling ziek werd, hebben @:Tijn en ik toen de Kerst ook met z'n tweeën gevierd. Helemaal niet erg. Lekker iets bijzonders gekookt, spelletje gedaan... Ik vind de reacties vaak echt een beetje overdreven.
Dat zou slim geweest zijn, ja. Ik vermoed dat dat wel echt geholpen zou hebben. Maar ze willen er om onverklaarbare redenen gewoon NIET aan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:52 schreef Elan het volgende:
Ze hadden toch ook de kerstvakantie kunnen verlengen om die R wat te drukken, raar dat daar niet voor gekozen is.
kut pannetjes moet onderinquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die shit moet direct op de gril!
Je zou kunnen proberen na te denken hoe anderen dit ervaren in plaats van je eigen situatie te zien als leidend.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:51 schreef Jane het volgende:
Lijkt mij niet vergelijkbaar. Mensen zitten al bijna een jaar in een situatie van zeer beperkte contacten. Dan is ze voorgehouden dat er met kerst weer iets mag en dan blijkt dat niet door te gaan. Dat zorgt voor teleurstellingen. Vind ik niet gek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:51 schreef Jane het volgende:
Volstrekt verklaarbaar. Dat je het niet eens bent met de afweging is wat anders.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zou slim geweest zijn, ja. Ik vermoed dat dat wel echt geholpen zou hebben. Maar ze willen er om onverklaarbare redenen gewoon NIET aan.
En alleen voor omelet/pannenkoeken. Nou, dan is één pannetje wel genoeg. Ik ga mezelf niet volvreten met goedkoop ei als er vlees op de gril kan.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En alleen voor omelet/pannenkoeken. Nou, dan is één pannetje wel genoeg. Ik ga mezelf niet volvreten met goedkoop ei als er vlees op de gril kan.
Gewoon een weekje langer kerstvakantie. Pak je een weekje van de zomervakantie. Opgelost.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:52 schreef Elan het volgende:
Ze hadden toch ook de kerstvakantie kunnen verlengen om die R wat te drukken, raar dat daar niet voor gekozen is.
Snap ik. De schoonfamilie van een klant van mij woont in Italië in een dorpje met 300 inwoners in Umbrië. Toen in het voorjaar alles dichtging omdat in Bergamo de lijken zich opstapelden, hadden ze echt geen flauw idee wat er aan de hand was. Behalve dan de beelden die ze op het journaal zagen. Nu is dat nog steeds zo. En ze mogen dus niet naar de familie die in een ander coronavrij dorpje 15 km verderop woont.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:48 schreef capricia het volgende:
[..]
In Italië, waar je dus je gemeente niet meer uit mag tussen 18 december en 6 januari (incl avondklok om 2200 uur met O&N!!), zijn vooral de mensen in de dorpen boos.
Als je zelf incl familie/vrienden in de stad woont, heb je veel minder last van deze regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |