Ik krijg dit idee er ook wel een beetje bij ja. Evenals ik toch vraagtekens zet bij de voorbereiding.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook weer een lekker staaltje communicatie, eerst dat helemaal brengen. Je zou bijna het idee hebben dat Hugo elk conceptplan meteen naar buiten brengt als een soort definitief plan.
ik vind het een beetje simpel, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het mijn mening is? En mijn regendans vanmorgen werkte gewoon, het regent al de hele dag.
Het is wel de enige plek die procentueel (heel) hoog ligt qua besmettingen en waar je in kan grijpen (op wat voor manier ook) zonder in de privésfeer binnen te dringen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk maar het blijft een lastige spagaat, heb ik het idee.
Darwin Award lijkt me overdreven, die mensen hebben gewoon pech. We hebben allemaal al messen, schroevendraaiers, tangen, vorken etc. op een onveilige manier gebruikt, 99 keer op 100 gaat het goed, pas wanneer het misloopt denken we "oeps, dat was vrij dom"... (of ben ik de enige die dat vaak overkomt?)quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan verdien je ook wel een redelijke Darwin award hoor, als je op de EH belandt omdat je niet in staat bent een Avocado te snijden
Logisch wel. Maar ook benieuwd hoeveel van die 625.000 uiteindelijk voor de vaccinatie gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef chratnox het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)eren-vaccineren.html
[..]
Denk opzich wel een logische wijziging.
Het zal mij benieuwen of dit zorgpersoneel daar wel zin in heeft. Ik begreep uit cijfers die eerder in dit topic zijn geplaatst dat onder deze groep de vaccinatiebereidwilligheid lager is dan onder huisartsen en zorgpersoneel in ziekenhuizen. (Bron)quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef chratnox het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)eren-vaccineren.html
[..]
Denk opzich wel een logische wijziging.
Scholieren blijven natuurlijk allemaal thuis wanneer de scholen dicht zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk maar het blijft een lastige spagaat, heb ik het idee.
Nouja, een week of 2 geleden -toen dat rapport van de gezondheidsraad oid kwam- werd gezegd: We nemen dit over. Eigenlijk hadden ze dat toen al gezegd natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Anders staat het conceptplan morgen in de betere tabloid als 'GEheIm RaPPoRt' en heeft Sywierd er 's avonds al wat over mogen zeggen bij de talkshows.
Movie or it didn't happenquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het mijn mening is? En mijn regendans vanmorgen werkte gewoon, het regent al de hele dag.
Dat mag, hoor. Maar als je binnen 2 weken nadat je de horeca open gooit eerst met een alcoholverbod komt en een week later zegt dat het mogelijk toch weer allemaal dicht gaat omdat de cijfers weer omhoog schieten kan het wel zo zijn dat het aan de stand van de maan ligt maar het is mischien waarschijnlijker dat het aan het opheffen van de maatregelen ligtquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
ik vind het een beetje simpel, dat is mijn mening.
Anders maken ze het gewoon verboden dat werkt per definitie. De wet wordt nooit overtreden, dat is verboden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Scholieren blijven natuurlijk allemaal thuis wanneer de scholen dicht zijn.
Dank voor je info. Het geeft aan dat zoveel landen nog worstelen met deze keuzes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag, hoor. Maar als je binnen 2 weken nadat je de horeca open gooit eerst met een alcoholverbod komt en een week later zegt dat het mogelijk toch weer allemaal dicht gaat omdat de cijfers weer omhoog schieten kan het wel zo zijn dat het aan de stand van de maan ligt maar het is mischien waarschijnlijker dat het aan het opheffen van de maatregelen ligt
Maar goed, dat is mijn mening
Even terzijde, in Wales is de cultuur qua pubs wel anders dan in Nederland, hier is vaak de spil van het sociale leven en dat is in Nederland toch anders.
Al zien ze maar de helft van het aantal mensen van wat ze normaal doen, dan scheelt het al een hele hoop.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Scholieren blijven natuurlijk allemaal thuis wanneer de scholen dicht zijn.
Moderna was -10 dacht ik?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dan de beter distribueerbare vaccins in de verzorgingstehuizen. Klinkt prima.
Het is nu al een sport wie de meeste BOA's kan laten rennen zonder gepakt te worden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Anders maken ze het gewoon verboden dat werkt per definitie. De wet wordt nooit overtreden, dat is verboden.
Nou inderdaad, elke begroting lekt ook elke keer uit voor Prinsjesdag. Is er dan nooit ergens iemand die zijn mond voorbij praat over wie het lek kan zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso mag dat lekken vanuit overheid wel wat minder. Brengt alleen maar verwarring op.
Ah, hebben ze toch nog iets om toe te lichten vanavond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:53 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2359802
We gaan toch niet de ouderen eerst vaccineren. Het blijkt nogal lastig om vaccin te distribueren naar hun tehuizen. We beginnen nu met zorgpersoneel.
Dat Binnenhof is 1 grote lekkende mand.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou inderdaad, elke begroting lekt ook elke keer uit voor Prinsjesdag. Is er dan nooit ergens iemand die zijn mond voorbij praat over wie het lek kan zijn?
Dan hebben de mensen die er nu zitten een probleem denk ik... (eigen schuld)quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:03 schreef aartstyle het volgende:
Curacao naar code oranje. Je verwacht het niet ....
De problemen zijn overal min of meer gelijk, de oplossingen varieeren in details meer dan in grote lijnen, lijkt het. Op de VS na maar daar is het gewoon een chaos.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank voor je info. Het geeft aan dat zoveel landen nog worstelen met deze keuzes.
Ik heb een collega gehad die als hij ergens iets op ving, of het nou bij de koffieautomaat was of gewoon een idee in een overleg, het vervolgens kwam brengen alsof hij degeen was die alles en ook weer dit al eerste wist. Meestal klopte er de helft niet en na verloop van tijd nam niemand het nog echt serieus maar toen ik na jaren wat anders ging doen was hij daar zelf in ieder geval nog niet achter. Hij dacht vooral dat iedereen wel onder de indruk was van wat hij allemaal wist geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook weer een lekker staaltje communicatie, eerst dat helemaal brengen. Je zou bijna het idee hebben dat Hugo elk conceptplan meteen naar buiten brengt als een soort definitief plan.
Dit inderdaad. Bijna elk land doet dezelfde dingen, op wat details na, en waarschijnlijk wordt er binnen elk land door sceptici gedacht dat hun aanpak op een unieke manier mislukt ten opzichte van andere landen. Die misplaatste uniciteit van 'het volk' enzo, dat lijkt me iets dat je ironisch genoeg in elk land terugziet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De problemen zijn overal min of meer gelijk, de oplossingen varieeren in details meer dan in grote lijnen, lijkt het. Op de VS na maar daar is het gewoon een chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |